Garantisi dolmuş Samsung note3 telefonumuzu kırık ekranından dolayı özel servise verdik (kayıt formu elimizde) 2 gün içinde 200 tl karşılığı dış ekran ve çerçeve değiştirip teslim edeceklerdi... Uzatmayayım tel yurt dışından geldiği için (başta biliyorlardı) denedikleri çerçeveler ısınmaya bağlı teli kapattığından 4-5 ayrı denemeden sonra uygun çerçeve bulundu ve 1 ayın sonunda telimiz verildi... 15-20 gün telimiz hiç sorun çıkarmadı ve sonra birden kapandı ve hiç açılmadı , 2 gündür yine aynı serviste... Öğrenmek istediğim çalışan bu teli kullanılamaz hale getirdiği için servisin bir yükümlülüğü var mı? veya benim nasıl bir yasal hakkım var ? Şimdiden teşekkürler...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme