Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (106. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.479
Cevap
48
Favori
139.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar benim alt yazı ile ilgili bir sorunum var. özellikle karanlık sahnelerde alt yazı çıkınca ekran rahatsız edecek ölçüde aydınlanıp yazı gidince normale dönüyor. benzer problem yaşayan var mı veya bir çözüm yolu önerebilir misiniz?
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler dün buldum bende.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xwx_black

    arkadaşlar benim alt yazı ile ilgili bir sorunum var. özellikle karanlık sahnelerde alt yazı çıkınca ekran rahatsız edecek ölçüde aydınlanıp yazı gidince normale dönüyor. benzer problem yaşayan var mı veya bir çözüm yolu önerebilir misiniz?
    Led aydınlatmayla ilgili, ışık sızması dediğimiz mevzu hocam. Çaresi maalesef ki yok, bu sorun bazı panellerde yoğun bazı panellerde ise çok az. Görüntü ayarlarından Sinema moduna alır veya arka ışığı kısarsanız bir nebze de olsa bu tarz sorunları minimalize etmiş olursunuz.



    Netflix’ten izliyorsanız altyazıyı kişiselleştirme ayarları mevcut, gerçi tv’nin kendi altyazı ayarları da mevcut. Altyazı rengini turkuaz ya da sarı yapmayı deneyin, tam hatırlamıyorum ama bu tarz ışık sızmalarının azaltacak altyazı kişiselleştirmeleri vardı, rengiyle oynayınca ışık sızmaları kısmen azalıyordu. Bi araştırın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TaKo kullanıcısına yanıt
    cevabınız için çok teşekkür ederim, renk değişimi olmasa da ışığı kısmayı bir deneyeceğim. bu arada netflix ve youtube sorunum aynı şekilde devam ediyor, bilgisayarda netflix ve youtube da en ufak donma olmazken televizyondan bu performansı bir türlü alamadım, 240p çözünürlük bile olmuyor,sürekli donma var. yukarıdaki bir arkadaş yeni gelen güncellemeden demişti acaba fabrika ayarlarına çevirsem bu sorun düzelir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xwx_black

    cevabınız için çok teşekkür ederim, renk değişimi olmasa da ışığı kısmayı bir deneyeceğim. bu arada netflix ve youtube sorunum aynı şekilde devam ediyor, bilgisayarda netflix ve youtube da en ufak donma olmazken televizyondan bu performansı bir türlü alamadım, 240p çözünürlük bile olmuyor,sürekli donma var. yukarıdaki bir arkadaş yeni gelen güncellemeden demişti acaba fabrika ayarlarına çevirsem bu sorun düzelir mi?
    Son zamanlarda aynı sorun bende de var. Youtube ve Netflix'ten 4K görüntü alamıyorum... İki platformda da 1080p'de sabitleniyor. Geçen gece kumandanın stand by tuşuna basılı tutarak TV'yi resetledim, modemi resetledim ama bana mısın demedi.

    Bugün kontrol ettiğimde ise Netflix'ten 4K görüntü alabildim. TV'nin wifi performansından ziyade, Tizen işletim sisteminin server altyapısından kaynaklı bir sorun olabilir. Ya da TV'nin yanında wifi açık başka bi cihaz varsa o da etkiliyor olabilir. Benim PS4 Pro açıkken nedense TV'nin wifi performansı düşüyor, PS4 Pro'yu kapatınca performans yükseliyor. Belki tesadüftür belki de bir alakası vardır bilmiyorum.

    Burada bu kadar kullanıcı var, KS8500 kullanıp da modeme wifi ile bağlanıp Netflix, Youtube'tan bizim gibi performans sorunları olan var mı? Varsa yazsın bi zahmet belki genel sorundur, içimiz rahatlasın. Konu ölmüş resmen, kimse cevap dahi yazmıyor.




  • TaKo kullanıcısına yanıt
    Netflix yok bende onun için yorum yapamam ama youtube da 4k da sorun yaşamıyorum, bu sırada pc den ya da telefondan video da açıyorum deneme amaçlı bi düşüş olmuyor, yalnız internet hızım akn ye takılıp 8 mbit düşünce video yu 4k açmak için biraz bekliyor ya da önce düşük çözünürlükte açıp kademe kademe artıyor çözünürlük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TaKo kullanıcısına yanıt
    netflix var banda 7.00 Mbit bağlantı hızı görüyorum infoya basınca kumandadan
    1080p 1440p arası oluyor görüntü. hız 8'i geçince 2160p.wifiden bağlıyım. dns level3 dnsleri.
  • müzikadamı kullanıcısına yanıt
    hocam önceki samsung tvmde başıma gelmişti. hakem heyeti ile uğraşmayın direk tüketici mahkemesine avukatınız dava açsın. Siz uğraşamazsının .bilirkişi geliyor. tv bedelini ödüyor samsung. Tüketici kararını tanımıyor bu durumlarda samsung.
    ama yine de samsung sizinle ilgilenmiş. gelişme var. bende ışık sızması vardı karanlık sahnelerde. aynen garanti kapsamında değil, isterseniz mahkemeye verin demişlerdi. mahkemede kazandım. ücreti verdiler.
  • xwx_black kullanıcısına yanıt
    Panelin edge led olmasından kaynaklı. Maalesef çözümü yok. Parlaklık ve arka ışığı azaltarak biraz azaltabilirsiniz bu sorunu arkadaşın dediği gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: creatous

