Şimdi Ara

SAMSUNG KALİTESİNDEN ŞÜPHE DUYUYORUM ARTIK!..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
104
Cevap
0
Favori
4.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 28
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 34
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 2 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 14
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BehramX (34 mesaj) albani (13 mesaj) dammak (7 mesaj) andy1 (7 mesaj) tedus (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (47 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> Tv Genel >> SAMSUNG KALİTESİNDEN ŞÜPHE DUYUYORUM ARTIK!..
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    1 - Ağusyos ayında Teknosa'dan "Samsung 46D6000 3D" serisi led tv aldım 2 gün sonra çizgiler oluşup servisi çağırdım zor bela değiştirdim

    2 - Gelen ikinci televizyon kurulumundan bir kaç dakika sonra yoğun renkli sahnelerde alt panelde çizgilerin olduğunu fark ettim ve servisi çağırıp değişime gönderdim televizyonun bu sefer teknos'a 46D6000 serisi tv olmadığından yerine çek verelim dediler bende 1 ay sorgusuz sühalsiz para iademi alabilirim dedim sıkıştılar para ödemek zorunda kaldılar.



    3- Bimek'se gidip üzerine biraz daha ekleme yaparak Samsung 55D6000 3D serisi aldım aradan 5 ay geçtikten sonra dün aynıden kapanıp sağ alt köşede kırmızı ışık yanıp sönmeye başladı ve arada sırada ekrana parlama geliyordu hemen kapattım tv'yi servisi çağırdım.



    Bu televizyonun almadan önce Servisin bana önerdiği



    a- Elektrik düşmelerine karşı philips marka koruyucu aldım 50 TL

    b- Benim uydum next star 2000 CE U hdmi çıkışı olmadığından bana yeni scart kablosu aldırdılar televizyona yani panele çizgi inmesin diye... oda 50 TL idi

    c- Temizliği herhangi bir bez ve temizlik madddesi tarafından yapılmasın diye bana özel bezini ve temizlik maddesini sattılar ekranın zorlamadan silip temizlemek için oda 40 TL



    Ben bu üç maddeyi kafama yattığı ve doğru olduğu için aldım ve arıza sırasından sorun çıkmaması içinde aldım işte elektrik düştü ama koruyucu verdiniz o var koruması lazımdı, Çizgi inmiş panele scart kablosu sattınız koruması lazım gibi bu yüzden aldım garanti olsun diye...



    Samsung tv karşılaştığım bu 3. arıza oldu daha alalı kaç ay olduki hemen arızalandı korktuğum ya garanti biter ise çöpemi ataçağız televizyonun korku aldı beni.



    Samsung Türkyeye gönderdiği televizyonların neye göre gönderiyor onun merak ediyorum?



    Kalitesizliğe göremim yoksa

    Avrupada yada abd arızalana sonra fabrikada onarılıp sonra Türkiye'yemi gönderiliyor?.









    Evet arkadaşlar ekmen servisi arızalı led tv alması 09.02.2012 perşembe alması lazım iken gelen arkadaşlar yoğunluktan dolayı pazartesiye ertelediler bugün sabah 13.02.2012 pazartesi arayıp gelemeyeceklerini yine yoğun olduklarını söyleyip yarına ertelediler samsung 444 77 11 arayıp ekmen servisini gelmediklerini söyledim 1 haftadır televizyon arızalı gelen olmadığını söyledim yarım saat içinde döneceklerini söylediler bende aramayın gelmek istemeyeni hiç istemem evime bile sokmam dedim başka bir bölgeden servis talebinden bulundum Bakırköyden MTA elektroniği arıza kaydı açtılar bakalım bunlar ne zaman gelir televizyon onarılır allah bilir ekmen servisini google aratınca şikayvar. com'da her sayfada 7 şikayet ve 6 sayfa olduğunu gördüm toplamda 35 şikayet var bu servis ile ilgili



    Mta elektroniğe baktım toplamda 3 şikayet gördüm bilginiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BehramX -- 13 Şubat 2012; 11:07:57 >



    |
    |




  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Up
    |
    |
  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BehramX

    Up
    Başınıza gelen durum muhtemelen şanssızlıktan kaynaklı. Ben de samsung tv kullanıyorum ve çok menunum. Buna benzer bi durumda benim vatan bilgisayardan aldığım LG monitörde karşıma çıktı. 1 ay içerisinde monitör 5 kere değişti. En sonunda para iadesi alıp başka marka monitör aldım.
    |
    |
  • Er
    9 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SuMMerLoVe

    Başınıza gelen durum muhtemelen şanssızlıktan kaynaklı. Ben de samsung tv kullanıyorum ve çok menunum. Buna benzer bi durumda benim vatan bilgisayardan aldığım LG monitörde karşıma çıktı. 1 ay içerisinde monitör 5 kere değişti. En sonunda para iadesi alıp başka marka monitör aldım.

