Şimdi Ara

Samsung Galaxy Tab 2 7' (3105) Ana Konu (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.249
Cevap
17
Favori
51.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tableti kulağa götürerek de konuşabilirsiniz. Biraz komik duruyor ama evdeyken filan kimse görmeyeceği için problem yok :D Ayrıca ucuz kablolu mikrofonlu kulaklıklardan alıp kullanabilirsiniz. hepsiyle uyumlu olur cihazda 3,5 mm jak girişi var neticede. Ben 3 farklı kulaklıkla denedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: here_1967

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1


    quote:

    Orijinalden alıntı: here_1967

    p3110 teknosa mağazalarında haftasonuna özel 450 tl ye düşmüş, internet mağazasından alırsan
    aynı fiyata birde orjinal kılıf veriyor.
    Arkadaşlar artık kesin almayı düşünüyorum, teknosanın internet sitesinden mi almalıyım yoksa mağazadan mı?
    Yani bir kılıf için internetten almaya değer mi, bir sorun çıkar mı?
    Yada daha iyi fiyat veren bir yer var mı?
    Acil cevap bekliyorum, teşekkür ederim.

    Hocam bak ne güzel kendi kendine cevap veriyorsun sordugun sorunun goldla alakasi olmadigindan cevaplanmadigini anliyorsun ama ayni sorunun 3105 ile alakasi olmadigini anlamak istemiyorsun ve hala cevap bekliyorsun konu basligina bir bak bakalim burada 3110 alan var mi ki senin sorunun cevabini bilsinler.

    Hocam, Benim arada kaynayan sorum da 3105 ile ilgili, kutudan mikrofonlu kulaklık çıkıyor mu,
    telefon görüşmesini neyle yapıyorsunuz diye sormuştum.

    Diğer sorum da yine genel bir ifade içeriyor, Teknosa nın internet mağazasından alışveriş yapmak sorun çıkarır mı diye sormuştum.

    Ayrıca, 3110 kullanıcı grubu olmadığından buraya yazıyorum ve gördüğüm kadarıyla yazan sadece ben değilim.
    3110 ile 3105 arasındaki tek fark olan 3G den dolayı, aradaki uçurumun İpad retina ile Piranha business 7'' arasındaki fark kadar büyük
    görerek 3105 burjuvazisi yaratmaya çalışmaya da gerek yok bence.

    Biz diğer tablet kullanıcılarının alakasız taleplerde bulunmasından da rahatsızız başlığın amacının dışında konular başka yerde tartışılabilir misal bir arkadaş 3110 cihazını satıyor ama ilanını buraya veriyor bu başlık satış amacı ile açılmadı. 3105 satış ilanı bile mazur görülebilir de diğer model cihazların satış ilanı niye burada?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 26 Mayıs 2013; 16:31:07 >




  • Hatta kılıfın mıknatıslarını söküp çıkarttım çünkü cihazın pusulasını bozmuş. Artık doğru göstermiyor maalesef )= Eğer mıknatıslı kılıf kullanan varsa pusulayı gözden çıkartın veya mıknatısları çıkarın arkadaşlar. Daha önce doğru gösteriyordu artık hep aynı yeri gösteriyor sanırım biyerleri mıknatıslandı kaldı.
    Bir kıble bulma yazılımı ile kolayca deneyebilirsiniz eğer deneyip buraya bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: here_1967

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1


    quote:

    Orijinalden alıntı: here_1967

    p3110 teknosa mağazalarında haftasonuna özel 450 tl ye düşmüş, internet mağazasından alırsan
    aynı fiyata birde orjinal kılıf veriyor.
    Arkadaşlar artık kesin almayı düşünüyorum, teknosanın internet sitesinden mi almalıyım yoksa mağazadan mı?
    Yani bir kılıf için internetten almaya değer mi, bir sorun çıkar mı?
    Yada daha iyi fiyat veren bir yer var mı?
    Acil cevap bekliyorum, teşekkür ederim.

