DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Samsung GT-S3353 (Ch@t 335) Cep Telefonu ve Kullananların Noktası [Genel Başlık]
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
1.888
Cevap
7
Favori
367.964
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Samsung >> Samsung GT-S3353 (Ch@t 335) Cep Telefonu ve Kullananların Noktası [Genel Başlık]
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      591 Mesaj
      05 Nisan 2011 22:47:18
      Merhabalar istek üzerine S3353 için bir ana başlık açmayı düşündüm. Bunun için de mevcut konular içerisindeki inceleme mesajımla birlikte ürünle ilgili gerekli linkleri paylaşmayı düşündüm. Diğer kullanıcı arkadaşların görüşleri , sorunlarını burdan karşılıklı olarak halletmeye bakalım. Çok soru geliyor ve her biri birinin benzeri.


      Öncelikle Telefonun Donanım Haber Video İncelemesi:
      http://www.donanimhaber...S3353-video-inceleme.htm



      Samsung Ürün Sayfası:
      http://www.samsung.com/...pe=prd_detail&returnurl=


      Ve de İlk Olarak Kullanım İzlenimim:

      >>>Ben Teknosa'dan ürünün ekte gösterilen rengini aldım. Beyaz çok hoş duruyor arkadaşım da onu aldı. Ama ben açık renk tarzı hiç bi yerde benimsemediğim için almadım. Siyahı ise klasik. Ürün gayet kullanışlı parmakları büyük biri olarak ben dahi kullanabiliyorum. Genel olarak bahsedecek olursak;



      Mesajlar ; Öncelikle en çok sevdiğim yanlarından biri. Mesaj sistemi chat üzerine kurulmuş. Gelen giden altalta listelenıyor. Ve gelen/giden kutusundan mesaj silmediğiniz sürece duruyor içineki tüm mesajlar. Sohbeti silerseniz otomatik olarak gelen-giden kutusu da temizleniyor.

      Kamera; Çözünürlük 2MP (Maksimum 1600x1200boyutlaar) Bilgisayarda gayet net çıkıyor fotoğraflar. Fotoğraf çekerken maksimum çözünürlüğü kullanırken zoom yapamıyosunuz. Ufak bir eksi olarak gösterebiliriz. Ama alt çözünürlüklerde zoom var. Alt çözünürlükte çekilen fotolarda sonradan yakınlaştırma yok. Sadece maksimumda çekilenlerde gösterim yakınlaştırması var. Video modu ise 1.3 MP kameralar gibi 176x144 çözünürlükte çekiyor. Kaliteli değil. Ama video kalitesi isteyen biri son çıkan bir kaç telefon haricinde hiçbir telefondan kalite beklemesin. Yeterli yani

      Müzik Çalar ve Ses; Sesi normalin bir üstü. Yüksek ses müzik isteyen birisi için tavsiye edilmez ama kalitesi güzel. 6 hoparlör ve 3kulaklık ekolayzeri var ayrı ayrı. Özel ekolayzer ise bulunmuyor. Yani ideal. Nokia Xpress Müzik 5130 bile aynı seste..

      Radyo; Gayet hoş ve radyodan kayıt var. İstediğiniz program , şarkıyı kaydedip sonradan aynı kalitesinde dinleyebiliyosunuz.

      Dosya Sistemi; Samsungun uyuz bir eksisi olarak hafıza kartına otomatik klasör açması kafanızı yorabilir. Önemsiz bi ayrıntı. 8GB'a kadar hafıza kartı destekli

      İletişimler ve Uygulamalar (Bluetooth, Wireless, Oyunlar , İnternet :Uygulamaları)

