Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU] (3873. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
96.374
Cevap
399
Favori
3.429.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
128 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 38713872387338743875
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing

    Arkadaşlar size garanti maceramı anlatayım.15 gündür bununla uğraşıyordum.

    Telefonu Samsung servisine verdim.Şikayetim ekranın darbe almadığı halde mor bir renge bürünmesi ve yanıp sönmesi flickering screen diye tabir edilen kronik bir arıza.Cihazda sadece ekran çalışmıyor arama geliyor,ses açılıp kısılıyor her şey çalışıyor.Telefon instagramda gezinirken elimde bozuldu.Telefonu servise verdim ekranında çizik dahi olmayan telefonu ekranı kırılmış ve darbe almış diye beni 13 gün sonra arayarak garanti dışı bırakmışlar.Onarım için benden 990TL ücret talep ettiler.

    Ben de aynı gün gidip resmen istemeyerek de olsa servisi ayağa kaldırdım çünkü haklı olduğuma %100 inanıyordum.Üstlerine gitmek zorunda kaldım hatta o kadar ileri gittiler ki bir müşteriye tüketici hakem heyetine gidin bile diyebilen personele sahipler.Tabi ben icra yoluna kadar gitmeyi göz önüne aldım dilekçemi bile çoktan yazmıştım.Hani biz çözmeyiz git uğraş diyor resmen.Tabi ben servisteki personellerle resmen laf cambazlığı yapıp derdimi anlatmaya çalışırken haliyle ortam da geriliyor.En sonunda sanırım müdürlerinin bana verdiği özel ilgilneceğim sözünü oradan alıp çıktım.2 gün içinde bana telefonunuzun ekranı garanti kapsamında değişmiştir dediler gidip aldım.Şu an bir sorun yok hatta sağolsunlar cihazımın kasasındaki ufak aşınmaları da görmüşler kasayı da değiştirmişler.Fakat ne çektiğimi ben biliyorum böyle yazınca kısacık geliyor bu süreç.Ben hakkımı aramasam 990tl verip çıkacaktım onlara göre.İlk samsung telefonum S7 edge oldu ve son samsung telefonum olucak.Kesinlikle pişman oldum.7 ay evvel 2600tl'ye almıştım burnumdan geldi verdiğim para.

    Hocam S7 ve S7 Edge'de ekran ve kasa birleşik. Ekran değişince kasa yani kenarındaki metal kısımda değişiyor.

    Vallahi bilmiyordum bilgi için sağolun metal kısım ekrandan bağımsız gibi gözüküyor çünkü :)

    Ayrıca ekran değişimi ücreti 750 lira. 990 lira değil yani.

    http://www.samsung.com/tr/support/newsalert/100601

    Hocam internette 5dk araştırmayla okuyacağınız şeylere çok şaşırıcaksınız hem samsung garantili hemde ithalatçı firmalarla ilgili.Sanayi bakanlığı bunları pek denetlemiyor adamlar o kadar rahat ki hemen hakem heyetini gidin diyorlar biliyorlar ki minumum 3 aylık bir süreç ve çoğu kişi uğraşmaz.Bana ücret 1tl dahi deselerdi vermeyecektim çünkü eminim kendimden.

    Bu arada Asus Zenfone 2 cihazım vardı hat modülü bozuldu garantiye yolladım 2 gün içinde garantiden yapıldı hatta adamlar hoparlör gücü zayıfladı diye hoparlörü değiştirmişler ve ben zayıf olduğunun farkında bile değildim.Kendilerine teşekkür maili attım.Bu konuda Asus ve Sony den memnunum.Apple da iyi çalışıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing

    Arkadaşlar size garanti maceramı anlatayım.15 gündür bununla uğraşıyordum.

    Telefonu Samsung servisine verdim.Şikayetim ekranın darbe almadığı halde mor bir renge bürünmesi ve yanıp sönmesi flickering screen diye tabir edilen kronik bir arıza.Cihazda sadece ekran çalışmıyor arama geliyor,ses açılıp kısılıyor her şey çalışıyor.Telefon instagramda gezinirken elimde bozuldu.Telefonu servise verdim ekranında çizik dahi olmayan telefonu ekranı kırılmış ve darbe almış diye beni 13 gün sonra arayarak garanti dışı bırakmışlar.Onarım için benden 990TL ücret talep ettiler.

