Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S9 / S9 PLUS [ANA KONU] (1080. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24.106
Cevap
162
Favori
1.231.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10781079108010811082
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yukarıda ki videoda sesi sonuna kadar açarak dinleyin nedense buraya yükleyince ses baya azalmış.


    BDH samsung servisten gelen telefon. 1 aydır servise gidiyor geliyor. Servis 1. seferde telefonu gönderdi çizik içinde ekran ve yine aynı yapışkan sesi.

    2.kez aradılar ilgileneceğiz kağıda sorununuzu bile yazmayın biz halledicez dediler. Servisten geldi yine aynı


    3.kez samsung çözüm merkezi servisle iletişim kurdu çözüm merkezine müşteri ürünü göndersin kasa ve ekranın birleşik olduğu kitle değiştirelim demiş. Bende yine kargoya verdim artık kargoda bile dalga konusu olduk tabi. Sonra gelen telefon yine aynı işlem bile yapılmamış. Açıklamaya biz kasa ve ekran birleşik olan kitle değişim yapmıyoruz başka servise göndermenizi rica ediyoruz. Halbuki çözüm merkezine tamam göndersinler talebi karşılıcaz demişler. Şaka gibi resmen. Telefon şu korona döneminde parmak izi içinde geldi inanılmaz pis durumdaydı. Koruyucu bir poşet bile yoktu telefonda atmışlar kutuya göndermişler.


    Samsunga ise gönderdikleri raporda sorun bulunamadı demişler. Halbuki cuma akşamı beni arayıp sadece ekran değişiyor bizde makine var fabrikasyon yapıyor dediler sorunun farkındalar ve bu teklifle geldiler. Bana ayrı samsunga ayrı rapor göndermek nedir ya ?


    Daha neler neler var da uzatmak istemiyorum.


    Muhteşem servis deneyimi oldu. Sapa sağlam telefonun ekranı sıcak soğuk farkında ekrandan gelen yapışkandan ayrılma sesiyle geldi. Telefon ısınınca kesiliyor ses yada bantlara iyice bastırınca ama telefon soğuyunca yine başlıyor ekranın yapışkanından ayrılma sesleri.


    Çözüm merkezi yardımcı olacak diye bekliyorum 2 gündür. Belki 100 defa canlı yardımla 10 defa çözüm merkeziyle konuşmuşumdur.



    Muhteşem üzdüler beni. İnanılmaz kötü bir deneyim oldu. Bir daha resmi garantili telefona töbe ettim. Amiral gemisi telefona töbe ettim. Samsung zaten bitti benim için.


    Note 10 plus aldırdığım 2 arkadaşım bizede zorla samsung aldırdın inşallah işimiz servise düşmez dedi. Şaka gibi 1 ay oldu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkbskc -- 13 Ekim 2020; 14:56:20 >




  • brkbskc kullanıcısına yanıt

    arka cam harici tüm bir parca ekran hayret sesin gelmesi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unlovedman

    arka cam harici tüm bir parca ekran hayret sesin gelmesi

    işte bu servis sadece ekranı değiştirdi. Kasa ekran birleşik olan fabrikasyon kit değil bu. İyi yapışmıyor ekran. Kasa aynı benim kasam hala. Ekran değiştirip gönderiyorlar yapışmadan geliyor.


    Sapa sağlam telefonun geldiği hale bak. Koşturuyorum herkesin peşinden servis döneceğiz diyor dönmüyor bile. Çözüm merkezi de dün arayacaktı kanıtları mailledim raporla birlikte yine dönüş yok hala.

  • Samsungun peşinden çözüm merkezinin peşinden servisin peşinden koşmaktan bıktım usandım artık. Artık mobbing yaptıklarını düşünüyorum.


    Çözüm merkezi neyi çözecek bakalım. Servis çözüm merkezine bile tamam diyor kargolasın ürünü diyor ama adamlar telefonun yüzüne bakmadan geri yolluyor. Şarjı dolu gitti telefon ama yüzde 0 şarjla geldi parmak izi içindeydi kamera lensi bile dolu parmak iziydi. Korona döneminde berbat durumdaydı telefon.


    Bir daha samsung mu töbe


    Bitmiştir benim için.


    Tüm çevreme rezil ettiler beni. Bildiğim 20 kişi var samsung tv telefon aldırdığım herkes inşallah bizimde başımıza gelmez i phone alcaktık falan diyenler var




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkbskc -- 13 Ekim 2020; 15:7:39 >
  • brkbskc kullanıcısına yanıt

    Tüketici hakem heyeti dostum. Boşa uğraşıyor gibisin servis ile.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkan 197

    Tüketici hakem heyeti dostum. Boşa uğraşıyor gibisin servis ile.

    Samsung çözüm merkezinin son 1 telefonunu bekliyorum artık. Elimde var tüm kanıtlar. Telefonu kullanmıyorum bile kenarda duruyor. Yüzünü bile görmek istemiyorum artık telefonun.


    3500 e satıp note 10 lite yada s20 düz alacaktım. Rezil ettiler herşeyi.


    Çözüm merkezi bakalım son kez ne diyecek göreyim sonra hepsini dava edeceğim. Yok öyle dünya enayi miyim ben 1 aydır yeter salak yerine koydukları.


    Resmen mobbinge döndü bu iş. Adamların peşinden koşuyorum. Çözüm merkezi denilen şeyde 24 saatten önce aramıyor zaten. Neyi inceliyorlarsa bir anlasam. Servis raporu ortada.