    Hocam bak ne güzel kendi kendine cevap veriyorsun sordugun sorunun goldla alakasi olmadigindan cevaplanmadigini anliyorsun ama ayni sorunun 3105 ile alakasi olmadigini anlamak istemiyorsun ve hala cevap bekliyorsun konu basligina bir bak bakalim burada 3110 alan var mi ki senin sorunun cevabini bilsinler.

    Hocam, Benim arada kaynayan sorum da 3105 ile ilgili, kutudan mikrofonlu kulaklık çıkıyor mu,
    telefon görüşmesini neyle yapıyorsunuz diye sormuştum.

    Diğer sorum da yine genel bir ifade içeriyor, Teknosa nın internet mağazasından alışveriş yapmak sorun çıkarır mı diye sormuştum.

    Ayrıca, 3110 kullanıcı grubu olmadığından buraya yazıyorum ve gördüğüm kadarıyla yazan sadece ben değilim.
    3110 ile 3105 arasındaki tek fark olan 3G den dolayı, aradaki uçurumun İpad retina ile Piranha business 7'' arasındaki fark kadar büyük
    görerek 3105 burjuvazisi yaratmaya çalışmaya da gerek yok bence.

    Biz diğer tablet kullanıcılarının alakasız taleplerde bulunmasından da rahatsızız başlığın amacının dışında konular başka yerde tartışılabilir misal bir arkadaş 3110 cihazını satıyor ama ilanını buraya veriyor bu başlık satış amacı ile açılmadı. 3105 satış ilanı bile mazur görülebilir de diğer model cihazların satış ilanı niye burada?

    Burada kimse burjuvazi yaratmaya filan çalışmıyor o sizin kuruntunuz bir.
    ikincisi bir insanda ipad retina olunca burjuva olmuyor. sizin algınız o yönde sanırım ama çok yanlış bence. 3105 kullananlar ne kadar az paraya ne kadar çok iş görülebileceğini kanıtlamış oluyorlar burada.
    üçüncüsü konunun sade kalması bulanmaması açısından kartel1'e katılıyorum.
    Ayrıca;
    teknosa web'i bilmem ama kliksa'dan flash bellek almıştım bir ay gönderemediler sonra para iade ettiler. Yani onlara güven olmaz bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmedali

    Hatta kılıfın mıknatıslarını söküp çıkarttım çünkü cihazın pusulasını bozmuş. Artık doğru göstermiyor maalesef )= Eğer mıknatıslı kılıf kullanan varsa pusulayı gözden çıkartın veya mıknatısları çıkarın arkadaşlar. Daha önce doğru gösteriyordu artık hep aynı yeri gösteriyor sanırım biyerleri mıknatıslandı kaldı.
    Bir kıble bulma yazılımı ile kolayca deneyebilirsiniz eğer deneyip buraya bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.

    hocam merhaba kıble bulma yazılımları pusulayı tam doğru kullanmıyor bende denedim aynı şekilde tutarsız yerleri gösterdi.yani kılıfın cihazın manyetik alanına etkisi mutlaka vardır ama kıble programlarıda düzgün çalışmıyor bunlar seni yanıltmasın.
  • @kartel1

    Neden bu üslup ile yazdığını anlamış değilim. Sanki ios forumunda javadan bahsediyoruz.

    İnsanlara yardım etmek istemeyebilirsin fakat rahatsız oluyoruz gibi kelimelerin manasını anlayamadım.

    Yol gösterici olsan daha güzel olurdu kendimce.

    Hiç mesaj yazmadık say; 3105 ile başarılar.
  • arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. bu cihaz p3105 iken screenshot aldığımda yüksek kalite (ekranda gördüğüm şekliyle) screenshot alıyordu, ama p3110 rom'u yüklediğimde bu kalite düştü. sizce neden olabilir? veya bunun ayarının yapıldığı bir yer var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hako42

    arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. bu cihaz p3105 iken screenshot aldığımda yüksek kalite (ekranda gördüğüm şekliyle) screenshot alıyordu, ama p3110 rom'u yüklediğimde bu kalite düştü. sizce neden olabilir? veya bunun ayarının yapıldığı bir yer var mı?

