Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (105. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.479
Cevap
48
Favori
139.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sanoran kullanıcısına yanıt
    Hocam anca cevap verebiliyorum kusura bakmayın. Bana ulaşmak istiyorsanız buradan da ulaşabilirsiniz, sosyal medyayı pek kullanmıyorum.

    Bu arada hemen bir değerlendirme yapayım; özellikle Xbox ve PS4 kullanırken ara ara görüntüsü gidip gelen kullanıcılar DİKKATLE OKUSUNLAR!

    Pazartesi günü servis gelip anakartı değiştirdi. Pazartesi akşamından beri aralıksız olarak PS4 PRO'da HDR ve 4K olarak Red Dead Redemption 2 oyununu oynuyorum. Maşallah diyelim hiçbir şekilde görüntü gidip gelmesi yaşamadım. En çok HDR içeriğe geçiş veya HDR içerikten çıkış yaparken bu sorunla karşılaşıyordum, şimdilik bir sıkıntı yok. 1 hafta daha kullanmaya devam edicem, eğer tekrarlamazsa sanırım çare anakartı değiştirmek gibi gözüküyor.

    Gelişmelerden haberdar ederim :)
  • Selamun aleyküm arkadaşlar.tv de dikey şekilde 7 8 cm eninde siyah çizgi oluştu. Simsiyah değilde gölge gibi bişiy. Hatta renkli görüntüde çok belli olmuyor ama bembeyaz bir sayfada çok belli oluyor. Ne olabilir acaba.birde şunu fark ettim digitürk kutusunu takınca oluyor sanki. cevaplarınız için teşekkürler
     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EzBeRiMSiN67 -- 8 Kasım 2018; 12:25:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EzBeRiMSiN67

    Selamun aleyküm arkadaşlar.tv de dikey şekilde 7 8 cm eninde siyah çizgi oluştu. Simsiyah değilde gölge gibi bişiy. Hatta renkli görüntüde çok belli olmuyor ama bembeyaz bir sayfada çok belli oluyor. Ne olabilir acaba.birde şunu fark ettim digitürk kutusunu takınca oluyor sanki. cevaplarınız için teşekkürler
    Sürekli yapıyorsa panel hatası vardır hocam sadece digitürkte yapıyorsa kablonuzu değişitr düzelir




  • İlk defa resim ekledim. İnş. Gözüküyordur. Cevabın için tşkler. Eve gidince tekrar deneyecem. Ama tam olarak şöyle oluyor. Normal tv izlerken bişiy yok. Digitürk takınca ekran resimdeki gibi oluyor. Sonra normal tv alıcısını takıncada öyle kalıyor. Tv nin fişini çekiyorum takıyorum digitürkü bağlamadan düzeliyor sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EzBeRiMSiN67 -- 8 Kasım 2018; 14:21:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese Merhaba,
    5 ay kadar önce ekrandaki beyaz ışıkdan dolayı panel değişimi yapılmıştı.
    Şimdi yine yeni panelde de farkı yerde beyaz ışık oldu, aradım yine servisi baktılar ve panel değişmesi gerekiyor dediler. 1 gün sonrasında panel geldi , içersinde 1 tane toz tanesi çıktı geri götürdüler.
    Ertesi gün geldiler 1 panel daha bu sefer onda da ölü piksel çıktı, ve bunun normal olduğunu söylediler.
    en az 4 tane yanyana olursa ancak değişim oluyormuş, 1 tanesi bir kusur değilmiş.
    Bende kabul etmedim bu sefer eski panelı bıraktılar.
    Şimdi tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım ancak başına gelen oldu mu bu şekilde ?
    ölü piksel çıkan ekranı almadım, benim beyaz ışıklı panel duruyor, acaba önce ölü piksel olanı paneli mi kabul edip hakem heyetine başvurmalıydım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaKo

    Hocam anca cevap verebiliyorum kusura bakmayın. Bana ulaşmak istiyorsanız buradan da ulaşabilirsiniz, sosyal medyayı pek kullanmıyorum.

    Bu arada hemen bir değerlendirme yapayım; özellikle Xbox ve PS4 kullanırken ara ara görüntüsü gidip gelen kullanıcılar DİKKATLE OKUSUNLAR!

