Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: boraa28 Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 17 Misafir Kullanıcı, 18 Masaüstü Kullanıcı
94.049
Cevap
548
Favori
3.140.736
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    73 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: iyo

    Telefonu alalı 1 ay 1 hafta oldu.

    Sarja takıyorum %1 iken 1 saat 59dk diyor ....



    10 dk sarjda kalıyor %5 anca oluyor.Ayrica geçen gece koydum sarja sabah baktım %76 da kalmis tam dolmamış....

    Şimdi bu telefonu garantiye göndersem açsalar şu geçirmezlik gidecek....

    Ücret iadesi hakkımız varmı?



    Aynı sorundan bende muzdariptim bir düzgün şarj oluyor bir olmuyor şu kadar sürede dolacak diyor dolmuyor saatlerce dursa bile ayni. kısaca ne yaşadıysaniz aynini yaşadım :) sorunum kabloda çıktı ilk önce bir şarj aleti ve kablosu denemesi yapın derim yapmadıysaniz :) yaptiysaniz da kusura bakmayın :)



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    452 Mesaj
    Sabaha kadar anca %51 olmuş ,dediginiz gibi sarj aleti bozuk galiba .

    Sarj aleti garantiye girermi ?

    Şimdi alsam çoğu sahte dandik



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ----------GS--------
  • Yarbay
    2115 Mesaj

    yurtdışından ucuz ve kaliteli şarj aleti ve kablosu alabilirsiniz.

    https://mobile.donanimhaber.com/yurtdisi-kaliteli-sarj-cihazi-ve-kablolari-mfi-qc-wireless-power3s-voltiq--120799925



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    iyo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: triyaki43

    Ürünü 3m in kaput koruma filminden kendim imal ediyorum

    gerçekten tebrik ediyorum. hazıra konmak değil, üretici olmak her zaman artı puandır ve takdire şayandır. keşke imkanım olsaydı da s7 edge için bir tane satın alabilseydim.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    745 Mesaj

    İltifatiniz icin tesekkur ederim isterseniz size arkali onlu gonderebilirim hediyem olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi triyaki43 -- 29 Aralık 2017; 15:6:40 >
    |
    |
    agabey_42 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    452 Mesaj
    Arkadaşlar benim telefon 1 ay 1haftalik şarj etmiyo yada çok az ve yavaş şarj ediyor.

    Başka şarj cihazıyla denedim yine aynı..



    Garantiye göndersem şu geçirmezlik gidecek..

    Ne yapmak lazım hiç bir türlü para iadesi alamam mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ----------GS--------
  • Yüzbaşı
    745 Mesaj
    Merhaba arkadaslar

    Arkadasimin S7 edge de ghost screen (hayalet ekran) sorunu vardi servise gonderdik kullanici hatasi deyip 800 kusur masraf cikarttilar bizde reddettik ekranin kullanici hatasi olmasi bana cok sacma geldi daha once bu sorundan ucretsiz ekran degisimi yaltiran oldumu bilgilendirirseniz sevinirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    923 Mesaj

    Hayalet ekran dediğiniz eğer burn-in olayı yani amoled ekranların hastalığı ekran yanması ise servis değiştirmek zorundadır. Ekranda kırık dökük bir şey yoksa tabiki. Ben hem note 2 telefonumda hemde note 4 telefonumda bu olaydan dolayı samsung servisine verdim. İkisinde de ekranı yenileyip vermişlerdi. Bence üzerine düşün ve ekranın değiştirilmesini isteyin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    triyaki43 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    745 Mesaj
    Muhtemelen ekran yanigi hocam bilgilendirme icin tesekkutler ben simdi ALLAH in izniyle onlarin cigerini soker alirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    371 Mesaj
    Arkadaşlar s7 telefonumda dünden bu ayana power ve home tuşu çalışmaz oldu. Oğlum 3 yaşında bazen ayarlarıyla oynayabikiyor. Yeniden başlatamıyordum telefonu. Şarjı bitti şarja takıp açtım açıldı. Power tuşu çalışmaya başladı ama home tuşu sadece parmak okuyor. Sebebini bilen yardım etsin lütfen.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    745 Mesaj
    i Am Not Deat hocam özel mesaj yazamıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    5 Mesaj
    Konu hortlayacak ama http://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-s7-dual-sim-ithalatci-garantili-p-HBV0000079GT2 telefon cok uygun fiyata puan ile 1730 civarına geliyor S7 için cok uygun fiyat VoLTE özelliği yok diyor alanlar https://forum.donanimhaber.com/samsung-galaxy-s7-sm-g930fd-model-cihaza-sm-g930f-firmware-yukleyebilir-miyim--122619888 bu şekilde volte özelliği aktive olur mu? Deneyen benzer G930FD duos s7 modelini alan kullanan oldu mu?
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    923 Mesaj