    Alıntıları Göster
    Elektronik cihazlar biraz şans işidir ama arıza sonrası aldığınız hizmet,firmanın müşteri ye bakış açısı çok önemlidir.Samsung bir cihazınız varsa arıza yapmaması için dua edin.Çünkü Samsung'da müşteri memnuniyeti diye bir politika yok




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: hyilmaz37

    Elektronik cihazlar biraz şans işidir ama arıza sonrası aldığınız hizmet,firmanın müşteri ye bakış açısı çok önemlidir.Samsung bir cihazınız varsa arıza yapmaması için dua edin.Çünkü Samsung'da müşteri memnuniyeti diye bir politika yok

    Alıntıları Göster
    Sn.Behram iyi günler



    Bak arkadaşım,seni çok güzel "yemişler"



    o yukarıda 1/2/3 diye yazdığın şeylerde ne kadar çok "yenildiğinin" bazı işaretleri!

    özellikle 1/2 de yazılan tam bir komedi;2.de yazan ise külliyen "palavra"

    yahu bunları bir Servis nasıl yapar diyeceğim ama burası Türkiye!



    Normal 24 aylık Garanti süresince bu çakalların kabul edebileceği bir tamir veya benzeri şeyler gündeme

    gelirse,bu süreç içinde elbette ya tamir edilecek yada TV değişecek v.s ama 24 dolduğu zaman ve yeniden

    bir şeyler çıkarsa buda ücrete tabidir ama "Modül" hatası çıkarsa(panel)işte o zaman kaldırıp atacaksın aynen!



    Bir diğer sorduğun soruya cevap vereyim;USA/Avrupadan onarılıpta,bir başka Kıtaya/Ülkeye gönderilen paneller

    kesinlikle söz konusu değildir(genelde kimileri bunu ya kasıtlı yada işi bilmediği için sallar!!)ayrıca böyle bir çakallığı

    Samy de yapmaz LGE de yapmaz,kısaca böyle bir şey söz konusu değildir!



    Gelelim "Kalite" konusuna,evet Samy/LGE bu konuda dünyadaki ilk 10 ana üretici içinde en "kalitesiz" olanlarıdır,

    anlamak için içini açarsanız,o zaman anlarsınız!

    "Kalite Kontrol" neredeyse sıfır bu çakallarda(Samy/LGE)kalitesizlik diz boyu!! ama buna karşılık panelleri çok "yakışıklı"

    müthiş süper özellikli v.s v.s dolayısıyla tüm dünyada en çok bu iki marka satılmaktadır!



    Samy için "şanssızlık" diye bir tabir kullanmış Sn.summerlove,ama ciddi ıskalamış

    yaw yapmayın arkadaşlar,azıcık bakın sağa sola okuyun yerli yabancı forumları ve "Samy sorunlarının" ne derece ileri

    safhada olduğunu görebilirsiniz!



    Ve bunun adıda "şanssızlık" değil,şudur;



    1-Kalite kontrol neredeyse sıfır!!bu çakallarda asıl sorun burada(Samy ve LGE)

    2-HW kalitesi(Çin malı elemanlar ve bu konuda kalite ciddi manada düşük,bilmem haberiniz varmıdır!)

    3-genel kalitesizlik



    Bunların en çok olduğu,ana üreticiler içinde iki Marka vardır Samy ve LGE ve ortaya çıkan sorunların da

    şansla değilde "kalite" ile ilgili olduğunu anlamak için müneccim olmaya da hiç gerek yok



    ++



    Sn.Behram,bu arada bir voltaj sorununuz varsa,bunu mutlaka "Voltaj Regülatörü" ile düzeltin,o uyanıkların

    sana sattıkları Akım korumalı priz v.s denen grup prizler hiç bir boka yaramazlar bu konuda!!!

    Veya voltajını gün içinde devamlı ölçerek bir kontrol et,bu heriflerin kullandıkları Çin malı dandik PWB ler

    panelde koruma yapamıyor maalesef ve SW den bir şekilde ayarlayıp komple sistemi kesiyor veya bir şekilde

    arızaya geçiriyor!! mantık ve teknik doğru ama yukarıda yazdığım gibi "kalitesizlik" diz boyu olduğu için

    çoğu şeyde maliyeti de düşürmek için çok fazla şeyden feraget ediyor bu çakallar!



