Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S9 / S9 PLUS [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (6 Mobil) - 2 Masaüstü6 Mobil
19.658
Cevap
208
Favori
923.465
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> SAMSUNG GALAXY S9 / S9 PLUS [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3949 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AlizadEmin

    devre dışı bırakirsam bi sorun olur mu? sarj kullaniyor mu?
    Ben devre dışı bıraktım ama oyun oynamıyorum, o yüzden etkisini bilmiyorum. Ama oyun dışı bir etkisi yok zaten.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    91 Mesaj

    Hard reset attığında gitmiyor ki. O uygulama hep kalıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    erditepe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1058 Mesaj
    nerde kaldı bu güncelleme
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    91 Mesaj

    nasil? ben devre disi birakamadim
    |
    |
    ordeniz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3949 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AlizadEmin

    nasil? ben devre disi birakamadim
    Uygulamayı indirdiniz mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    91 Mesaj

    evet. game booster diye bi uygulama telefonda yok ki. oyun oynadigimda arka fonda calisiyor
    |
    |
    ordeniz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3949 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AlizadEmin

    evet. game booster diye bi uygulama telefonda yok ki. oyun oynadigimda arka fonda calisiyor
    Dostum o sistem uygulamalası. Benim bahsettiğim uygulama önceki mesajımda linkini paylaştığım uygulama. O uygulamayı indirip,onun içinden game booster uygulamalasını devredışı bırakacaksın.


    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ccswe.appmanager.samsung








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    13 Mesaj
    Arkadaşlar yardım istiyorum s9plus kullanıcısıydım küçük telefon niyetine gittim apple8 aldım büyük hataymş neyse şimdi tekrar dönüş yapıcam ama fikrinizi istiyorum sizce s9plusmı alayım yine yoksa s10mu şarj srenizde android10dan sonra düşüş oldumu s10da şikayetçi biraz kullanıcılar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    221 Mesaj

    neden apple8i beğenmediniz mi karşılaştırma yapar mısınız



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    appgln4143 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    13 Mesaj

    Valla nerden başlayım bilemedimki apple o paraları hakedemiyor sürekli bi kısıtlama klavyede bile ya sorun onu geçtim çekmiyo ben 6yıldır türk telekom kullanıcısıyım birkere çekme problemi yaşamadım lg ve samsung kullandım birkere bana teli havada tutup hadi çeksene ya dedirtmediler ama apple 8de bunu yaşadım defalarca ve dedim yuh neymiş hattı turkcele taşıcakmışım onla çekiyomuş :)) onu geç bir müzik programı için para vermek ne demek ya android veriyo izni sen niye parayla satıyosun kullanıcına bunu şarjjdan bahsetmiyorum zaten alayını kapattım herşeyi ekran ışığıda kısık idare ediyorum işte hallice yoksa ne mümkün günü çıkarasın instagramda watsapta wifi yada mobil veri farketmez milletin durumları falan slow motion oynatıyo mübarek bekleki insinde izle durumları 5aydır esir hayatı yaşıyorum bugün kurtulucam inşallah 😂 apple la yapamadık sevemedik birbirimizi s9plusımı mumla arattı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi appgln4143 -- 27 Mart 2020; 14:23:5 >
    |
    |
    uurkayaogl kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj







    Android 10 7-8 saat wifi performansı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    appgln4143 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj

    Android 9da fark varmıydı ben android9da kullandığımdada çünkü plusı aldığım saatler bu civardaydı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DeePHydrA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj
    9 neyse 10 da aynı hocam 7-8 saat ekran süresi




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1058 Mesaj
    android 10 android 9.5 dedim kaç kez

    ekran süresi aynı olması normal. Bi kaç makyaj işte. Service pack gibi bir sürüm.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj

    Sağolasın tammdır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DeePHydrA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1068 Mesaj
    Bu NFC beni çıldırtacak, şarj %80 altına düşüyor çalışmıyor, %90 üzerine çıkıyor çalışmıyor. Bir şeyide adam akıllı yapsanız şaşarım, çamaşır makinemi çalıştıramıyorum bu gerzekler yüzünden. yokmudur bunun bir modu çözümü felan? Gerekirse rootlarım arkadaş. Oreoda da aynı idi. Şarjı yoktu taktık şimdi de şarjı düşürmeye uğraş..



