Şimdi Ara

★★ SAMSUNG GALAXY S5 (SM-G900S) [ANA KONU] ★★

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
18.134
Cevap
122
Favori
546.139
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> ★★ SAMSUNG GALAXY S5 (SM-G900S) [ANA KONU] ★★
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Al Swearengen

    quote:

    Orijinalden alıntı: lester1233

    arkadaslar bende s5 var

    teknosadan 2200 tl ye beyaz renklisinden aldım + olarakda 300 tl teknogaranti verdim yalnız benim telefon
    cok kasıyor artık ana bacı küfür edicem deli oluyorum artık verdigim 2500 tl ye mi üzüleyim

    yoksa kasan telefonamı üzüleyim

    real racing
    gta sandreas
    spiderman 2
    dead triger

    bu oyunlar düşük grafiklerde idare eder oynatıyor ama diğer düşük telefonlar bile aynı işlevi görüyor yani
    benim telefon ile max da oynamam lazım iken max i gec normal modda bile kasıyor bu üstteki oyunları denedim arkadaslar isterseniz size videosunu cekip kanıtlayabilirim asla ve asla s5 almayın bundan sonra samsungu hep karalıyacagım adamlar nerdeyse klozet üreticekler yahu adamlar bide ürettikleri sattıkca deli oluyorum adamlar parada kazanıyor ya hiç birşey hakketmiyorlar.

    GTA tüm snapdragon 800 telefonlarda max da kasıyor.
    Spiderman 2 bütün telefonlarda high da kasıyor.

    diğerlerini bilmem.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: thebancally

    quote:

    Orijinalden alıntı: lester1233

    arkadaslar bende s5 var

    teknosadan 2200 tl ye beyaz renklisinden aldım + olarakda 300 tl teknogaranti verdim yalnız benim telefon
    cok kasıyor artık ana bacı küfür edicem deli oluyorum artık verdigim 2500 tl ye mi üzüleyim

    yoksa kasan telefonamı üzüleyim

    real racing
    gta sandreas
    spiderman 2
    dead triger

    bu oyunlar düşük grafiklerde idare eder oynatıyor ama diğer düşük telefonlar bile aynı işlevi görüyor yani
    benim telefon ile max da oynamam lazım iken max i gec normal modda bile kasıyor bu üstteki oyunları denedim arkadaslar isterseniz size videosunu cekip kanıtlayabilirim asla ve asla s5 almayın bundan sonra samsungu hep karalıyacagım adamlar nerdeyse klozet üreticekler yahu adamlar bide ürettikleri sattıkca deli oluyorum adamlar parada kazanıyor ya hiç birşey hakketmiyorlar.

    GTA tüm snapdragon 800 telefonlarda max da kasıyor.
    Spiderman 2 bütün telefonlarda high da kasıyor.

    diğerlerini bilmem.

    Ama bende ölümüne kasıyor ysaa real racing kasiyor dead triger 2 kasiyor bazi yerde nova 3 de denedim oda bazi yerde kasiiyor

    yahu gta sa ile spiderman tmm high max si gec normalde bile kasiyor
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    yardım
    _____________________________
    Ya suç işleme ya da delil bırakma
  • Binbaşı
    1137 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    yardım
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    yardım

    Senin için bir link paylaştım inceleyebildin mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    yardım
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    yardım

    aga dert ettigin seye bak kasap et derdinde koyun can derdinde sürücü modunu kapa diyor adammlar
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: maxi80

    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    yardım

    Senin için bir link paylaştım inceleyebildin mi

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: maxi80


    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    yardım

    Senin için bir link paylaştım inceleyebildin mi

    inceledim.Rehberde favoriler arayınca onların adını söylermiş.Ben her seferinde favorileri mi sileceğim dedim kendi kendime sonra aşşağıdaki yorumu okudum.Talkback kapatın diyor zaten kapalı bi çözüm bulamadım
    |
    |
    _____________________________
    Ya suç işleme ya da delil bırakma




  • Yarbay
    16228 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    Ayarlar. Dil ve giriş. Bildirim okuma kısmında tikleri kaldır

    Hocam ben bildirimden bahsetmiyorum.Mesela telefon çalıyor.Telefon çalarken .... sizi arıyor diyor.Bildirimleri sesli okuyor demedim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    Ayarlar. Dil ve giriş. Bildirim okuma kısmında tikleri kaldır

    Hocam ben bildirimden bahsetmiyorum.Mesela telefon çalıyor.Telefon çalarken .... sizi arıyor diyor.Bildirimleri sesli okuyor demedim.



