Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (104. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.479
Cevap
48
Favori
139.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaKo

    Arkadaşlar tatilden dolayı 2-3 haftadır kullanmadığım televizyonumu bugün açtığımda mor ağırlıklı dikey çizgilerle karşılaştım. Görüntü baya bi bozuktu, seste bi problem yok. Sebebi ne olabilir acaba? Panel mi anakart mı? Geçen gün evde temizlik vardı, paneli tutup da saçma sapan bezlerle mi sildiler acaba hiçbir bilgim yok. Kasım’da garantisi bitiyordu, garanti sorgusu ve teknik servis için Samsung’a ulaşmam lazım. Hangi numarayı arayıp, ne yapmam gerekiyor? Garanti belgesini de nereye koyduğumu hatırlamıyorum, televizyon’un seri no’sunu söylemem falan yeter mi? Hiçbir bilgim yok, moralim çok bozuk!
    Samsung’u arayıp teknik servis çağırdım. Panelde sorun varmış, kullanıcı hatası bulamadıkları için ücretsiz değişim yaptılar. 1 hafta sürmedi, yeni panel getirip taktılar. Yeni panelde ışık sızması falan yok ama tek canımı sıkan ortalarda ve biraz altlarda ölü piksel buldum. Sadece 1 tane olduğu için tekrar değişim olmaz değil mi? Neyse buna da şükür diyip kullanmaya devam edicem sanırım, zaten garanti süresi 2 ay kalmıştı ucu ucuna kurtardım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ReflexAction kullanıcısına yanıt
    chansort programı kullanıyorum.
    Önce kanal listesini tv den indirip üzerinde ekleme çıkartma yapabiliyorsun.
  • Arkadaşlar bu YouTube reklamlarını nasıl engelleyebiliriz,var mı bir yolu? PC de ****er gibi programlar iç görüyor ama tv de nasıl yapılır bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az evel 1230.5 firmware güncellemesi geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeNTiLMeN -- 6 Ekim 2018; 21:6:59 >
  • Arkadaşlar galiba geri tuşunda sorun var,örneğin youtube videodan geri çıkmakta zorlanıyorum,bastığımda kumandanın ön panelinde hiç ışık yanmıyor,söküp toparlayamamaktan korkuyorum,orjinali 300 tl diyor, Bu kumandanın yerini tutabilecek kullanan önerisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1230 güncellemesi geldiğinden beri Netflix'te 4K içerik izleyemiyorum. Sizde de bu sorun mevcut mu arkadaşlar?

    Modemde bi sıkıntı yok bu arada, Ps4'ten Netflix açtığımda aynı ortamda kablosuz olarak rahatlıkla 4K görüntü alabiliyorum. Televizyonun wireless performansı azaldı sanki...
  • Arkadaşlar benimde sorunum kumandada tüm tuşlar çalışıyor ama kapatma tuşu çalışmıyor. Yeniden eşleştirdim kaçkere düzelmedi. Ama eşleştirme yaparkende bazen sadece kapatma tuşu çalışıyor gerisi çalışmıyor. Bu tarz sorun yaşayan var mı? Yada tavsiyesi olan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu gençler koskoca forumda KS8500 kullanan 2 kişi mi var? :)

    1230 güncellemesi yapıp da internette sorun yaşayan yok mu? Özellikle Netflix ve Youtube'ta 4K içerik izlerken görüntü çok dalgalanıyor, 1080p'ye düşüp düşüp duruyor. Modemde vs. bir sıkıntı yok, PS4 falan gayet düzgün çalışıyor. Bu sorun bana mı özel, sizde durumlar nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaKo

    Yahu gençler koskoca forumda KS8500 kullanan 2 kişi mi var? :)

    1230 güncellemesi yapıp da internette sorun yaşayan yok mu? Özellikle Netflix ve Youtube'ta 4K içerik izlerken görüntü çok dalgalanıyor, 1080p'ye düşüp düşüp duruyor. Modemde vs. bir sıkıntı yok, PS4 falan gayet düzgün çalışıyor. Bu sorun bana mı özel, sizde durumlar nedir?
    O dalgalanma bende fifada oluyor anlamadım gitti
  • TaKo kullanıcısına yanıt
    Netflix te bende sorun yaşıyorum güncellemeden sonra. Görüntü kalitesi düşüp düzeliyor sonra kendi kendine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @by_bulbul