    Bu konudan ben de muzdaribim bu konuda bilgisi olan arkadas var mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmedali

    Hatta kılıfın mıknatıslarını söküp çıkarttım çünkü cihazın pusulasını bozmuş. Artık doğru göstermiyor maalesef )= Eğer mıknatıslı kılıf kullanan varsa pusulayı gözden çıkartın veya mıknatısları çıkarın arkadaşlar. Daha önce doğru gösteriyordu artık hep aynı yeri gösteriyor sanırım biyerleri mıknatıslandı kaldı.
    Bir kıble bulma yazılımı ile kolayca deneyebilirsiniz eğer deneyip buraya bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.

    hocam merhaba kıble bulma yazılımları pusulayı tam doğru kullanmıyor bende denedim aynı şekilde tutarsız yerleri gösterdi.yani kılıfın cihazın manyetik alanına etkisi mutlaka vardır ama kıble programlarıda düzgün çalışmıyor bunlar seni yanıltmasın.

    Ben daha önce diyanetin uygulamasının içindeki kıble bulma özelliğini denemiştim ve düzgün gösteriyordu.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobilion.diyanet.namazvakit
    https://lh4.ggpht.com/L3gGDv87cyRmL8Zu99h_PR9Tp3h9OPyr-Eunl1Mko4NfduFcTzOFuRXsaNJircw_Yg
    Evde kıbleden emin olduğum için denedim hatta cihazı döndürsem de doğru tarafı gösteriyordu. Şimdi hep aynı yeri gösteriyor. Cihaz düz bir zemindeyken ne tarafa çevirirsem çevireyim aynı mesela kuzey sürekli cihazın sol alt köşesini gösteriyor. Bunun bir kalibrasyonu filan var mıdır acaba? Yoksa servise versek düzeltirler mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hako42

    arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. bu cihaz p3105 iken screenshot aldığımda yüksek kalite (ekranda gördüğüm şekliyle) screenshot alıyordu, ama p3110 rom'u yüklediğimde bu kalite düştü. sizce neden olabilir? veya bunun ayarının yapıldığı bir yer var mı?

    hocam sen bu cihaza 3110 romunu nasıl yükledin? 3110 romu yükleyememen lazım kaldıki yüklense bile sim kart çalışmayacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmedali

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmedali

    Hatta kılıfın mıknatıslarını söküp çıkarttım çünkü cihazın pusulasını bozmuş. Artık doğru göstermiyor maalesef )= Eğer mıknatıslı kılıf kullanan varsa pusulayı gözden çıkartın veya mıknatısları çıkarın arkadaşlar. Daha önce doğru gösteriyordu artık hep aynı yeri gösteriyor sanırım biyerleri mıknatıslandı kaldı.
    Bir kıble bulma yazılımı ile kolayca deneyebilirsiniz eğer deneyip buraya bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.

    hocam merhaba kıble bulma yazılımları pusulayı tam doğru kullanmıyor bende denedim aynı şekilde tutarsız yerleri gösterdi.yani kılıfın cihazın manyetik alanına etkisi mutlaka vardır ama kıble programlarıda düzgün çalışmıyor bunlar seni yanıltmasın.

    Ben daha önce diyanetin uygulamasının içindeki kıble bulma özelliğini denemiştim ve düzgün gösteriyordu.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobilion.diyanet.namazvakit
    https://lh4.ggpht.com/L3gGDv87cyRmL8Zu99h_PR9Tp3h9OPyr-Eunl1Mko4NfduFcTzOFuRXsaNJircw_Yg
    Evde kıbleden emin olduğum için denedim hatta cihazı döndürsem de doğru tarafı gösteriyordu. Şimdi hep aynı yeri gösteriyor. Cihaz düz bir zemindeyken ne tarafa çevirirsem çevireyim aynı mesela kuzey sürekli cihazın sol alt köşesini gösteriyor. Bunun bir kalibrasyonu filan var mıdır acaba? Yoksa servise versek düzeltirler mi?

    google playde tiny compass diye bir uygulama var hem çok stabil hemde güvenilir o programla bir dene sonucuna göre çözüm üretiriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsyn_ua

    @kartel1

    Neden bu üslup ile yazdığını anlamış değilim. Sanki ios forumunda javadan bahsediyoruz.