      Bluetooth Çok Yavaş ! Çok Bluetooth kullanacaklar bu konuda üzülebilir. Ben önemsemedim.
      Wİ-Fİ çekimi de hızı da süper.
      2 oyun var. (Birisi Q klavyeye alıştırmak için hazırlanmış el alıştırıcı bir oyun sevebilirsiniz. Biri de oyun ismi Luxor normal zevkli bir oyun) Ayrıca Deneme Sürümü olan 4 oyun daha var. Çok hoşlar ama oyunları satın almanız gerekiyor.
      Msn, Yahoo, Myspace, Facebook ve Twitter uygulamaları da var. Skype yok ama atılırsa görüntülü konuşma yapamazsınız.
      Facebook sohbeti içinse Ebuddy'yi indirip kullanın. Aynı anda birden fazla hesaba erişim sağlıyor. Msn, facebook'u aynı anda kullanabilirsiniz.
      İnterneti ise tam kullanmak için SAmsung'dan bir kaç WEB yazılımı indirmelisiniz. Face videoları falan...
      Normal halde youtube çok iyi çalışıyor.
      Bazı web tabanlı sitelerde ise yetersiz bellek hatası çıkıyor önemsiz...

      YETERSİZ BELLEK SORUNU ( edit ): Gelen sorular üzerine bu sorundan bahsedeyim. Java tabanlı işletim sistemi ve tarayıcısı (Access Netfront 3,5 ) web , flash, http alt tabanlı internet sitelerini desteklemiyor. Yani bir yere kadar açar , sayfa bozuk çıkar, yarım açılır , bir yerde mutlaka hata verir. Fakat "m." tabanlı mobil sitelerde genellikle bu sorun çıkmaz. Yani derin bir yazılım bilgim yok ama bunun çözümü alternatif tarayıcılar indirmek. Ben Opera Mini'yi kullanmıştım sorunsuzdu. Kendi tarayıcısndan m.opera.com'a girip tarayıcıyı indirebilirsiniz. (Oyunlar klasörüne iner.) Basit bir yöntem, ve çok da kullanışlı.


      Ayarlar; Tercihlerinizi (Genel-Sessiz falan) düzenleyebilirsiniz
      Ekran teması var 3 tane. Ve ekran üzerinde 3 farklı saat tipi sağ sol ortada var. Akıllı ekrandan ekrana kısayollar koyabilirsiniz..Yazı tipini değiştirebilirsiniz.Parlaklık ve aydınlanma süresini ayarlarsnız.
      Telefonda Q klavyede üzerine otomatik bir şey atanmamış tuşlara kısayol atayabilirsiniz. Mesela ben K harfine Kamerayı atadım gibi...
      Bellek Ayarlarından Telefonun kamerası , indirme işlemlerinin hafızasını seçebilirsniz

      Batarya; Normal kullanımlarda bence 3-4 gün gidebilecek şarjı var. (Çok internet kullanımı ve müzikte bu süre 1 gün olur.) Benim gözlemim şimdilik bu.

      OPTIK TRACKPAD ; (JOYSTİCK) Bu aynı bir laptop mousesi gibi. Yönleri dokunmaktik olarak gidiyosunuz. Ve elinizin ayarına göre onun da hassasiyetini ayarlayabilirsiniz...

      Merak edilenlere cevap verebilirim.
      Telefonun Tavsiye Oranı ise benim açımdan Tasarım %80 Özellikler %75 Ses %75 Kamera %60 Genel Olarak %75 bir kalitesi var. Sadece Teknosada faturalı satışı var 299 TL. Bu fiyata bu özellik yok gibi. Hiç Samsung almayı aklımdan bile geçirmezken bugüne kadar aldım. Şimdilik memnunum.


      Ufaltılmış önizleme resmi



      edit : Telefonun bulunduğu mağaza linki olarak teknosa'yı vermiştim. Zira o ay sadece teknosa'da bulunuyordu. Şimdi her yerden edinileceği gibi reklam ibaresi gibi orada durmaması için kaldırdım. Nisan/2012

      Edit : Bu telefonu satalı yıllar oldu. Ben alırken 300ken satarken sıfır fiyatı 210lara kadar düşmüştü daha 2-3 ayda. Daha sonra babama samsung telefon almıştım. Samsung pişmanlıktır. Töbe Samsung , Töbe Teknosa (Pc alırken bin dolap çevirdiler) (2015)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kırmızı pelerin -- 16 Aralık 2015; 2:05:28 >
      _____________________________

      HAYAT KIZGIN BOĞA,
      BEN KIRMIZI PELERİN
    • Yüzbaşı
      286 Mesaj
      06 Nisan 2011 11:05:48
      Bu başlık çok iyi oldu. Teşekkürler öncelikle.