    Voltaj sorunun varsa,başına elektriksel hatalar sürekli gelecektir,seni uyarayım!

    çünkü bir süre sonra bunuda Garanti kapsamı dışına çıkarabilirler ve normalde de zaten böyledir!!



    Bazı uyanık Servislerde müşteriyi "yiyerek" hem abuk subuk şeyleri kazık paraya satıyor hemde bu işten

    yolunu buluyor hemde kullanıcıyı birde yalnış bilgiyle donatıyor,ülen el-insaf be,hiçmi vicdan yok bu çakallarda



    2.madde yazdığın ise sadece "komedi" yaw



    ++
    |
    |




  • Yarbay
    4136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BehramX



    Samsung tv karşılaştığım bu 3. arıza oldu daha alalı kaç ay olduki hemen arızalandı korktuğum ya garanti biter ise çöpemi ataçağız televizyonun korku saldı beni.





    Eğer doğruysa (ki bence yalan olması için hiç bir neden yok) yaşadıkların insanı gerçekten dehşete düşürüyor...



    Paranormal Activity'de adamların başına gelenlere benzemiş biraz...



    Söyleyecek hiç bir şey bulamıyorum...



    Eee tabii...



    Japon mallarından daha ucuz (aslında ucuzluk görece bir kavram olup sizin örnekte de görüldüğü gibi bazen çok daha pahalıya patlayabiliyor) diye Kore mallarının önünde kuyruklar oluşturur...



    Forumlarda adamların tapon malları için (hiç hak etmedikleri halde) sayfalar dolusu övgüler dizerek gönüllü pazarlamacılığını yaparsan...



    İşte olacağı bu...



    Ne diyelim... Büyük geçmiş olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dammak -- 10 Şubat 2012; 13:24:26 >




  • Yarbay
    6875 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Sn.Behram iyi günler



    Bak arkadaşım,seni çok güzel "yemişler"



    o yukarıda 1/2/3 diye yazdığın şeylerde ne kadar çok "yenildiğinin" bazı işaretleri!

    özellikle 1/2 de yazılan tam bir komedi;2.de yazan ise külliyen "palavra"

    yahu bunları bir Servis nasıl yapar diyeceğim ama burası Türkiye!



    Normal 24 aylık Garanti süresince bu çakalların kabul edebileceği bir tamir veya benzeri şeyler gündeme

    gelirse,bu süreç içinde elbette ya tamir edilecek yada TV değişecek v.s ama 24 dolduğu zaman ve yeniden

    bir şeyler çıkarsa buda ücrete tabidir ama "Modül" hatası çıkarsa(panel)işte o zaman kaldırıp atacaksın aynen!



    Bir diğer sorduğun soruya cevap vereyim;USA/Avrupadan onarılıpta,bir başka Kıtaya/Ülkeye gönderilen paneller

    kesinlikle söz konusu değildir(genelde kimileri bunu ya kasıtlı yada işi bilmediği için sallar!!)ayrıca böyle bir çakallığı

    Samy de yapmaz LGE de yapmaz,kısaca böyle bir şey söz konusu değildir!



    Gelelim "Kalite" konusuna,evet Samy/LGE bu konuda dünyadaki ilk 10 ana üretici içinde en "kalitesiz" olanlarıdır,

    anlamak için içini açarsanız,o zaman anlarsınız!

    "Kalite Kontrol" neredeyse sıfır bu çakallarda(Samy/LGE)kalitesizlik diz boyu!! ama buna karşılık panelleri çok "yakışıklı"

    müthiş süper özellikli v.s v.s dolayısıyla tüm dünyada en çok bu iki marka satılmaktadır!



    Samy için "şanssızlık" diye bir tabir kullanmış Sn.summerlove,ama ciddi ıskalamış

    yaw yapmayın arkadaşlar,azıcık bakın sağa sola okuyun yerli yabancı forumları ve "Samy sorunlarının" ne derece ileri

    safhada olduğunu görebilirsiniz!



    Ve bunun adıda "şanssızlık" değil,şudur;



    1-Kalite kontrol neredeyse sıfır!!bu çakallarda asıl sorun burada(Samy ve LGE)

    2-HW kalitesi(Çin malı elemanlar ve bu konuda kalite ciddi manada düşük,bilmem haberiniz varmıdır!)

