Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
20.329
Cevap
378
Favori
635.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben yurtdisinda yasiyorum ve hali ile dil seceneklerinde avrupa icin uretildiginden tr dil secenegi yok bende :/ birde bir sey daha dikkatimi cekti ekran görüntüsü paylasan arkadaslarda mesela parlaklik olsun yada baska bir ayarda 100 e kadar secenekler varken benim menude 50 ye kadar secebiliyorum garip :)

    Birde no gap wall ve Q9FN kullanmak isteyenler icin fikir olmasi acisindan bir iki fotograf ekleyeyim. Q6-7-8 serilerinde ekran ince oldugu icin daha farkli durabilir.

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi STATIC-X -- 27 Aralık 2018; 20:13:10 >




  • TV shop modundamı. Ondan olabilir durum..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayir shop modunda sadece resimlerdeki videolari oynatiyor. Normal home mode unda da ayni ayarlar :)
  • İkinci el garantisi devam eden 49q6fn arıyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 65q7fn için guncel kanal listesini paylaşabilecek varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun mediamarktan 65q7fn aldim garanti uzatimi icin cok uyardilar ama su an durumum olmadigi icin yaptiramadim alan arkadaslar yaptirdilar yada yaptirmak gerekirmi arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende garanti uzatmadim. Sigorta belki hele evde cocuk varsa mantikli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde surum 1153 iken fransa da 1260.6 onunda coklu dil var acaba turkce varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keyfoagam K kullanıcısına yanıt
    Ben Almanyadayim ve 1153.3 versiyon var ve henüz bir güncelleme yok cihaz icin. Q9FN serisi ile diger seriler ayni yazilimi mi kullaniyor bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STATIC-X

    Ben Almanyadayim ve 1153.3 versiyon var ve henüz bir güncelleme yok cihaz icin. Q9FN serisi ile diger seriler ayni yazilimi mi kullaniyor bilemiyorum.
    https://www.samsung.com/us/support/owners/product/2018-qled-tv-q7fn-series
    Şunu araştırırmısınız?
  • Q7fn nin calisma saati ve acma kapama bilgisine nasil bakabiliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun 55q7fna qled tv im icin servis gelerek kurulumu yapti. Ekranda 1 adet belirgin, 1 adet hafif belirgin 2 adet olu piksel tespit ettik. Servis personeli 5 adete kadar degisim olmadigini soyledi, il merkezlerinede arayip sorarak 5 adet alti degisim yok cevabi aldi. Bense alim esnasinda 1 adet bile olsa degisecegi bilgisini aldigimi ve degismesini istedigimi belirttim. Foto ve video cekip merkezden bilgi alacaklar, servis kaydi acmadilar, ama ben kurulum servis her iki belgesinede 2 adet olu piksel tespit edildi diyerek imzaladim. 3-5 gun icinde merkezden cevap gelir dediler.

    Simdi tecrubeli arkadaslar, olu pikselde degisim icin adet bilgisi nedir? Belirgin olan neredeyse ekranin alt orta kismina denk gelmis. Servis degisim vermezse ne yapabilirim bilgi verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhantr26 G kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun , 1 adet bile olsa kanunen değişim mecburi ama her firma kendi standarlarını diretmeye çalışıyor, dikkat çekmiyor ise göze takılmıyor ise görmezden gelin kusursuz tv bulmak zor bulutlanma ışık sızması ve bunlar çok daha ciddi sıkıntılar bunlara öncelik verin, yok değişmiyoz derler ise mahkeme açarsanız %100 kazanırsınız yada hakem heyetine giderseniz ama hakem heyeti 6 bin den sonrasına bakmıyor diye biliyorum mahkeme bakıyor, tv nin görüntü kalitesini nasıl buldunuz
  • Değişim olmaz. Sizin içinde sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Ama montaj sırasında teslim almasaydın olabilirdi. Formu imzalama ver götürsünler geri. Heee yerine gelecek daha kötüde olabilir.

    Uzun lafın kısası bence keyfine bakın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler cevabiniza, isin acikcasi henuz isik sizmasi ve bulutlanma tespit etmedim. Ilk anda cok canim sıkıldı, arastirip durdum, tv yi ortalama 4-5 metreden izliyorum.bu acidan farkedilmiyor, anca 1 metre mesafeden yerini bildigim icin farkediyorum beyazlarda ozellikle.. bakalim servis cevabi beklicem. Izledikce de gozume takilmiyor, birde yenisi ne sorunlar cikartabilir oda kafamda. Suan bekle gor modundayim artik.

    3-4 saattir izliyorum goruntu mukemmel, ozellikle youtube 4k videolar, trt4k, film henuz denemedim. Ses cok iyi, ek ses duzenegine hic gerek yok.

    Servis formunu imzalamamak, alin geri tv yi demek hic aklima gelmedi, desem alip gotururmuydu oda muamma? Kac gun bu konuyu okudum ama butur ornek gormedim. Servis elemanlari anlayisli ve aciklayicida olunca, imzaladim ama aciklamayida yazmak kaydiyla.

    Youtube olu piksel duzeltme videolari var, cesitli renkler sirayla cakar sekilde gosteriliyor, sozde duzeltiyormus, ise yarar mi sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhantr26 G kullanıcısına yanıt
    evet direk gönderebiliyorsunuz tabi serviste almayabilir yine mahkemeye kalır böyle durumlarda, bana o kadar çok tv geldiki hepsinde bir sorun vardı bir tek sony xe90 kusursuz çıkmıştı,lg oled c8 geldi daha yeni iki kere bulutlanma vardı ikisinde de ölü pikseli öpüp başıma koyardım ama 2. sinde direk servisle geri gönderdim kabul etmedim sağ olsun yokuşa sürmedi lg ve değişim raporu çıkardı 2. sindede şimdi 3. yü bekliyorum stok yok :D , dediğim gibi yasal hakkınız var ama gelecekler hep daha kötü çıkabilir ona göre karar verin
  • Merhaba arkadaşlar. Ben de yeni 49q6fn aldım. Çok memnunum. Ancak sizlere bir kaç sorum olacak. Film izlerken 360 modu var bu ne işe yarar. Açıyorum ancak anlamadım. Bir de arkadaşlar HDR 10 özelliği açık olmadan tv de hdr açık oluyor mu? bir de hdr 10 özelliğini açınca ekran sanki canlılığı kaybediyor ekran sararıyor gibi. Sizce bu neden olur normal mi? Dinamik modda izliyorum. Şimdiden çok teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bladeharun

    Merhaba arkadaşlar. Ben de yeni 49q6fn aldım. Çok memnunum. Ancak sizlere bir kaç sorum olacak. Film izlerken 360 modu var bu ne işe yarar. Açıyorum ancak anlamadım. Bir de arkadaşlar HDR 10 özelliği açık olmadan tv de hdr açık oluyor mu? bir de hdr 10 özelliğini açınca ekran sanki canlılığı kaybediyor ekran sararıyor gibi. Sizce bu neden olur normal mi? Dinamik modda izliyorum. Şimdiden çok teşekkürler.
    TV menüsündeki hdr yi kapatın. O kapalı olsa da hdr açık olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saheemr kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam. Peki 360 modu ne işe yarıyor biliyor musunuz?
  • merhaba arkadaşlar 65 q6f kodlu tv nasıldır kullanan yada fikir sahibi arkadaşların yardımını bekliyorum teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.