    Ben de aynı gün gidip resmen istemeyerek de olsa servisi ayağa kaldırdım çünkü haklı olduğuma %100 inanıyordum.Üstlerine gitmek zorunda kaldım hatta o kadar ileri gittiler ki bir müşteriye tüketici hakem heyetine gidin bile diyebilen personele sahipler.Tabi ben icra yoluna kadar gitmeyi göz önüne aldım dilekçemi bile çoktan yazmıştım.Hani biz çözmeyiz git uğraş diyor resmen.Tabi ben servisteki personellerle resmen laf cambazlığı yapıp derdimi anlatmaya çalışırken haliyle ortam da geriliyor.En sonunda sanırım müdürlerinin bana verdiği özel ilgilneceğim sözünü oradan alıp çıktım.2 gün içinde bana telefonunuzun ekranı garanti kapsamında değişmiştir dediler gidip aldım.Şu an bir sorun yok hatta sağolsunlar cihazımın kasasındaki ufak aşınmaları da görmüşler kasayı da değiştirmişler.Fakat ne çektiğimi ben biliyorum böyle yazınca kısacık geliyor bu süreç.Ben hakkımı aramasam 990tl verip çıkacaktım onlara göre.İlk samsung telefonum S7 edge oldu ve son samsung telefonum olucak.Kesinlikle pişman oldum.7 ay evvel 2600tl'ye almıştım burnumdan geldi verdiğim para.

    Hocam S7 ve S7 Edge'de ekran ve kasa birleşik. Ekran değişince kasa yani kenarındaki metal kısımda değişiyor.

    Vallahi bilmiyordum bilgi için sağolun metal kısım ekrandan bağımsız gibi gözüküyor çünkü :)

    Ayrıca ekran değişimi ücreti 750 lira. 990 lira değil yani.

    http://www.samsung.com/tr/support/newsalert/100601

    Hocam internette 5dk araştırmayla okuyacağınız şeylere çok şaşırıcaksınız hem samsung garantili hemde ithalatçı firmalarla ilgili.Sanayi bakanlığı bunları pek denetlemiyor adamlar o kadar rahat ki hemen hakem heyetini gidin diyorlar biliyorlar ki minumum 3 aylık bir süreç ve çoğu kişi uğraşmaz.Bana ücret 1tl dahi deselerdi vermeyecektim çünkü eminim kendimden.

    Bu arada Asus Zenfone 2 cihazım vardı hat modülü bozuldu garantiye yolladım 2 gün içinde garantiden yapıldı hatta adamlar hoparlör gücü zayıfladı diye hoparlörü değiştirmişler ve ben zayıf olduğunun farkında bile değildim.Kendilerine teşekkür maili attım.Bu konuda Asus ve Sony den memnunum.Apple da iyi çalışıyor.

    Tüketici hakem heyeti haklı bulduğu davalarda firmadan ürünün yarı bedelinide ceza olarak tahsil etmeli ki servisler adam olsun. Yoksa daha çok uğraşırız. Hem devletede ek gelir olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing

    Arkadaşlar size garanti maceramı anlatayım.15 gündür bununla uğraşıyordum.

    Telefonu Samsung servisine verdim.Şikayetim ekranın darbe almadığı halde mor bir renge bürünmesi ve yanıp sönmesi flickering screen diye tabir edilen kronik bir arıza.Cihazda sadece ekran çalışmıyor arama geliyor,ses açılıp kısılıyor her şey çalışıyor.Telefon instagramda gezinirken elimde bozuldu.Telefonu servise verdim ekranında çizik dahi olmayan telefonu ekranı kırılmış ve darbe almış diye beni 13 gün sonra arayarak garanti dışı bırakmışlar.Onarım için benden 990TL ücret talep ettiler.

