Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S6 / S6 EDGE [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 4 Mobil Kullanıcı ( 4 Mobil Cihaz )
39.372
Cevap
233
Favori
1.172.919
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> SAMSUNG GALAXY S6 / S6 EDGE [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Marrusia


    quote:

    Orijinalden alıntı: starkan

    Arkadaşlar bu sabah bende n11 den telefonu alarak aranıza katıldım da gelen şarj aleti çok büyük prize girmiyor başka kimse bu sıkıntıyı yaşadı mı acaba?

    Bende n11 den aldim normal sarj aleti cikti sorun olmadi sizdeki farkli mi acaba ?

    Gençpa garantili aldım adamları aradım gönderin değişelim dediler. Şimdi de mesaj geldi IMEI kaydıyla alakalı telefonunuz kapatılacaktır diyor :(



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde
  • Yarbay
    2253 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kablelvuku

    Arkadaşlar sim kart kısmı aşırı ısınıyor daha önce konuşulmuş bu ama bulamadım şimdi napmam lazım



    sim kartın kırıksa sıfır nano simkartla değiştir 5 dk sürmüyor

    ama kartın kırık değilse servise götür


    kart kırdırmak iyi bişey değil önceki konulardada paylaştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unlovedman -- 25 Temmuz 2015; 10:50:59 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    929 Mesaj
    Selamlar,note edge ekraninda canli doviz akisi yapiliyormus, nasil yapabiliriz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

  • Teğmen
    109 Mesaj
    Arkadaşlar sabahtandır telefonumda bu sorun var ve hala düzelmedi neyden kaynaklanıyordur yardım ederseniz sevinirim hattım avea
    |
    |
    _____________________________
    SONY 55X8505C-PLAYSTATİON 4 PRO
  • Yarbay
    5812 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: atabey444

    1 tane tomy sony lens daha iyi der ona koşulsuz inanırlar ama 100 türk hayır isocell daha iyi dese yok inandıramazsınız. Boşverin cevap vermeyin şunlara. Sony daha iyi deyin he deyin geçin

    Kesinlikle sony lensleri kotulemiyorum. Sadece imkanınız varsa karşılaştırma yapın ve aradaki farkı kendiniz görün. Ben gördüm

    Peki sizce hangisi hocam Sony mi isocell mi bugün yarın alıyorum karar vermem lazım .gerçekten kafam karıştı .pm falan olarak ayrıntıyi anlatıp beni aydınlatırsaniz çok sevinirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    G.S.S YE GARABETİNE HAYIR ....
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba 5-6 gün önce aldığım galaxy s6 telefonunda home tuşundan ses çıkıyor sol tarafa doğru parmakla vurulduğunda hatta youtube videolarıda var görmüşşünüzdür acaba ne yapıyım teknik servise gidip telefon değişimi istesem nasıl karşılık verirler.
    Yani yeni telefonda olacak iş değil sinirim bozuldu.Bu durum başına gelenler nasıl davrandı acaba?Yardımlarınız için teşekkür ederim.
  • Binbaşı
    1851 Mesaj

    Önemli bir sorun değil ki bu
    Kullanıcıların %80 inde var bendede var ama hiç sorun etmiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    spartacus55 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gslicocuk

    Önemli bir sorun değil ki bu
    Kullanıcıların %80 inde var bendede var ama hiç sorun etmiyorum

    Teşekkür ederim cevabınız için .Home tuşu ve parmak izi okuyucu iyi çalışıyor zaten.Aslında olmaması gereken bir durum bu tuşun taş gibi olması lazım.Başka bir sorun yok şimdilik telefonda zaten.Yalnızca 5.0.2 den 5.1 e geçmiyor onu da şimdilik bekliyorum ilerleyen günlerde olmazsa servise götürecem.Tekrar teşekkürler...
    |
    |
  • Çavuş
    51 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alperalpi

    KAmera modlarını çok yetersiz buluyorum. S4 bile Dram var bunda yok,eğlenceli pozlar çıkıyordu dram ile.

    Henüz hiç bir yavaşlama olmaması hoşuma gitti,ama hiç umudum yok yine kasmalar yavaslamalar olacaktır

    dostum İndirilebilir Modlar ile 20 belki daha fazla Mod var bu kadar mod yetersiz diyorsan birşey demiyorum...
    _____________________________
    CPU: Intel Core i7-3610QM || RAM: 8GB DDR3-1600MHz || GPU: 2GB nVidia GeForce GT 650M GDDR3 Display: 15,6" FHD Wide View Angle LED Backlight || Speaker: Bang [url=httpsimgflip.comgifo3b04][image]httpsi.imgflip.como3b04.gif[image][url][url=httpsimgflip.comgifgenerator]via Imgflip GIF Maker[url]
  • Yüzbaşı
    363 Mesaj
    Arkadaşlar biri bizi aradığında arama ekranında mesajlaşmalar görünüyor bunu nasıl engelleyebiliriz? Teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
    Kötümser yanlız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür, gerçekçi tünelle birlikte ışığı ve de gelecek treni görür. J.Harris
  • Çavuş
    44 Mesaj

    zevkler ve renkler tartışılmaz ama s6 nın en az rağbet gören rengi beyaz ve zaten samsungun diğer telefonlarından farksız bir görüntüsü var. Siyah olanın ışık vurunca oluşan mavimsi görüntüsü çok hoş bence. Bana göre en hoş olan gold rengi ve telefona ayrı bir hava katıyor, dikkat çekiyor. Zaten internette çeşitli sitelerde gold rengine daha yüksek fiyat biçiliyor. S6 almışken beyaz bi S6 almam açıkçası ama en başta dediğim gibi zevkler ve renkler tartışılmaz
    |
    |
    heathrow was here kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    304 Mesaj

    Galaxy app a yönlendiriyor mod indirmek istediğimde ve burada sadece 9 tane indirilebilir mod görünüyor,farklı bir yerden mi indiriyorsunuz ?
    |
    |
    uguro07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2806 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216


    quote:

    Orijinalden alıntı: atabey444

    1 tane tomy sony lens daha iyi der ona koşulsuz inanırlar ama 100 türk hayır isocell daha iyi dese yok inandıramazsınız. Boşverin cevap vermeyin şunlara. Sony daha iyi deyin he deyin geçin

    Kesinlikle sony lensleri kotulemiyorum. Sadece imkanınız varsa karşılaştırma yapın ve aradaki farkı kendiniz görün. Ben gördüm

    Peki sizce hangisi hocam Sony mi isocell mi bugün yarın alıyorum karar vermem lazım .gerçekten kafam karıştı .pm falan olarak ayrıntıyi anlatıp beni aydınlatırsaniz çok sevinirim

    İsocell derim. Özellikle yeterli ışık olmayan alanlarda daha iyi sonuçlar vermekte. Ayrıca fotoğrafa zoom yapınca isocell kamera daha çok ayrıntı gösteriyor. Sony biraz daha ayrıntıları kaybettiği için daha yumuşak ve sıcak renkler veriyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: walkwithme

    zevkler ve renkler tartışılmaz ama s6 nın en az rağbet gören rengi beyaz ve zaten samsungun diğer telefonlarından farksız bir görüntüsü var. Siyah olanın ışık vurunca oluşan mavimsi görüntüsü çok hoş bence. Bana göre en hoş olan gold rengi ve telefona ayrı bir hava katıyor, dikkat çekiyor. Zaten internette çeşitli sitelerde gold rengine daha yüksek fiyat biçiliyor. S6 almışken beyaz bi S6 almam açıkçası ama en başta dediğim gibi zevkler ve renkler tartışılmaz

    Katılıyorum, beyaz renk banada sıradan geldi. Alacağım yerde beyaz vardı, gold yoktu. Arada fiyat farkı olmasına rağmen başka yerden gold aldım. Tabi zevkler tartışılmaz bana sıradan gelen arkadaşa farklı gelmiştir.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    174 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OlvidaMe


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperalpi


    quote:

    Orijinalden alıntı: OlvidaMe

    Kamera Lenslerini Kontrol Edebilmen İçin Bir Kod Var Onu Girince Bakıp Kontrol Ediyorsun. Şu An Mobile dayım Araştır Bulursun Bulamazsan Söyle Ben Bakar Veririm Hocam

    "Öncelikle Samsung telefonunuzda Telefon uygulamanı açarak *#34971539# kodunu tuşlayın. Karşınıza aşağıdaki menü çıkacak. Burada “ISP VER CHECK” kısmı tıklayın. Karşınıza bu defa telefonunuzdaki arka ve ön kameraya ait sensör bilgileri çıkacak".
    denilmiş ama ben de ısp ver check diye bir seçenek çıkmıyor,farklı bişi biliyorsan bana da söyler misin olvidame

    Bununla Kontrol Etmiştim Fakat Şu An Olmuyor. Ya Yeni Yazılımdan ya da 2 Farklı Lens Kullandıkları Belli Olmasın Diye SAmsung Tarafından Kapatmışlar Menüde Çıkmadı Çünkü.

    dedini yaptım şunlar çıktı

    rear camera
    ISP Ver : SLSI_S5K2P2_FIMC_IS

    FRONT CAMERA
    ISP VER : SLSI_S5K4E6_FIMC_IS

    Bunlar yazıyor şimdi nedir benim kamera :D
    _____________________________
    FeNeRBaHçE




  • Arkadaşlar bende home tuşunda tıkırtı sesi ve oynama var, ne yapacağım ?
    _____________________________
  • Yarbay
    2253 Mesaj

    isocell kamera



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    [email protected] kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2253 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RedLine ak.47

    Arkadaşlar bende home tuşunda tıkırtı sesi ve oynama var, ne yapacağım ?

    herkezde var o tikirti bosluk servis kusur olarak gormuyor bilgine



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2635 Mesaj
    4 ürün 250 tl
    Orjinal wirless şarj
    Spiegen crystsl s6 kılıf
    Orjinal protective kılıf siyah lacivert
    Spada siyah kılıf



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    5787 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RedLine ak.47

    Arkadaşlar bende home tuşunda tıkırtı sesi ve oynama var, ne yapacağım ?

    fazla takma kafaya
    |
    |
    _____________________________
    Just tell me it's not over...
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
son dakika
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.