    3-genel kalitesizlik



    Bunların en çok olduğu,ana üreticiler içinde iki Marka vardır Samy ve LGE ve ortaya çıkan sorunların da

    şansla değilde "kalite" ile ilgili olduğunu anlamak için müneccim olmaya da hiç gerek yok



    ++



    Sn.Behram,bu arada bir voltaj sorununuz varsa,bunu mutlaka "Voltaj Regülatörü" ile düzeltin,o uyanıkların

    sana sattıkları Akım korumalı priz v.s denen grup prizler hiç bir boka yaramazlar bu konuda!!!

    Veya voltajını gün içinde devamlı ölçerek bir kontrol et,bu heriflerin kullandıkları Çin malı dandik PWB ler

    panelde koruma yapamıyor maalesef ve SW den bir şekilde ayarlayıp komple sistemi kesiyor veya bir şekilde

    arızaya geçiriyor!! mantık ve teknik doğru ama yukarıda yazdığım gibi "kalitesizlik" diz boyu olduğu için

    çoğu şeyde maliyeti de düşürmek için çok fazla şeyden feraget ediyor bu çakallar!



    Voltaj sorunun varsa,başına elektriksel hatalar sürekli gelecektir,seni uyarayım!

    çünkü bir süre sonra bunuda Garanti kapsamı dışına çıkarabilirler ve normalde de zaten böyledir!!



    Bazı uyanık Servislerde müşteriyi "yiyerek" hem abuk subuk şeyleri kazık paraya satıyor hemde bu işten

    yolunu buluyor hemde kullanıcıyı birde yalnış bilgiyle donatıyor,ülen el-insaf be,hiçmi vicdan yok bu çakallarda



    2.madde yazdığın ise sadece "komedi" yaw



    ++

    Alıntıları Göster
    TV ye çizgi inmemesi cidden süpermiş, panele inme inmesin gibi
    |
    |




  • Yüzbaşı
    892 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: techraven

    TV ye çizgi inmemesi cidden süpermiş, panele inme inmesin gibi

    Alıntıları Göster
    uydu alıcıda hdmı çıkış olmadığından,tv,ye çizgi inmesin diye scart kablo aldırmaları............Allahım yarabbim yaw....

    ya Allahtan bana böyle servis denk gelmiyo,ben boğarım bide o adamı scart kablosuyla......



    lafa bak,traş olurda bu kadar olur.....wallahi billahi pess....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dmrbrn -- 10 Şubat 2012; 13:22:40 >
    |
    |




  • Yarbay
    3414 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Eğer doğruysa (ki bence yalan olması için hiç bir neden yok) yaşadıkların insanı gerçekten dehşete düşürüyor...





    Forumlarda adamların tapon malları için (hiç hak etmedikleri halde) sayfalar dolusu övgüler dizerek gönüllü pazarlamacılığını yaparsan...



    İşte olacağı bu...



    Ne diyelim... Büyük geçmiş olsun...







    |
    |
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: agtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Eğer doğruysa (ki bence yalan olması için hiç bir neden yok) yaşadıkların insanı gerçekten dehşete düşürüyor...





    Forumlarda adamların tapon malları için (hiç hak etmedikleri halde) sayfalar dolusu övgüler dizerek gönüllü pazarlamacılığını yaparsan...



    İşte olacağı bu...



    Ne diyelim... Büyük geçmiş olsun...









    Alıntıları Göster
    Voltaj ile ilgili bir sorunum yok sadece güvenlik amacıyla sattılar bana işte voltaj düşüp arızalanırsa bunun garanti kapsamı dışında kalmaması için bana sattılar eğer voltaj sorunum var ise bunun hangi alet ile ölçebilirim ?

    kalite konusunda keşke sony alsaydım diyorum içimden hiç değil ise diğer evde bravia var 3 yıldır tık yok...

    Kalite konusunda kime şikayet edebiliriz bunları bu kadar dandik bir televizyonun Türkiye'de kim test edip onaylıp ülkeye sokuyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BehramX -- 10 Şubat 2012; 14:41:28 >




  • Yarbay
    4136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BehramX



    Voltaj ile ilgili bir sorunum yok sadece güvenlik amacıyla sattılar bana işte voltaj düşüp arızalanırsa bunun garanti kapsamı dışında kalmaması için bana sattılar eğer voltaj sorunum var ise bunun hangi alet ile ölçebilirim ?

    kalite konusunda keşke sony alsaydım diyorum içimden hiç değil ise diğer evde bravia var 3 yıldır tık yok...

    Kalite konusunda kime şikayet edebiliriz bunları bu kadar dandik bir televizyonun Türkiye'de kim test edip onaylıp ülkeye sokuyor?