    hocam önceki samsung tvmde başıma gelmişti. hakem heyeti ile uğraşmayın direk tüketici mahkemesine avukatınız dava açsın. Siz uğraşamazsının .bilirkişi geliyor. tv bedelini ödüyor samsung. Tüketici kararını tanımıyor bu durumlarda samsung.
    ama yine de samsung sizinle ilgilenmiş. gelişme var. bende ışık sızması vardı karanlık sahnelerde. aynen garanti kapsamında değil, isterseniz mahkemeye verin demişlerdi. mahkemede kazandım. ücreti verdiler.
    Merhaba,
    Samsung sagolsun beni uğraştırmadı, arayıp şikayette bulunmuştum yeni tv verme kararı çıktı.
    Tabi ks8500 modeli olmadığından bana Qled model tavsiye ettiler ( Q6FN ) ya da isterseniz 49 olan başka bir model de seçebilirsiniz dediler. Bende araştırdım 49 olarak en iyisi önerdikleri modeldi ama bu sefer de 49 ınc lerde 10 bit değide 8 bit ve yenileme hızını 60 hz olarak görünce istemedim.
    55 ınc olan ıcın ustune bir fark istediler bende kabul ettim , zaten 49 aldığıma pişmandım hep 55 istiyordum sımdı 55 ınc oldu.
    Tv dün geldi henüz detaylı inceleyemedim ama banding, ölü piksel ve ışık sızması hiç yok.
    Ks8500'den çok memnundum bakalım bu model nasılmış göreceğiz.




  • müzikadamı kullanıcısına yanıt
    Öncelikle yeni televizyonunuzu güle güle ve sorunsuzca kullanın.

    Ben de KS8500 49 inç aldığımda neden 55 inç olanı almadım diye çok isyan etmiştim kendimce ve şu aralar sağ ve sol alt köşeden ışık sızması biraz arttı gibi.

    55 inç olarak hangi seriden aldınız ve yine kavisli mi yoksa düz mü ? Ve ne kadar fark verdiniz aldığınız model için ?
    Şayet üst modeli ve teklif edilen modelleri almasa idiniz fatura üzerindeki bedelden para iadesi yapacaklar mıydı sizce?

    Birde bu prosedür nasıl işledi tam olarak, zahmet etmez isek yazarsanız, bizlerde bilgilenmiş oluruz.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 21 Aralık 2018; 19:6:25 >
  • BU haber gerçekleşir ise Bixby nin Türkçe olmasının ciddi uzak bir ihtimal olduğu sanki artar gibi geliyor bana.

    Ve bu ihtimal gerçekleşirse sıradaki hamle akıllı saatlerdeki Bixby'nin yerine ya da yanına belki de Google Asistan'ın da eklenmesi olabilir.

    Bekleyip göreceğiz.

    Saygılarımla...
  • Geçmiş sayfalarda şimdi ismini hatırlayamadığım bir arkadaşımız, TV ye tamamen kablosuz Gear Icon X BT kulaklık bağlayabilen oldu mu diye sormuştu.

    Biraz geç cevap vereceğim bu konuda ama umarım okur ve bir faydası dokunur kendisine de.

    Icon X ile denemedim ama BT 5.0 desteği olan (yanlış hatırlamıyor isem aynı anda 5 farklı cihaza kadar aktif olarak bağlanabilme mevcut) Jabra Elite 65T model bir BT kulaklığı bağladım ve sorunsuz şekilde kullanıyorum.

    Saygılarımla...
  • Arkadaşlar bu tv’yi satıp Sony 55XF9005’e geçmeyi planlıyorum. KS8500’e sahip olup, iki tv hakkında bilgisi olanlar var mı? Böyle bir değişimi tavsiye ederler mi? Ve garantisi yeni bitmiş sorunsuz 49Ks8500 şuan ne kadar eder, kaçtan gider?



    Artık 49” yetmemeye başladı maalesef...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    teşekkür ederim.

    Biliyorsunuz ks8500 premium bir model ve bu yüzden bana 49 ınclerde en üst seviye olan Q6FN serisini teklif ettiler.( kavisli değil düz panel )
    2018 yılında birde NU serisi vardı biliyorsunuzdur, ama onda da yenileme hızı ve görüntü kalitesi maalesef düşüktü.

