Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU] (4407. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
96.374
Cevap
399
Favori
3.429.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
128 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 44054406440744084409
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefonun ön camı çatladı da arkadaşlar sadece ön cam değişimi yapan güvenilir yerler var mı?
  • Batarya değiştikten sonra pil sağlığı yavaş yavaş yerine oturmaya başladı. İlk geldiğin %96 idi ve aradan 15-20 gün geçtikten sonra %97 oldu.

    Telefonu 1,5 - 2 yıl kullanıp da şarj sıkıntısı çekenler garantiden olmaz ise kendi imkanlarıyla bataryayı değiştirsinler. Yeni batarya ile kullanım süresi inanılmaz arttı.

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]
  • Kadıköy ve çevresinde bildiğiniz güvenli işini özenle yapan bi yer varmı arkadaşlar. Batarya değişimi yaptırıcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celebic kullanıcısına yanıt
    Bataryayı kaça aldın kaça değiştirdin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redboxer82

    android 7.0 'da duruyorum halen, disable packager pro ile güncelleme bildirimlerini filan da kapattım.

    Sizce oreo'ya geçeyim mi? böyle iyi mi
    Bende çok piipirikliyimdir. Çok incelerim. Bende en sonunda pazar günü 8. 0 ofelya geçtim. Aylardireranimda güncelleme var yazısıyla dolastim. Şu an çok memnununum sıkıntı yok. Insanlar genelde güncelleme sonrası neyden şikayetçiler çok bilgim yo ama bende sorun yok gibi geldi. Hatta daha akıcı oldu. Özellikle ekran hassasiyeti çok iyi oldu. Tavsiye ederim geçin. Geçmeden öce yedekleme yapıp fabrika ayarlarına dönüp sonra güncelleme yapin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Serserigönlüm12 S kullanıcısına yanıt
    GSM İletişim. İnternetten adresine ulaşabilirsin.
  • Merhaba arkadaşlar Mi band 2 bileklik aldım, telefon ile senkron edip kullanmaya başladığımda telefonumun aşırı şarj tüketmeye başladığını fark ettim, diğer arkadaşlarımda da aynı bileklikten var, ama telefonları benimki gibi hayvani şarj tüketmiyor, malum telefonlar farklı, ama bluetooth teknolojilerimiz aynı, sonuçta bizim telefonda da bluetooth 4.2, le teknolojisi de var. Bluetooth'un aşırı güç tüketimini nasıl önleyebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: komikadam

    Bataryayı kaça aldın kaça değiştirdin
    Batarya garanti kapsamında ücretsiz olarak değiştitildi ancak buradaki arkadaşlar batarya değişim fiyatının 150.-TL olduğunu yazıyordu. Eğer telefon 2 senelik veya buna yakınsa ücretli dahi olsa değişmekte fayda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: P1vsCPU

    Merhaba arkadaşlar Mi band 2 bileklik aldım, telefon ile senkron edip kullanmaya başladığımda telefonumun aşırı şarj tüketmeye başladığını fark ettim, diğer arkadaşlarımda da aynı bileklikten var, ama telefonları benimki gibi hayvani şarj tüketmiyor, malum telefonlar farklı, ama bluetooth teknolojilerimiz aynı, sonuçta bizim telefonda da bluetooth 4.2, le teknolojisi de var. Bluetooth'un aşırı güç tüketimini nasıl önleyebilirim?
    Yeni mi aldınız? Mi Band 3'ler $ 25 dolar civarına satılıyor. Bataryası %50 daha kapasiteli, su geçirmez, daha büyük ekran vs bir dolu artısı vardı.

    Ben ilk çıktığında Mi Band 1 almıştım ama BT sürekli bağlı değildi.
  • hamza06018 H kullanıcısına yanıt
    bendede aynı sorun var en son versiyon TUR rom cıkmadıgı için yapıyor bence yeni sürümün cıkmasını bekliyorum BTU rom ile devam ediorum şimdi
  • celebic kullanıcısına yanıt
    aynen hocam saol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rifatcan77