      Ben de telefonu bir süredir kullanıyorum. Genel anlamda çok memnunum.
      Şikayetçi olduğum bir konu vardı, onun da çözümünün şu an için mümkün olmadığını öğrendim. Şikayetim; ''Sessiz'' ses profili haricindeki diğer profillerde, mesaj gönderdikten sonra gelen bildirim tonu. ''Kalan miktar xxxxTL'' şeklinde gelen yazı ile birlikte çalan sinir bozucu bir ses. Samsung'a attığım mail sonucunda bana telefonla geri dönüp, şu an için telefon ayarlarından bu tonu kapatmanın mümkün olmadığını söylediler.
      Başka bir forumda ise, bir arkadaş operatörle görüşüp, gelen o uyarıyı kapattırabilirsin demişti. Bu kez de kalan miktarı gösteren bildirim gelmeyecek telefona.

      Bu telefona uyumlu tema, uygulama, oyun vs. pek bulamadım. Varsa gerçekten işlevsel ve ilginç güzel şeyler, paylaşımları bekliyorum.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      591 Mesaj
      06 Nisan 2011 15:42:16
      Telefonun o kalan miktar uyarı sesinin operatör kaynaklı olduğunu ben de söylemiştim. dediğin gibi uyarıları alamazsın. *123# ile işlemlerini yaparsın. gibi gibi... oyun olarak mobil içerik sitelerinde 320x240 java yazılım oyunlarını indirebilirsin. ve de samsungappstan da edinebilirsin tema vs..


      _____________________________

      HAYAT KIZGIN BOĞA,
      BEN KIRMIZI PELERİN
    • Yarbay
      2362 Mesaj
      07 Nisan 2011 12:55:23
      bende alalı 4 gün oldu 120 tl ye goru 10 numara telefon :) arkadaşlar bana birde 100 mb internet ve 100 dk geldi genc tarifeden çok hoş oldu telefonu aldığpımı mı hissetti türkcel bilmiyorum...

      surekli ekranda hava durumunu gosteriri bir uygulamaya rastladınız mı sonucta sebekeden internete 3 aylık paketim var ole bir şey olsa cok hoş gorunur telefon



      _____________________________

    • Yarbay
      2698 Mesaj
      07 Nisan 2011 16:09:42
      selam arkadaslar. samsungapps'ten ucretsiz icerik indiren varmi telefona? Ayrica gizli menu kodu ciktimi piyasaya su kulaklik sesini yukseltebilecegimiz?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yarbay
      2362 Mesaj
      07 Nisan 2011 21:45:15
      arkadaşlar opera 6.0 kurun internetten cok hoş oluyo kendi işletim sisteminde internette gezinmek okadar koly değil.. ve opera nın kısa yolunu oyunların ıçine atıyo ben 2 gün sonra keşfettim sizde aramayın


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      591 Mesaj
      07 Nisan 2011 22:19:59

      quote:

      Orijinalden alıntı: catik

      arkadaşlar opera 6.0 kurun internetten cok hoş oluyo kendi işletim sisteminde internette gezinmek okadar koly değil.. ve opera nın kısa yolunu oyunların ıçine atıyo ben 2 gün sonra keşfettim sizde aramayın



      iyi aramışsın :D ben şimdiden söyleyeyim. ne tür uygulama indirirsen indir oyunlara gidiyo :D



      _____________________________

      HAYAT KIZGIN BOĞA,
      BEN KIRMIZI PELERİN
    • Yüzbaşı
      286 Mesaj
      07 Nisan 2011 23:01:06

      quote:

      Orijinalden alıntı: catik

      bende alalı 4 gün oldu 120 tl ye goru 10 numara telefon :) arkadaşlar bana birde 100 mb internet ve 100 dk geldi genc tarifeden çok hoş oldu telefonu aldığpımı mı hissetti türkcel bilmiyorum...

      surekli ekranda hava durumunu gosteriri bir uygulamaya rastladınız mı sonucta sebekeden internete 3 aylık paketim var ole bir şey olsa cok hoş gorunur telefon


      Nerde 120TL? Biz mi azık yedik?