    Pazartesi günü servis gelip anakartı değiştirdi. Pazartesi akşamından beri aralıksız olarak PS4 PRO'da HDR ve 4K olarak Red Dead Redemption 2 oyununu oynuyorum. Maşallah diyelim hiçbir şekilde görüntü gidip gelmesi yaşamadım. En çok HDR içeriğe geçiş veya HDR içerikten çıkış yaparken bu sorunla karşılaşıyordum, şimdilik bir sıkıntı yok. 1 hafta daha kullanmaya devam edicem, eğer tekrarlamazsa sanırım çare anakartı değiştirmek gibi gözüküyor.

    Gelişmelerden haberdar ederim :)
    Gelişmeleri bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sanoran kullanıcısına yanıt
    Baya bi süre geçti, 1 kere bile görüntü gidip gelmesi yaşamadım. Demek ki sorun ana karttan kaynaklanıyormuş, garantiniz varsa ana kartı değişimi talep edin hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaKo

    Baya bi süre geçti, 1 kere bile görüntü gidip gelmesi yaşamadım. Demek ki sorun ana karttan kaynaklanıyormuş, garantiniz varsa ana kartı değişimi talep edin hocam
    Adınıza sevindim. Malesef garantim 3 ay önce doldu son günlerde pek yapmaz oldu ama değiştirmek isterim tabi anakartı. Fiyatı nedir acaba bilginiz var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung KS8500de samsung un normal kumandasını kullanabiliyor muyuz? Akıllı kumandası bozuldu garantiden yenisini yolladılar. Tvnin garantisi bittiği için akıllı kumanda tekrar bozulursa yenisi için baya para vermek gerekecek. Acaba samsungun normal kumandasını alsam kullanabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ki-Adi K kullanıcısına yanıt
    15-20 liraya aldığım samsung kumandası ile çalışıyor. Büyük ihtimal çakma ürünler dahi çalışır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar

    Bu televizyonda kanal listesini kendimiz düzenleyemiyor muyuz?

    İlla dışardan almak zorundamıyız?
  • TurkCA T kullanıcısına yanıt
    Kendiniz düzenleyebilirsiniz. Ancak hem uzun sürer hem de işkence gibi gelir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TaKo kullanıcısına yanıt
    hocam aynı sorunu ben de bugün yaşadım, adsl den fibere geçtim dün gece, netflix daha evvelinden neredeyse 4k netliğinde iken bugün tost makinesiyle çekilmiş gibi 240 p kalitesinde ve ne yazık ki aynı durum youtube için de geçerli. neredeyse videolar donacak şekilde sürekli yükleniyor yazısı çıkıyor. bilgisayar ve telefonda internet gayet iyiyken tv de böyle olması canımı çok sıktı. bir çözüm bulabildiniz mi acaba?
  • xwx_black kullanıcısına yanıt
    Çözemedim hocam. Bende bu sorun sadece Netflix’te var, Youtube’ta 4K videoları takılmadan açıyorum ama Netflix’te sık sık çözünürlük düşüyor. Tabii TV’de bu sorun var, Apple TV ya da PS4 üzerinden açarken Netflix’te bi sorun yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    Kendiniz düzenleyebilirsiniz. Ancak hem uzun sürer hem de işkence gibi gelir.
    Peki nasıl yapıyoruz?

    Ben menude bulamadım düzenleme için bir yer.



    Örneğin haber kanallarını 1 e 2 ye taşımak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkCA T kullanıcısına yanıt
    Menuden değil de kanal listesine girdikten sonra yukarıda düzenle seçeneği çıkıyor. Oradan ayarlaniyor.



    Aksama foto ile gosterebilirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanal listesinde ben bulamadım maalesef.

    Resim gönderebilirseniz sevinirim.

    Tşk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TaKo kullanıcısına yanıt
    Pc browserdan netflixe girin hesap ayarlarinda yürütme ayarları var. Ordan yüksek kalite UHD yapmanız lazım. Eger otomatikteyse tv nin wifi cekim gucu appletv yada ps gibi guclu olmadigindan hdye dusebiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar samsung bizim tv ye yazılım desteğini kesti mi, en son ki tv lerde ki arayüz yazılımı daha hoş ve sade gibi, keşke bizim tv ye de gelseydi bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkCA T kullanıcısına yanıt
     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları




  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.