    Samsung u ucuza almayacaksınız, almayın aldırmayın. Alın bir Xiaomi, One+, Meizu, Huawei keyfinize bakın. Abuk subuk sıkıntılar olmasın ben güncelleme istemem gerek yok.



    4 yıllık Meizu nun bataryasını yeni değişiyorum. 10 sn pozlamayı Meizu elde sıkıntısız çekiyor, bu telefonda OIS var EIS var ama tripotsuz 5sn çekemiyor çamur ediyor. Meizunun beyaz renk olasına rağmen parmak izinde ton değişimi bile yok, bu telefonda bırak tonu, renk değiştirdi. Orta sınıf teleforlar 60fps oyun oynuyor neredeyse 3-4 saat, ben 1080p de 30fps zor görüyorum 2 saate de bitiyor batarya. Gaflete düştük satmadık şu meleti. Bu arada bahsettiğim telefonu 190$ aldım orta seviye bir telefondu o zaman. Kalite=Marka değilmiş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    6373 Mesaj

    Samsung'u seviyorum ama Xiaomi gel bana diye çağırıyor. Telefon kameraları harika. Galiba Xiaomi olacak bir sonra ki telefonum ya da kim bilir One+ bile olabilir. Ekranı 120hz olan kazanır.
    |
    |
    Greylights kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Samsung Galaxy S9 Kullanıcılar Kulübü
    ASROCK B450M PRO 4 | RYZEN 5 2600 | ADATA 8 GB DDR4 2133 MHz - SAMSUNG 16 GB DDR4 2133 MHz | ASUS NVIDIA GTX 1060 3 GB | 500 GB SEAGATE 7200 RPM | ZALMAN R1 600W | 480 GB SSD JD | ASUS VS239HV Full HD HDMI IPS
  • Yarbay
    6091 Mesaj

    Cok iyi bir sure alip birsey yapmadin galiba. Ekran acik mi bekledin. Program kullanimin gozukmuyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DeePHydrA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj
    Android 10 ss ye bakarsan ne kullanılmış görürsün.Oyun da oynamam telde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    704 Mesaj
    Ben s8 kullanıyordum, cihaz rootluydu ve modifiyeli stock rom ve kernel vardı. Yani öyle boş android de değildi baya dolu dolu klasik samsung romuydu orjinali gibi. Şuan s9 da android 9 kullanmadığım için karşılaştıramam aldığım gibi android 10 ile aldım ve hard format ama kullandığım s8 bu cihazdan daha seriydi, üstelik 6-7 ay format atılmamış ve çok daha fazla uygulama yüklü olduğu halde. Umarım yeni güncelleme ile düzelir çünkü bu donanıma amiral gemisine bile menüler arası kasması, geçişlerde bekletmesi vs. böyle dandik bi optimizasyo bhoş değil. Güzel bi güncelleme verileceğini düşünüyorum, orta segment telefonlarına bile daha stabil ve optimize yazılım veriyorlar. Artık herkes farkında android piyasasında çok alternatif var ve samsung da en değerli müşteri kitlesi amiral gemisi kullananları alternatiflere yönlendirmek istemez diye düşünüyorum, kendi ayağına sıkar..



    Ekleme: Bu arada karanlık mod tamamen siyah yapmıyor gri oluyor, bunu tamamen siyah yapmanın yolu yokmu çok daha az pil yicektir ve daha hoş görünecektir. Bunu da niye yapmamışlar onu da anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan 197 -- 28 Mart 2020; 12:52:29 >
    |
    |
    _____________________________




Reklamlar
Canlı Tv izle
Bey Azura
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.