    Kalitesinden dolayı bunları şikayet edecek bir yer bulmak pek mümkün değil... Muhtemelen Sanayi Bakanlığı ve TSE'den gerekli ithalat izinlerini almışlardır...



    Elektrik voltajındaki oynamalar gerçekten çok önemli bir konu... Ben bütün elektronik cihazlarım için voltaj koruması da bulunan UPS kullanıyorum...



    Sony konusuna gelince... İşte burada bir durmak lazım...



    Bende yıllardır Sony kullanıcısıyım... Evdeki hemen hemen bütün elektronik cihazlar Sony...



    4 yıldır da TV olarak bende Bravia Full HD LCD kullanıyorum ve çok şükür bu güne kadar her hangi bir sorun da yaşamadım...



    5 yıl içinde bir sorun yaşayacak olsam zaten cihazda Sony Eurasia garantisi var...



    Daha başka ne söyleyebilirim ki...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dammak -- 10 Şubat 2012; 17:03:50 >
    |
    |




  • Er
    9 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: BehramX



    Voltaj ile ilgili bir sorunum yok sadece güvenlik amacıyla sattılar bana işte voltaj düşüp arızalanırsa bunun garanti kapsamı dışında kalmaması için bana sattılar eğer voltaj sorunum var ise bunun hangi alet ile ölçebilirim ?

    kalite konusunda keşke sony alsaydım diyorum içimden hiç değil ise diğer evde bravia var 3 yıldır tık yok...

    Kalite konusunda kime şikayet edebiliriz bunları bu kadar dandik bir televizyonun Türkiye'de kim test edip onaylıp ülkeye sokuyor?



    Kalitesinden dolayı bunları şikayet edecek bir yer bulmak pek mümkün değil... Muhtemelen Sanayi Bakanlığı ve TSE'den gerekli ithalat izinlerini almışlardır...



    Elektrik voltajındaki oynamalar gerçekten çok önemli bir konu... Ben bütün elektronik cihazlarım için voltaj koruması da bulunan UPS kullanıyorum...



    Sony konusuna gelince... İşte burada bir durmak lazım...



    Bende yıllardır Sony kullanıcısıyım... Evdeki hemen hemen bütün elektronik cihazlar Sony...



    4 yıldır da TV olarak bende Bravia Full HD LCD kullanıyorum ve çok şükür bu güne kadar her hangi bir sorun da yaşamadım...



    5 yıl içinde bir sorun yaşayacak olsam zaten cihazda Sony Eurasia garantisi var...



    Daha başka ne söyleyebilirim ki...

    Alıntıları Göster
    29.12.2012 tarihinde panelde oluşan çizgi sebebi ile servise alınan tv için panel değişikliği istendi.Sonra panel olmadığı için değişim kararı çıktı.40c750 madel 3d tv karşılık d5000 model 3d özelliği olmayan tv vermeye çalıştılar.En son olarak ben D6500 istedim.300 tl fark istediler yada 46d6000 verelim dediler.Bende para iadesi isteğip gidip kendime bir tane Lg LW5500 aldım.Aslına bakarsanız Sony alacaktım ama bütcem yetmedi.3 haftadır para iadesi bekliyorum.Geçen hafta c.tesi günü aradılar.Paranız cuma günü servis'e gönderildi.P.tesi servis ile iletişim kurup paranızı alabilirsiniz denildi.P.tesi aradım fatura bekleniyor dediler.Salı aradım samsung parayı bize göndermedi dediler.Terkrar samsung u aradım.Cuma günü sizin faturalar da bir karışıklık olmuş önümüzdeki cuma göndereceğiz dediler bu seferde.P.tesi yi bekliyorum bakalım ne olacak.



    Sizi siz olun samsung tan uzak durun.Müşterinin değeri hiç yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hyilmaz37 -- 10 Şubat 2012; 17:05:27 >




  • Yarbay
    4136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hyilmaz37



    29.12.2012 tarihinde panelde oluşan çizgi sebebi ile servise alınan tv için panel değişikliği istendi.Sonra panel olmadığı için değişim kararı çıktı.40c750 madel 3d tv karşılık d5000 model 3d özelliği olmayan tv vermeye çalıştılar.En son olarak ben D6500 istedim.300 tl fark istediler yada 46d6000 verelim dediler.Bende para iadesi isteğip gidip kendime bir tane Lg LW5500 aldım.Aslına bakarsanız Sony alacaktım ama bütcem yetmedi.3 haftadır para iadesi bekliyorum.Geçen hafta c.tesi günü aradılar.Paranız cuma günü servis'e gönderildi.P.tesi servis ile iletişim kurup paranızı alabilirsiniz denildi.P.tesi aradım fatura bekleniyor dediler.Salı aradım samsung parayı bize göndermedi dediler.Terkrar samsung u aradım.Cuma günü sizin faturalar da bir karışıklık olmuş önümüzdeki cuma göndereceğiz dediler bu seferde.P.tesi yi bekliyorum bakalım ne olacak.



