|
Bildirim

|
Samsung bu özellik kırmpalı güncellemelerle çok yanlış bir yola girdi. gerçek yazılım desteği bu değil, kendileri kaybeder. |
|
S23 e log kayıt ve ses silici nasıl vermezsin ya. Hadi Log kaydı geçtim ses silici ya bunu bari ver zıpkın gibi cihaz gözden çıktı mı yani. |
|
Bi gelmedi gitti gelseydi de görseydik 6 aydır gelmekte olan Android 15 7uı güncellemesi hahaha komiksiniz ya
|
|
İyice pazarcı taktiğine döndü bu olay. S25 serisini en ön sıraya dizip tüm yeni özellikleri sanki her cihaza verecekmiş gibi allayıp pulluyorlar ki seneye AI ücretli olacak. Arkaya doğru gidildikçe güncelleme niceliği ve niteliği düşüyor. A ve M serisi tezgahın arkasındaki çürük, beklemiş ürünler konumuna düşmüş durumda.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Samsung bu özellik kırmpalı güncellemelerle çok yanlış bir yola girdi. gerçek yazılım desteği bu değil, kendileri kaybeder. |
|
_____________________________
“Ey millet! İyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler, mensuplar memleketi olamaz. En doğru, en gerçek tarikat medeniyet (uygarlık) tarikatıdır. Uygarlığın emir ve isteklerini yapmak, insan olmak için yeterlidir...”
(Atatürk, 30 Ağustos 1925) |
|
|
|
Hocam o zaman S serisinden farkı olmaz ve kimse almaz A alır geçer. A serisini geçtim asıl önemli olan özellikleri S23 e dahi vermiyor. Log kayıt ve ses silici mesela S23 gayet altından kalkar ama saçmalık işte. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
S23 e log kayıt ve ses silici nasıl vermezsin ya. Hadi Log kaydı geçtim ses silici ya bunu bari ver zıpkın gibi cihaz gözden çıktı mı yani. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bu mantıkla ve Trdeki yeni fiyat politikası ile zaten S serisi satamayacaklar burada. Dünyada da insanları soğutmaya aynen devam etsinler. Diğer markalar vites artırarak geliyorlar zaten. Orta segment telefon markası olarak devam ederler.. |
| _____________________________ |
|
|
Gerçekten öyle akıl alır gibi değil. S22 neyse ama s23ü yalan ettiler. Zamanın şartlarına göre seçeneğim yoktu aldık bi kere ama bi daha samsung zor. |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
AI ucretli olmaz hocam, bakma sen onlara, ben sahsen kendi cikhazlarimda AI'i kullanmiyorum bile, sacma sapan, bos adam isleri. Parali olmasini birak, uzerine maas baglaslar da kullanmam. |
|
_____________________________
|
|
Ya hocam oyle halka boyle hizmet iste naparsin :) Samsung cikip da Android 16 ile sesli konusma geliyor, artik Amerika'yi 1 saniye icinde arayabileceksiniz, hem de santral'i arayip beklemeden dese, bu halk kalibimi basarim vaaaaay, super, cok iyi dimi diyecek, demezse yuzume tukurun :) |
|
_____________________________
|