    Bende bildirimden bahsetmiyorum,mesela bende işaretli ve gelen favori aramaları zil arasında sesli söylüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grolof -- 26 Haziran 2014; 0:19:53 >
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    Ayarlar. Dil ve giriş. Bildirim okuma kısmında tikleri kaldır

    Hocam ben bildirimden bahsetmiyorum.Mesela telefon çalıyor.Telefon çalarken .... sizi arıyor diyor.Bildirimleri sesli okuyor demedim.



    Bende bildirimden bahsetmiyorum,mesela bende işaretli ve gelen favori aramaları zil arasında sesli söylüyor.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    Ayarlar. Dil ve giriş. Bildirim okuma kısmında tikleri kaldır

    Hocam ben bildirimden bahsetmiyorum.Mesela telefon çalıyor.Telefon çalarken .... sizi arıyor diyor.Bildirimleri sesli okuyor demedim.



    Bende bildirimden bahsetmiyorum,mesela bende işaretli ve gelen favori aramaları zil arasında sesli söylüyor.



    dediğiniz yöntemle sorun halloluyormu
    _____________________________
    Ya suç işleme ya da delil bırakma




  • Yarbay
    16228 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    Ayarlar. Dil ve giriş. Bildirim okuma kısmında tikleri kaldır

    Hocam ben bildirimden bahsetmiyorum.Mesela telefon çalıyor.Telefon çalarken .... sizi arıyor diyor.Bildirimleri sesli okuyor demedim.



    Bende bildirimden bahsetmiyorum,mesela bende işaretli ve gelen favori aramaları zil arasında sesli söylüyor.



    dediğiniz yöntemle sorun halloluyormu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    Ayarlar. Dil ve giriş. Bildirim okuma kısmında tikleri kaldır

    Hocam ben bildirimden bahsetmiyorum.Mesela telefon çalıyor.Telefon çalarken .... sizi arıyor diyor.Bildirimleri sesli okuyor demedim.



    Bende bildirimden bahsetmiyorum,mesela bende işaretli ve gelen favori aramaları zil arasında sesli söylüyor.



    dediğiniz yöntemle sorun halloluyormu

    Rehberde favori olarak işaretlediğiniz kişilerden gelen aramaları okuyorsa çözümü budur ama hepsinin ismini okuyorsa format atıp fabrika ayarlarına dönmeniz lazım.

    Denemesi çok zor mu bir şey söyledim.Durmadan yazqacağınıza size zahmet bir deneseniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grolof -- 26 Haziran 2014; 0:27:03 >
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN




  • Yüzbaşı
    259 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lester1233

    arkadaslar bende s5 var

    teknosadan 2200 tl ye beyaz renklisinden aldım + olarakda 300 tl teknogaranti verdim yalnız benim telefon
    cok kasıyor artık ana bacı küfür edicem deli oluyorum artık verdigim 2500 tl ye mi üzüleyim

    yoksa kasan telefonamı üzüleyim

    real racing
    gta sandreas
    spiderman 2
    dead triger

    bu oyunlar düşük grafiklerde idare eder oynatıyor ama diğer düşük telefonlar bile aynı işlevi görüyor yani
    benim telefon ile max da oynamam lazım iken max i gec normal modda bile kasıyor bu üstteki oyunları denedim arkadaslar isterseniz size videosunu cekip kanıtlayabilirim asla ve asla s5 almayın bundan sonra samsungu hep karalıyacagım adamlar nerdeyse klozet üreticekler yahu adamlar bide ürettikleri sattıkca deli oluyorum adamlar parada kazanıyor ya hiç birşey hakketmiyorlar.
    quote:

