Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S6 / S6 EDGE [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir Kullanıcı, 7 Masaüstü Kullanıcı
39.372
Cevap
235
Favori
1.172.378
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    499 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MadEagle06

    Benim kablo sizlere ömür hizli sarj icin kablo oneriniz varmi

    http://m.n11.com/hizli-sarj-ozellikli-data-kablosu-altin-usb-18-metre-P110938269
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    830 Mesaj
    Arkadaşlar kulaklık alacağım önerisi olan var mı birde kablosuz şarj alınır mı?
  • Er
    2 Mesaj
    S6 Edge için, en son çıkan TR sürümün Stock ROM linkini atabilir misiniz? Sammobile'a G925F yazıyorum listede TR yok, G925FQ yazıyorum hiçbirşey çıkmıyor. Bulamadım bir türlü.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    569 Mesaj

    http://www.vatanbilgisayar.com/ep-630-kulakici-kulaklik-siyah.html#yorumlar 3 yıldır kullanıyorum. Çok beklenti içine girilmez ise tatminkar bir kulaklık.
    |
    |
    ButtHead kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    569 Mesaj
    Arkadaşlar merhabalar, GPU Görüntülemeyi Zorla Uygulamalarda 2D Donanım Hızlandırıcı Kullan seçeneği ile ilgili net bir bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi acaba?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    830 Mesaj

    Hocam mikrofonlu istiyorum orijinal kulaklığı kayıp ettim orijinal alsam mı yoksa hem konuşma hem müzik için iyi bir şey mi alsam
    |
    |
    khan143 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Arkadaşlar bu resim cektigimizde çıkan sesi kapatmanın bir yolu var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1042 Mesaj
    Garantiye giden s6 telefonum için 25 günün üzerine samsung dönüş yaptı.ellerinde s6 olmadığı için a7 2016 veya 400 lira farkıyla s7 teklif ettiler. S7 yi kabul ettim haftaya gelir inşaAllah



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    154 Mesaj
    S6 edge kullanıyorum. Az önce dosya yedekleme için pcye bağlamak istedim usb ile. Ancak usbyi pcye taktığım an ardarda sürekli usbyi takıp çıkarıyormuşum gibi ses geldi. Çıkardım, o sırada ekran bi karardı geri geldi. Şimdi telefon şarj olmuyor. Başına gelen var mı,ne yapabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarperd -- 28 Kasım 2016; 21:0:4 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj

    A7 nere s6 nere hocam. Yoksa s6 elinde bir ust modelini vermek zorunda. 400 tl istemek neymiş. Resmen soygun gibi geldi bana.
    Anlamadım açıkçası.
    Benim bildiğim ya para iadesi ya telefon birebir değişim yoksa bir üst model.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mecnunadam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    371 Mesaj

    Katılıyorum sana hocam. bence de fiyat farkı çok fazla. benim s6 edge değiştirildi. gelen ürün de pixelden dolayı defolu çıktı geri verdim değiştirecekler. benden fiyat farkı isterlerse para iadesi isterim. olmazsa şikayet etmeyi düşünüyorum.
    |
    |
    prodent kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    http://www.spigen.com.tr/Galaxy-S6-Edge-Ekran-Koruyucu-Spigen-Curved-Crystal-Kavisli-Tam-Kaplayan,PR-1314.html arkadaşlar bu ürünü kullanan varmı acaba memnun musunuz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1042 Mesaj

    Ben de öyle biliyordum ama samsungun işi farklı demekki. Çok ta yadırgamıyorum aslında. Telefon 11 aylıktı. Satsam 1200 en fazla. Şimdi 400 vererek 2500 lük cihazı alıyorum gibi düşünüyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    prodent kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1172 Mesaj
    Serviste s6 nin sarj soketini nekadara degistiriyorlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3759 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kakakola

    Benimde sizin gibi endişelerim vardi. Valla cihaz geldiginde sıfır urun gibi teslim ettiler bana.

    Ayrıca ben cizilen, renk tonu sararan ekranimi da komple yenisi ile degistirdim. Batarya ve sarz kablosuda yenilendi.

    Ve s6 edgelerde isinma sorunu cihazla alakali degilmis sarz soketi ile ilgili oldugunu söylediler ve oda degisti.

    Suan sanki sıfır cihaz kullaniyorum. Ne isinma var nede ekran renginde sararma. Lg deki ekranlar gibi renk gerçeğe yakın oldu sanki. Sarz desen inanilmaz derecede iyi. Daha once bu sarz kullanimi icin telefonu en az 5 kez sarz etmem gerekiyordu

    Son olarak bunların hepsi garanti dahilinde ucretsiz degistirilmistir.

    Hocam iyi günler
    Ankara da hangi samsung servisine götürdünüz?
    Servise neleri teslim ettiniz?
    Bataryayı nasıl ölçüyorlar fikriniz var mı yani neye göre değişim yapıyorlar?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3759 Mesaj
    Package disabler pro var mı bu forumda ? Eğer varsa devredışı şunu bırak dediğiniz bir program var mı pil tasarruf açısından?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    557 Mesaj
    hafızayı tamamen silip cihazı ilk aldığım hale getirmek için format menüsündeki hangi seçeneği seçmeliyim
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1422 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunadam

    Garantiye giden s6 telefonum için 25 günün üzerine samsung dönüş yaptı.ellerinde s6 olmadığı için a7 2016 veya 400 lira farkıyla s7 teklif ettiler. S7 yi kabul ettim haftaya gelir inşaAllah

    Ellerinde s6 yoksa bi üst modeli fiyat farkı istemeden vermeleri gerek bence ayrıca a7 teklif etmeleri de küfür gibi bişey bence. Telefonun sıkıntısı neydi de değişim yaptılar hocam ben onu merak ettim ?
    _____________________________
  • Yarbay
    2722 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex


    quote:

    Orijinalden alıntı: hesoyama


    quote:

    Orijinalden alıntı: Merhaba abi

    Arkadaşlar s6 edge mi yoksa iphone se mi iyi fikriniz nedir ?

    Şarj konusuna takıyorsanız Iphone SE daha iyi olur. Şarjının çok iyi gittiği söyleniyor ekraninin küçüklüğü sebebiyle. Performansı ikisinin de aynı.

    Yavaş. S6 ile iPhone SE'nin perfornmansı aynı mı ? Apple A9 işlemciden bahsediyoruz burada. iPhone 6S'tede kullanıyor aynı işlemci. Kamerası daha iyi, ekranı daha iyi de eyvallah. Ama milleti yanlış yönlendirme.

    Aşağıya A9 işlemcinin gücünü anlatan bi multitasking videosu ekledim açta izle. iPhone SE vs Galaxy S6 bulamadım. O yüzden Samsung ve Android'e kıyak geçip Galaxy S7 ile kapışma videosunu ekledim. Kaldı ki iPhone yinede madara etmiş S7'yi.



    Ayrıca 6S Plus'ın ekranı 1080p. iPhone SE'nin ekranı 760p olacağı için işlemci daha rahat çalışacaktır.




    Apple da multitasking mi var ? Ya da o bahsedilen şey multitasking mi ? Apple multitasking de arka plandaki uygulamalar çalışıyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eulogy -- 29 Kasım 2016; 12:29:39 >
    |
    |
    _____________________________
    Bazı insanlar, bazen insanlar...




  • Yüzbaşı
    365 Mesaj

    Hangi servise gittin hocam bu isteklerini nasıl belirttin bunlar önemli hemen sorgusuz ücretsiz değişim yapmazlar çünkü.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kakakola kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
haberler
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.