    Sizi siz olun samsung tan uzak durun.Müşterinin değeri hiç yok.



    Geçmiş olsun iyi kurtulmuşsunuz... Umarım en kısa zamanda paranızı tahsil edersiniz...



    Evet ilk bakışta Sony biraz pahalı gibi duruyor...



    Ancak öyle olmadığını cihazı kullandıkça ve eğer olur da Sony Eurasia Garantisine işiniz düşerse o zaman anlıyorsunuz...
    |
    |




  • Yarbay
    2499 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: hyilmaz37



    29.12.2012 tarihinde panelde oluşan çizgi sebebi ile servise alınan tv için panel değişikliği istendi.Sonra panel olmadığı için değişim kararı çıktı.40c750 madel 3d tv karşılık d5000 model 3d özelliği olmayan tv vermeye çalıştılar.En son olarak ben D6500 istedim.300 tl fark istediler yada 46d6000 verelim dediler.Bende para iadesi isteğip gidip kendime bir tane Lg LW5500 aldım.Aslına bakarsanız Sony alacaktım ama bütcem yetmedi.3 haftadır para iadesi bekliyorum.Geçen hafta c.tesi günü aradılar.Paranız cuma günü servis'e gönderildi.P.tesi servis ile iletişim kurup paranızı alabilirsiniz denildi.P.tesi aradım fatura bekleniyor dediler.Salı aradım samsung parayı bize göndermedi dediler.Terkrar samsung u aradım.Cuma günü sizin faturalar da bir karışıklık olmuş önümüzdeki cuma göndereceğiz dediler bu seferde.P.tesi yi bekliyorum bakalım ne olacak.



    Sizi siz olun samsung tan uzak durun.Müşterinin değeri hiç yok.



    Geçmiş olsun iyi kurtulmuşsunuz... Umarım en kısa zamanda paranızı tahsil edersiniz...



    Evet ilk bakışta Sony biraz pahalı gibi duruyor...



    Ancak öyle olmadığını cihazı kullandıkça ve eğer olur da Sony Eurasia Garantisine işiniz düşerse o zaman anlıyorsunuz...

    Alıntıları Göster
    Bir zamanlar, panellerin Anadolu Elektronik kabusundan kurtulup Samsung Türkiye bünyesinde işlem göreceği için bilinçsizce sevinen 6-7 yıllık Samsung kullanıcılarından biriyim...daha doğrusu biriydim.

    Gelen gideni aratırmış diye boşuna söylenmemiş, sadece deneyimimden yola çıkarak diyebilirim ki; hayatımda bu kadar kendinden, kanundan, satış sonrası hizmetten, müşteri memnuniyetinden bi haber, fersah fersah uzak bir firma daha görmedim.

    Yasal ithalat adı altında kendimizi avutarak, hizmet alacağımızı düşünerek fazladan ödediğimiz o paralar hiçbirşey ifade etmiyor. Kimseye Samsung önermem diyemem ama ne dostuma ne de düşmanıma Samsung Türkiye ürünü önermem. Bırakın global bir firmanın Türkiye ayağı olmayı, ürünlerine yükümlü oldukları servis hizmetini bile vermekten acizler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 10 Şubat 2012; 22:40:04 >




  • Yarbay
    3404 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog



    Bir zamanlar, panellerin Anadolu Elektronik kabusundan kurtulup Samsung Türkiye bünyesinde işlem göreceği için bilinçsizce sevinen 6-7 yıllık Samsung kullanıcılarından biriyim...daha doğrusu biriydim.

    Gelen gideni aratırmış diye boşuna söylenmemiş, sadece deneyimimden yola çıkarak diyebilirim ki; hayatımda bu kadar kendinden, kanundan, satış sonrası hizmetten, müşteri memnuniyetinden bi haber, fersah fersah uzak bir firma daha görmedim.

    Yasal ithalat adı altında kendimizi avutarak, hizmet alacağımızı düşünerek fazladan ödediğimiz o paralar hiçbirşey ifade etmiyor. Kimseye Samsung önermem diyemem ama ne dostuma ne de düşmanıma Samsung Türkiye ürünü önermem. Bırakın global bir firmanın Türkiye ayağı olmayı, ürünlerine yükümlü oldukları servis hizmetini bile vermekten bile acizler.