    Orijinalden alıntı: lester1233

    arkadaslar bende s5 var

    teknosadan 2200 tl ye beyaz renklisinden aldım + olarakda 300 tl teknogaranti verdim yalnız benim telefon
    cok kasıyor artık ana bacı küfür edicem deli oluyorum artık verdigim 2500 tl ye mi üzüleyim

    yoksa kasan telefonamı üzüleyim

    real racing
    gta sandreas
    spiderman 2
    dead triger

    bu oyunlar düşük grafiklerde idare eder oynatıyor ama diğer düşük telefonlar bile aynı işlevi görüyor yani
    benim telefon ile max da oynamam lazım iken max i gec normal modda bile kasıyor bu üstteki oyunları denedim arkadaslar isterseniz size videosunu cekip kanıtlayabilirim asla ve asla s5 almayın bundan sonra samsungu hep karalıyacagım adamlar nerdeyse klozet üreticekler yahu adamlar bide ürettikleri sattıkca deli oluyorum adamlar parada kazanıyor ya hiç birşey hakketmiyorlar.

    Dediğiniz oyunları G900h s5'te güç tasarrufu modunda kasmadan oynuyabiliyorum. Senkronizasyonu,açık uygulamaları kapatıp tekrar deneyin.Video ile desteklerseniz sorununuzu arkadaşlar yardımcı olurlar.
    |
    |
    _____________________________
    ''İyi, dürüst ve doğru olanlar kaybetmez, kaybedilir.''




  • Yüzbaşı
    590 Mesaj
    3g ile download boster çalışmıyor 4g gerek o özelliğin çalışması için.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    " Bir Diktatörün Yönetim Şekli , Demokrasi'; de Halkın Olaylara İlgisiz Kalması Gibidir."
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: lester1233

    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    yardım

    aga dert ettigin seye bak kasap et derdinde koyun can derdinde sürücü modunu kapa diyor adammlar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: lester1233

    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    yardım

    aga dert ettigin seye bak kasap et derdinde koyun can derdinde sürücü modunu kapa diyor adammlar

    araç modu kapalı zaten beyfendi yani alakası yok araç moduyla falan
    |
    |
    _____________________________
    Ya suç işleme ya da delil bırakma




  • Yarbay
    16228 Mesaj
    Arkadaşlar
    Koyduğum fotoğrafı mobil sürüm ile baktığımda görebilyoirum ama am tsürümde baktığımda göremiyorum..roPblem forumamıd yoksa bendemi acaba.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    Arkadaşlar kafama bişey takıldı sizlerle paylaşacağım.Otomatik güncelleme açıkmış telefonda.Birden güncelle indiriliyor dedi durduramadım indirdi.Sonra güncelleme kısmına geldim noluyo bi bakıyım falan dedim.Sonra çıkmak için home tuşuna basacaktım.Home tuşunun azıcık üstünde ekranda güncellemeyi kur yazıyordu.Yani güncelleme inmiş kurmak için tıklamam lazımmış.Home tuşuna basıyım derken kura bastım güncelleme falan yaptı ekranda android robot resimleri falan geldi tamam güncelleme bitti.Aynı şekilde güncelleme indiriliyor dedi.Gene home tuşuna basıyım derken kura bastım tekrar güncelleme yaptı.Android sürümüne girdim 4.4.2 yazıyordu.Ben fabrika ayarlarına bi döndürüyüm dedim fabrika ayarlarına döndüre bastım cihazı sıfırlıyordu cihaz sıfırlanırken ekranda güncelleniyor falan yazdı.Sonra telefon açıldı baktım android sürümü 4.4.2 idi.Yani 2-3 kere cihaz güncelleme yaptı aslında hiç yapamadı mı çünkü cihaz zaten 4.4.2 ile geliyor.2-3 güncelleme yaptıktan sonra neden yükselmedi? 4.4.3 güncellemesi galaxy s5 e gelmediyse neden güncelleme yapıyorum dedi?Yardımları bekliyorum kafama takıldı
    _____________________________
    Ya suç işleme ya da delil bırakma