    Büyük ihtimalle kablosu kırılmıştır. Garantisi varsa servise götürün şarj aleti ve kablosunu. Eğer yoksa yeni bir kablo alın sorun düzelecektir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    iyo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1041 Mesaj

    duos G935FD modeli G935F ile donanım olarak aynı sadece çift simli yazılım olarakta aynı. hepsiburada üzerinde linkini attığınız cihaz ise G9300 veya G9350 modeli yalnızca Çin de kullanılmak üzere üretilmiş donanım ve yazılım olarak tamamen farklı. ithalatçı tarafından modifiye yazılım yüklenmiş bir şekilde geliyor güncelleme volte ve vowifi yok.

    ekleme: s7 için G930F s7 edge için G935F uluslararası model numaraları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kasvet-efza -- 29 Aralık 2017; 23:27:58 >
    |
    |
    yusuf.erdem kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    473 Mesaj

    Benim ekranım ücretsiz olarak değişti serviste. Ekranda pembe çizgi vardı. Ön panel yenilendi. Üzerine düş hocam sende ve değişim yapsınlar. Ben antalya servisinde yaptırdım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    triyaki43 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    M.K.ATATÜRK
  • Yüzbaşı
    745 Mesaj

    Eywllh benim arkadas telefonu vatan dan almisti onlar istanbul destek bilisime gonderdiler. Cihazi oradan alip izmire gondericem onlar hallederler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kartalizma07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3158 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: triyaki43

    Merhaba arkadaslar

    Arkadasimin S7 edge de ghost screen (hayalet ekran) sorunu vardi servise gonderdik kullanici hatasi deyip 800 kusur masraf cikarttilar bizde reddettik ekranin kullanici hatasi olmasi bana cok sacma geldi daha once bu sorundan ucretsiz ekran degisimi yaltiran oldumu bilgilendirirseniz sevinirim.

    Hocam iyi geceler,öncelikle geçmiş olsun yaklaşık 3 hafta önce servisten telefonumu aldım kronik pembe çizgi açığa çıkması ücretsiz değişim yapıldı,amoled yanığı kronik hata Samsung servislerinde mantık gavurdan ne koparırsam hesabı işliyor o yüzden öncelikli tavsiyem telefonunuzdan Samsung Members uygulaması ile Samsung Müşteri Hizmetleri iletişime geçin,daha sonra şikayetvar'da bir şikayet metni oluşturun eğer bunlarda çözüm olmazsa Samsung Hong Kong'a şikayette buradaki linkten ulaşabilirsiniz.
    _____________________________
    STAY UNSATISFIED




  • Binbaşı
    1106 Mesaj
    Apkmirrordan selective focus/seçmeli odak güncellemesini yükledim, önceden normal mod ile seçmeli odak neredeyse aynı bulanıklığı sağlıyordu o yüzden kullanmazdım hatta; sanki geliştirilmiş bokeh efekti?? Dener misiniz siz de, önceden de mi böylr iyiydi acaba Örnekler; oto ve seçmeli odak

    (Ek; düzenleme modu hata veriyor ama zaten ilk çektiği hali arka bulanık hali)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BCANG -- 30 Aralık 2017; 3:34:14 >
    |
    |
    _____________________________

    Samsung Galaxy S10e 128gb Prizma Yeşil
  • Yüzbaşı
    745 Mesaj

    Tesekkurler hocam ben kendi telefonum icin cok ugrastim sonunda bir ust model sifirini aldim bunu da halledicez insllh.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Onurcan91 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    923 Mesaj

    Şu an s7 edge telefonumda da ekran yanığı var. İz yapmış bazı objeler. Ama kullanımda bir sıkıntım yok. Garantinin bitmesine yakın samsung servisine götüreceğim. Hem pilini hemde ekranını değiştirip, son hali ile kullanmaya devam edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turklucky -- 30 Aralık 2017; 10:27:30 >
    |
    |
    triyaki43 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
haberler
SEO
son dakika
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.