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      591 Mesaj
      08 Nisan 2011 01:33:59
      2.eli bile o fiyattan fazla ama sifirini hicbi yerde o fiyata temin edemz.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yarbay
      2362 Mesaj
      08 Nisan 2011 20:12:18
      ARKADAŞLAR TUKCELİN 40 TL LİK KAMU HATLARINA 24 AY +5 TL YE VERİYO ARTI 6 AY 250 MB İNTERNET

      gercekten mı haberiniz yok ya



      _____________________________

    • Yarbay
      2362 Mesaj
      08 Nisan 2011 20:15:27
      ama tabi kamu 1200 dk tarifesini fiyatı 40 tl hani bu tarifede olan için + 5 tl yani 120 tl...

      arkadas bu tarifedeydi benim için 5tl vercek her ay tabi bende ona 120 tl veririm bi ara...

      ya tim lerin onunde bir sürü teklam yapıyolar gerce genelde t10 reklamı var da

      teknosada bugun 299 tl ydi baktım. aslında 300 e pahalı bi tel ama yinede benim cok hosuma gitti telefon



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      591 Mesaj
      08 Nisan 2011 22:07:03
      aynı nokia 360larda seyrediyo (nokia c3) pek farkı yok da gerçi. ama bazı yerlerde 330a da var.

      dediğin şekilde 120 liraya geldiğini ben de biliyorum. o şekilde öyle tabi.



      _____________________________

      HAYAT KIZGIN BOĞA,
      BEN KIRMIZI PELERİN
    • Onbaşı
      30 Mesaj
      09 Nisan 2011 00:59:29
      Turkcell in bununla ilgili büyük kampanyası var arkadaşa babası hediye etmiş bahaneyle.


      _____________________________

    • Yarbay
      2362 Mesaj
      09 Nisan 2011 19:46:14
      arkadaş lar oyun ayarlabildiniz mi hiiçç

      ben pek bulamadım



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      583 Mesaj
      09 Nisan 2011 20:33:03
      Bugun oglen gidip 2nci telefon olarak Blackberry'min yanina aldim :) trackpad 'i ayni Blackberry deki gibi calisiyor. Hassasiyet ayari vs vs... Fiyatina gore harika bir telefon ;)

      edit : Siyah rengini tavsiye ediyorum.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2Berk -- 9 Nisan 2011; 20:34:13 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2362 Mesaj
      09 Nisan 2011 21:08:58
      hocam bende beyaz aldım bence beyazı super cok sık duruyo sanıruım zevk ler ve renkler olayı bu :))


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      468 Mesaj
      10 Nisan 2011 03:58:11
      Ya tema yokmudur bu tele indirebileceğimiz ?


      _____________________________

    • Yarbay
      2362 Mesaj
      10 Nisan 2011 12:28:04
      samsung un uygulamasına bağlanıyorum cep telefonundaki her sey için para istiyo bende anlamadım vala :)


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      414 Mesaj
      10 Nisan 2011 13:11:34
      arkadaşım opera 6.0 yı nasıl indirdin sorabilirmiyim çok uğraştım ama olmadı bi yardımcı olur musun
      quote:

      Orijinalden alıntı: catik

      arkadaşlar opera 6.0 kurun internetten cok hoş oluyo kendi işletim sisteminde internette gezinmek okadar koly değil.. ve opera nın kısa yolunu oyunların ıçine atıyo ben 2 gün sonra keşfettim sizde aramayın




      _____________________________

      İstanbul Denetim Muhasebe ve Mali Müşavirlik
    • Yarbay
      2362 Mesaj
      10 Nisan 2011 13:33:03
      internete cep ten girdim opera mini yi google da arattım 6.0 olanı yükle dedim aynı bilgisayara kurar gibi ileri ileri dedim kuruldu yani ekstra bir şey yapmadım

      interneettn cıktığında oparanın kısa yolu oyunlar klasorunun içinde unutmadan soylim




      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.