Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (94. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.479
Cevap
48
Favori
139.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xwx_black kullanıcısına yanıt
    kablo olarak da
    http://www.hepsiburada.com/paugge-v2-0-premium-sertifikali-4k-ultra-hd-4096x2160-60hz-18gbps-bandwith-hdr-destekli-hdmi-kablo-2-metre-p-HBV000002M9YO
    öneriririm. ps4 kablosundan daha iyi olduğunu kendim gördüm.
  • Size de güncelleme geldi mi ? 1208.2 güncellemesi yaptı benim tv . Ne değişiklikler oldu nereden öğrenebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resh_aykut kullanıcısına yanıt
    güncelleme geldi ama nesi değişiyor bende anlamadım
  • İyi geceler arkadaşlar bugün 1208.2 güncellemesini yaptım. Birde kanal listesini bozdum sıraları karıştı falan çoğu kanal silindi. Acaba elinde uyumlu güzel bir kanal listesi olan varsa paylaşabilir mi? Bulduklarımda hep uygun olmayan liste hatası verdi.
  • mediserko M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bu kanal listesini yükleyebilirsiniz ;

    https://drive.google.com/file/d/0B31b3RnCdjYTdzlOanBFZnQ4MlE/view?usp=sharing
  • ks8500 ün listeyi güncel atarmısınız
  • Merhaba. Geçen yıl kasım ayından beri kullanıyorum KS8500 55 inç ve gayet memnunum. AirPods ile deneyen var mı? Bağlantıda sorun vs yok ama ses değiştirilemiyor. Öyle oluncada kulaklığı kullanmanın anlamı kalmıyor tv ile. Kumandadan açılabilse çok iyi olurdu, herhangi bir çözümü var mı yapacak birşey yok mu acaba bilen yazabilirse sevinirim.
  • Cihazda scart varmı... Tivibu kullanıyorum.. tvdeki uyduyu kullanmayacağım.. bu yüzden scart lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • divisive D kullanıcısına yanıt
    One Connect'te scart girişi hatırlamıyorum ki yok sanırım.
    Ayrıca TV arkasında sadece modül girişi var diye hatırlıyorum.
    Yeni serilerde modül girşi de one connect'te bu arada.

    Saygılarımla...
  • ürünün 55 inc teshirde 4500 tl 49 olanını 2400 e buldum hangisini önerirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: divisive

    Cihazda scart varmı... Tivibu kullanıyorum.. tvdeki uyduyu kullanmayacağım.. bu yüzden scart lazım

    4K tv'de SD mi izlenir, çamur gibi görüntü alırsınız.
  • Bu tv yi 3000 e alabilir miyim link varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • divisive D kullanıcısına yanıt
    Şayet sorunsuz ve garantisi en az 1 sene daha Samsung Türkiye tarafından var ise şahsi fikrimdir ki 55 inç alınır.


    Zamanında 49 almıştım ve şimdiki aklım olsa 55 inç alırdım.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 12 Şubat 2018; 0:35:27 >
  • fotoburak F kullanıcısına yanıt
    Ürünü sıfır bulmak imkansız gibi bir şey.
    Teşhir ürünü olabilir ki onu da iyice kontrol edip, halen de garantisi Samsung Türkiye tarafından sağlanıyor ise sın karar yine sizin.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 12 Şubat 2018; 0:39:27 >
  •  SAMSUNG KS8500 kullanıcıları





    Arkadaşlar bazen benim tv böyle oluyor. Üst bardaki hiç birşey gözükmüyor kapatıp açınca düzeliyor. Bu neden olur bilgisi olan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dadassinan kullanıcısına yanıt
    Yazılımsal gibi gözüküyor.
    En son güncellemeyi TV üzerinden mi yapmıştınız usb bellekten mi ?
    Yeniden son güncellemeyi kurma şansınız var ise kurup bir deneyin tekrar, olmadı servis yazılım atıp düzeltebilir gözüküyor.

    Saygılarımla...
  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Son güncel yazılım yüklü tv üzerinden güncelledim. Yaklaşık 1.5 aydır var bu sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dadassinan kullanıcısına yanıt
    Sanırım servis ile görüşmeniz gerekli.
    En sağlıklısı bu olacaktır diye düşünüyorum.
    Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda sorun çözülür.

    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRoN

    Sanırım servis ile görüşmeniz gerekli.
    En sağlıklısı bu olacaktır diye düşünüyorum.
    Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda sorun çözülür.

    Saygılarımla...

    Teşekkür ederim. Servisle iletişime geçecem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dadassinan kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    Saygılarımla...
  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.