Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU] (1432. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
96.374
Cevap
399
Favori
3.429.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
128 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14301431143214331434
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • unlovedman kullanıcısına yanıt
    Telefonun tamamı always on açık şekilde 1 saatte % 1 şarj mı yiyor? Yoksa uçak moduna alıyorsunuz 1 saat always on açık şekilde bekliyorsunuz % 1 mi gidiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SanDisk Ultra 200GB Micro SD (SDSDQUAN-200G-G4A)
    59$ Dip Fiyat
    https://www.amazon.com/SanDisk-Ultra-200GB-Micro-SDSDQUAN-200G-G4A/dp/B00V62XBQQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 12 Temmuz 2016; 18:07:00 >
  • https://www.youtube.com/watch?v=xJjuj7dhGjs

    arkadaşlar home tuşu ile ilgili %100 basmama sorunu yaşayan var mı ? ürünü hepsiburadadan satın aldım samsung garantili ancak onlarda yetkili servise yönlendirin diye iade alamayacaklarını söylüyorlar. Samsung yetkili servisi değişim yapar mı ürün 15 günlük
  • drainBamaged D kullanıcısına yanıt
    Sivi uygulanarakmi yapiliyor birde s6 icin olan varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crayz-DentisT

    Bugün rekora gidiyorum
    Bu mesaja eklenen görseller:

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    Burada ne Chrome nede internet tarayıcı görünüyor. Naptin en kısığa alıp ekran boş kalırsa yi 10 dakikaya ayarlayıp 10 dakikada birkez dokundun ben öyle 15 saat ekran süresi alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red_devil33 -- 12 Temmuz 2016; 18:23:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johny Lesh

    https://www.youtube.com/watch?v=xJjuj7dhGjs

    arkadaşlar home tuşu ile ilgili %100 basmama sorunu yaşayan var mı ? ürünü hepsiburadadan satın aldım samsung garantili ancak onlarda yetkili servise yönlendirin diye iade alamayacaklarını söylüyorlar. Samsung yetkili servisi değişim yapar mı ürün 15 günlük

    servise götür onarım istemiyorum değişim istiyorum de. 1 ay a kadar böyle bir hakkın var. yeni cihaz verdiklerinde bu hakkın tekrar sıfırlanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devil33

    quote:

    Orijinalden alıntı: Crayz-DentisT

    Bugün rekora gidiyorum
    Bu mesaja eklenen görseller:

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    Burada ne Chrome nede internet tarayıcı görünüyor. Naptin en kısığa alıp ekran boş kalırsa yi 10 dakikaya ayarlayıp 10 dakikada birkez dokundun ben öyle 15 saat ekran süresi alırım.

    Adguard tarayıcı reklam engelleme programı.
    Ama ortada tarayıcı yok.
    Bana da acaip geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Red_Devil33 kullanıcısına yanıt
    Hocam bazı ayarlamalarla edge inanılmaz pil ömrü sunabilir ;) Gerçi arkdaşınkinden ben de bir şey anlamadım


    Bu mesaja eklenen görseller:

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukutuleyl

    Eğer değişim olursa benden de kutuyu filan herşeyi istediler bende öyle olursa s6 nın kulaklığını ve şarj aletinimi götürsem en azından yenilenmiş olur çünkü ben s7 nin kutusundan sadece şarj aleti kafasını aldım ve telefonu aldım gerisi açılmamış duruyor :)
    Ben servisten haber bekliyorum ama ücret iadesi konusunda müşteri hizmerlerine yinede sorular soruyorum. Alo 175 tüketici hattını aradım. Faturanız kimliğiniz ve servisin verdiği kararla dilekçe yazmanız lazım dedi ve bende oldu ki servis birşey bulamadık derseler ne yapacağım dedim elimde video filan var dedim onda sanal ortamdaki delillere bakıyormular bilmiyorum ama bilir kişi tarafından inceleme yapılır ona göre karar çıkar dedi. bu ne kadar sürer dedim yoğunluğa bağlı olarak 3 ay da sürer 1 yılda sürer belli olmaz dedi.
    Aslında bu süreler beni korkutmaya başladı. Bakalım değişim çıkacakmı çıkmazsa çok daha fazla başım ağıracak ve başka servise veririm veya kvk da şansımı denerim onlar belki müşteeri kazanmak için samsung ile ayarlarlar işi.
    Ayrıca dün ben servise verirken birşeyi fark ettim sim filan çıkartmıştım çok zorladım ve telefon hata vermedi. şimdi onlarda vermez telefon sağlam derseler dellenirim.
    sonuç olarak şimdilik acayip soğudum ben dünya para ver ve sonra rezil ol.
    senin durumlar nedir şuanda. ilk seferinde sen samsunga mı gitmişin yoksa hep kvk mı gördün işlerini. ve ücret iadesi için kvk mı samsunga boşvuru yaptı ve videoda ime gözükmüyor diye sonuçsuz kaldı.

