Bildirim
SAMSUNG Q60 PANEL AÇIKLIĞI AYIPLI MALLAR PİYASADA (4. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Arkadaşlar Q60 alacaklar iyi baksın panel açıklığına
Bu TV yi hala öneren varsa sakın dikkate almayın Paranızla rezil olmayın, almayın bu seriyi bu gün vadi İstanbul Kağıthane Teknosada 49"Q60 a baktım sağ üstte biraz açıklık vardı yine.
Not :Q60 serisini kullananlar TV yanına gidip tam yandan baksınlar beyaz led aydınlatma görülüyormu kontrol edin tvnizi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 9 Temmuz 2020; 1:38:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet Q60R"nizi Açıklık varmı diye mutlaka kontrol edin
Hatta eğer açıklık yoksa üzülmeyin, elinize bi tornavida bıçak vs alıp kenarlardan kanırtın işte o zaman o açıklığı mutlaka göreceksiniz.
Sonrada konuya gelip "yaşasın, ben tünelin sonundaki o ışığı gördüm" deyinki birileri muradına ersin....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dallas sen böyle yazdıkça Samsung sana primmi veriyor hayırdır kardeş iki de bir tartışma yaratıyosun.quote:
Orijinalden alıntı: dallass
Evet Q60R"nizi Açıklık varmı diye mutlaka kontrol edin
Hatta eğer açıklık yoksa üzülmeyin, elinize bi tornavida bıçak vs alıp kenarlardan kanırtın işte o zaman o açıklığı mutlaka göreceksiniz.
Sonrada konuya gelip "yaşasın, ben tünelin sonundaki o ışığı gördüm" deyinki birileri muradına ersin....
Yukarıdaki panel açıklığını görmüyor musun neyi konusuyorsun daha .Mümkünse yazma bu konuya artık. Niyetini çoktan belli ettin insanlara bile bile Q60 önererek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 9 Temmuz 2020; 8:15:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gelen servisin umrunda bile olmadı bu garantiye girmez dedi, sonra tvyi duvardan söküp kanepeye ters yatırdı,eliyle heryere bastırdı sağ üst kapak içine çöktü bunun içindeki tırnakları kırık dedi, bunun için kapak tamiri ve 1 yıl garanti verelim dedi oşmaz dedim iade istiyorum tamam iade olur bu dedi aldı tvyi,dedim raporu ver şimdi yanda servis formunu,yanımda yok dedi,geleyim birlikte dedim sana gerek yok zaten iade olur form olmasa da olur dedi aradan 8 gün geçti ret geldi dediler neden dedim kapak için iade mi olur dedi merkez dediler öyle cevap mı olur bakayım resmi belgeye dedim asla olmaz gizli bilgi dedi, bana zaten servis formu da vermediniz dedim al vereyim ben sana dedi tv başvuru 27 Haziranda siye yazdı ama teslim alma,onarım ve teslim etme 3 temmuz, ben de imza atmadım mutlaka imzala thhden de ret gelir dedi bunum neyini imzalayım dedim bugün itibariyle tv halen onlarda , kutu resmini 2 açıdan çekmiş ve ret sebebi buymuş, bu servis bilmiyor mu 4 açıkdan da net olacak diye, ayrıca genel merkez hiç belge konmamış dedi, itiraz ettim bu sefer de 2 gün önce sağlam aldım imzan var dedi, arkakapaktaki içindeki tırnağın kırık olduğunu nasıl görebilirsiniz ki dedim kabul etmiyoruz dediler, Paneli açıklığının adı hiç geçmiyor, ingilizce sesli komut da çalışmıyor ona da bakılmamış ama komple istekler ret yazmışlar. Tvnşn hâlâ serviste olduğunu genel merkez teyit ediyor. Durum bu , ayrıca kutuyu servis açtı, duvara kendş monteledi, sonradan bir darbe söz konusu değil, onun yanında sesli komut bir kere bile algılamadı, panel açıklığı resimlerde mevcut 4 köşe bunların hiç adı geçmiyor komple ret diyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rewkdark -- 9 Temmuz 2020; 10:28:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kapak kırık ücretsiz değişim yapalım dediler ama servis kaydına alttaki açıklamayı yazmışlar normal mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rewkdark -- 9 Temmuz 2020; 15:28:7 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Evet doğru hata var tv de bir sıkıntı var bu panelde önemsiz görünse de uzun vade de büyük sıkıntı açar bu tür sorunlar.quote:
Orijinalden alıntı: şubat
Hocam sol yukarda beyaz led ışığı görünüyor doğrumu
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önemsizmi hocam bu durum, panel açıklığından led aydınlatma görünüyor .Sıfır ürün bu sorunsuz olmalıquote:
Orijinalden alıntı: Ptolomeo
Evet doğru hata var tv de bir sıkıntı var bu panelde önemsiz görünse de uzun vade de büyük sıkıntı açar bu tür sorunlar.