    bendede aynı sorun var en son versiyon TUR rom cıkmadıgı için yapıyor bence yeni sürümün cıkmasını bekliyorum BTU rom ile devam ediorum şimdi
    Son sürüm rom da çıkamadı bekliyoruz acaba nezaman çıkacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celebic kullanıcısına yanıt
    Cihazı yeni aldım hocam, cihazla ilgili bir problemim yok, ama şu telefondaki bildirim gelme gibi özellikleri kullanmak istediğim benim s7 edge aşırı şarj harcıyor onu araçlardaki bluetoothlara bağlandığımda falan da öyle neden öyle aşırı şarjı gidiyor anlamadım şahsen, çözümü varsa sevinirim yoksa yapacak bişi kalmıyor zaten :)
  • birisileri kullanıcısına yanıt
    Hocam tüketici hakem heyeti süreci nasıl ilerliyor,özel mesajdan anlatabilir misin mümkünse
  • Arkadaşlar merhaba, 2016 yılından bu yana kullanmakta olduğum cihazı, garantisi bitmeden batarya değişimi için, garantiye göndermek istiyorum, samsung müşteri hizmetlerini aradım, muğla'da olduğum için kargo ile istanbul teleservice e göndermem gerektiğini ilettiler, ben izmirdeki destek bilişime göndermek istedim ama artık kabul etmiyorlarmış. Sormak istediğim şu, bataryayı değiştirirler mi batarya sağlılı %82 çıkıyor programlarda. Bir de sanki ekran beyaz renkteyken sararma var gibi onu da değişim isteyeceğim, başka bir sıkıntı yok cihazdan, değiştirirler mi en azından bataryayı ve ne yazmam gerekiyor şikayet olarak. eğer değiştirmezler ise boşuna telefonsuz kalmak istemiyorum. Teşekkürler.
  • Arkadaşlar bana göndermem gereken yerin Teleservis istanul olduğunu iletti müşteri hizmetleri fakat şikayet var da bu firma ile çok fazla şikayet var ne yapmam gerekiyor sizce?
  • aydinkaragoz A kullanıcısına yanıt
    Benim batarya sağlığı da %80 küsürdü ama servis değiştirdi. Ekranımda da sorunum vardı.

    Sorunu gösteren resimler çekmiştim. İstanbul'a servise gönderirken hem bu resimleri print edip telefonla birlikte kutusuna koyup kargoya verdim. Gönderirken bir yazıyla ekran sorunlarımdan bahsettim ve bataryanın çok kısa sürede boşaldığından dem vurdum. Ücretsiz olarak garanti kapsamında değişti (ithalatçı garantili)

    Eğer telefoununuz Samsung Türkiye garantili ise sorun çıkartma ihtimalleri daha az. İthalatçı garantili telefonlarda servis garanti dışı bırakmak için çırpınıyor. Telefonunuzda çarpık, ezik veya çizik yoksa garantiden değişebilirler, denemek lazım. Servisten servise uygulama değişebiliyor.

    Bu arada 10 - 15 gün telefonsuz kalmayı göze almanız lazım. Smart Switch ile yedekleme yapın ve göndermeden önce telefona format atın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinkaragoz

    Arkadaşlar bana göndermem gereken yerin Teleservis istanul olduğunu iletti müşteri hizmetleri fakat şikayet var da bu firma ile çok fazla şikayet var ne yapmam gerekiyor sizce?
    Hakkında şikayet olmayan bir firma gösterebilir misin?
  • Arkadaşlar S7'nin hızlı sarj özelliği bozuk ve bilgisayara usb kablosu ile telefonu bağladığımızda dosya transferi yapamıyorsa(sarj oluyor sadece dosya paylaşmıyor) sorun nerededir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet9062

    Arkadaşlar S7'nin hızlı sarj özelliği bozuk ve bilgisayara usb kablosu ile telefonu bağladığımızda dosya transferi yapamıyorsa(sarj oluyor sadece dosya paylaşmıyor) sorun nerededir?
    Başka kablolarla deneme yaptınız mı? Yüksek bir ihtimal kablo şarj ve data aktarım özelliğini yitirmiş olabilir. Samsung kabloların genel sıkıntısıdır.
    Eğer başka kablo ile sorun devam etmiyorsa yeni kablo alın ama Samsung olmasın. Aliexpress'ten Ugreen, Anker, Bitzwolf, Nillkin gibi kabloları uygun fiyattan ve eskisi gibi uzun bekleme süresi olmadan alabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 44054406440744084409
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.