    kulaklık şarj aleti birebir aynıysa dediğin gibi olur ama farklı ise adamlar incelediğinde anlarlar. bide hak hukuk meselesi var tabi :)

    ücret iadesi yapmayacaklardır ilk etapta. iade istiyorsan hakem heyetine başvuracaksın. bilirkişi orada zaten inceler belki anındada karar verir yoğunluga göre.

    benim cihazı ikinci kez değiştirecekler yeni cihaz bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DODANLI

    Hocam bazı ayarlamalarla edge inanılmaz pil ömrü sunabilir ;) Gerçi arkdaşınkinden ben de bir şey anlamadım


    Bu mesaja eklenen görseller:

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    Senin süren ok herşey normal görünüyor internet tarayıcıyı kullanmışsın bence gayet iyi ekran süresi de almışsın. Daha ne olsun. Ama diğeri şaibeli gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fefeyx

    Sivi uygulanarakmi yapiliyor birde s6 icin olan varmi
    Sildim gitti ;)

    admin'e bir tavsiye... Site sizin olabilir ama icerikler yazan kisiye aittir ve dilediginde silinmesini talep edebilir. Bir uye mesajlarimi silmek istiyorum derse, destek talebine cevap verme tenezzulunde bile bulunmadan destek talebini kapatmayin. En azindan kibarlik yapip bir cevap verin. Oturup script yazmak zorunda kalmayalim.

    drainBamaged



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drainBamaged -- 8 Aralık 2016; 17:21:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onlyme57

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johny Lesh

    https://www.youtube.com/watch?v=xJjuj7dhGjs

    arkadaşlar home tuşu ile ilgili %100 basmama sorunu yaşayan var mı ? ürünü hepsiburadadan satın aldım samsung garantili ancak onlarda yetkili servise yönlendirin diye iade alamayacaklarını söylüyorlar. Samsung yetkili servisi değişim yapar mı ürün 15 günlük

    servise götür onarım istemiyorum değişim istiyorum de. 1 ay a kadar böyle bir hakkın var. yeni cihaz verdiklerinde bu hakkın tekrar sıfırlanıyor.

    Alıntıları Göster
    Sildim gitti ;)

    admin'e bir tavsiye... Site sizin olabilir ama icerikler yazan kisiye aittir ve dilediginde silinmesini talep edebilir. Bir uye mesajlarimi silmek istiyorum derse, destek talebine cevap verme tenezzulunde bile bulunmadan destek talebini kapatmayin. En azindan kibarlik yapip bir cevap verin. Oturup script yazmak zorunda kalmayalim.

    drainBamaged



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drainBamaged -- 8 Aralık 2016; 17:21:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burki_rock

    Şarj konusunda NBA Live oynuyorum cumadan bu gün, haliyle çok gidiyor şarj ama şöyleki oyunu 4 saat oynamışım, 4.5 saat ekran sürem vardı ve şarj %20 idi. Bunun içinde ufak tefek telefon görüşmesi ve bolca whatsapp da var.