    İnsanlara yardım etmek istemeyebilirsin fakat rahatsız oluyoruz gibi kelimelerin manasını anlayamadım.

    Yol gösterici olsan daha güzel olurdu kendimce.

    Hiç mesaj yazmadık say; 3105 ile başarılar.

    önce bu konuyu kimin açtığına bir bak,(ucuz kahramanlık yapmak için ee ne yapalım sen açtıysan senden izinsiz birşey yazamayacakmıyız gibi sözlerle ajitasyon yapıp konuyu ve ne demek istediğimi saptırmaya çalışma) beni itham etmeden konuyu baştan sona bir oku en son olarakta insanlara yardım edilip edilmediğini mantık süzgecinden geçir(konunun amacını anladıysan mesele yok) ben seni hiç mesaj yazmadın sayıyorum geri dönüp cevap vermene gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 28 Mayıs 2013; 18:50:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmedali

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmedali

    Hatta kılıfın mıknatıslarını söküp çıkarttım çünkü cihazın pusulasını bozmuş. Artık doğru göstermiyor maalesef )= Eğer mıknatıslı kılıf kullanan varsa pusulayı gözden çıkartın veya mıknatısları çıkarın arkadaşlar. Daha önce doğru gösteriyordu artık hep aynı yeri gösteriyor sanırım biyerleri mıknatıslandı kaldı.
    Bir kıble bulma yazılımı ile kolayca deneyebilirsiniz eğer deneyip buraya bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.

    hocam merhaba kıble bulma yazılımları pusulayı tam doğru kullanmıyor bende denedim aynı şekilde tutarsız yerleri gösterdi.yani kılıfın cihazın manyetik alanına etkisi mutlaka vardır ama kıble programlarıda düzgün çalışmıyor bunlar seni yanıltmasın.

    Ben daha önce diyanetin uygulamasının içindeki kıble bulma özelliğini denemiştim ve düzgün gösteriyordu.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobilion.diyanet.namazvakit
    https://lh4.ggpht.com/L3gGDv87cyRmL8Zu99h_PR9Tp3h9OPyr-Eunl1Mko4NfduFcTzOFuRXsaNJircw_Yg
    Evde kıbleden emin olduğum için denedim hatta cihazı döndürsem de doğru tarafı gösteriyordu. Şimdi hep aynı yeri gösteriyor. Cihaz düz bir zemindeyken ne tarafa çevirirsem çevireyim aynı mesela kuzey sürekli cihazın sol alt köşesini gösteriyor. Bunun bir kalibrasyonu filan var mıdır acaba? Yoksa servise versek düzeltirler mi?

    google playde tiny compass diye bir uygulama var hem çok stabil hemde güvenilir o programla bir dene sonucuna göre çözüm üretiriz

    Bir değişiklik yok )= aynı, nereye çevirsem 340-345 derece arasında gidip geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmedali

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmedali

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmedali

    Hatta kılıfın mıknatıslarını söküp çıkarttım çünkü cihazın pusulasını bozmuş. Artık doğru göstermiyor maalesef )= Eğer mıknatıslı kılıf kullanan varsa pusulayı gözden çıkartın veya mıknatısları çıkarın arkadaşlar. Daha önce doğru gösteriyordu artık hep aynı yeri gösteriyor sanırım biyerleri mıknatıslandı kaldı.
    Bir kıble bulma yazılımı ile kolayca deneyebilirsiniz eğer deneyip buraya bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.

    hocam merhaba kıble bulma yazılımları pusulayı tam doğru kullanmıyor bende denedim aynı şekilde tutarsız yerleri gösterdi.yani kılıfın cihazın manyetik alanına etkisi mutlaka vardır ama kıble programlarıda düzgün çalışmıyor bunlar seni yanıltmasın.

