Şimdi Ara

Samsung Q | Pie Rehberi | Faydalı Anlatımlar | Rom Linkleri | Oreo, Nougat, MM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı
2.822
Cevap
136
Favori
147.137
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> Samsung Q | Pie Rehberi | Faydalı Anlatımlar | Rom Linkleri | Oreo, Nougat, MM
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    Yok onu yaptım sorun o değil zaten varsayılan mesajlaşma uygulaması ancak yeni rom kurduğum için sms atma veri ücretlerine tabi tutulabilir uyarısında izni vermedim ilk kullanımda yanlışlıkla düzeltemem ne yaptıysam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    72239 Mesaj

    İlk sayfada anlatım var.

    4 Haneli Numaralara Mesaj Atamama Sorununun Çözümü Resimli Anlatım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 29 Temmuz 2016; 16:23:24 >
    |
    |
    VahapYavas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    Oldu çok teşekkürler :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    680 Mesaj
    Arkadaşlar *#0*# yapmak istiyorum ancak MMI kodu bağlanma hatası veriyor. *# içeren hiçbir kodu giremiyorum, bu nedenle batarya kalibrasyonu da yapılmıyor. Cihazı yeni aldım hepsiburadan, batarya çabuk tükeniyor, ne yapmam gerekli Bu kodları deneyip bir şans vermek istiyorum, yardım ederseniz sevinirim..
    _____________________________
  • Yarbay
    72239 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerin

    Arkadaşlar *#0*# yapmak istiyorum ancak MMI kodu bağlanma hatası veriyor. *# içeren hiçbir kodu giremiyorum, bu nedenle batarya kalibrasyonu da yapılmıyor. Cihazı yeni aldım hepsiburadan, batarya çabuk tükeniyor, ne yapmam gerekli Bu kodları deneyip bir şans vermek istiyorum, yardım ederseniz sevinirim..

    Sakın şans vermeyle uğraşma + sıfır telefonda o kodlar direkt sorunsuz çalışması lazım vakit kaybetme kardeşim.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    680 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerin

    Arkadaşlar *#0*# yapmak istiyorum ancak MMI kodu bağlanma hatası veriyor. *# içeren hiçbir kodu giremiyorum, bu nedenle batarya kalibrasyonu da yapılmıyor. Cihazı yeni aldım hepsiburadan, batarya çabuk tükeniyor, ne yapmam gerekli Bu kodları deneyip bir şans vermek istiyorum, yardım ederseniz sevinirim..

    Sakın şans vermeyle uğraşma + sıfır telefonda o kodlar direkt sorunsuz çalışması lazım vakit kaybetme kardeşim.

    Sağolasın, iade talebini oluşturdum ancak 1850 TL (S6 Edge Plus)'ye aldım, S7 Edge alayım desem Mediamarkttan 1000 TL daha vermem gerekecek. Ne yapacağımı şaşırdım ancak Samsung TR cihazlarda bile bu kod sıkıntılıymış ve kareden sonraki numaraları görmüyor deniyor. Ancak bunun çözümü yok mu?, bugün telefon %100'deyken 2 saatte %70'e geldi. Bu kod işinin düzelme şansı yok mu?
    _____________________________




  • Yarbay
    72239 Mesaj

    Sana gelen telefonda sıkıntı olabilir veya o sıkıntı olduğu iddia edilen teller orijinal TR ürünü mü ? ona bakmak lazım.

    Ben şuan denedim sıkıntısız girdi.
    |
    |
    tamerin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2224 Mesaj
    Not 2 : CSC sorununu çözen Wipe Yöntemi(Bu yöntem Türkiye'de ilk kez tarafımca keşfedilmiştir ve bu konuda paylaşılmıştır.) : Romu yükledikten sonra Wipe yapınız ve telefonun açılmasını bekleyiniz HOŞGELDİNİZ ekranını gördükten sonra kapatıp bir kez daha Wipe yapınız, telefon açıldıktan sonra kurulum işlemlerini yaparken size "Yedekten geri yüklensin mi?" sorusu sorulacaktır, bunu seçmeyin "Yeni Telefon" olarak kurun, burası önemlidir! Artık CSC kodunuz Romunu yüklediğiniz ülkenin koduyla aynı olacaktır ve güncelleştirmeleri sorunsuz olarak alacaksınız.

    Benim telefon samsung tr garantili fakat odin ile başka ülke romu kurdum sonra tekrar tr romuna döndüm ve csc kodu XSG olarak kaldı ve degistiremedim. Bu yöntem ile csc kodum tur olur mu tekrardan?
    Telefon düz S7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahirozgun -- 30 Temmuz 2016; 9:56:22 >
    _____________________________
    Samsung Galaxy S10 Plus 128gb Prizma Yeşil
  • Yüzbaşı
    680 Mesaj
    Arkadaşlar tekrar denedim ve gece 2'de %100ken mobil veri ve wifi kapattım ve uyudum. Sabah 11.00'da kalktığımda %60'a düşmüş. Kaç yıldır NOte 3 kullanıyorum böyle birşey yaşamadım. Ne yapmam gerekir, telefonu iade etsem yeni gelen telefonda da aynı şey olur mu yada Note5'te de aynı durum var mı? Yardımcı olursanız sevinirim, telefonsuz kalıcam..
    _____________________________
  • Yarbay
    72239 Mesaj

