Şimdi Ara

samsung note 3 arıza sorunu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ;

    Garantisi dolmuş Samsung note3 telefonumuzu kırık ekranından dolayı özel servise verdik (kayıt formu elimizde) 2 gün içinde 200 tl karşılığı dış ekran ve çerçeve değiştirip teslim edeceklerdi... Uzatmayayım tel yurt dışından geldiği için (başta biliyorlardı) denedikleri çerçeveler ısınmaya bağlı teli kapattığından 4-5 ayrı denemeden sonra uygun çerçeve bulundu ve 1 ayın sonunda telimiz verildi... 15-20 gün telimiz hiç sorun çıkarmadı ve sonra birden kapandı ve hiç açılmadı , 2 gündür yine aynı serviste... Öğrenmek istediğim çalışan bu teli kullanılamaz hale getirdiği için servisin bir yükümlülüğü var mı? veya benim nasıl bir yasal hakkım var ? Şimdiden teşekkürler...



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.