Şimdi Ara

Samsung Garantili Cihazının Arkasında Durmuyor -ALMAYIN-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • WoXeD (4 mesaj) hamza5806 (3 mesaj) hakangündüz (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mini (2 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> Samsung Garantili Cihazının Arkasında Durmuyor -ALMAYIN-
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1655 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    selamlar.

    1.5 senelik bir s8 sahibiyiz. telefonun ekranının çeşitli yerlerinde hepimizin bildiği gibi amoled yanıkları oluştu. bizde garantiye verdik.

    Fakat ekrandaki kılcal çiziklerden dolayı cihazı garantiye alamayacaklarını bu durumun GARANTİ DIŞI olduğunu ve 1400TL ödememiz gerektiği söylendi.Hatta bu durumun bu çiziklerden ve kasadaki ince çiziklerden oluştuğunu söylediler.

    Telefonlara aşırı fiyatlar çektikleri yetmezmiş gibi birde çizik dolayısıyla cihazları garanti dışı bırakıyorlar.

    Bütün servis kayıtları var.

    Samsungun insanları salak yerine koymasıdır bu.Para kolay kazanılmıyor.Sizden ricam bu konuyu yukarı taşımanız.Herkes görsün garantili diye aldıkları cihazların garantisinin satana kadar olduğunu.



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7828 Mesaj
    harbiden salakça bir savunma kılcal çizikle ekrandaki yanıgın ne ilgisi var ! size özelden bir numara paylaşıcam samsung ün üst makamlarından birisi direk servislerden sorumlu. Durumu iletin kesinlikle yardımcı olacaktır.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1655 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz

    harbiden salakça bir savunma kılcal çizikle ekrandaki yanıgın ne ilgisi var ! size özelden bir numara paylaşıcam samsung ün üst makamlarından birisi direk servislerden sorumlu. Durumu iletin kesinlikle yardımcı olacaktır.
    teşekkürler mesajınızı aldım.biraz bekleyeceğim çünkü bu işi kendilerinin kendiliğinden çözmesi gerekiyor.herşey tanıdıkla vs hallolmaması lazım.ayıptır o kadar para kazanıyorlar sattıkları ürüne garanti vermiyorlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2878 Mesaj
    Hergun soyluyoruz samsungun ne b.k oldugunu hergun de tepki aliyoruz

    Neyse derhal tuketici mahkemesine basvurun sonuc alamazsaniz savciliga basvurun

    Garantisi bitmeden yapin bu islemleri

    Tanidik avukat falan varsa daha iyi yardimci olur



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Binbaşı
    1655 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Cihaz zaten patronun. Fatura tutarı yüksek olduğu için avukata verilebilir durumdaymış. Şirket avukatına verecekler. Ama bu rezilliktir. Kaç milyon satış yapıyorlar. Herkes mahkemeylemi uğraşacak? Ben zaten garantiye inanmadığım için direkt çinden alıyorum. Hatta onlar daha iyi bile destek oluyor sorun olduğunda...



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    hamza5806 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2878 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WoXeD

    Cihaz zaten patronun. Fatura tutarı yüksek olduğu için avukata verilebilir durumdaymış. Şirket avukatına verecekler. Ama bu rezilliktir. Kaç milyon satış yapıyorlar. Herkes mahkemeylemi uğraşacak? Ben zaten garantiye inanmadığım için direkt çinden alıyorum. Hatta onlar daha iyi bile destek oluyor sorun olduğunda...
    Zamzung bu hocam alışın beni de 1 kez kazikladilar bir daha hicbir mal almam

    Forumdakileri uyariyoruz bir kufretmedikleri kalıyor bu konuyu görürler umarım



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Binbaşı
    1655 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza5806

    Zamzung bu hocam alışın beni de 1 kez kazikladilar bir daha hicbir mal almam

    Forumdakileri uyariyoruz bir kufretmedikleri kalıyor bu konuyu görürler umarım

    Alıntıları Göster
    ben en son note2 kullandım ve benzer bir servis durumundan dolayı samsungu bıraktım. Oneplus One aldım.sonrasında 3 şimdi de 6 kullanıyorum.benim kullandığım cihazda da amoled var.samsung üretimi. hiç bir sorun yok. ama kendi cihazları hep böyle.ekranda çizik olmasa telefon sıfır gibi olsa bile oyun yüklemişsiniz yada whatsapp instagram yüklemişsiniz diyerek garanti dışı bırakıyorlar. insaf insaf.
    _____________________________




  • Yarbay
    2878 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WoXeD

    ben en son note2 kullandım ve benzer bir servis durumundan dolayı samsungu bıraktım. Oneplus One aldım.sonrasında 3 şimdi de 6 kullanıyorum.benim kullandığım cihazda da amoled var.samsung üretimi. hiç bir sorun yok. ama kendi cihazları hep böyle.ekranda çizik olmasa telefon sıfır gibi olsa bile oyun yüklemişsiniz yada whatsapp instagram yüklemişsiniz diyerek garanti dışı bırakıyorlar. insaf insaf.

    Alıntıları Göster
    aynen bulaşılacak bir marka değil çok çamurlar

    appledan da nefret ederim ama Allah var zamanında babamın 4sini gönderdik sorununu anlamamıştık kapanıyordu kendi kendine

    sorgusuz sualsiz 0 cihaz yollamışlardı
    |
    |
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Masal Oku
Bebek Oyunları
kripto para haberleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.