    Kimse bu telefonun bataryasına çamur atmasın. Şu arka plandaki gereksiz Google uygulamalarını falan da kapatsak süper olacak.
    Sildim gitti ;)

    admin'e bir tavsiye... Site sizin olabilir ama icerikler yazan kisiye aittir ve dilediginde silinmesini talep edebilir. Bir uye mesajlarimi silmek istiyorum derse, destek talebine cevap verme tenezzulunde bile bulunmadan destek talebini kapatmayin. En azindan kibarlik yapip bir cevap verin. Oturup script yazmak zorunda kalmayalim.

    drainBamaged



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drainBamaged -- 8 Aralık 2016; 17:21:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drainBamaged


    quote:

    Orijinalden alıntı: onlyme57

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johny Lesh

    https://www.youtube.com/watch?v=xJjuj7dhGjs

    arkadaşlar home tuşu ile ilgili %100 basmama sorunu yaşayan var mı ? ürünü hepsiburadadan satın aldım samsung garantili ancak onlarda yetkili servise yönlendirin diye iade alamayacaklarını söylüyorlar. Samsung yetkili servisi değişim yapar mı ürün 15 günlük

    servise götür onarım istemiyorum değişim istiyorum de. 1 ay a kadar böyle bir hakkın var. yeni cihaz verdiklerinde bu hakkın tekrar sıfırlanıyor.

    Bu hakkı 6 ay boyunca devam eder, 1 ay değil. Kolay gelsin.

    evet öyle bir arkadaş daha öyle söylemişti yukarılarda. bu daha da mükemmel :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onlyme57 -- 12 Temmuz 2016; 18:47:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onlyme57

    quote:

    Orijinalden alıntı: drainBamaged


    quote:

    Orijinalden alıntı: onlyme57

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johny Lesh

    https://www.youtube.com/watch?v=xJjuj7dhGjs

    arkadaşlar home tuşu ile ilgili %100 basmama sorunu yaşayan var mı ? ürünü hepsiburadadan satın aldım samsung garantili ancak onlarda yetkili servise yönlendirin diye iade alamayacaklarını söylüyorlar. Samsung yetkili servisi değişim yapar mı ürün 15 günlük

    servise götür onarım istemiyorum değişim istiyorum de. 1 ay a kadar böyle bir hakkın var. yeni cihaz verdiklerinde bu hakkın tekrar sıfırlanıyor.

    Bu hakkı 6 ay boyunca devam eder, 1 ay değil. Kolay gelsin.

    evet öyle bir arkadaş daha öyle söylemişti yukarılarda. bu daha da mükemmel :)

    Alıntıları Göster
    Sildim gitti ;)

    admin'e bir tavsiye... Site sizin olabilir ama icerikler yazan kisiye aittir ve dilediginde silinmesini talep edebilir. Bir uye mesajlarimi silmek istiyorum derse, destek talebine cevap verme tenezzulunde bile bulunmadan destek talebini kapatmayin. En azindan kibarlik yapip bir cevap verin. Oturup script yazmak zorunda kalmayalim.

    drainBamaged



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drainBamaged -- 8 Aralık 2016; 17:20:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Iphone dan geçen arkadaşlar memnun mu telefondan acaba? İki üç gündür s7 edge alma fikrim var sizce almalı mıyım? Batarya performansı, uzun kullanımda kasması ve özellikle ısınma durumu nasıl? Bilgilendirirseniz memnun olurum sevgili s7 edge kullanıcıları :) iyi forumlar dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Red_Devil33 kullanıcısına yanıt
    Hocam Chrome kullanmıyorum kendi tarayıcısıni yaklaşık 1 saat kullanmıştım. Sınavım vardı 9na çalışıyordum telefonda es dosya, nedir ne demek, wps ofis arasında dolanıyordum. Ayrıca yaklaşık 1 saatte müzik dinledim Spotify dan. Ekran parlaklığı 50 ile 100 arasında gidip geliyordu. Full 4 g ve wifi bağlı durumdaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unlovedman kullanıcısına yanıt
    Ne için samsung gelmez dedin anlayamadım dostum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selamlar birkaç aydır s7 edge i takip ediyordum hatta burdan birkaç arkadaşla da irtibatım olmuştu sonunda aldım allaha şükür sizinle de mutluluğumu paylaşayım dedim :) arkadaşlar telefonu bugün aldım ne yapmamı önerirsiniz ilk tavsiyeleri alalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ilk kurulumda yüksek sıcaklık mevcut mu oluyor ?

    Bugün telefonu teslim aldım.Kurulumu yaptıktan sonra güncelleme yaptım umarım sorun olmaz.

    Ardından ekran filmi takıp üstünede spigen neo hybrid taktım.Acaba bu sıcaklık veriyor olabilir mi ?


    İlk izlenimim G3 Sonrası muazzam
  • 
Sayfa: önceki 14301431143214331434
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.