Şimdi Ara

Samsung hediye kablosuz sarj cihazi hakkinda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar bildiginiz uzre samsung s6 ve note 5 alanlara kablosuz sarj cihazi hediye ediyordu. Bugun cihaz geldi. Samsung adina yakisir gibi dandik boktan bir cihaz yolladi. 200 TL diyolarya emin olun 15 TL etmeyen ve hic gondermese daha iyi diyeceginiz ve bu tip olaylari yuzunden markasindan sogudugunuz bir sirket haline gelmistir benim icin.
    Be samsung bunu 1USD ye aliexpress denmi aldin be kocum..

    Forum donanimin mobil surumunde cektiginiz resme large hatasi verdigi icin resim koyamadim
    Boyu note 5 in yarisi kadar isaret parmaginizin boyu kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Büyük seviyorsunuz galiba...

    Samsung değil Türkiye uzantısının bir kampanyasıydi bu. Bedava verilmiş bir şey. Bak bedava diyorum. Algılayabilirsin umarım.

    Beyin zaten bedava.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batarya zayıf -- 16 Aralık 2015; 13:40:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batarya zayıf

    Büyük seviyorsunuz galiba...

    Samsung değil Türkiye uzantısının bir kampanyasıydi bu. Bedava verilmiş bir şey. Bak bedava diyorum. Algılayabilirsin umarım.

    Beyin zaten bedava.

    Ne diyosun kardes kendini bi sarj et once. Bedava diye dandik mallari sana iteleyebilirler alisiksin belliki beles diye susmaya ama bana yapamazlar.urunleri satarken koyduklari urunle gelen farkli. Sonucta bircok insan telefon alirken bunlari gorunce karar degistirebiliyor. Bu samsungun ticari ahlaksizligidir.

    Kucuk seni tatmin ediyosa adresini yaz yollim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gunbah -- 16 Aralık 2015; 13:52:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunbah

    quote:

    Orijinalden alıntı: batarya zayıf

    Büyük seviyorsunuz galiba...

    Samsung değil Türkiye uzantısının bir kampanyasıydi bu. Bedava verilmiş bir şey. Bak bedava diyorum. Algılayabilirsin umarım.

    Beyin zaten bedava.

    Ne diyosun kardes kendini bi sarj et once. Bedava diye dandik mallari sana iteleyebilirler alisiksin belliki beles diye susmaya ama bana yapamazlar.urunleri satarken koyduklari urunle gelen farkli. Sonucta bircok insan telefon alirken bunlari gorunce karar degistirebiliyor. Bu samsungun ticari ahlaksizligidir.

    Kucuk seni tatmin ediyosa adresini yaz yollim

    Sen kampanya şartlarını okudun mu? Bi oku sonra gider yaparsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beğenmediyseniz daha iyisini alabilirsiniz. Samsung size illa bunu kullanın demiyor. Ayrıca,saygı çerçevesinde konuşalım arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThEagles -- 16 Aralık 2015; 15:30:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • adam ürünü eleştiremez mi arkadaşlar ne bu cevaplar böyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_Akd

    adam ürünü eleştiremez mi arkadaşlar ne bu cevaplar böyle

    ben de çözemedim. arkadaş alırken kampanya fotoğrafındaki şarj aleti başkaymış zaten. bence bu açıklama yeter. tepki normal.
  • Kampanyayı ilk gördüğümde önce 2 cihazı birden verecekler sandım, altlara bakınca gördüm ki stok durumuna göre birisi yollanacaktır. O gün tahmin ettim kesin Çin malı olanı yollarlar herkese diye.

    Müşteri her zaman haklıdır diye bi söz vardı ama Samsung'da tam tersi, Samsung Türkiye her zaman haklıdır. Son 1 yılda 10 defa destek hattını aradıysam en az 5'inde konuştuğum kişiye küfür edip sinirle telefonu kapatmışımdır, küfür etmediklerimde ise Allah belanızı versin dedim, resmen insanın sabrını zorlamak için yapmışlar o destek hattını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UML

    Kampanyayı ilk gördüğümde önce 2 cihazı birden verecekler sandım, altlara bakınca gördüm ki stok durumuna göre birisi yollanacaktır. O gün tahmin ettim kesin Çin malı olanı yollarlar herkese diye.

    Müşteri her zaman haklıdır diye bi söz vardı ama Samsung'da tam tersi, Samsung Türkiye her zaman haklıdır. Son 1 yılda 10 defa destek hattını aradıysam en az 5'inde konuştuğum kişiye küfür edip sinirle telefonu kapatmışımdır, küfür etmediklerimde ise Allah belanızı versin dedim, resmen insanın sabrını zorlamak için yapmışlar o destek hattını.

    Hangi sebeplerle aramıştınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batarya zayıf B kullanıcısına yanıt
    Telefonum kablosuz şarj destekliyo ama onun için kapak da lazım, mağazalar dedi servise sorun, servise sordum elimizde yok sipariş üzerine gelir. Ama neymiş telefonu bırakacakmışım, sürekli sisteme okutulması gerekiyomuş. İlk arama sebebim o. Sonra yurtdışında cihaz 4.4.2 ve 5.0.1 aldı, ben hala 4.2.2 kullanıyorum, bunun için de aradım. Yurtdışında güncelleme alması onları bağlamazmış vs. Geçenlerde de telefon donanım olarak 4G destekliyo, yurtdışı cihazların menüsünde LTE var bende yok dedim, kutusunda da LTE yazıyo zaten, artık ilgili birimlere iletin mevcut güncellemeler bize de verilsin dedim, listede sizin telefonunuz 4G diye geçiyo zaten sizin cihazınızda bi hata vardır diyo salak. İnternette gördüğüm kadarıyla bütün kullanıcılar şikayetçi bundan diyorum, dediğim gibi cihazınızda problem olabilir diyo hala. Diğer aramalarım da yine servisle ilgili, artık vazgeçtim garanti kapsamına giren arka kapağı da istemiyorum ebay'den sipariş verdim, çünki onun için de telefonu kapak gelene kadar servise bırakmam gerekiyo, ne hikmetse telefonumun ne yazılımını sağlıyolar, ne parçasını ellerinde bulunduruyolar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UML -- 20 Aralık 2015; 14:32:41 >




  • Bu batarya zayıf denen arkadasın diğer mesajlarınada baktım arkadas samsung un ya avukatı yada çalışanı. Babası olsa bu kadar savunulmaz. Sürekli bir samsung avukatlığı var kendisinin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.