    AYNEN KATILIYORUM KARDEŞİM
    |
    |




  • Yarbay
    3404 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hyilmaz37



    Elektronik cihazlar biraz şans işidir ama arıza sonrası aldığınız hizmet,firmanın müşteri ye bakış açısı çok önemlidir.Samsung bir cihazınız varsa arıza yapmaması için dua edin.Çünkü Samsung'da müşteri memnuniyeti diye bir politika yok





    Ben bunlar kadar patavasız insanlar görmedim. servisi şikayet ediyorsun sana geri dönüp "servisle meseleyi çözün" diyorlar. ulan ben zaten servisten şikayetçiyim orada servisin fiyaskosunu düzeltecek bir birim yok mu diyorsun "servisin dediği bizim için esastır" diyorlar. sanki servisin dediği anayasa maddesi ya da haşa ilahi emir! kore malı mı illallahhhh!! al sony bak keyfine kardeşim lanet olsun kore malına
    |
    |




  • Yüzbaşı
    623 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: C4

    quote:

    Orijinalden alıntı: hyilmaz37



    Elektronik cihazlar biraz şans işidir ama arıza sonrası aldığınız hizmet,firmanın müşteri ye bakış açısı çok önemlidir.Samsung bir cihazınız varsa arıza yapmaması için dua edin.Çünkü Samsung'da müşteri memnuniyeti diye bir politika yok





    Ben bunlar kadar patavasız insanlar görmedim. servisi şikayet ediyorsun sana geri dönüp "servisle meseleyi çözün" diyorlar. ulan ben zaten servisten şikayetçiyim orada servisin fiyaskosunu düzeltecek bir birim yok mu diyorsun "servisin dediği bizim için esastır" diyorlar. sanki servisin dediği anayasa maddesi ya da haşa ilahi emir! kore malı mı illallahhhh!! al sony bak keyfine kardeşim lanet olsun kore malına

    Alıntıları Göster
    Behramx kardeş geçmiş olsun,başına gelenlere üzülmemek elde değil.

    Arkadaşım sen bu servisin ismini ver ben onlara bir email atayım,bunların yapacağı başka bir iş var bizim köye davar çobanı lazım

    Bunlar komple servisi kapatsınlar gelip bizim köyde davar çobanlığı yapsınlar.

    Bunlardan başka bir b..k olmaz.



    Selamlar.




  • Yarbay
    2499 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: damasyus

    Behramx kardeş geçmiş olsun,başına gelenlere üzülmemek elde değil.

    Arkadaşım sen bu servisin ismini ver ben onlara bir email atayım,bunların yapacağı başka bir iş var bizim köye davar çobanı lazım

    Bunlar komple servisi kapatsınlar gelip bizim köyde davar çobanlığı yapsınlar.

    Bunlardan başka bir b..k olmaz.



    Selamlar.

    Alıntıları Göster
    Arkadaş sen teknisyen sıfatıyla global bir firmanın servisinde görev yapıyorsun...

    Bu arkadaşa gayet açık şekilde bir soru sordum ve normal olup olmadığını öğrenmek istedim:) tam 13 dakika televizyonun menuleri arasında oradan girdi buradan çıktı, ayarları değiştirdi bişeyler yapmaya çalıştı, yapamadım diye sıkıntı yaptı falan neyse en sonunda dedim ki; belki yardımcı olabilirim ne aradığınızı söylerseniz? Valla televizyonun modeli yeni olduğundan tam yerini bulamadım ama " 100 hz : on/off " ayarını bulmaya çalışıyorum dedi.

    Şimdi teknisyen sıfatıyla eve gelen bu arkadaşa mı kızmak lazım yoksa bu arkadaşı o sıfatla, eğitimini bile vermeye gerek görmeden " saldım çayıra, mevlam kayıra " mantığıyla evinize gönderen o dana firmaya mı?



    Müşteri hizmetlerinden bir talebim oldu; red cevabı çıktı (konu yargıda şu anda).

    Ben : Verilen red cevabı için gerekçeniz ya da sebebiniz nedir?

    Samsung : Bu bilgiyi paylaşamıyoruz.

    Ben : Peki karara bağlayan kişi kimdir?

    Samsung : xxx bey.

    Ben : Kendisine bağlayabilir misiniz beni?

