< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Kaynak? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Sammobile < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bende de ses tususun ustu iceri girdi, tek yonlu tusla ekrandan idare ediyorum aylardir. Ayni servise vericem ama yazilanlardan dolayi korkuyorum. Sonucu alinca tekrar yazarsiniz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Snac Twingum -- 26 Ekim 2020; 12:2:45 > |
One UI 2.5 güncellemesi gelmiş görünüyor, 711.13 MB büyüklüğünde. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thal1on -- 26 Ekim 2020; 12:53:41 > |
one UI ile ilgili bisey yazmiyor ama geldimi size < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Evet, yazılım bilgisinde 2.5 olarak gözüküyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
değişen bisey varmi peki 2.5 te dikkatinizi çeken ben de gecicem eve gidince simdi mobilde yaparsam batırır bizi :)) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
"Canlı Altyazı" diye bir özellik gelmiş, bir onu fark ettim. Pro Video modu da geri dönmüş. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
25 Ekim cumartesi tarihinde telefonumu izmir çankaya'daki samsung servisine verdim. Alt hoparlörden cızırtılı ses çıkıyordu. Ayrıca bataryamın da çok çabuk bittiğini söyledim. Hangi gün gelip alabilirim diye sorduğumda 2 saat sonra alabilirsiniz dediklerinde çok şaşırdım. Gerçekten de 2 saat sonra telefonu sorunları giderilmiş şekilde teslim aldım. Güncelleme politikasından dolayı samsung almam diyordum ancak bu kadar hızlı ve sorunsuz bir garanti işlem süreci beni çok memnun etti. Sizlerle paylaşmak istedim. |
nasıl yeni arayüz ? Var mı bir değişim hızlanma bakımından |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Hocam pil sagligini nerden ogrendiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |