Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: theenjoyment Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 10 Misafir Kullanıcı, 10 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
93.993
Cevap
551
Favori
3.123.309
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    323 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onlyme57

    quote:

    Orijinalden alıntı: merokartal

    quote:

    Orijinalden alıntı: onlyme57

    quote:

    Orijinalden alıntı: merokartal

    merhaba arkadaşlar ben 3 yıldır galaxy s4 kullanıyorum artık yeni telefon alacağım ama kafamda soru işaretleri var note 5..s7 veyaz s7 edge bu 3 tlfon arasından kaldım bakıyorum aralarında aşırı bir farkta göremedim açıkçası s7 ve s7 edge kullanan arkadaşlar tlfondan memnun mu..en merak ettiğim s7 edgede pil ömrü tatmin edici şekilde gidiyoru cevap yazarsanız çok sevirim kısa sürede karar verip almam gerekiyor çünkü :S

    s7 edge pil ömrü çok güzel. fakat ekran kıvrıklıgından kaynaklı kronik problemi olduğunu düşünüyorum ben. mesela bende dokunmatik kendi kendine çalışıyor. yeni cihaz verdiler ondada bu problemi yaşıyorum. düz olanları alabilirsin.

    anladım hocam sen sadece pil ömründen memnunsun anladığım kadarıyla..bu çok problem demek kavisli ekranlarda bu problem olabiliyor benim aldığım tlfondada olabilir o zaman o kadar para vermenin ne mantığı var yazık günah bir şeyi yapıyorsun niye adam gibi geliştirmiyorsun o zaman..ben s7 düşündüm aslında ama ekranı biraz küçük gibi ben büyük ekran istiyorum o yüzden note 5 düşündüm note 5 ile s7 arasında çok fark varmıdır ikisinide alabilecek moddayım çünkü..

    bende ekranın büyük oldugu için edge aldım. fakat çektiğimiz çile ortada.

    Anladım hocam teşekkür ederim cevap verdiğin için edgeden vazgeçecem büyük ihtimal o zaman note 5 alırım
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2204 Mesaj

    arkadaş nasıl yaptın şu olayı bir anlatsan ? Biz tur yazılımı yükleyince csc xsg oluyor sen root ile mi yaptın?
    |
    |
    gundar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Samsung Galaxy S10 Plus 128gb Prizma Yeşil
  • Çavuş
    92 Mesaj
    Edge ekrandan niye bu kadar şikayet geliyor anlamıyorum ben çok memnunum harika alıştımda diğer telefonlar çok basit geliyor artık tamam bu hassas muhafaza etmek zor. Da almadan önce bunları göze almanız gerekiyordu üretim hatası olanları ayırıyorum orasıda alanın şansına bence gayet güzel tavsiye ediyorum:)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    282 Mesaj

    Şans işi iphone 6s i 3 kere değiştirmiştim daha once galaxy s4,s5,s6 edge kullandim hiç sikinti olmadi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    onlyme57 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Next is now
  • Yarbay
    2330 Mesaj

    Hocam şimdi 2 ucu B... Değnek. Çok memnun olanlar da var bu problemi yaşamamış. Ama bu tip bir sorunu yaşamamış da bir çok kişi var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    merokartal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    190 Mesaj

    dediğin gibi bi şans vereyim bakalım samsunga. Evet normal kullanımda sorun olmuyor ama biranda oluyor veya ben telefonu üzerime sürerek siliyorum bütün dokunmatik ekran temas ettiği için hatayı hemen veriyor bu şekilde yapıp videoalrını çektim sende öyle dene hatalıysa zaten hatayı göreceksin. ve istediğin gibi videoyu çek. bende şimdi hatayı bulamadık demelerinden korkuyorum pek yeni cihaz da verecek gibi durmuyorlar öyle olursa direk hakem heyetine gideceğim zaten samsung burada hatayı kabul etmiyor bakın videoda var ve onlar biz bu teknik iişlerden anlamayız herhangi bir servisin bunun sıkıntılı sorunlu olduğunu onayalaması lazım demezler umarım hakem heyetide. yinede herşeye rağmen inşaALLAH verirlerde onda sorun olmaz yoksa başımız ağırmaya devam edecek.
    |
    |
    onlyme57 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beko1903

    Hocam şimdi 2 ucu B... Değnek. Çok memnun olanlar da var bu problemi yaşamamış. Ama bu tip bir sorunu yaşamamış da bir çok kişi var.

