Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S3 SIFIR 750 TL GÜVENİLİRMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 21
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 19 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • koray_a (11 mesaj) BayKedi (3 mesaj) TurboBoosted (2 mesaj) ßadßoy31 (2 mesaj) Umutcan (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (5 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> SAMSUNG GALAXY S3 SIFIR 750 TL GÜVENİLİRMİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bilgili arkadaşlardan ricam bu sitenin güvenilirliğinden nasıl emin olabiliriz. Buradan daha önce telefon alan oldumu? %67 indirim diyor bilgisi olan varsa hemen sipariş vericem. Dolandırılmayılım ayak üstü:=)

    http://www.samsungsiparis.com/index-2.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_a -- 20 Ocak 2013; 19:58:37 >



    |
    |
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yokmu bilen arkadaşlar süre daralıyor.
  • Çavuş
    44 Mesaj
    hocam bana pek inandırıcı gelmedi illaki bir sorun olabilir blkide yan sanayisidir sen en iyisi 1600 tl yi ver güzel bir cihaz al kafan rahat etsin
    |
    |
  • Teğmen
    141 Mesaj
    Hocam akıl var mantık var allah aşkına. 1300 liralık telefonu sen 750 liraya satar mısın? Satmazsın. Bu dünyada hiç kimse kimseye bedava bir şey vermez. Bu kadar basit.
  • Yarbay
    5254 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: koray_a

    Yokmu bilen arkadaşlar süre daralıyor.

    fiyat ace 2 fiyati bi terslik olabilir dikkat !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: topla-da-gel

    Hocam akıl var mantık var allah aşkına. 1300 liralık telefonu sen 750 liraya satar mısın? Satmazsın. Bu dünyada hiç kimse kimseye bedava bir şey vermez. Bu kadar basit.

    Yorum yaparken saygısızlık yapmayalım. Reklam bütçesine ayrılan paralar reklamda kullanılmayarak ürünün bütçesinden düşüşülüyor ve zaman zaman bu tip indirimli kampayalar ile reklam yoluna gidilebiliyor. Sorma maksadım o yüzdendi. Üründe bedavaya verilmiyor zaten yorum yapmak için yorum yapma. Mantıklı ve düzgün yorum yapan herkeze teşekkür ederim samsung yetkilileri böyle birşeyden haberdar olmadıklarını siteyi araştıracaklarını söylediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_a -- 20 Ocak 2013; 21:08:12 >
  • Teğmen
    141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: koray_a

    quote:

    Orijinalden alıntı: topla-da-gel

    Hocam akıl var mantık var allah aşkına. 1300 liralık telefonu sen 750 liraya satar mısın? Satmazsın. Bu dünyada hiç kimse kimseye bedava bir şey vermez. Bu kadar basit.

    Yorum yaparken saygısızlık yapmayalım. Reklam bütçesine ayrılan paralar reklamda kullanılmayarak ürünün bütçesinden düşüşülüyor ve zaman zaman bu tip indirimli kampayalar ile reklam yoluna gidilebiliyor. Sorma maksadım o yüzdendi. Üründe bedavaya verilmiyor zaten yorum yapmak için yorum yapma. Mantıklı ve düzgün yorum yapan herkeze teşekkür ederim samsung yetkilileri böyle birşeyden haberdar olmadıklarını siteyi araştıracaklarını söylediler.

    "Bu dünyada hiç kimse kimseye bedava bir şey vermez." cümlemdeki "bedava" kısmı ucuz,piyasa fiyatının altında anlamındaydı ama artık nasıl anladıysanız daha doğrusu nerenizden anladıysanız lafı bir şey diyemeyeceğim. Yorum yapmak için yorum da yapmadım. Amacım size yardımcı olmaktı. Biraz mantık yürütseydiniz yardıma bile ihtiyacınız olmazdı belki. Sağolun yinede.

    Edit: Ayrıyetten senli benli yerine siz,biz gibi konuşursanız daha mutlu olurum.Sonuçta saygı kurallarını öğretmeye çalışıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BayKedi -- 20 Ocak 2013; 21:25:51 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Fazla gevezelik yapma, saygıyı adam olan görür senin gibiler deği. Bu kadar yorumun içinden saygısızlık yapma diye birtek sana yazmışım seni tanımam etmem herhangi bir gıcığım falanda yok. Sygısızlık yapmaya devam ettiğin için yazıyorum sen kelimesini cümlemin içinde göster bana. Hocam akıl var mantık var allah aşkına diyerek yardımcımı oluyorsun aşşağılamayamı çalışıyorsun belli değil senin gibi post kasmak için yazan adamlara diyecek laf yok. Hadi git kumda oyna.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_a -- 21 Ocak 2013; 0:10:06 >
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Cümleye hocam diyerek başlayıp akıl var mantık var gibi mahalle dilinle devam ediyorsun sonrada saygı bekliyorsun. Seni gibilere saygıyı belediye göstersin. Ben anlayacağımı anlıyorumda sen anlatmanın uslübünü bilmiyorsun.
  • Teğmen
    211 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: koray_a

    Bilgili arkadaşlardan ricam bu sitenin güvenilirliğinden nasıl emin olabiliriz. Buradan daha önce telefon alan oldumu? %67 indirim diyor bilgisi olan varsa hemen sipariş vericem. Dolandırılmayılım ayak üstü:=)

    http://www.samsungsiparis.com/index-2.html

    Kacaktkr :) iraktan getirmistim ben 700 tl ama alma bosver git guvenilir yerlerdn al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3528 Mesaj
    siteyi inceledim
    sadece s3 satması,tasarımın kopya olması insanı tedirgin etmiyor değil
    ürün yurtdışından gelmiş olabilmekle birlikte çin malı sahte ürün dahi olabilir, gelmeyede bilir sonuçta baktığınızda siteye güvenmek için hiçbir neden bulamıyorsunuz
    |
    |
  • Teğmen
    141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: koray_a

    Fazla gevezelik yapma, saygıyı adam olan görür senin gibiler deği. Bu kadar yorumun içinden saygısızlık yapma diye birtek sana yazmışım seni tanımam etmem herhangi bir gıcığım falanda yok. Sygısızlık yapmaya devam ettiğin için yazıyorum sen kelimesini cümlemin içinde göster bana. Hocam akıl var mantık var allah aşkına diyerek yardımcımı oluyorsun aşşağılamayamı çalışıyorsun belli değil senin gibi post kasmak için yazan adamlara diyecek laf yok. Hadi git kumda oyna.

    Biraz Türkçe bilgisiyle nerede "sen" kelimesini daha doğrusu iyelik ekini görebilirsiniz."Üründe bedavaya verilmiyor zaten yorum yapmak için yorum yapma." Sen yapma -> siz yapmayın gibi. Geçti mi filtreden? Ayrıca "akıl var mantık var" cümlesi kalıplaşmıştır artık. Nerdeyse bir deyim bile denilebilir. Sözüme başlarken "Hocam" dememin amacı genel bir hitap şeklidir bende. Dolmuş şöförüne de derim kasiyere de. Amacım post kasmak olsaydı bu bölümde olmazdım zaten. Siz de saygıyı pek haketmiyorsunuz ama sırf yaşınıza hürmet ediyorum. Bir de kendinize bakmadan başkalarına tabiri caizse "bok" atmayın saygı konusunda.
    |
    |




  • Yarbay
    3099 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: koray_a

    Cümleye hocam diyerek başlayıp akıl var mantık var gibi mahalle dilinle devam ediyorsun sonrada saygı bekliyorsun. Seni gibilere saygıyı belediye göstersin. Ben anlayacağımı anlıyorumda sen anlatmanın uslübünü bilmiyorsun.

    Adamin size birsey dedigi yok aksine yardim etmeye calisiyor sizin yaptiginiza bakin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yorum yaparken saygısızlık yapmayalım. Reklam bütçesine ayrılan paralar reklamda kullanılmayarak ürünün bütçesinden düşüşülüyor ve zaman zaman bu tip indirimli kampayalar ile reklam yoluna gidilebiliyor. Sorma maksadım o yüzdendi. Üründe bedavaya verilmiyor zaten yorum yapmak için yorum yapma. Mantıklı ve düzgün yorum yapan herkeze teşekkür ederim samsung yetkilileri böyle birşeyden haberdar olmadıklarını siteyi araştıracaklarını söylediler.