  • Yüzbaşı
    592 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    arkadaşlar ben 16gb mavi olanını aldım.Sd kart takmak istiyorum.Sd kart konusunda pek bilgili değilim.Nerelerde bulurum en hızlısı hangisi bi yardımcı olurmusunuz?Ha bu arada söylemeden edemicem.Galaxy s5 şu an piyasadaki en iyi telefon bence
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    arkadaşlar ben 16gb mavi olanını aldım.Sd kart takmak istiyorum.Sd kart konusunda pek bilgili değilim.Nerelerde bulurum en hızlısı hangisi bi yardımcı olurmusunuz?Ha bu arada söylemeden edemicem.Galaxy s5 şu an piyasadaki en iyi telefon bence

    Hepsiburada sitesinde kingston 32gb class10 kargo dahil 35 tl tavsiye ederim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    16228 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    Arkadaşlar kafama bişey takıldı sizlerle paylaşacağım.Otomatik güncelleme açıkmış telefonda.Birden güncelle indiriliyor dedi durduramadım indirdi.Sonra güncelleme kısmına geldim noluyo bi bakıyım falan dedim.Sonra çıkmak için home tuşuna basacaktım.Home tuşunun azıcık üstünde ekranda güncellemeyi kur yazıyordu.Yani güncelleme inmiş kurmak için tıklamam lazımmış.Home tuşuna basıyım derken kura bastım güncelleme falan yaptı ekranda android robot resimleri falan geldi tamam güncelleme bitti.Aynı şekilde güncelleme indiriliyor dedi.Gene home tuşuna basıyım derken kura bastım tekrar güncelleme yaptı.Android sürümüne girdim 4.4.2 yazıyordu.Ben fabrika ayarlarına bi döndürüyüm dedim fabrika ayarlarına döndüre bastım cihazı sıfırlıyordu cihaz sıfırlanırken ekranda güncelleniyor falan yazdı.Sonra telefon açıldı baktım android sürümü 4.4.2 idi.Yani 2-3 kere cihaz güncelleme yaptı aslında hiç yapamadı mı çünkü cihaz zaten 4.4.2 ile geliyor.2-3 güncelleme yaptıktan sonra neden yükselmedi? 4.4.3 güncellemesi galaxy s5 e gelmediyse neden güncelleme yapıyorum dedi?Yardımları bekliyorum kafama takıldı
    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    Arkadaşlar kafama bişey takıldı sizlerle paylaşacağım.Otomatik güncelleme açıkmış telefonda.Birden güncelle indiriliyor dedi durduramadım indirdi.Sonra güncelleme kısmına geldim noluyo bi bakıyım falan dedim.Sonra çıkmak için home tuşuna basacaktım.Home tuşunun azıcık üstünde ekranda güncellemeyi kur yazıyordu.Yani güncelleme inmiş kurmak için tıklamam lazımmış.Home tuşuna basıyım derken kura bastım güncelleme falan yaptı ekranda android robot resimleri falan geldi tamam güncelleme bitti.Aynı şekilde güncelleme indiriliyor dedi.Gene home tuşuna basıyım derken kura bastım tekrar güncelleme yaptı.Android sürümüne girdim 4.4.2 yazıyordu.Ben fabrika ayarlarına bi döndürüyüm dedim fabrika ayarlarına döndüre bastım cihazı sıfırlıyordu cihaz sıfırlanırken ekranda güncelleniyor falan yazdı.Sonra telefon açıldı baktım android sürümü 4.4.2 idi.Yani 2-3 kere cihaz güncelleme yaptı aslında hiç yapamadı mı çünkü cihaz zaten 4.4.2 ile geliyor.2-3 güncelleme yaptıktan sonra neden yükselmedi? 4.4.3 güncellemesi galaxy s5 e gelmediyse neden güncelleme yapıyorum dedi?Yardımları bekliyorum kafama takıldı