    Ben de aynı gün gidip resmen istemeyerek de olsa servisi ayağa kaldırdım çünkü haklı olduğuma %100 inanıyordum.Üstlerine gitmek zorunda kaldım hatta o kadar ileri gittiler ki bir müşteriye tüketici hakem heyetine gidin bile diyebilen personele sahipler.Tabi ben icra yoluna kadar gitmeyi göz önüne aldım dilekçemi bile çoktan yazmıştım.Hani biz çözmeyiz git uğraş diyor resmen.Tabi ben servisteki personellerle resmen laf cambazlığı yapıp derdimi anlatmaya çalışırken haliyle ortam da geriliyor.En sonunda sanırım müdürlerinin bana verdiği özel ilgilneceğim sözünü oradan alıp çıktım.2 gün içinde bana telefonunuzun ekranı garanti kapsamında değişmiştir dediler gidip aldım.Şu an bir sorun yok hatta sağolsunlar cihazımın kasasındaki ufak aşınmaları da görmüşler kasayı da değiştirmişler.Fakat ne çektiğimi ben biliyorum böyle yazınca kısacık geliyor bu süreç.Ben hakkımı aramasam 990tl verip çıkacaktım onlara göre.İlk samsung telefonum S7 edge oldu ve son samsung telefonum olucak.Kesinlikle pişman oldum.7 ay evvel 2600tl'ye almıştım burnumdan geldi verdiğim para.

    Hocam S7 ve S7 Edge'de ekran ve kasa birleşik. Ekran değişince kasa yani kenarındaki metal kısımda değişiyor.

    Vallahi bilmiyordum bilgi için sağolun metal kısım ekrandan bağımsız gibi gözüküyor çünkü :)

    Ayrıca ekran değişimi ücreti 750 lira. 990 lira değil yani.

    http://www.samsung.com/tr/support/newsalert/100601

    Hocam internette 5dk araştırmayla okuyacağınız şeylere çok şaşırıcaksınız hem samsung garantili hemde ithalatçı firmalarla ilgili.Sanayi bakanlığı bunları pek denetlemiyor adamlar o kadar rahat ki hemen hakem heyetini gidin diyorlar biliyorlar ki minumum 3 aylık bir süreç ve çoğu kişi uğraşmaz.Bana ücret 1tl dahi deselerdi vermeyecektim çünkü eminim kendimden.

    Bu arada Asus Zenfone 2 cihazım vardı hat modülü bozuldu garantiye yolladım 2 gün içinde garantiden yapıldı hatta adamlar hoparlör gücü zayıfladı diye hoparlörü değiştirmişler ve ben zayıf olduğunun farkında bile değildim.Kendilerine teşekkür maili attım.Bu konuda Asus ve Sony den memnunum.Apple da iyi çalışıyor.

    Tüketici hakem heyeti haklı bulduğu davalarda firmadan ürünün yarı bedelinide ceza olarak tahsil etmeli ki servisler adam olsun. Yoksa daha çok uğraşırız. Hem devletede ek gelir olur.

    Maalesef hakem heyetleri böyle yavaş çalıştığı, firmaların kaybedecek hiçbir şeyi olmadığı için böyle davranabiliyorlar. Telefonunuz kullanılabilir durumdaysa, hakem heyetine başvuruyorsunuz gerekçelerinizle , 2 ay kadar sonra bilirkişi 1-1.5 haftalığına telefonu teslim alıyor ve 3 ay gibi bir sürede olay sonuçlarınıyor. Genelde tüketici lehine sonuçlanıyor bu tip davalar. 1 senelik s6 edge plusumu ekranda güneş altında belli olan pembe lekeler ve kamera ois'inin sapıtıp lensi titretmeis ( her ikisi de kronikti ) sonucu servise vermiştim, 3. verişime kadar hiçbir şey yapmayıp sonuncuda zahmet edip kamerayı değiştirmişler fakat lensin önünde kafam kadar toz ve arka kapağı tam kapatamadan teslim etmeye çalıştılar bana. (Bursa ABC Teknik uzak durun)