    Üstteki yazıma karşılık adam gibİ açıklasaydın ozaman senin demene göre biz akılsızmıyızda böyle birşeyi sorguluyoruz nede olsa akıl var mantık var değilmi akılsız olduğumuz için konu açtık sorduk akıllı adam şıp diye anlar es geçerdi.Burda hatalı sensin. Ben yanlış anlamış olabilirim sende yanlış anlaşılmaya sebeb olacak şekilde yazmış olabilirsin bu önemli değil nerenden anlıyorsun demek yerine bir erdemlik yapıp adam gibi açıklasaydın özür dilemesinide bilirdik. Türkçe lastik gibidir her yöne çekiliyor madem bunun bu kadar bilincindesin edebiyat bilgin kuvvetli adam olsaydında yanlış anlaşılabileceğini düşünseydin. Konuya dahil olan 3. şahıs mesleğiniz avukatlık falansa lütfen burada göstermeye çalışmayın ben yazışma dilini sert algıladığımdan sert tavır koydum size ne oluyor?

    B



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_a -- 21 Ocak 2013; 3:54:01 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    360 Mesaj
    Bu sitelere inanmayın arkadaşlar.

    Bi ara s3firsati.com vardı milletin paralarını alıp telefonları vermediler.
    |
    |
  • Teğmen
    242 Mesaj
    Bu siteden alışveriş yapılmayacak mantıklı sebepler var.

    1-Alışveriş yapacagınız satıcının güvenilir bir telefon no veya açık adresi bulunmuyor. Siteye bakarsanız email adresi bile belirtilmemiş. Yani ürünü aldıktan sonra kimle iletişim kurcaksınız?

    2-Satın al butonuna tıkladıktan sonra çıkan sayfada "3D GÜVENLİ ÖDEME SAYFASI" yazan bir resim var ve bu sayfada kredi kartı bilgilerinizi girmeniz gerekiyor. Ben Google Chrome kullanıyorum herhangi bir alışveriş sitesinde kişisel bilgi (TC Kimlik No , Kredi kartı bilgileri vs.) isteniyorsa açılan sayfada site adresinin basındaki HTTP yazısı yeşil olur ve bu bir güvenlik kontrolü oldugunun kanıtıdır. HTTP yazısına tıkladıgınızda 128 bit veya 256 bit şifrelemeyle şifrelenmiştir yazar. Bundaki amaç bu bilgileri hiçbir yerde kullanılmaması için yapılan bir önlemdir.
    Bunun kısa bir özeti bu sitede Kredi kartı bilgilerini istediği sayfada herhangi bir güvenlik kontrolü bulunmuyor anlamına gelir.

    İnşallah anlatabilmişimdir İYİ FORUMLAR saygılar.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    609 Mesaj
    boyle sitelere inanmayin arkadasin dedigi gibi guvenligi yok ayrica urun hic gelmeyebilir bile
    dogru duzgun iletisim bilgileri bile yok
    |
    |
  • Binbaşı
    1403 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AggressiveGamer


    quote:

    Orijinalden alıntı: koray_a

    Cümleye hocam diyerek başlayıp akıl var mantık var gibi mahalle dilinle devam ediyorsun sonrada saygı bekliyorsun. Seni gibilere saygıyı belediye göstersin. Ben anlayacağımı anlıyorumda sen anlatmanın uslübünü bilmiyorsun.

    Adamin size birsey dedigi yok aksine yardim etmeye calisiyor sizin yaptiginiza bakin.


    Aynen öyle
  • Yarbay
    5090 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: topla-da-gel

    Hocam akıl var mantık var allah aşkına. 1300 liralık telefonu sen 750 liraya satar mısın? Satmazsın. Bu dünyada hiç kimse kimseye bedava bir şey vermez. Bu kadar basit.

    bedava peynir fare kapanında olur...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    443 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Türkmenli

    quote:

    Orijinalden alıntı: AggressiveGamer


    quote:

    Orijinalden alıntı: koray_a

    Cümleye hocam diyerek başlayıp akıl var mantık var gibi mahalle dilinle devam ediyorsun sonrada saygı bekliyorsun. Seni gibilere saygıyı belediye göstersin. Ben anlayacağımı anlıyorumda sen anlatmanın uslübünü bilmiyorsun.

    Adamin size birsey dedigi yok aksine yardim etmeye calisiyor sizin yaptiginiza bakin.


    Aynen öyle

    Birakin boylelerine yardim etmek haram ne hali varsa gorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Sohbet
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.