Şimdi Ara

Samsung Galaxy Watch 1 [ANA KONU] (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.603
Cevap
70
Favori
138.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefon da bölge değiştirmedik yer kalmadı ama yine güncelleme gelmedi 😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musakamis M kullanıcısına yanıt
    yazılımsal problem değil arıza olduğunun göstergesi o durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani servise mi gitmesi gerekiyor peki nedir bu arızanın adı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cettindir kullanıcısına yanıt
    Telefonun değil, saatin bölgesinin değişmesi lazım. Usa yapınca güncelleme geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • musakamis M kullanıcısına yanıt
    evet anakart sensör arızası birkaç sayfa okursanız geriye doğru çok konuşuldu bu durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kunt1903

    Konuyu okuyanlar vardır diye devam ettiriyorum.

    Servisten 1 saat önce arandım, samsung un değişimi reddettiği ve istersem onarım hakkımı kullanabileceğim söylendi onarım hakkımı kullanmak istemiyorum bekletin dedim.

    Samsung müşteri hizmetlerini aradım, başımdan geçenleri anlattım not aldı telefonda ki bayan. Benimle ve servisle iletişime geçileceğini söyledi bu süre içerisinde de saat serviste dursun dedi beklemedeyim şuanda.

    Alıntıları Göster
    Yazıyı uzun uzun okumak istemeyenler için direk yazayım değişim kararı çıktı

    Herşeyden önce samsung çözüm ekibinden iki beyefendiye ( kişisel bilgi olduğu için isimlerini yazmıyorum) çok teşekkür ederim.

    Samsung çözüm merkezini arayıp konuştuktan sonra telefonda ki bayan en geç çarşamba günü dönüş sağlayacaklarını söylemişti, salı günü değişimin reddediğini tekrar bildirmek için arandım. Reddedilince kibar ama mağrur bir şekilde arayan beyefendiye isyan ettim sagolsun baya dinledi, uğraştı ve yardımcı oldu.

    Çarşamba günü ilk konuştuğum beyefendi bana göre siz haklısınız ama merkezle sizin ricaniz üzerine tekrar iletişime geçtim durumun açıklaması için "saat tadilata uygun görüldüğü için reddedildi" den başka açıklama gelmiyor benimde daha başka yapacak biseyim yok dedikten sonra içimden bu işi thh çözecek deyip teşekkür edip kapatmaya niyet etmiştim "1 dk bekler misiniz" diyip beni başka bir beyefendiye bağladı. Başımdan geçenleri tekrar en başından anlattıktan sonra kurduğu en kral cümle şuydu "bende elektronik cihaz kullanıcısıyım, bende mantıklı bir açıklama için ısrarla taleb eder hakkımı savunurdum" dedi. Benden servis bilgi fişlerinin fotoğraflarını çekip mail olarak atmamı istedi. Konuyla bizzat ilgileneceğim, değişim kararı çıkmayabilir ancak sizi tatmin edecek açıklama yapılacaktır dedi, teşekkür ederek telefonu kapattım.

    Az önce arandım ve en son konuştuğum kişi değişimin onaylandığını söyledi

    Yaşadıklarımdan çıkardığım sonuç, samsung merkez müşteriye verilen bilgi fişlerini incelemeden servisin kendisini bilgilendirmesi ile hareket ediyor, bundan dolayı mağduriyet doğuyor. Benim yaşadığım olayı yaşayan olursa elinizde ki servis fişlerinin arıza giderilme bölümünde yazan açıklamayı samsung çözüm ekibi nde konuştuğunuz kişiyede okumanızı tavsiye ederim.

    Kısa kısa anlatmama rağmen uzun bir yazı oldu :)

    SAMSUNG ÇÖZÜM EKİBİ adını hak eder bir şekilde sorunları ÇÖZDÜ. Benimle muhatap olan iki beyefendiye de tekrar tekrar teşekkür ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kunt1903 kullanıcısına yanıt
    çok sevindim tebrikler, fakat bu 6 ay muhabbeti can sıkıcı oldu kimse farkında değil bu durumun 6 ay olmadan arıza yapması durumunda degisim yerine onarım yaparak geri verdiler çoğu kullanıcının cihazını, bunu da söylemeleri gerekirdi enayi yerine konuyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cumur -- 28 Kasım 2019; 13:15:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba saatin bölgesini nasıl degiştirebiliriz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumur C kullanıcısına yanıt
    Hocam çok haklısınız, ancak bu durumun samsung ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Servislerle ilgili bir durum olduğunu düşünüyorum çünkü benim başıma gelen olayda servis ürünü değiştirmemek için kırk takla attı, konu benim tarafımdan detaylı bir şekilde merkeze aktarılınca 1 günde değişim kararı çıktı.

    Söyle bir detay vereyim, bana yakın olan samsung servisleri a kişisinin teknik servisi ve samsung ile anlaşıp samsung servisi oluyor yani taşeron. Tüm servisler böyle mi bilmiyorum, benim saatimi verdiğim servis böyle mesela. Neden değiştirmemek için uğraştılar onuda bilmiyorum ancak şundan kesinlikle eminim haklı olduğunuzu düşünüyorsanız düzgün bir dille sorununuzu samsung çözüm merkezine açıklarsanız kesinlikle yardımcı oluyorlar.

    Umarım samsung bu konununda üstüne düşüp çözüme kavuşturur, servis insanlara haklarını söyleyerek seçenek sunar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam bende barometre fail hatası yüzünden saatimi servise yolladım umarım sorunsuz çözülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daniel_wellington D kullanıcısına yanıt
    Onu nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sn. @Kunt1903 sizin saatte nasıl bir sorun vardı ki 4 sefer servise gitti anakarti değişti ? Katlarimi saymiyordu barometre fail hatası mıydı acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musakamis -- 29 Kasım 2019; 0:36:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada arkadaşlar uykuda kullanma özelliği LTE modellerinde olabilir diye düşünüyorum LTE modeli olanlar kontrol edebilirmi acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musakamis -- 29 Kasım 2019; 0:39:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumur C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim cevap için sizinde ilk defa sanırım servis sonrası nedir son durumu acaba herşey faal mı barometre atılımetre vs. Tamir süresi ne kadar sürdü sizde ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musakamis

    Bu arada arkadaşlar uykuda kullanma özelliği LTE modellerinde olabilir diye düşünüyorum LTE modeli olanlar kontrol edebilirmi acaba ?
    LTE modeli Türkiye'de satılmıyor bu 1 2. si benim saatim LTE değil bende o özellik var.
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.