Şimdi Ara

Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen sene Amazon Türkiye internet sitesinden Samsung Galaxy S8 marka telefon aldım.
    Bir yıl boyunca sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ettim. Telefonu cebimde iken kendiliğinden kapanmış. Açma tuşuna basılı tutut açmaya çalışıyorum fakat herhangi bir tepki vermiyor.
    Telefonun şarjının bitmesi pek olası değil pil dolu bir şekilde evden çıkmıştım. Bu sebep ile telefonu servise göndermeye karar verdim.

    Telefonu aldığım günden beri orjinal kılıf ile ve cam koruyucu ile kullanıyorum. Telefonun üzerinde kılcal çizik bile yok.

    Çanakkale bölgesinde mobil onarım merkezi olmadığı için resmi sitesinde şöyle bir bilgilendirme yazısı vardı.

    Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ


    Talimatlara uyarak ürünü yurtiçi kargo ile ücretsiz bir şekilde yolladık.

    Bir kaç gün sonra yetkili servis arayıp ürünün şarj soketinin bozuk olduğunu değiştirilmesi gerektiğini ve kullanıcı hatası olduğundan 250 TL onarım ücreti talep ettiler.

    Bunun mantıklı olmadığını kendilerine anlatmama rağmen bu konuda ısrar ettiler. Telefonum BDH Bilişim Destek Hizmetleri Sanayi ve Ticaret A.Ş firmasında onarım görüyor.

    Verdikleri açıklama mantıklı olmasada kendilerine 250 TL havale yapıp ürünün onarılmasını talep ettim.

    Fakat aradan uzun bir süre geçmesine rağmen firma tarafıma geri dönüş yapmadı. Firmanın 0 850 622 57 87 numaralı çağrı hizmetini aradığımda ürünüm hakkında bilgi almak istedim
    fakat herhangi bir bilgi verilmedi tarafıma. Bir kaç gün daha firmayı arayıp telefonumun akibetini öğrenmeye çalışıyorum. Fakat bir türlü bir sonuç alamıyorum. Aradan nerdeyse 25 gün geçtikten sonra
    bana şu yönde bilgi verdiler. Telefonun anakartı arızalanmış bu yüzden 1400 TL daha ödeme göndermeniz gerekiyor dediler.

    Konuyu samsung müşteri hizmetlerine olduğu gibi aktardım fakat herhangi bir çözüm sunmadılar. Bende telefonumun onarılmadan tarafıma gönderilmesini talep ettim. Ödediğim 250 TL ücretinde iadesini talep ettim.

    Telefon tarafıma geldiğinde şarj soketinin kırık ve oyulmuş olduğunu gördüm. Ben bu şekilde göndermemiştim kendilerine, BDH firmasını aradığımda bana kargo tutanağı tuttunuz mu gibi geçiştirici açıklama yaptılar,
    telefon orjinal kutusunun içerisinde nasıl bu hale gelebilir ki belli ki servis elemanları oymuşlar içini.

    Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ


    İlginç olan bir durum ise çıkardıkları raporun mantıksız olması. Ürün kendilerine "TEMİZ" bir şekilde geliyor fakat çözüm açıklaması fiziksel darbe bulduklarını belirtiyorlar.

    Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ


    Konuyu tüketici hakem heyetine taşımaya karar verdim. Fatura için Amazon Türkiye ile iletişime geçip başımdan geçen durumu kendilerine anlattım.

    Amazonun bilmediğim bir özelliği varmış kendi sattığı ürünlere şayet yetkili servis tarafında bir çözüm bulunmazsa amazon kendisi 2 yıl garanti veriyormuş.
    Bu yüzden geçen yıl almış olduğum telefon için iade açtılar ve telefon kendilerine ulaşınca yeni ürün gönderecekler yada para iadesi yapacağını söylediler.

    Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ


    Doğrusu 10 yıldan fazladır internet üzerinden alışveriş yaparım fakat böyle bir uygulama ile ilk defa karşı karışıya kaldım. Kendilerine teşekkür edip başımdan geçen bu durumu forumda ilan etmeye karar verdim.

    4 yıl önce aldığım S7 Edge telefonumda da benzer bir sorun yaşamıştım ,

    Konusu:https://forum.donanimhaber.com/samsung-galaxy-s7-edge-icin-1400tl-servis-ucreti-talep-ediyor--118081571#118081571

    Sonuç olarak Samsung firması belli ki servis işini acentalaştırmış. Kendisi servis ve onarım hizmeti vermiyor galiba, bu yüzden tavsiyem samsung telefon ürünlerinden uzak durun eğer illa almayı düşünüyorsanız
    2 yıl kendi garantisini veren, güvenilir ve müşteri odaklı yaklaşımı olan Amazon firmasını tavsiye ederim.

    Konuyu öne çıkarırsanız sevinirim.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.