    Q6FN serisi qled serisinin ilk çıkanı aslında yani bu serinin en riskli modeli ama bir üst modeli Q7FN, ya da Q8FN fiyat olarak baya pahalı modeller. Bu yüzden bende bu modeli kabul ettim.
    Aldığım model 55Q6FN modeli, teknosa , vatan,media mark gibi sitelerde fiyatı 8500 TL, n11 gibi sitelerde 7500 TL gibi rakamlara satılıyor. Fark olarak benden 1300 TL istediler, bana makul bir rakam geldi. 49KS8500 3700 TL'ye almıştım ve neredeyse 2 yıl oldu kullanıyordum.
    Birde yukarıda da yazmıştım, bu modelin 49 inc olanı yenileme hızı düşük, bit değeri düşük ve ayrıca enerji tüketimide B sınıfı yani yüksekti.

    Prosedür ise dediğim gibi 4 ay kadar önce ışık patlaması olmuştu servis çağırdım panel değişti, sonra işte bu sefer başka bir yerde yine ışık patlaması oldu , onun ıcınde servise yine panel değişimi dedi, gelen panellerde birinde toz çıktı, diğerinde ölü piksel çıktı bende kabul etmedim ve işte merkezi arayıp şikayet ettim. Onlarda yeni tv verme karar verdi işte.

    Samsun'dan memnun olduğum için para iadesini hiç sormadım o yüzden bilmiyorum,şu an bu modelden de inanılmaz memnunum.
    Görüntü kalitesi çok iyi, renkler çok canlı, Işık sızması yok, maçlardaki dikey gölgelenme hiç yok, tv inanılmaz hızlı , tarayıcıyı çok geliştirmişler ( tüm siteler, video siteleri direk tarayıcıdan açılıyor )

    Olumsuz olarak da söyle bileceğim ise connect box kutusu yok, benim tv duvara takılı bu yüzden usb kısmı tak çıkar zor oluyor. Birde hareketli sahnelerdeki performansını çok beğenmedim, çok ciddi bir sorun değil belki bir ayar ile çözülebilir ancak henüz çok kurcalama fırsatı bulamadım.




  • müzikadamı kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim.

    Connect Box olmaması benim içinde kötü olur sanırım ki büyük rahatlık. Ben de duvara takılı kullanıyorum ve hali hazırda ciddi derece de rahatsızlık verecek şekilde bir sorunum yok ama değişirsem sadece 49 inç ten 55 inç e geçmek için düşünebilirim.

    Tekrar güzel günler de kullanın.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 26 Aralık 2018; 2:1:39 >
  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Ben Connect box sorununu şu şekilde çözdüm ;
    Harddisk ya da flash bellek takma ihtiyacı oluyor sadece, Hdd kablosunu taktım tvnin arkasına o sabit duruyor orada, 1 TB hdd var onu çıkartıp diğer yedek kablom ile bilgisayara bağlayıp içine film vs atıyorum sonra tv ye takmak geri çok kolay oluyor. Hdd hatta askı aparatı üzerine koyuyorum orada duruyor :)
    Usb flash bellek içinde 10 TL'ye uzatma kablosu var, onuda yine tvnin arkasına takılıyor ve uç kısmında flash bellek takılabiliyor böylelikle o sorunda çözülmüş oluyor.
    Tabi keşke olsaydı connect box ama yeni modellerde kaldırmışlar maalesef.
  • müzikadamı kullanıcısına yanıt
    2018 modellerde de connect box yok ise büyük eksiklik bana göre ki gerçekten büyük rahatlık idi.

    Bulduğunuz çözümde iyi bir alternatif sonuçta ama rakiplerinden LG yeni seri Oled TV lerinde connect box benzeri bir ürünü kullanmaya başlamışken Samsung niye kaldırmış anlayamadım açıkçası ama yanlış bilmiyor isem hala yeni modellerin bazılarında olması lazım one connect kutusu.

    https://www.samsung.com/tr/tvs/qled-tv/style/

    Oled lerin yeni modellerinde bile hala logo yanığı olayı olmasa ve garanti kapsamına sokulsa hali hazırda Türkçe sesli kumanda ile LG Oled tercihi yapabilirdim ki işletim sistemi olarak LG nin WebOs, Samsung'un Tizen'inden sanki bir tık daha başarılı gibi geliyor bana.

    Tekrar güzel günlerde kullanın.

    Saygılarımla...




  • Arkadaşlar merhaba, benim bilgisayardan görüntü aktarmakla ilgili bir sorum olacak. Şimdi 1080p bilgisayarımda aldığım görüntüyü tv ye Hdmi ile aktardığımda Bilgisayar ekranındaki netliği bir türlü yakalayamıyorum. Bunun nedeni hakkında bir fikri olan var mı acaba? Philips marka hdmi kablo kullanıyorum, kabloyu değiştirsem farklı bir sonuç alabilir miyim? Verdiğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xwx_black kullanıcısına yanıt
    Hicbir fark olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.