    Maalesef S7 ve S7 Edge telefonlarında bir sorun var bu yöntem işe yaramıyor.
    |
    |
    tahirozgun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    72239 Mesaj

    Kardeşim neden aynı şeyleri tekrar ediyorsun ? dün yazdık ya zaten, sorunlu telefon gelmiş işte birde bak bakalım 920FQ mu 920F mi ? ithalat aldıysan bu tarz şeyleri göze alacaksın.
    |
    |
    tamerin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    680 Mesaj

    Kardeşim aynı şeyler olduğunu nereden çıkarttın?Ukalalığa gerek yok. her telefonda görülen sorunlarmış ve herkes çözüm bekliyor. yani TR garantili alsam da aynı sorunla karşılaşmayacağımın garantisi yok. Bu nedenle iade etmeden düzeltebilir miyim diye yazıyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    MühendisMurat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    72239 Mesaj

    Dünde batarya çabuk tükeniyor dedin bugünde sanki yeni bir şey yazıyormuş gibi tekrar soruyorsun, neyse umarım sorunsuz telefonu alırsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 30 Temmuz 2016; 14:10:28 >
    |
    |
    tamerin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    680 Mesaj

    Ilk başta MMI kod hatası ile normal kullanımdaki batarya azalmasını ilişkisinden kulkulandıpımı yazdım ancak bugün telefonun uyku modunda inanılmaz azalmasına değindim. Genel olarak da herkesin yaşadığı problemlerden olması nedeniyle bir çaresi vasa yapayım iade etmeden istiyorum. Oysa siz çözüm yetine telefonu değiştir diyorsunuz ki iade alacakları daesin değil..MMI kodu ve deepsleep sorunlarının çözümü var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tamerin -- 30 Temmuz 2016; 14:37:28 >
    |
    |
    MühendisMurat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    72239 Mesaj

    Ben bilmiyorum, bunlarla siz uğraşmak zorunda değilsiniz, size hatasız telefon vermek zorunda değiller mi ? sıfır telefon alıyorsunuz 2.el değil...

    Daha ucuz olsun diye ithalat telefon aldınız değil mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 30 Temmuz 2016; 14:43:49 >
    |
    |
    tamerin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    14753 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerin

    Ilk başta MMI kod hatası ile normal kullanımdaki batarya azalmasını ilişkisinden kulkulandıpımı yazdım ancak bugün telefonun uyku modunda inanılmaz azalmasına değindim. Genel olarak da herkesin yaşadığı problemlerden olması nedeniyle bir çaresi vasa yapayım iade etmeden istiyorum. Oysa siz çözüm yetine telefonu değiştir diyorsunuz ki iade alacakları daesin değil..MMI kodu ve deepsleep sorunlarının çözümü var mı?

    Cihazı download modunda bilgisayara bağlayın ve Smart Switch ile aşağıdaki işlemleri uygulayın;

    _____________________________




  • Yüzbaşı
    680 Mesaj

    Teşekkür ederim yardımın için. Bunu yapmamın amacı Beşir ve bir sakıncası olur mu? saygılar..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    -forumber- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    72239 Mesaj

    Sıkıntı olmaz, cihazın orijinal FW'sine geri döndürür, ilk sayfada da anlatım var.
    |
    |
    tamerin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    680 Mesaj
    Arkadaşlar sayfayı meşgul ediyorum ama ciddi çelişki içindeyim. Ben telefonum sorunlu diye düşünürken her yerde benim yaşadığım problemden şikayet edenlerle dolu. Örneğin yorumlara bakarsanız benim sorunumla aynı. Tek tesellim Hepsiburdan almak, yoksa SAmsung mağazasından falan alsam ve aynı sorunu yaşasam iade falan almaz servise gönderir. Bu durum sizlerde de var mı yoksa bu kişiler de mi hep ithalatçı garantili telefon almış. Yani TR garantili bir S6 EDGE+ veya Note5 alsam aynı sorunu yaşamayacak mıyım?

    Yorumlara bakabilirsiniz:

    http://www.tamindir.com/samsung-galaxy-s6nin-batarya-omru-uzatildi_h-9939/
    http://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-s6-edge-plus-ithalatci-garantili-p-TELCEPSAMS6GR-S32 (Bu link sadece paralel değil TR garantili vs satılan tüm telefonlara ait yorumlar içeriyor.)
    _____________________________




  • Yarbay
    72239 Mesaj

    Ben yaşamadım, yaşayanı görmedim. (TR Garantili)

    Vatan vs. gibi yerlerden alırsan sorun çıkacağını sanmıyorum eğer çıkarsa Samsung TR mutlaka bir çözüm sunar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 31 Temmuz 2016; 2:48:45 >
    |
    |
    tamerin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
haberler
üniversite
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
1,125
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.