    Şansına güvenen varsa almalı ozaman :) bu arada cümlenin her iki kısmında da sorunu yaşamamış olanlardan bahsetmişsin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onlyme57 -- 11 Temmuz 2016; 15:26:16 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sukutuleyl

    dediğin gibi bi şans vereyim bakalım samsunga. Evet normal kullanımda sorun olmuyor ama biranda oluyor veya ben telefonu üzerime sürerek siliyorum bütün dokunmatik ekran temas ettiği için hatayı hemen veriyor bu şekilde yapıp videoalrını çektim sende öyle dene hatalıysa zaten hatayı göreceksin. ve istediğin gibi videoyu çek. bende şimdi hatayı bulamadık demelerinden korkuyorum pek yeni cihaz da verecek gibi durmuyorlar öyle olursa direk hakem heyetine gideceğim zaten samsung burada hatayı kabul etmiyor bakın videoda var ve onlar biz bu teknik iişlerden anlamayız herhangi bir servisin bunun sıkıntılı sorunlu olduğunu onayalaması lazım demezler umarım hakem heyetide. yinede herşeye rağmen inşaALLAH verirlerde onda sorun olmaz yoksa başımız ağırmaya devam edecek.

    direk kvk ya verseydin onlar videoyu direk samsunga yolluyorlardı bak hatayı yakaladık ver telefonun yenisini diyorlardı. şimdi direk samsung olunca onlar ne der bilemiyorum. bi sonuç gelsin ona göre hareket edersin.
    _____________________________




  • Teğmen
    190 Mesaj

    Benim cihazın üzerinde samsung istanbul pazarlama logosu var. Vodafone aldım ve brigstar yetkili dağıtıcı etiketi var başka birşey yok kvk filan yok ve onlarda bakarmı bilmiyorum. kvk sitesinden ime sorguladığım zaman da kvk garantisi kapsamında gözükmüyor
    |
    |
    onlyme57 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    552 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onlyme57

    quote:

    Orijinalden alıntı: likapa_53

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukutuleyl

    An itibari ile cihazı samsung servise verdim. Sorun dokunmatik ve cihaza yazılım atıldı düzelmedi sorunu gösteren videoylar mevcut içerisinde. Ben ücret iadesi istiyorum dedim ama malesef yok dediler. İsterseniz müşteri hizmetlerini arayın dediler. Aradım ordada ücret iadesi yapılmıyor dediler.ve forma cihaz değişimi girilmiş oldu. Vodafone beyine sordum tecrübeleri vardır diye normalde forma ücret iadesi talebi girmeleri gerekiyor dediler ama emin olmamakla beraber.
    Şimdi haber gelmesini bekleyeceğim cihaz değişmesi lazım derseler ben hayır ücret istiyorum bana evrak verin tüketici mahkemesine mi gideceğim demem lazım ?

    Ve herşeye rağmen biz sorunu bulamadık. Derseler videolara rağmen ve ben o videoları başka bir yerde kullanabilir miyim. Hakkımı savunmak için. Samsung gerçekten pişmanlıktır sözüne katılıyorum bazen. Allah var çok güzel cihazları var ama gel görki bazen bu güzelliğin yanında illallah ettiren tarafları da var.
    Yıllardır kurtlar vadisini izlerim ve son yıllarda hele bu sene bozdular ve ağır şekilde eleştiri yapıyorum ama yinede izliyorum alışkanlık ve beklendiği. İşte samsung da böyle birşey.


    Sıfır cihaz veriyorlarsa ben açıkcası sorun etmem.Haa verdikleri cihazda arızalı olur onu değiştirmezlerse benim için sorun.


    şuan bende bu sorun var. yeni verdikleri cihaz da aynı sorun var. ve bu sefer değiştirmiyorlar. çünkü biz hataya rastlamadık diyorlar. ama videosunu gösterdim dedimi ama imei net görünmüyor dediler. peki dedim boynumu büktüm. yeni video çekmek için cihazı almaya gidicem.

    O zaman tmm. Sıfır verdiğinde de sıkıntı varsa haklısın değişmeliler.
    Değişim yapmalarına memnun olun derken bunu niye yazdım.İlk telefonumu 1997 yılında aldım. Yaklaşık 10-12 telefon kullanmışımdır. Bu değişim talepleriyle alakalı öyle hikayeler yazarımki roman olur. Sıfır aldığım cihazın kutusunu ben açtım ekranda parmak izin olması sorunumu,geri almadılar değişmediler... Aynı sorunla 2 kez bozulan telefonu çok övünen kvk denen sigortaya vermeme rağmen bırak ücret iadesini,değişimini, doğru düzgün tamir bile etmediler..
    Bir telefonda A ya basıyorum D çıkıyor G ye basıyorum Z çıkıyor. Sallıyorum şuan o harfleri böyle kafayı yemişti onu tamir ettiler 2 hafta sonra kısmen bozuldu yine.Böyle böyle bir dünya marka modelde böyle hikayeler yaşadm. Samsungda sadece S2 kullanmıştım bir sorun başıma gelmedi. Gelse belkide onlada yaşayacaktım.
    Onun için size yazdım direk sıfır kutusunda değişim yapmışlarsa ben helal olsun derim. Çünkü benim hep kötü tecrubelerim oldu.