    Güncelleme sonrası cihaz hakkında kısmındaki ana bant sürümü değişir yada yapım numarası değişir.İllede 4.4.2 4.4.3 olmaz yada 4.4.4 olmaz.
    Önceki sürümlere dikkat etmediğin için tam anlıyamazsın.
    Eğer türkiyeden alınma telefon ise son güncel sürüm G900FQJVU1ANE3 tür.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN




  • Binbaşı
    1208 Mesaj
    Gurol abi zen memnun kaldinmi cihazdan senin tecrubene dayanarak soruyorum z2 ile s5 arasinda kaldim bugune kadar hep samsung kullandim s s2 s3 s4 hic baska cihaz kullanmadim ve root rom olaylarini severim garantiye bakmam aldigim saniye root lar rom atarim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ßir Kişi Öldüren Katil ßin Kişi Öldüren Kahramandır..!
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    Arkadaşlar kafama bişey takıldı sizlerle paylaşacağım.Otomatik güncelleme açıkmış telefonda.Birden güncelle indiriliyor dedi durduramadım indirdi.Sonra güncelleme kısmına geldim noluyo bi bakıyım falan dedim.Sonra çıkmak için home tuşuna basacaktım.Home tuşunun azıcık üstünde ekranda güncellemeyi kur yazıyordu.Yani güncelleme inmiş kurmak için tıklamam lazımmış.Home tuşuna basıyım derken kura bastım güncelleme falan yaptı ekranda android robot resimleri falan geldi tamam güncelleme bitti.Aynı şekilde güncelleme indiriliyor dedi.Gene home tuşuna basıyım derken kura bastım tekrar güncelleme yaptı.Android sürümüne girdim 4.4.2 yazıyordu.Ben fabrika ayarlarına bi döndürüyüm dedim fabrika ayarlarına döndüre bastım cihazı sıfırlıyordu cihaz sıfırlanırken ekranda güncelleniyor falan yazdı.Sonra telefon açıldı baktım android sürümü 4.4.2 idi.Yani 2-3 kere cihaz güncelleme yaptı aslında hiç yapamadı mı çünkü cihaz zaten 4.4.2 ile geliyor.2-3 güncelleme yaptıktan sonra neden yükselmedi? 4.4.3 güncellemesi galaxy s5 e gelmediyse neden güncelleme yapıyorum dedi?Yardımları bekliyorum kafama takıldı

    Güncelleme sonrası cihaz hakkında kısmındaki ana bant sürümü değişir yada yapım numarası değişir.İllede 4.4.2 4.4.3 olmaz yada 4.4.4 olmaz.
    Önceki sürümlere dikkat etmediğin için tam anlıyamazsın.
    Eğer türkiyeden alınma telefon ise son güncel sürüm G900FQJVU1ANE3 tür.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: kavgala

    Arkadaşlar kafama bişey takıldı sizlerle paylaşacağım.Otomatik güncelleme açıkmış telefonda.Birden güncelle indiriliyor dedi durduramadım indirdi.Sonra güncelleme kısmına geldim noluyo bi bakıyım falan dedim.Sonra çıkmak için home tuşuna basacaktım.Home tuşunun azıcık üstünde ekranda güncellemeyi kur yazıyordu.Yani güncelleme inmiş kurmak için tıklamam lazımmış.Home tuşuna basıyım derken kura bastım güncelleme falan yaptı ekranda android robot resimleri falan geldi tamam güncelleme bitti.Aynı şekilde güncelleme indiriliyor dedi.Gene home tuşuna basıyım derken kura bastım tekrar güncelleme yaptı.Android sürümüne girdim 4.4.2 yazıyordu.Ben fabrika ayarlarına bi döndürüyüm dedim fabrika ayarlarına döndüre bastım cihazı sıfırlıyordu cihaz sıfırlanırken ekranda güncelleniyor falan yazdı.Sonra telefon açıldı baktım android sürümü 4.4.2 idi.Yani 2-3 kere cihaz güncelleme yaptı aslında hiç yapamadı mı çünkü cihaz zaten 4.4.2 ile geliyor.2-3 güncelleme yaptıktan sonra neden yükselmedi? 4.4.3 güncellemesi galaxy s5 e gelmediyse neden güncelleme yapıyorum dedi?Yardımları bekliyorum kafama takıldı

