Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir Kullanıcı, 6 Masaüstü Kullanıcı
94.089
Cevap
546
Favori
3.142.804
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3775 Mesaj
    Beyler facebooktaki kişilerin cep telefonunu iphone kullanırken rehber sekmesinin altından facebooka onay verince isimleriyle birlikte numaralar rehbere kayıt oluyordu. Bu telefonda onu yapmayı beceremedim. Naıl yapabilirim bilgisi olan var mı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3192 Mesaj
    arkadaşlar parmak izi koyduğumuzda orta tuşa basmadan kiliti açılıyor mu telefonun yoksa illa basmamiz mi gerekiyor tuşa.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PS4 PSN - fur_kan1703
  • Yarbay
    11199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: spyman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    Beğenmene sevindim.

    Arkadaşlar Batman teması s6 edge de sorunsuz çalışıyor da sanki telefonu biraz ısıtıyor gibi geldi. Boştayken normalde havaların sıcak olmasına karşın telefon serin olurdu ama Batman logosu aktifken ılık oluyor. Esasen S7 serisi için olduğu için mi s6 edge böyle yapıyor merak ediyorum.

    Play da varmı.

    Play de yok. Resmi olarak tema yayınlanmadı ve öyle olması da zor olasılık çünkü özel olarak satılan Batman modeli telefona ait ama herkes kullansın diye birileri temanın apk dosyasını hazırlayıp paylaştı.

    http://geeknizer.com/batman-superman-galaxy-s7-edge-theme-apk/

    Bu adrese girip verdikleri linkten indirip rar dan çıkarıp telefona aktarıp daha sonra telefon içerisinden Dosyalarım klasörüne girip apk dosyasını nereye attıysan üzerine gelip kurman lazım. Devamında ise Teme Mağazasına giriyorsun. Temalar kısmında Batman teması görünüyor. Üzerine tıklıyorsun ve seçeneklerden Deneme sürümünü uygula diyorsun. Tema 15 dakika çalışacak şekilde aktif oluyor. Kısıtlamadan kurtulmak yani sınırsız hale getirmek için telefona kuracağın Package disabler pro uygulamasıyla Tema Mağazasını ve Temaları devre dışı bırakman gerekiyor. Ondan sonra Batman temasını sürekli olarak kullanıma devam edebiliyorsun. Daha sonra tema değiştirmek istersen de Package disabler pro uygulamasıyla devre dışı bıraktığın iki uygulamayı tekrardan devreye sokma şansın var.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    894 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba 1 hafta kadar önce aldığım s7 cihazımı 5 kere sarj etmiş bulunmaktayım.Bir sıkıntım var paylaşımlara bakacak olursak benim cihazımdan kat kat daha iyileri var beni sürelerim mutlu etmiyor sizce olağan mı enteresan mı yardımcı olurmusunuz.Cihaz da root rom vs yoktur.Org Tur yazılımlı cihazdır.

    Alwas On Display = Kapalı
    Konum = Kapalı
    Senk = Kapalı
    4.5G yeryer 3g ve %40 oranda Wifi
    Geliştirici Optimize edildi.
    Güç Tasarruf Modu = Kapalı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By CrAzY -- 4 Ağustos 2016; 22:34:34 >
    _____________________________




  • Yarbay
    7397 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: iCankat

    Ben s7 pil performansından hiç mutlu değilim. S7 edge çok güzeldi ama bu iğrenç.

    4 saat ekran süresinden sonra %20 kalıyor. Senkronizasyon, konum ve always on kapalı. 1 saatte %20 gidiyor. Yani sürekli olarak 5 saat görüyorum. S7 edgede 3 saat ekran süresiyle %50 falan kalıyor 6-6.30 saat alıyordum. Bunda niye böyle yav of.

    %20 pil farkı olduğundan olabilir mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    670 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof


    quote:

    Orijinalden alıntı: 55525534


    quote:

    Orijinalden alıntı: izler

    1 ay önce aldım cihazı . dün gece ekranda 1 tane ölü pixel olduğunu farkettim. servisin bu konuda tutumu nedir ,nasıl bir yol izlemeliyim ?

    Hocam 1ay once note5 aldm 2 tane olu piksel vardi 1 haftalikti verdim servise rapor verdiler degisim verya iade bende gittim o raporla medimarktta baktım s7 2500 100 tl daha verip s7 aldim suan mutluym eger seninde alali 1 ayi gecmedi ise degisim ama 31 gun bile olsa onarim yasal olarak bu sure 6 aya çıkarıldı ama samsung hala eski yadayi uyguluyir th larina basvursa kesinlikle kazanirsin 1ayi gectise ve degisim yapmıyorsa

    Hocam ölü piksel gözle görülüyor mu 1 adette olsa

    Biri gayet iyi görünüyordu biri hafif ama arkadaslarima felan gösterdiğinde ben bise göremiyorum dediler KÖRLER bende beyaz bir sayfada s pen le yuvarlak icine aldim sonra ss aldim galeriye kaydettim seviste dedim galeride işaretli diye



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    7397 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BİM Sularını Satan Adam

    Note 7 yerine bu halen alınır 300 tl vermektense

    Aynen note 7 koca bir çöp olmuş edge'den hiçbir farkı yok 0.2" ekran büyüklüğü dışında.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    305 Mesaj

    chrome beta tarayıcıdan daha iyi biraz test etme fırsatı buldum bataryası daha iyi. Veri tasarruf modunda tabi. Sizde deneyin sonuçları yazın, ben bi haberde okumuştum betanın çok iyi pil ömrünün olduğunu
    |
    |
    Noctivagant kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7397 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shunter

    arkadaşlar parmak izi koyduğumuzda orta tuşa basmadan kiliti açılıyor mu telefonun yoksa illa basmamiz mi gerekiyor tuşa.