    Ben daha önce diyanetin uygulamasının içindeki kıble bulma özelliğini denemiştim ve düzgün gösteriyordu.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobilion.diyanet.namazvakit
    https://lh4.ggpht.com/L3gGDv87cyRmL8Zu99h_PR9Tp3h9OPyr-Eunl1Mko4NfduFcTzOFuRXsaNJircw_Yg
    Evde kıbleden emin olduğum için denedim hatta cihazı döndürsem de doğru tarafı gösteriyordu. Şimdi hep aynı yeri gösteriyor. Cihaz düz bir zemindeyken ne tarafa çevirirsem çevireyim aynı mesela kuzey sürekli cihazın sol alt köşesini gösteriyor. Bunun bir kalibrasyonu filan var mıdır acaba? Yoksa servise versek düzeltirler mi?

    google playde tiny compass diye bir uygulama var hem çok stabil hemde güvenilir o programla bir dene sonucuna göre çözüm üretiriz

    Bir değişiklik yok )= aynı, nereye çevirsem 340-345 derece arasında gidip geliyor.

    o zaman en etkili ama en kolay yolu dene cihazı kapat recovery mode al ve wipe yap sonucu yazarsın




  • Arkadaşlar bu Gold beni rezil etti yemin ederim cuma gününden beridir. Ellerinde olmayan ürünü satıyorlar, sonrada oyalayıp duruyorlar. Aşağıdaki şikayetleri şikayetvar da yayınladım, artık çaresiz kaldım.

    24.05.2013 tarihinde tablet ve kulaklık satın aldım site üzerinden, fakat kulaklığın ellerinde olmadığını söyleyip tedarik süresinin bitmesini beklememi söylediler ( aynı gün sevk yazıyor!). Neyse tableti gönderin kulaklığı sonra gönderirsiniz dedik ama ilgili birime aktarıyorum dedi arkadaş ama ses yok maalesef.
    Dün sabah dönmüşler geri, temin edilmiştir ürünleriniz kargoya gün içerisinde verilecektir diye. Unuttuk bu aksilikleri sevindikte biraz ama gel gelelim ki sipariş durumunda ne kargo bilgisi var nede kargoya verildi filan diye bir yazı. Yine mesaj attık dün kargoya verildi dediniz kargo bilgisi yok ama, bilgi alabilir miyiz diye, cevap yarın temin edilecek!!!!!


    27.05.2013

    Değerli Müşterimiz;
    Ürün temini bugün sağlanmış olup,gün içerisinde siparişinizin kargoya teslimatı yapılacaktır.
    Saygılarımızla,

    28.05.2013

    Değerli Müşterimiz;
    Ürün temini yarın sağlanacak olup,en geç yarın siparişinizin kargoya teslimatı yapılacaktır.
    Saygılarımızla
    Gold.com.tr

    Yorum yapmak istemiyorum Gold firmasına, personeline, ticaret anlayışına, insanları mağdur etme yapısına, yalan söylemlerine...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inan33

    Arkadaşlar bu Gold beni rezil etti yemin ederim cuma gününden beridir. Ellerinde olmayan ürünü satıyorlar, sonrada oyalayıp duruyorlar. Aşağıdaki şikayetleri şikayetvar da yayınladım, artık çaresiz kaldım.

    24.05.2013 tarihinde tablet ve kulaklık satın aldım site üzerinden, fakat kulaklığın ellerinde olmadığını söyleyip tedarik süresinin bitmesini beklememi söylediler ( aynı gün sevk yazıyor!). Neyse tableti gönderin kulaklığı sonra gönderirsiniz dedik ama ilgili birime aktarıyorum dedi arkadaş ama ses yok maalesef.
    Dün sabah dönmüşler geri, temin edilmiştir ürünleriniz kargoya gün içerisinde verilecektir diye. Unuttuk bu aksilikleri sevindikte biraz ama gel gelelim ki sipariş durumunda ne kargo bilgisi var nede kargoya verildi filan diye bir yazı. Yine mesaj attık dün kargoya verildi dediniz kargo bilgisi yok ama, bilgi alabilir miyiz diye, cevap yarın temin edilecek!!!!!