    Kısmen rahatladım cevap için çok teşekkür ederim, yeni güncellemeden sonra güncelleme yapmamaya karar verdim. Hatta anakart sorunu için servis gelicek bi ara, tv'yi komple fabrika ayarlarına döndürüp eski sürümlerine geri dönmeyi düşünüyorum. Bu arada tv kumandasında aynı sorun bende de var hocam, "sol" ve "kapatma" tuşları tam çalışmıyor. İyice basmam falan gerekiyor... Pilleri değiştirdim ama pek değişen bir şey olmadı, yazılımsal bir sorun mu yoksa kumandaların ömrü mü doldu bilmiyorum :) ama bende hiç çalışmadığı olmadı...

    @Arnold Schwarzenegger

    Fifa'daki hızlı sahnelerde bende de titreme oluyor hocam. 100 hz panel ama neden böyle oluyor anlamış değilim, zamanla alıştım gerçi artık rahatsız etmiyor. Tabii sizdeki boyutu nedir onu bilmiyorum.
  • 49 inç hocam Mac yayınında falan bariz görünüyor dalgalanma bulutlanma gibi
  • 3 ay önce panel değişimi oldu benim tv de.Geçen gün baktığımda sol tarafta yine ışık süzmesi meydana gelmiş maalesef.2 cm kadar boyutu var yine değişim olurmu acaba arkadaşlar ?
  • .
  • Slm. Bu 49 ks8500 tv yi almayı düşünüyorum arkadslar. Samsun bayiiden Teşhir ürünü 4 bin 9 ay taksit pesin fiyatina. Bu paraya değermi. Kullanan arkadslar ışık inmesinden bahsetmiş kronik bir sorun mu bu yoksa arada olan bir durum mu. Ürünü bayide gördüm inceledim görüntü olrak çok hoşuma gitti. Hatta yanında daha yeni modeller vardı mu7000 ve mu 7500 curves görüntü olark onlardan bariz bir şekilde daha iyi netlik ve detaylar daha belli oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/5pAPmpj8qEU bu videoyu samsung bayisinde çektim 49 ks8500 43 mu7000 49mu 7500 karşılaştırma. Arkadslara faydalı olur umarim

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları

     SAMSUNG KS8500 kullanıcılarıi

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıların

     SAMSUNG KS8500 kullanıcılarıs

     SAMSUNG KS8500 kullanıcılarıallah faydalı olur.

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burda da bazı kullanıcıların ps4 pro da görüntü gidip gelme sorunu yaşadığını gördüm bu problemi tam anlamıyla çözen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanoran

    Burda da bazı kullanıcıların ps4 pro da görüntü gidip gelme sorunu yaşadığını gördüm bu problemi tam anlamıyla çözen var mı?
    Ben şuan uğraşıyorum :) Servisle son 1 aydır muhattap halindeyim. Önce daha kaliteli bi HDMI kablo al dediler, gittim en kalitesini aldım ama sorun düzelmedi. Sonra gelip bir yazılım yüklediler, o yazılım işletim sisteminin bazı hatalarını gideriyormuş. Yine çözülmedi. Şimdi ana kartı değiştirecekler, tekrar bi deneme sürecine gireceğim. Aynı sorun devam ederse bu sefer eski ana kartımı tekrar takıp, One Connect kutusunu değiştirecekler ki ben en başından beri sorunun One Connect kutusunda olduğunu belirtmiştim zaten, bakalım. Gelişmeleri haberdar ederim :)

    Mükemmel bir cihaz, mükemmel bir tv fakat sorunları da bi o kadar mükemmel :)
  • Gelişmeleri sabırsızlıkla bekliyorum haberdar ederseniz çok iyi olur. Hatta sosyal medya adınızı yazarsanız bu durumla ilgili haberleşelim isterim. Bu durum benim çok canımı sıkıyor. Bazılarındaki gibi bende seyrek te olmuyor çok sık tekrarlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv nin arkasına görüntüyle aynı anda efekt veren led döşeyen ya da bu sistemi bi yerlerden alan var mı? Videosunu görmüştüm çok hoş duruyor. Bulabilirsem almak ya da yapmak istiyorum. Var mı bu konuda yardımcı olacak birileri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.