Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU] (4704. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
96.374
Cevap
399
Favori
3.429.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
128 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 47024703470447054706
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Bu konuda kendinizi çok kasmadan yapılabilecek şeyler mevcut. Bunlara uyulduğu sürece batarya ömrü uzatılabilir veya aksi durumda bataryanızın ömrü kısalabilir.

    + Telefonun şarj seviyesi %20'nin altına düşmeden şarja takmaya özen gösterin. Hiç bir zaman tamamiyle şarjın bitmesini beklemeyin.

    + Telefonun şarjı %80 civarlarında gelmişse daha fazla şarjda bekletmeye gerek yok. Telefonun başında şarjın %80 olmasını beklemeinize gerek yok. En azından yatarken şarja takıp sabaha kadar 8-10 saat şarjda bırakmayın.

    + Telefonu şarj ettiğiniz esnada telefonla ilgilenmeyi bırakın. Oyun oynamayın, yazışmayın, müzik dinlemeyin, sosyal medyayı bile o an takip etmeyin.

    + Acil olmadıkça, gerekmedikçe hızlı şarjı kullanmayın. Bu hızlı şarjı hiç kullanmayacaksınız anlamına gelmez ama her gün bunu yapmayın. Hızlı şarj bataryayı aşındırır.

    + Kablosuz şarjı da fazla önermiyorlar.

    + Sıcak ortam, sıcak hava bataryanın düşmanıdır. Güneş altında bırakmayın, telefonun ısınınca soğuması için bekleyin.

    + İlk kural olarak yazılmalıdır. Telefonu kendi şarj adaptörü ve kendi şarj kablosu dışında başka adaptörlerle şarj etmeyin.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    * Hızlı şarj en fazla aşınmayı yaratan şarj etme yöntemi (gerekmedikçe kullanmamak lazım)

    * %100 şarj orta seviyede zarar veriyor (hele ki dolduktan sonra şarjda bekletmek biraz daha fazla zarar veriyor)

    * En rantabl kullanım şekli %80'e kadar şarj edip sonra şarjdan çıkarmak. Aynı gün 2 kere bu şekilde şarj etseniz bile %100 şarj etmek kadar telefona zarar vermiyor.


    Sütunların yüksekliği batarya aşınmasının büyüklüğünü gösteriyor. En büyük aşınma hızlı şarj edilirken yaşanıyor. En az aşınma %80'e kadar şarj edildiğinde yaşanıyor.




    Bir tarihte aşağıdaki resimden göreceğiniz gibi %20 ile %80 arasında şarj etmeye çalıştım. Bu süre içinde batarya sağlığında iyileşme bile gözlemledim.



    Önceden dediğim bunları yazarken bir küfür yemediğim kalmıştı. Hatta biri "bataryayı sürekli %80 dolacak şekilde doldurursak üstteki %20'lik kısım zamanla paslanır" bile demişti.

    Bende bunları kafadan uydurmadım. O tarihlerde öğle yemeği boşluğunda yerli, yabancı makaleler okuyarak bunları burada paylaşmıştım.
    Bu yazdıklarım tüm lityum iyon ve lityum polimer batarya kullanan neredeyse tüm cep telefonları için geçerlidir.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler güzel paylaşım ancak kablo kısmına katılmıyorum. Orjinal kablosu kalitesizdi ve kaliteli başka marka kablo kullanıyorum. Şarj etme süresini telefon ölçümünde bile gözlemledim. Diğerlerini ben de yapıyorum, yıllardır bunlar çok yazıldı XDA'da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Orijinal kablosu daha çok zarar veriyor, kesinlikle kullanmayın.
  • Kablo doğru kablo ama kalitesizlik başka bir şey. Ben de 6 ay sonra kablo yıpranması sebebiyle Ugreen kabloya geçtim. Yoksa orijinal kablo şarj ve veri aktarım açısından doğrudur ama kalitesizdir.

    Bunların daha önce yazıldığı doğrudur ancak @sukutuleyl arkadaşın isteği üzerine yeniden paylaştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celebic -- 11 Mart 2020; 16:9:17 >
  • S7 Edge için lens cover case satan varsa ilgileniyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • http://cankayacsp.com/?s=fiyat#

    Bu samsung servisinin sitesinde ki fiyat doğru olabilir mi, s7 edge için 95 Tl ücreti diyor bataryanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    http://cankayacsp.com/?s=fiyat#

    Bu samsung servisinin sitesinde ki fiyat doğru olabilir mi, s7 edge için 95 Tl ücreti diyor bataryanın.
    Ankara'daki en iyi Samsung yetkili servisidir diyebilirim. Fiyat da oldukça uygunmuş gerçekten.

    Batarya değişince telefon yenilenmiş gibi oluyor, tavsiye ederim. Geçtiğimiz Kasım ayında (2018) batarya garanti kapsamında değişmişti. Halen çok yüksek sürelerde ekran değerleri alıyorum. Günlük kullanımda, akşam eve gittiğimde kalan şarj %50 civarında oluyor.