    27.05.2013

    Değerli Müşterimiz;
    Ürün temini bugün sağlanmış olup,gün içerisinde siparişinizin kargoya teslimatı yapılacaktır.
    Saygılarımızla,

    28.05.2013

    Değerli Müşterimiz;
    Ürün temini yarın sağlanacak olup,en geç yarın siparişinizin kargoya teslimatı yapılacaktır.
    Saygılarımızla
    Gold.com.tr

    Yorum yapmak istemiyorum Gold firmasına, personeline, ticaret anlayışına, insanları mağdur etme yapısına, yalan söylemlerine...


    Bence bu firmaların mağdur ettiği tüketiciler konuyu sanayi ve ticaret bakanlığı ile devletin ilgili kurumlarınada bildirseler bugün olmasa bile ileride bu hareketi yapmaya cesaret edemezler devletin bu işe bir çözüm bulması lazım alenen tüketici yanıltılıyor bu işin en babasıda hepsi burada sitesinde yapılıyor ne tüketiciye nede mal tedarikçilerine taahhütlerini yerine getirmediklerinden özellikle müşterileri geçmişteki iyi hizmetlerinin hatırına tercih ettikleri bu siteden mağdur olarak ayrılıyorlar. kanunen siz o siparişten 7 gün içinde vazgeçebilirsiniz ama paranızı ne zaman alırsınız bilmem hepsi buradadan aylarca para iadesini alamayan müşteriler var şikayet sitelerine bir göz atarsanız ne dediğimi anlarsınız. Bir diğer ayıpta bu siteleri denetlemeyen taahhütlerini yerine getirip getirmediklerini sorgulamayan yanıltıcı ilanla müşteriyi suistimal eden bu firmalara yaptırım uygulamayan devletin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 29 Mayıs 2013; 8:07:22 >




  • @Kartel1 hocam ne diyebilirim ki sana, iddialaşmak bana göre değil. Gönlünce olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetden Alışveriş yaparken son anda 'sözleşmeyi okudum' kutusunu işaretlemeden önce o sözleşmeyi okuyanınız var mı aranınızda? Varsa kaç kişi?

    Burada bazı yararlı bilgiler var isteyen okusun..

    http://blog.milliyet.com.tr/online-alisveriste-lehinize-kanun-hukumleri/Blog/?BlogNo=279762



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sas_sas -- 29 Mayıs 2013; 11:28:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: inan33

    Arkadaşlar bu Gold beni rezil etti yemin ederim cuma gününden beridir. Ellerinde olmayan ürünü satıyorlar, sonrada oyalayıp duruyorlar. Aşağıdaki şikayetleri şikayetvar da yayınladım, artık çaresiz kaldım.

    24.05.2013 tarihinde tablet ve kulaklık satın aldım site üzerinden, fakat kulaklığın ellerinde olmadığını söyleyip tedarik süresinin bitmesini beklememi söylediler ( aynı gün sevk yazıyor!). Neyse tableti gönderin kulaklığı sonra gönderirsiniz dedik ama ilgili birime aktarıyorum dedi arkadaş ama ses yok maalesef.
    Dün sabah dönmüşler geri, temin edilmiştir ürünleriniz kargoya gün içerisinde verilecektir diye. Unuttuk bu aksilikleri sevindikte biraz ama gel gelelim ki sipariş durumunda ne kargo bilgisi var nede kargoya verildi filan diye bir yazı. Yine mesaj attık dün kargoya verildi dediniz kargo bilgisi yok ama, bilgi alabilir miyiz diye, cevap yarın temin edilecek!!!!!


    27.05.2013

    Değerli Müşterimiz;
    Ürün temini bugün sağlanmış olup,gün içerisinde siparişinizin kargoya teslimatı yapılacaktır.
    Saygılarımızla,

    28.05.2013

    Değerli Müşterimiz;
    Ürün temini yarın sağlanacak olup,en geç yarın siparişinizin kargoya teslimatı yapılacaktır.
    Saygılarımızla
    Gold.com.tr

    Yorum yapmak istemiyorum Gold firmasına, personeline, ticaret anlayışına, insanları mağdur etme yapısına, yalan söylemlerine...