    Basmak gerekiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    7397 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: By CrAzY

    Arkadaşlar merhaba 1 hafta kadar önce aldığım s7 cihazımı 5 kere sarj etmiş bulunmaktayım.Bir sıkıntım var paylaşımlara bakacak olursak benim cihazımdan kat kat daha iyileri var beni sürelerim mutlu etmiyor sizce olağan mı enteresan mı yardımcı olurmusunuz.Cihaz da root rom vs yoktur.Org Tur yazılımlı cihazdır.

    Alwas On Display = Kapalı
    Konum = Kapalı
    Senk = Kapalı
    4.5G yeryer 3g ve %40 oranda Wifi
    Geliştirici Optimize edildi.
    Güç Tasarruf Modu = Kapalı



    S7 için aldığınız değer normal sayılır özellikle parlaklık yüksek kullanıyorsanız veya dış ortamda kullanıyorsanız.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    894 Mesaj

    Parlaklık dışarda oto %50 sabit , ev ortamında %30 sabit yorum için ayrıca teşekkürler
    |
    |
    catalyst kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3192 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: shunter

    arkadaşlar parmak izi koyduğumuzda orta tuşa basmadan kiliti açılıyor mu telefonun yoksa illa basmamiz mi gerekiyor tuşa.

    Basmak gerekiyor.

    teşekkürler hocam



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PS4 PSN - fur_kan1703
  • Yarbay
    11199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sasasa671

    chrome beta tarayıcıdan daha iyi biraz test etme fırsatı buldum bataryası daha iyi. Veri tasarruf modunda tabi. Sizde deneyin sonuçları yazın, ben bi haberde okumuştum betanın çok iyi pil ömrünün olduğunu

    Ben S6 edge kullanıyorum ve ona ait başlıkta herkes telefonun kendi tarayıcısını kullanın diye yazıyor. Hatta iki tarayıcıyı kullanmış pil tüketim ve ram tüketim miktarlarına ait ekran görüntüsü paylaşanlar olmuştu.

    S7 ve S7 edge başlığındaki sayfalarda da aynı şekilde yorumlar yazan insan gördüm. Bu arada bu gün bir haber okudum ve o habere göre Google Chrome için Tablet, Telefonlar ve Bilgisayar gibi cihazların pil ömrünü çabuk bitirdiğine dahil Microsoft tarafından çok büyük bir iddia ortaya atılmış.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    761 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: iCankat

    Ben s7 pil performansından hiç mutlu değilim. S7 edge çok güzeldi ama bu iğrenç.

    4 saat ekran süresinden sonra %20 kalıyor. Senkronizasyon, konum ve always on kapalı. 1 saatte %20 gidiyor. Yani sürekli olarak 5 saat görüyorum. S7 edgede 3 saat ekran süresiyle %50 falan kalıyor 6-6.30 saat alıyordum. Bunda niye böyle yav of.

    %20 pil farkı olduğundan olabilir mi

    %20 pil farkı tamam da onun da ekranı büyük sonuçta. Ona göre güç harcıyor.
    _____________________________




  • Yarbay
    7397 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: By CrAzY

    Parlaklık dışarda oto %50 sabit , ev ortamında %30 sabit yorum için ayrıca teşekkürler

    Parlaklık dışarıda oto olduktan sonra hangi seviyede olduğunun çok fazla bir önemi yok çünkü güneşi gördüğü her an maksimuma çıkıyor ve yaz günlerinde bu hep maksimumda dolaşması anlamına geliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    474 Mesaj

    Hocam snapdragonlu modeli nasıl edindiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    cordamauro kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    799 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beko1903

    Düzgün takmaya

    zeka küpü
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    892 Mesaj
    Merhabalar arkadaşlar, ben şimdi gezi amaçlı Amerika'da bulunuyorum. Amazon.com'dan G935F seri kodlu EU/LATAM olan Avrupa ve Latin Amerika versiyonunu almak istiyorum. Acaba Türkiye'de telefonun 4G çekimi konusunda herhangi bir sorun yaşama ihtimalim var mı? Az önce mevcut telefonum G2 ile buranın hattını taktığım zaman 4G sorunu yaşadığım için temkinli davranmak istiyorum. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim, iyi forumlar dilerim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Özgürlük Eşitlik Kardeşlik
  • Teğmen
    199 Mesaj

    forum içi hocam.
    |
    |
    ohen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    474 Mesaj

    Sıkıntı olmaz hocam. Bi tane de bize getir 😂



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    The Holy Alpaca kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Mobilya Takımları
SEO
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,781
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.