Alıntıları Göster
Hadi bir iki önemsiz ölü piksel olur tamam kabul edilebilir çoğu markada olağan şeyler denir.Ama bu açıklık panel ısındıkça dahada artarsa toz alırsa oradan büyük sıkıntı olur.
Benim alalı bu gün bir buçuk aya yaklaştı mediamark pazartesi para iadesi olacağını söyledi.
Bekliyorum xf9005 i zorlayacağım olmadı Vestel alıp geçeceğim bakalım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Önemsiz olur mu? Tabi ki çok önemli ben “önemsiz gibi görünse de” derken öyle gösterilmeye çalışılması ya da bilmeyen birisinin “bunda ne var” diyebileceği bir durum olarak görünebileceğini anlatmak istedim.quote:
Orijinalden alıntı: şubat
Önemsizmi hocam bu durum, panel açıklığından led aydınlatma görünüyor .Sıfır ürün bu sorunsuz olmalı
Hadi bir iki önemsiz ölü piksel olur tamam kabul edilebilir çoğu markada olağan şeyler denir.Ama bu açıklık panel ısındıkça dahada artarsa toz alırsa oradan büyük sıkıntı olur.
Benim alalı bu gün bir buçuk aya yaklaştı mediamark pazartesi para iadesi olacağını söyledi.
Bekliyorum xf9005 i zorlayacağım olmadı Vestel alıp geçeceğim bakalım
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Panel açıklığından mahkeme ya da thh veren var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece Türkiye'de en az 100 kişi şikayetçi belki de 500 bilemiyorum ama adamlar bu bir sorun değil deyip rahatça işin içinden çıkıyorlar ve denetleyici hangi kurumsa buna göz mü yumuyor?
Samsung da biliyor en yakın mahkeme 4 ay sürüyor oraya gidenlerin de belki yarısı kabul edilmese adamlara kar oluyor.
Buna emsal temsil edecek bir karar yok mu? -
Bakın kesinlikle yüklü miktarda tazminat ödemeye sevk edilebilir samsung ayıplı mala normal diyorlar .Önümüzdeki hafta para iadesi olmaz ise bu konunun üzerine gideceğim arkadaşlar.Sizden isteğim facebook vs grublarada samsung Qlede üye olun .Bu sorunu yaşayanları ve servis tarafından normal denilen tv sahiplerine ulaşmamız gerek toplu şekilde başvuru daha etkili olur.quote:
Orijinalden alıntı: rewkdark
Sadece Türkiye'de en az 100 kişi şikayetçi belki de 500 bilemiyorum ama adamlar bu bir sorun değil deyip rahatça işin içinden çıkıyorlar ve denetleyici hangi kurumsa buna göz mü yumuyor?
Samsung da biliyor en yakın mahkeme 4 ay sürüyor oraya gidenlerin de belki yarısı kabul edilmese adamlara kar oluyor.
Buna emsal temsil edecek bir karar yok mu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 11 Temmuz 2020; 23:51:23 > -
Hocam tekrardan merhaba:)
5000 6500 tl arası ne alabilirim acaba kafam çok karıştı. Q60larda bu sorun var. Philips genel olarak önerilmiyor. Lgde ışık sızmaları mevcut
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam tavsiye bölümüne yazarmısınız oradan cevap verelimquote:
Orijinalden alıntı: Thehexxit1
Hocam tekrardan merhaba:)
5000 6500 tl arası ne alabilirim acaba kafam çok karıştı. Q60larda bu sorun var. Philips genel olarak önerilmiyor. Lgde ışık sızmaları mevcut
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X