    Sonra hakem heyetine başvurdum 3 ay sonra ürün fatura bedelimi geri aldım, yurt dışına gideceğim zamana denk gelmişti 1000 lira ucuza şu an kullanmakta olduğum S7 Edge'i almıştım. Ha sonra ekranı kırdık aynı fiyata gelmiş oldu orası ayrı konu :D

    Ayrıca istanbuldakile Sancaktepedeki Samsung servisini tavsiye ederim. Bazı servisler de ekran değişimi vb işler için oraya gönderiyor cihazları büyük bir yer ve sanıyorum diğer yerler gibi taşeron mantığıyla çalışmıyor. S7 Edgeimin ekranını 20 dakikada değiştirip hemen teslim etmişlerdi.




  • Arkadaşlar merhaba. Telefonum s7 edge. Bi sıkıntı var. Durup dururken geri tuşuyla, diğer dokunmatik tuş yanıyor. Bir de kilitliyken ekran açılıyoe durup dururken. Sorunun çözümünü bilen var mı ya da yaşayan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu sürekli mi yapıyor? Yazılımsal olabilir ki bu en kolay çözülebilecek sorunlardan biri. Sizin yerinizde olsam yedekleri alıp formatlardım cihazı. Güncel romu odin ile kurup yedeklerinizi geri yükleyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sp@wn -- 21 Aralık 2017; 17:18:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • *Tensa Zangetsu kullanıcısına yanıt
    Arkada çalışan bir program yapıyordur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • synergic kullanıcısına yanıt
    Swipe Home Button



    Hocam bu uygulama ile ekran alt ortasında basit bir hareket ile (parmağınızı 1 cm kadar ekranda yukarı kaydırarak) home tuşuna basmış gibi ana sayfaya dönüş yapabilirsiniz. S4'den beri kullanıyorum.



    Ayrıca sol taraftaki tuşun işlevini bir başka hareket ile (1 cm kadar yukarı ve aşağı kaydırarak) yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S7 alınır mı arkadaşlar memnunmusunuz telefondan? Ayrıca 2. el piyasası nedir yemeyelim kazığı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wade96


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurQ7

    Arkadaslar guncelleme ile birlikte gelen , artik her bildirimde calisan edge aydinlatmasinin (telefon tersken edge ekranindan gelen aydinlatma) rengini nasil degistirebiliyoruz bilgisi olan var mi ?

    Hocam apk kurduysanız sürümünü öğrenebilir miyim?

    Herhangi bir uygulama kurmadım. Guncelleme sonrasi yeni gelen ozellik sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurQ7 kullanıcısına yanıt
    hocam telefonunuzun yazılım bilgisini verebilir misin ? bende merak ettim.
  • Teşekkür eserim peki bu çalışan uygulamayo nasıl tespit edebilirim. Bir seçenek var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fafa1236


    quote:

    Orijinalden alıntı: cascade20


    quote:

    Orijinalden alıntı: synergic

    Değerli arkadaşlar, forumları taradım ancak aradığım cevabı tam anlamıyla bulamadım. Herhangi bir uygulamadan çıkarak anasayfaya gelmek için geri tuşuna birkaç kez basmak yerine, home tuşuna basmaksızın üzerine parmak izi okutur gibi uzun dokunmamız durumunda bizi anasayfaya götürecek bir uygulama var mıdır? Örneğin, S8 touchwiz home arayüzünü S7 edge telefonumuza kurmamız durumunda, ekranın altına sanal tuşlar geliyor mu? Geliyorsa hem fiziki hem de sanal home tuşuna kavuşma imkanımız oluyor mu?

    ben s8 touchwiz i kullanıyorum. edge yan ekran uygulaması var edge sayfasından indiriyorsun ana sayfaya dönme arkada çalışan uygulamaları kapama telefonu kilitleme screenshot alma seçenekleri var.



