Şimdi Ara

Samsung klima servisi vakum yapmadan gitti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Windfree samsung 12bin btu klima aldım kurulumu servis vakum cihazını unuttuğu için vakum yapmadan gitti.Bu soğutma performansını ne kadar etkiler ? Yan odada inverter olmayan çok daha ucuz beko klima var 12binlik onun ile arasında soğutma konusunda ciddi fark var.Benim cihazın 23-24 ü o cihazın 26 derecesi gibi soğutuyor.

    Servis formuna yazdırdım vakum yapılmadı diye bu konuda ne yapmam lazım ? Cihaza tekrar gaz basılması yeterli mi yoksa değişim mi talep etmeliyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feanor007 -- 15 Temmuz 2017; 15:51:37 >



  • Durumu gerekli yerlere telefon ile bildirin, vakum yapmamak klimaya hakarettir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,
    on/off kompresörler kaç dereceye set ederseniz edin sabit hızla çalışırlar, inverter kompresörlerin devir hızı değişken olduğu için o anda hangi frekansta ne kadar BTU üretiyor bilemeyiz vs

    Karşılaştırmanızı test modunda veyahutta kapı/pencere açarak iki cihazı da 18°'ye setleyip değerlendirebilirsiniz.



    Eğer cihaz çalıştı ise bu demek oluyor ki borularda kalan hava ve nem kompresöre gitmiştir yani direkt olarak dış ünite için değişim istemelisiniz.
  • Samsung müşteri hizmetleri ile görüştüm servis yönlendiriyorlar bunun için değişime yanaşmıyorlar maalesef.

    Gelen cevap:

    Servisinizi yönlendiriyor olacağım . İşlem doğrultusunda servisim herhangi bir arızaya ulaşamaz veya kullanım kaynaklı arıza mevcut olması durumunda ücret talep edebilir.
  • Vakum yapmadan kurulumu kabul etmemeniz gerekiyordu, tüm servisler işgüzar vakum yapsa günde 2 klima kuracak onun parasını alacak, yapmazsa 4 belki 5 kuruluma gidecek 2 katı para kazanacak.

    Bir klima servisinin vakum cihazını unutması mümkün mü? Ben olsam itin g.. e sokardım o servisi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim yapmazlarsa direkt tüketici heyetine başvurun. Sonucunda yeni bir dış üniteye kavuşursunuz yada iade alırsınız. Sakın geri adım atmayın.
    Tekrar vakum yapmanında bir faydası olmayacaktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • man utd kullanıcısına yanıt
    Kisın aldigim samsung kli.ayi takmaya gelen servise kapidan girer girmez vakum pompasini sordum.unuttuklarini soyleyince montaji yaptirmayacagimi ce imza atmayacagimi soyleyince tlf ederek 10dk da pompayi getirdiler ve vakumu yaptilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynısını bana da yapmışlardı bu demek oluyor ki samsung Türkiye buna göz yumuyor,
    vakum dedim aval aval yüzüme baktı eleman sanki ilk defa duyar gibi,
    klasik baştan savmaya kalktı, yok bu inverter buna gerek yok yok gazla alacağız havasını (süpürmeyi kastediyor),


    sözde 20 yıllık ustaymış,
    havşalanmış bakır boruları duvardan geçirirken uçlarını kapatmadan toz toprak doldurarak geçirmeye kalktı,
    deliği dar açmış borular sıkıştı boruları çıkarmadan yandan kırıcıyla deliği büyüttü,
    dış ünitenin takozlarını takmadı, halka kablo papuçları kesip bağladı, baştan savam iş yaptı,
    ertesi gün vakum pompasını getirdi bu seferde manometre yok hani manometre diyorum aval aval bakıyor yine,

    zor bela kurulumu yaptırabildim,

    olayın tek suçlusu bu tip servislerle iş yapan ve şikayeti dikkate almayan samsung Türkiye dir,

    makine harika, gerisi berbat.


    kurulum için randevu alırken vakum pompasını ve manometreyi getirmelerini söyleyin,
    eğer getirmezlerse makineyi elletmeyin, tıpış tıpış getirecekler,

    vakum konusunda taviz vermeyin. montaj yapılırken başında durun adam takozları bile takmaya üşendi ikaz etmesem öyle montaj yapacak.




  • Samsung şikayeti değerlendiricez diyip sallıyor arkadaşlar bilginize.
  • Ayni şey başıma geldi. Servis tutanagini imzalamadim. Servis elemaniyla laf dalaşına girdik. Yanında Samsung Türkiye yi aradim. Telefonda anca oyaladilar.



    Allah yukarda klima çok iyi soğutuyor, ama servis yüzünden bidaha asla almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vakum yapıyoruz diye yarım yamalak vakum yapsalar nerden bileceğiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Ayni şey başıma geldi. Servis tutanagini imzalamadim. Servis elemaniyla laf dalaşına girdik. Yanında Samsung Türkiye yi aradim. Telefonda anca oyaladilar.



    Allah yukarda klima çok iyi soğutuyor, ama servis yüzünden bidaha asla almam.
    Aynı durum benimde başıma gelmedi, Samsung servis formuna yazdım.

    Samsung genel merkezi vakumlamayı sonradan yapalım dedi.
    Değişim ve iade kabul etmediler.

    Malzeme kaliteleri iyi ama servisleri berbat ve saygısızlar.
  • Elinizde belgeniz varsa vakum yapılmadığına dair hemen e devletten tüketici hakem heyetine başvurun Ayırıcı cimer üzerinden sanayi ve ticaret bakanlığına ihbarda bulunun. Dikkat ihbarda bulunun şikayet değil direkt ihbar
    Sonra arkanıza yaslanın ve size verilecek sıfır klimanın keyfini çıkarın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.