  • brkbskc kullanıcısına yanıt

    Bizim ülkede böyle malesef kanka mahkemeye gitmeden hiçbişey çözülmüyor. Tatlı dilden anlayan yok, hatta hem suçlu hem güçlü adamın üstüne bile çıkmaya çalışırlar bunlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis tekrardan aradı ilgili bir hanımefendi ile görüştüm. Ekran konusunda yardımcı olmak istediklerini iletti. Bu serviste kasa ile değişim yokmuş.


    Valla 1 ay sonunda net bir cevap alabildim sonunda. 1 aydır 3 kere servise gitti geldi hep birileri söz verdi kasa ekran birlikte değişecek diye ama durumu net bir şekilde anlatan biri oldu sonunda.


    Bakalım çözüm merkezi bir arasında yardımcı olacaklar mı samsung ne dıyecek bırde onları dınlemek ıstıyorum.


    Umarım 4. servis tecrübemiz iyi geçer. 1 aydır telefon bedavadan yolculuk yapıyor.

  • Merhaba arkadaşlar s9 plus telefonumun ahizesinden çok az ses geliyor birisi aradigi zaman duymakta zorlaniyorum bu sorunu yaşayan oldu mu ve sorunu nasil cozdugunu anlatabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tprk16 T kullanıcısına yanıt
    Kirlenmiş olabilir.Diş fırçası ve kolonya ile temizlemeyi bi deneyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DeePHydrA D kullanıcısına yanıt

    Diş fırcasıyla denedim hocam tozlarini filan almaya calistim ama degisen bisey olmadi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tprk16 T kullanıcısına yanıt
    Belki ahize bozulmuş olabilir.Daha önce j7 prime da başıma geldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Telefonu sabah elim ıslak iken elime aldım, şarj noktasında nem algılandı uyarısı veriyor. LDİ göstergesi normal, beyaz gözüküyor, şarj yerine peçete soktum ıslak gelmedi. Bu uyarı ne zaman geçer?


    Not:LDİ olayını olay başıma gelince öğrendim belki işinize yarar.

    https://www.t-mobile.com/support/devices/android/samsung-galaxy-s9/liquid-damage-indicator-ldi-samsung-galaxy-s9

  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkmaztaha

    Telefonu sabah elim ıslak iken elime aldım, şarj noktasında nem algılandı uyarısı veriyor. LDİ göstergesi normal, beyaz gözüküyor, şarj yerine peçete soktum ıslak gelmedi. Bu uyarı ne zaman geçer?


    Not:LDİ olayını olay başıma gelince öğrendim belki işinize yarar.

    https://www.t-mobile.com/support/devices/android/samsung-galaxy-s9/liquid-damage-indicator-ldi-samsung-galaxy-s9

    şanlı iseniz bir süre sonra geçer nette bununla ilgili yapılacaklar var bir deneyin hiç geçmeyen bile olmuş :( benimki 4 -5 saat sürmüştü .





  • brkbskc kullanıcısına yanıt

    Hocam siz bu işlemi hangi serviste yaptırdınız. söyleyin de oraya gitmeyelim.

  • Ses tusunun arttirma kismi icine girdi, kullanimi asiri etkilemedigi icin uzun suredir boyle kullaniyorum da servise versem sadece cerceve mi degisir yoksa komple butun ekrani filan da degistirmeye kalkarlar mi? Alakasi yok ama servislerin garip isleri oldugu icin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tprk16

    Merhaba arkadaşlar s9 plus telefonumun ahizesinden çok az ses geliyor birisi aradigi zaman duymakta zorlaniyorum bu sorunu yaşayan oldu mu ve sorunu nasil cozdugunu anlatabilir mi

    Hocam bendede vardı aynı sorun diş fırcasını biraz bastır toz ıslandığı icin gözenekleri kapatıyor büyüteç varsa bir bakın isterseniz kesin çözülür patlak olsa ses bozuk gelir mp3 dinlerkende ses kısık geliyordur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkbskc

    Samsung çözüm merkezinin son 1 telefonunu bekliyorum artık. Elimde var tüm kanıtlar. Telefonu kullanmıyorum bile kenarda duruyor. Yüzünü bile görmek istemiyorum artık telefonun.


    3500 e satıp note 10 lite yada s20 düz alacaktım. Rezil ettiler herşeyi.


    Çözüm merkezi bakalım son kez ne diyecek göreyim sonra hepsini dava edeceğim. Yok öyle dünya enayi miyim ben 1 aydır yeter salak yerine koydukları.


    Resmen mobbinge döndü bu iş. Adamların peşinden koşuyorum. Çözüm merkezi denilen şeyde 24 saatten önce aramıyor zaten. Neyi inceliyorlarsa bir anlasam. Servis raporu ortada.



    Alıntıları Göster

    3500'e muhtemelen siz satamazdınız ama Samsung s20Fe için sorunsuz s9+'a 4000TL buyback veriyor. Fakat artık cihaz sorunlu olduğu için vermez. Şöyle yapabilirsiniz; Cihazı siz bozdunuz geri alın 4000'den sayın bana s20Fe satın 6500'den diyerek şansınızı zorlayabilirsiniz ama sanmıyorum yapacaklarını.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: seferihsn

    Hocam siz bu işlemi hangi serviste yaptırdınız. söyleyin de oraya gitmeyelim.

    kargo ıle yolladım ben. Merkez servisleriymiş. Şehrimde servisleri olmadığı için

  • 
Sayfa: önceki 10781079108010811082
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.