Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S9 / S9 PLUS [ANA KONU] (833. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
24.106
Cevap
162
Favori
1.231.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 831832833834835
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    Google da S10 icin veriliyor yazıyordu oradan gördüm. S9 için bişey görmedim. Hoş ben memnunum şimdilik. Telefon daha kötü olur diye korkuyorum aslında :)

    Alıntıları Göster
    SAMSUNG GALAXY S9 / S9 PLUS [ANA KONU]


    Böyle bir liste dolanıyor. S9 ve Note 9 illa ki alır güncellemeyi fakat S8 ve Note 8 için yolun sonu görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    Google da S10 icin veriliyor yazıyordu oradan gördüm. S9 için bişey görmedim. Hoş ben memnunum şimdilik. Telefon daha kötü olur diye korkuyorum aslında :)

    Alıntıları Göster
    ben hala 8 deyim düşün :) güncellemeye korkuyorum geri dönüş kapalı olmasa tatmak isterdim 9 u.

    nıyetım 4 sene falan kullanmak olunca hız ve şarj konusu önemli oluyor :) yoksa 2 senede bir alsam umursamam kurarım. Şimdi çok temkinliyim
  • brkbskc kullanıcısına yanıt
    Sebep nedir eski sürümde kalmanızda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar telefonda parmak izini bir kac ayda bir yeniden kaydetmek lazim anlaşılan. Beninki artık okumamaya başlamıştı bende kayıtlı olanlari silip yeniden ekledim ve süper oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: striders

    Sebep nedir eski sürümde kalmanızda
    telefonun çıktığı sürüm hangisi ise o sürümün en doğru sürüm olduğuna inanıyorum. Android 9 da da kullandım mart ayına kadar. Tekrarlara girip buradakileri sıkmak istemiyorum ama mart nisan aylarında bu konuları çok konuştuk burada.

    Telefon bence daha hızlı, daha iyi gidiyor şarjı ve parmak izi hızı daha iyi. Tabi bence. İki telefonu yan yana koymak lazım android 9 da sonra ne gibi gelişmeler oldu bilemiyorum.

    Ben sadece geri dönüş kapalı oldugu için riske atamıyorum
  • brkbskc kullanıcısına yanıt
    Custom olarak kurulabilir rootla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unlovedman

    Custom olarak kurulabilir rootla
    garanti bitmeden hiç girmek istemiyorum bu root işlerine. Malum servislerde herseye kullanıcı hatası dıyen bı anlayıs hakım

    yoksa garantı bıttıkten sonra root ıslerıne gırerım kesın.
  • eskiden sanki bataryalar daha dayanıklıydı.

    mesela evde note 3 var şarj sayısı 800 civarı hala 3.5 4 saat ekran verebiliyor.

    Şimdi benim telefona bakıyorum batarya sağlığı 10 ayda 92.90 a düşmüş bile

    ki şarjda oyun oynamam kullanmam bile telefonu. hep yavas sarj ederım bakalım 1 sene sonra nerelerde olacak batarya.
  • Beyler bu telefonun her sarjı bitip kapandığında şifre girmek zorundamıyım , ne lanet bişeydir ya!!! Yardım edebilirmisiniz?Tşk.
  • emrre33 kullanıcısına yanıt
    ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrre33 kullanıcısına yanıt
    Ya sim kart şifre soruyordur yada güvenli başlatmayı aktif yapmışsın. İkisini de kapat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanaksin

    Merhaba arkadaşlar, acaba S9 Plus için hangi ekran koruyucu kullanıyorsunuz? Hangisini kullandıysam tam memnun kalmadım, film olanların kenarları kalktı çıktı, cam olanlarda dokunmatik hassasiyetinde problem yaşadım.

    Varsa ekran koruyucu için öneriniz link vs iletebilirseniz çok sevinirim. Siz hangisini kullanıyorsunuz?
    Geçen ay spigen ekran koruyucu ve kılıf aldım. Köşelerde kalkma vs olmadı. Biraz iz kalıyor koruyucuda ama sorun değil bu ufak eksi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marcoscimbom M kullanıcısına yanıt
    Senin yerinde olsam servise yanında notla para iadesi istiyorum tamir yapmayın yazar yollardım arkasından hemen tüketici hakem heyetine gider paramı alırdım uzun sürüyor ne kadar süreceğinide bilmiyorum ama o ekranla kullanmak istemem doğrusu
  • Merhaba arkadaşlar.Acaba sizde voLTE açık mı acaba?Şarja çok etkisi oluyor mu bunun?Bunu kapatsak çok mu şey kaybediyoruz acaba?Yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ax



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi striders -- 23 Eylül 2019; 3:58:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alperk87 A kullanıcısına yanıt
    marcoscimbom M kullanıcısına yanıt
    şubatta aldığı cihaz için nasıl para iadesi isteyecek var mi öyle dünya, önce bi gitsin garanti kapsamında ekranı değiştirmeyi denesin para iadesi zaten vermeyecekler kullanıcı hatası diyip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cumur -- 23 Eylül 2019; 7:32:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spartacus55 kullanıcısına yanıt
    Volte aktif kullanıyorum. Kapalı ve açık olarak denemiştim, aman aman fark görememiştim. Kullanıp, faydalanmak daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyaz_Peynir

    Volte aktif kullanıyorum. Kapalı ve açık olarak denemiştim, aman aman fark görememiştim. Kullanıp, faydalanmak daha mantıklı.
    Haklısınız hocam.Şarj konusunda muallakta kalmıştım.Çok problem ben de hissedemedim.Geçenlerde gene bu konuda şarj tükettiğini okuyunca sorayım dedim.Devam kullanmaya o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumur C kullanıcısına yanıt
    Ghost screen olayı ölü piksel gibi üretici hatası diye tahmin ediyorum bi tane ölü piksel olsun 23. ay gidip bunun ekranında ölü piksel var diyip istersen para iadesi istersen yenisi ile değiştirme eğer yenisi yoksa bi üst modeli alma hakkın var sen seçiyorsun bu sitede tüketici hakları video serisi yaptılar gerçekten çok yararlı videolar eğer izlemediysen tavsiye ederim ha ghost screen kullanıcı hatası ise iş değişir ama öyle olmadığını düşünüyorum hatta bi baktım şimdi yine bu sitede böyle bi paylaşım buldumhttps://forum.donanimhaber.com/lg-g4-hayalet-ekran-para-iadesi-alin-kazandim--121063014




  • Alperk87 A kullanıcısına yanıt
    doğru da neredeyse 1 sene kullanılmış telefondan bahsediyoruz 3-5 aylık cihaz değil bu en iyi ihtimalle ücretsiz ekran değişimi yapılır, bu forumda ekran yanmasından ötürü 1 sene kullanılmış cihazı değiştirebilen kimse görmedim ben samsung olarak konuşuyorum diğer firmaları bilemem tüketici hakem heyetiyle olurmu evet olur 4-5 ay sürer ama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cumur -- 23 Eylül 2019; 11:44:6 >
  • 
Sayfa: önceki 831832833834835
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.