    İsmi nedir acaba bulamadım

    orjinal touchwiz samsung touchwiz Apk yaz ilk başta apk mirror sayfasından apk yı indir.daha sonra tlf ayarlardan güvenlik kısmında altta güvenli başlat var tlf da parmak izi kiliti varsa onları kaldır sonra güvenli başlatmayı şifreli yap tlf açılınca apk yı kur. bende nogout kurulu 7.0 altında çalışırmı bilmiyorum.edge ekran uygulamasını diyorsan softkey edge edge yan ekrandan ayarlardan indir seçeneğinden çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cascade20 -- 21 Aralık 2017; 21:15:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurQ7

    Arkadaslar guncelleme ile birlikte gelen , artik her bildirimde calisan edge aydinlatmasinin (telefon tersken edge ekranindan gelen aydinlatma) rengini nasil degistirebiliyoruz bilgisi olan var mi ?

    Bu özellik hangi güncelleme ile geldi acaba? Türkiye romundan mı bahsediliyor yoksa başka bir ülke romu mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Sabahları yaklaşık 30 - 40 dakika Spotify ile müzik dinliyorum. Çevrimdışı bu arada. Yüzde 4-5 şarj yiyor ve cihazı ısıtıyor. Eski telefonumda böyle bir durum olmuyordu. Daha önce yaşayan veya fikri olan var mı ? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Tensa Zangetsu

    Arkadaşlar merhaba. Telefonum s7 edge. Bi sıkıntı var. Durup dururken geri tuşuyla, diğer dokunmatik tuş yanıyor. Bir de kilitliyken ekran açılıyoe durup dururken. Sorunun çözümünü bilen var mı ya da yaşayan?

    Kilit tuşu yapışmış olabilir. Ya da arizalidir. Sorun direk mekanik bana soracak olursan. Garantiye gitmesi gerekebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extraordinariuss


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurQ7

    Arkadaslar guncelleme ile birlikte gelen , artik her bildirimde calisan edge aydinlatmasinin (telefon tersken edge ekranindan gelen aydinlatma) rengini nasil degistirebiliyoruz bilgisi olan var mi ?

    Bu özellik hangi güncelleme ile geldi acaba? Türkiye romundan mı bahsediliyor yoksa başka bir ülke romu mu?

    Hocam rom nedir bilmem. Oyle seyler kullanmam. Telefonumun 400 küsür mb lık son guncellemesini yaptim sadece

    Edit: Soruyu sordum ama baya kişi bu özelliği bilmiyormuş. Ben de iki gün önce rastgele ters birakmistim bildirim sonrası farkli bir renk görünce yeni öğrenmis bulundum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurQ7 -- 21 Aralık 2017; 23:52:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cümleten hayırlı formlar arkadaşlar. Artık ben dahil herkes bıktı şu ekran film cam koruyucu araştırmaktan sormaktan etmekten. Daha önce kullandığım n11 den aldığım koruyucuyu benim ufaklık sabah kalktığımda soymuş aldığım satıcıya baktım daha satmıyor ve o kadar çok piyasa ürünü var ki ne alacağım şaşırdım kaldım. Yakın zamanda alıp silikon kılıf ile kullanan var mı? Önereceğiniz bir urun istiyorum arkadaşlar. Bu arada telefon bulunmaz hint kumaşı ürünleri olan s7 edge.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    bu fiyatlara buradan almak akıl karı değil çok pahalı oysa aliexpress de yüzlerce ucuz ve kaliteli kılıflar var oradan almak daha iyi.. örneğin..

    https://www.kisa.link/6OOi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06ensar -- 22 Aralık 2017; 21:10:59 >
  • apaci0834 A kullanıcısına yanıt
    Hocam çok söylenmiştir duymuşsunuzdur belki ama yi söylim spigen curved hd ekran jelatini eğer doğru uygulanırsa çok iyi bir jelatin kavisleri flan tam sarıyor



    Ben kendim yaptım sorun demiyileimde kavisler hemen yapışmayabiliyor bir süre desteklemek gerek ben uyguladıktan sonra kılıfı taktım ve jelatin kılıfın altında kaldığından kavislerde zaman içinde tam uyum sağladı kılıfı çıkartsamda kalkmıyor artık en uygun jelatin bu tavsiye ederim hb aldım kutu içinde de iki tane çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 38713872387338743875
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.