    Bence bu firmaların mağdur ettiği tüketiciler konuyu sanayi ve ticaret bakanlığı ile devletin ilgili kurumlarınada bildirseler bugün olmasa bile ileride bu hareketi yapmaya cesaret edemezler devletin bu işe bir çözüm bulması lazım alenen tüketici yanıltılıyor bu işin en babasıda hepsi burada sitesinde yapılıyor ne tüketiciye nede mal tedarikçilerine taahhütlerini yerine getirmediklerinden özellikle müşterileri geçmişteki iyi hizmetlerinin hatırına tercih ettikleri bu siteden mağdur olarak ayrılıyorlar. kanunen siz o siparişten 7 gün içinde vazgeçebilirsiniz ama paranızı ne zaman alırsınız bilmem hepsi buradadan aylarca para iadesini alamayan müşteriler var şikayet sitelerine bir göz atarsanız ne dediğimi anlarsınız. Bir diğer ayıpta bu siteleri denetlemeyen taahhütlerini yerine getirip getirmediklerini sorgulamayan yanıltıcı ilanla müşteriyi suistimal eden bu firmalara yaptırım uygulamayan devletin.

    arkadaşlar ben de p3105'imi gold'dan satın almıştım. fiyatları gayet uygun olmasına rağmen satış sonrası hizmetleri çok kötü.

    mesela ben p3105'i alırken tabletin kutu içeriğinde, tablet kalemi ve kulaklık olduğu da yazıyordu. ama tablet bi geldi, ikisi de yok içerisinde. bunu bildirdim müşteri hizmetlerine, içinden çıkmadı diye. bunu kargo şubesinde tutanak tutturun ve o tutanakla beraber, ürünü aldığınız şekliyle bize gönderin dediler. ancak kargo şubelerinin, "kargo paketinin kırık, ıslanmış" yani kısacası fiziki bir hasarı olmadığında herhangi bir tutanak düzenleme hakkı YOK. gold firması da bu şekilde kargo şirketine attı suçu. sonuç olarak tablet kalemi ve kulaklık yalan oldu. şu da ayrı bir komedi ki ben gold'a bu şikayetimi bildirdikten sonra ürünün paket içeriğinden tablet kalemi ve kulaklığı kaldırdılar :)

    ama sevgili @inan33 şöyle bir durum var ki, gold'un web sitesinde bazı ürünlerde "aynı gün kargo" ikonu siyah beyaz oluyo. bu da demek oluyor ki aynı gün içerisinde kargoya vermiyorlar. bence buna dikkat etmedin. web sitesinin girişinde "kargo ücretsiz ve aynı gün kargo" aldatmacasına düştün sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inan33

    sipariş verdik yarın aranıza katılacağım inşallah. Hafıza kartı gelmiyor yanında galiba, türü ve boyut olarak nasıl bir şey önerirsiniz arkadaşlar? Gerçi önceki mesajlarda öneriler varda son tecrübeler doğrultusunda soruyorum. Ayrıca emeği geçen herkesin emeğine sağlık, biraz kafa patlatarak neler yapılabileceğini göstermeniz gerçekten çok hoşuma gitti :)

    hafıza kartı gelmiyor @inan33 kardeş tabletin içinde. cihazın harici hafıza kapasitesi, 32 gb'a kadar artırılabiliyor.

    burada şuna dikkat etmek lazım hangi boyutta olursa olsun, class 10 micro sd hafıza kartlarından almak lazım. çünkü cihaza 3100 romunu yüklediğimizde zaten cihaz kasılıyor, o kasılmaya bir de hafıza kartını eklemeye gerek yok.

    ben "kingston 32 gb class 10 micro sd" kullanıyorum 2 aydır falan. hiçbir sorun çıkarmadı bugüne kadar taş gibi maşallah. piyasadaki performans/fiyat oranında en iyi iki kartın kingston ve sandisk olduğunu biliyorum ama kingston tavsiye ediyorum ben sana.

    ürün şu:http://urun.gittigidiyor.com/fotograf-kamera/kingston-32gb-class-10-micro-sdhc-sd-adaptoru-84817372

    hatta bu linkteki satıcıdan aldım. firmanın izmirde olduğunu öğrenince gittim dükkanlarından satın aldım. adamlar gayet güvenilir adamlar, kartta da sorun çıkmadı. tavsiye ederim. :)




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.