    Güncelleme sonrası cihaz hakkında kısmındaki ana bant sürümü değişir yada yapım numarası değişir.İllede 4.4.2 4.4.3 olmaz yada 4.4.4 olmaz.
    Önceki sürümlere dikkat etmediğin için tam anlıyamazsın.
    Eğer türkiyeden alınma telefon ise son güncel sürüm G900FQJVU1ANE3 tür.

    1 güncellemeyle bu dedikleriniz değişirdi neden 2-3 güncelleme yaptı o zaman ?Hemde arka arkaya
    |
    |
    _____________________________
    Ya suç işleme ya da delil bırakma




  • Yarbay
    16228 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nomenore

    Gurol abi zen memnun kaldinmi cihazdan senin tecrubene dayanarak soruyorum z2 ile s5 arasinda kaldim bugune kadar hep samsung kullandim s s2 s3 s4 hic baska cihaz kullanmadim ve root rom olaylarini severim garantiye bakmam aldigim saniye root lar rom atarim
    quote:

    Orijinalden alıntı: nomenore

    Gurol abi zen memnun kaldinmi cihazdan senin tecrubene dayanarak soruyorum z2 ile s5 arasinda kaldim bugune kadar hep samsung kullandim s s2 s3 s4 hic baska cihaz kullanmadim ve root rom olaylarini severim garantiye bakmam aldigim saniye root lar rom atarim

    Şimdiye kadar en çok beğendiğim telefon note 3 idi ama ekranı bana göre çok büyük olduğu için satmıştım.Z1 den sonra yine note 3 ün N9005 modelini alacakken bir arkadaş bana bunu methetti ve ani bir karar ile bunu aldım ama hiç pişman olmadım.Ben çok memnunum.
    Bende tüm galaxy serilerini kullandım ama daha önceki yazılım güncellemelerde hep problemler oluyordu sanırım samsung artık bu işi öğrendi.
    Z2 den iyi dersem bilmeden fikir yürütmüş olurum ama sanırım özellik olarak samsung sony den bir tık öndedir.Sony dizayn ve malzeme kalitesi olarak daha iyidir ama bence çok ağır.
    Şu anda bu telefondan şikayet edeceğim hiç bir problem yok desem yalan olmaz.Z1 de rehber aktarırken bile problem yaşıyordum,bence s5 daha stabil.Eskiden çok şikâyetçi idi.
    Bende aldığım saatte hemen rootlarım.Rootsuz telefon %50 kullanmak gibi.Samsungun en büyük artısı çökme ihtimali nerde ise sıfır erğer yanlışlıkla mesela s5 e s4 yazılımı yüklersen çöker onun dışında çökmez.Sony bu hususta daha nazik,hata yapmaya pek gelmiyor.
    |
    |
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN




  • Binbaşı
    1208 Mesaj
    Anladim abi sagol zaten aklimda hep s5 var zaten ama seni forumdan taniyorum ve cok fazla farkli model kullandigin icin fikrini almak istedim artik bugun ya Allah diyip alacagim bir s5 artik s4 ume veda edecegim :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ßir Kişi Öldüren Katil ßin Kişi Öldüren Kahramandır..!
  • Yarbay
    8074 Mesaj
    Gurol bey...hadi itiraf edin..note 2 yi ariyorsunuz degilmi..?
    Ben hala note 2 deyim....cihazi bozamadim..
    Samsuna sevgiler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    David Coverdaleden Soldier of Fortuneyi indirip dinleyin..iyi gelecektir
    olmazsa neşet babadan..yalan dünyayı..dinleyin..aynı etkiyi yapıyor..
Reklamlar
Canlı Tv izle
Orjinal Laptop Yedek Parça
üniversite
SEO
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,766
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.