    Ücret iadelerini yapmak istememe nedenleride..Atıyorum telefonu ilk çıktığında 3300 tl ödedin faturası var. Telefon bugün samsung garantili 2750 TL ye bile var. Bunu art niyetli kullanmak isteyenler olabilir.
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    69 Mesaj
    Nem algılandı uyarısı alıyorum. Bu durumda ne yapmam gerekir. Karşılaşan var mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    csc kodu TUR olan normal s7 sahibi bir arkadaş güncelleme ekranının (güncellemeleri manuel indir i tıkladıktan sonra en yeni güncellemeler zaten yüklendi yazan ekran) görüntüsünü paylaşabilirmi lütfen
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    323 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beko1903

    Hocam şimdi 2 ucu B... Değnek. Çok memnun olanlar da var bu problemi yaşamamış. Ama bu tip bir sorunu yaşamamış da bir çok kişi var.

    anlıyorum tabiki tlfonların içinde sorunlu olanlarda çıkıyor şans işi bu demek ama bunun olmaması gerekiyor işte burda kalite devreye giriyor her tlfon aynı standartta üretmen lazım şansımıza kusurluda çıkabilir
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sukutuleyl

    Benim cihazın üzerinde samsung istanbul pazarlama logosu var. Vodafone aldım ve brigstar yetkili dağıtıcı etiketi var başka birşey yok kvk filan yok ve onlarda bakarmı bilmiyorum. kvk sitesinden ime sorguladığım zaman da kvk garantisi kapsamında gözükmüyor


    samsung un web sitesinde bize ulaşın bölümü var. orada canlı sohbet den samsung çalışanına sor o söyler kvk bakıyor mu diye. muhtemelen bakıyordur.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4308 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eflatunkar

    Nem algılandı uyarısı alıyorum. Bu durumda ne yapmam gerekir. Karşılaşan var mı

    Telefonun soket kısmını kurutursan bir sorun yaşamazsın. Yada komple telefonu saç kurutma makinesi ile kurut
    |
    |
    _____________________________
    Foto�raflar�ma buradan ula�abilirsiniz
  • Yarbay
    2204 Mesaj

    Hocam hallettiniz mi yoksa csc işini?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    HsynYgt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Samsung Galaxy S10 Plus 128gb Prizma Yeşil
  • Yarbay
    11039 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sukutuleyl

    Benim cihazın üzerinde samsung istanbul pazarlama logosu var. Vodafone aldım ve brigstar yetkili dağıtıcı etiketi var başka birşey yok kvk filan yok ve onlarda bakarmı bilmiyorum. kvk sitesinden ime sorguladığım zaman da kvk garantisi kapsamında gözükmüyor


    KVK garantisi kapsamında gözükmemesi normal çünkü telefonunuzun üzerinde yazanlara göre Samsung İstanbul Pazarlama Garantisinde ve dağıtıcısı da Brigstar. Yani KVK ile ilgisi ve bağlantısı yok. Telefonu Brigstar firması Samsung Garantisi altında dağıtıyor.

    Samsung Galaxy S4 ve sonraki serilerden itibaren telefonlara resmi garantiyi kendisi vermeye başladı. Daha önceki modellerde Genpa, Telpa ve KVK garantisi oluyordu ama artık Samsung garantisi de var.

    Adını yazdığım 3 firmadan Telpa artık Samsung ürün satmıyor ve getirmiyor. Genpa ise artık sadece dağıtıcı olarak iş yapıyor ve satışını yaptığı telefonlara artık kendisi garanti vermek yerine direk Samsung Garantisiyle satış yapıyor. Ben de S6 edge var ve kutusu üzerinde hem Samsung hem Genpa Logoları yer almakta.

    Kısaca artık Samsung marka telefon alırken resmi garantisi Samsung İstanbul Pazarlama mı ona bakıyoruz onun dışındaki garantiler tedarikçi kapsamına giriyor.

    Sizin telefonda üzerindeki bilgilere göre Samsung garantisi kapsamında görünüyor o bakımdan bir arıza durumunda Samsung servisiyle iletişime geçmeniz gerekiyor.

    Samsung Garantisinde olan S6, S6 edge, S7 ve S7 edgelerin arkasında Samsung İstanbul Pazarlama yazmaktadır ve kutusundan çıkan garanti belgesinde de Samsung yazmakta. Kutusunda da hologramlı Samsung Logosu ve Pazarlayan Firmanın da logosu Bulunmakta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noctivagant -- 11 Temmuz 2016; 17:24:20 >
    _____________________________




  • Yarbay
    2330 Mesaj
    Beyler bu trt zammı ne zamana devreye girer. Tatile gideceğim 15 gün sonra zam gelebilir mi yoksa şimdi 3000 buldum ala
    am mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    541 Mesaj
    Bestskins'den aldigim urun hala gelmedi.
    Saniyorum bayramdan oturu gecikme oluyor.
    Burdaki dagitimi ptt'mi yapiyor yoksa baska bi kargo firmasi mi?

    Sorgulama yaptigimda resimdeki gibi bi durum soz konusu.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1858 Mesaj
    Bugun n11 üzerinden paralel ithalat duos modelini aldım en uygun fiyat çift hat modeindeydi renk olarak gümüş seçimi yaptım bu hafta içinde elime geçer inş pişman olmam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
haberler
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,563
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.