    Samsung : Yok bağlayamam, müşteriler ile görüşmüyorlar.... Kendisini müşteriden büyük görüp, kraldan çok kralcık olan bir sürü firmanın silinip gittiğini gördük defalarca, umuyorum ki en kısa zamanda onlardan biri olacaklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 10 Şubat 2012; 23:01:54 >
    |
    |




  • Yarbay
    3414 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lomax.

    Arkadaş sen teknisyen sıfatıyla global bir firmanın servisinde görev yapıyorsun...

    Bu arkadaşa gayet açık şekilde bir soru sordum ve normal olup olmadığını öğrenmek istedim:) tam 13 dakika televizyonun menuleri arasında oradan girdi buradan çıktı, ayarları değiştirdi bişeyler yapmaya çalıştı, yapamadım diye sıkıntı yaptı falan neyse en sonunda dedim ki; belki yardımcı olabilirim ne aradığınızı söylerseniz? Valla televizyonun modeli yeni olduğundan tam yerini bulamadım ama " 100 hz : on/off " ayarını bulmaya çalışıyorum dedi.

    Şimdi teknisyen sıfatıyla eve gelen bu arkadaşa mı kızmak lazım yoksa bu arkadaşı o sıfatla, eğitimini bile vermeye gerek görmeden " saldım çayıra, mevlam kayıra " mantığıyla evinize gönderen o dana firmaya mı?



    Müşteri hizmetlerinden bir talebim oldu; red cevabı çıktı (konu yargıda şu anda).

    Ben : Verilen red cevabı için gerekçeniz ya da sebebiniz nedir?

    Samsung : Bu bilgiyi paylaşamıyoruz.

    Ben : Peki karara bağlayan kişi kimdir?

    Samsung : xxx bey.

    Ben : Kendisine bağlayabilir misiniz beni?

    Samsung : Yok bağlayamam, müşteriler ile görüşmüyorlar.... Kendisini müşteriden büyük görüp, kraldan çok kralcık olan bir sürü firmanın silinip gittiğini gördük defalarca, umuyorum ki en kısa zamanda onlardan biri olacaklar.

    Alıntıları Göster
    müşteri hizmetleri elemanları, acaba başka markanın elemanları mı samsung'u Türkiye'de bitirmeye kararlılar gibi
    |
    |




  • Yarbay
    3404 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lomax.

    Arkadaş sen teknisyen sıfatıyla global bir firmanın servisinde görev yapıyorsun...

    Bu arkadaşa gayet açık şekilde bir soru sordum ve normal olup olmadığını öğrenmek istedim:) tam 13 dakika televizyonun menuleri arasında oradan girdi buradan çıktı, ayarları değiştirdi bişeyler yapmaya çalıştı, yapamadım diye sıkıntı yaptı falan neyse en sonunda dedim ki; belki yardımcı olabilirim ne aradığınızı söylerseniz? Valla televizyonun modeli yeni olduğundan tam yerini bulamadım ama " 100 hz : on/off " ayarını bulmaya çalışıyorum dedi.

    Şimdi teknisyen sıfatıyla eve gelen bu arkadaşa mı kızmak lazım yoksa bu arkadaşı o sıfatla, eğitimini bile vermeye gerek görmeden " saldım çayıra, mevlam kayıra " mantığıyla evinize gönderen o dana firmaya mı?



    Müşteri hizmetlerinden bir talebim oldu; red cevabı çıktı (konu yargıda şu anda).

    Ben : Verilen red cevabı için gerekçeniz ya da sebebiniz nedir?

    Samsung : Bu bilgiyi paylaşamıyoruz.

    Ben : Peki karara bağlayan kişi kimdir?

    Samsung : xxx bey.

    Ben : Kendisine bağlayabilir misiniz beni?

    Samsung : Yok bağlayamam, müşteriler ile görüşmüyorlar.... Kendisini müşteriden büyük görüp, kraldan çok kralcık olan bir sürü firmanın silinip gittiğini gördük defalarca, umuyorum ki en kısa zamanda onlardan biri olacaklar.

    Alıntıları Göster
    bunların 4447711 nolu çağrı merkezleri "sorunu servis ile halledin" denmesi üzere kurulu bir santralden başka bir şey değil. bugünkü konuşmamızda ısrarla zaten servisten şikayetçiyim hala ne servisinden bahsediyorsunuz yok mu orada servis üzeri bir biriminiz sorunla alakadar olacak diyorum, inatla servis diyor hala. insanı çıldırtmak üzere kurulu bir tezgahtan başka bir şey değil. samsung alacaklar hazırlıklı olsunlar deli gömlekleri ve hunilerini hazırlasınlar zira lazım olabilir herhangi bir sorun anında.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Masal Oku
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
anzer balı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.