    Eğer update-mania hastalığınız yoksa telefonlarımız kamerasıyla, bataryasıyla ve hızlı işlemcisiyle halen güncelliğini koruyor. Yaklaşık 3,5 yıldır kullanıyorum. Beklenmedik bir gelişme olmazsa en az 2 yıl daha kullanırım. Önceki telefonum Note 2'yi 5 sene kullanmıştım (şimdi kayınvalide kullanıyor)

    Mevcut telefonlarınızı iyi koruyun ve çok iyi bakın çünkü ekonomi çok sıkıntılı, yok yere masrafa girmeye gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celebic -- 11 Mart 2020; 15:12:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Ankara'daki en iyi Samsung yetkili servisidir diyebilirim. Fiyat da oldukça uygunmuş gerçekten.

    Batarya değişince telefon yenilenmiş gibi oluyor, tavsiye ederim. Geçtiğimiz Kasım ayında (2018) batarya garanti kapsamında değişmişti. Halen çok yüksek sürelerde ekran değerleri alıyorum. Günlük kullanımda, akşam eve gittiğimde kalan şarj %50 civarında oluyor.

    Eğer update-mania hastalığınız yoksa telefonlarımız kamerasıyla, bataryasıyla ve hızlı işlemcisiyle halen güncelliğini koruyor. Yaklaşık 3,5 yıldır kullanıyorum. Beklenmedik bir gelişme olmazsa en az 2 yıl daha kullanırım. Önceki telefonum Note 2'yi 5 sene kullanmıştım (şimdi kayınvalide kullanıyor)

    Mevcut telefonlarınızı iyi koruyun ve çok iyi bakın çünkü ekonomi çok sıkıntılı, yok yere masrafa girmeye gerek yok.

    Alıntıları Göster
    Aynen hocam. Katılıyorum size. Hızlıca değişmişlerdi miydi bataryayı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Hocam ben telefonu İstanbul Bilişim'e gönderdiğim için 3-4 gün sürmüştü. Servisi ararsanız belki telefonu bırakıp bırakmama konusunu söylerler. Her ihtimale karşı Smart Switch ile yedekleme alıp gidin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Hocam ben telefonu İstanbul Bilişim'e gönderdiğim için 3-4 gün sürmüştü. Servisi ararsanız belki telefonu bırakıp bırakmama konusunu söylerler. Her ihtimale karşı Smart Switch ile yedekleme alıp gidin.
    Tamam hocam. Direkt servisle iletişim kurmak zaman açısından daha iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dunden beri s7mi honor band 5 ile kullaniyorum sanki batarya cok dayanmayacak gibi :) izmitteki samsung servisi kapanmis istanbul maltepeye yonlendirdiler ,fiyati da 200tl civari dediler kargo vs ugrasip gondermeye deger mi yoksa izmitte bi telefoncuda mi halledeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonun ekranını kırdım kullanmama engel değil ama baya bi çatladi yakin zamanda degistiren var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatlar orijinal batarya için mi? Öyleyse çok çok iyi fiyat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cglynfrk

    Bu fiyatlar orijinal batarya için mi? Öyleyse çok çok iyi fiyat
    Anladığım kadarıyla öyle. Her serviste fiyatlar farklı nedense. Baika bi yetkili servis 175 tl demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S7 lerin adaptörü kaç watt bilen var mı?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Normal 10 Watt, hızlı şarj modunda 15 Watt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tşk ler, samsung yenice 25 Watt a geçti o zaman?

    25wattlıklarda normal şarj da kaç watt veriyor acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    Tşk ler, samsung yenice 25 Watt a geçti o zaman?

    25wattlıklarda normal şarj da kaç watt veriyor acaba?
    Yeni S serisindeki şarj aletlerinin normali 10 Watt, hızlı şarjı da destekleyen cihaza göre 15 ve 25 watt.
  • 3 senedir kullandığım telefonum az önce bir anda donarak kapandı. Şuan sadece siyah ekran ve yanıp sönen mavi bir ışık var. Her türlü kombinasyonu denedim lakin tepki vermiyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Ankara'daki en iyi Samsung yetkili servisidir diyebilirim. Fiyat da oldukça uygunmuş gerçekten.

    Batarya değişince telefon yenilenmiş gibi oluyor, tavsiye ederim. Geçtiğimiz Kasım ayında (2018) batarya garanti kapsamında değişmişti. Halen çok yüksek sürelerde ekran değerleri alıyorum. Günlük kullanımda, akşam eve gittiğimde kalan şarj %50 civarında oluyor.

    Eğer update-mania hastalığınız yoksa telefonlarımız kamerasıyla, bataryasıyla ve hızlı işlemcisiyle halen güncelliğini koruyor. Yaklaşık 3,5 yıldır kullanıyorum. Beklenmedik bir gelişme olmazsa en az 2 yıl daha kullanırım. Önceki telefonum Note 2'yi 5 sene kullanmıştım (şimdi kayınvalide kullanıyor)

    Mevcut telefonlarınızı iyi koruyun ve çok iyi bakın çünkü ekonomi çok sıkıntılı, yok yere masrafa girmeye gerek yok.

    Alıntıları Göster
    Merhaba hocam, telefonumu 3 senedir kullanıyorum ve batarya performansı normal olarak düşmeye başladı bu yüzden serviste değiştirtmeyi düşünüyorum fakat batarya değişince su geçirmezlik açısından sıkıntı oluyor mu yani telefon kasası açılınca su geçirmeme olayı son mu bulur ona göre karar vereceğim. Cevaplarsanız sevinirim, teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 47024703470447054706
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.