Merhaba, Oneplus 13e geçtiğim için 1.5-2 yıldır kullandığım telefonu satmaktayım.
Yurtdışı telefonudur(KSA) ve çift hat kayıtlıdır, OTA almaktadır. Herhangi bir sorunu yoktur, tüm özellikleri çalışmaktadır. Yavaş şarj ettiğim için muadillerine göre pil döngüsü ve sağlık değeri çok iyi durumdadır. Aldığımdan beri ekran koruması, kılıf ve type-c toz tıpası ile kullandım ve oyun oynamadım. Tek sorunu diyebileceğim Samsung klasiği sadece alt kısımda boya atması mevcuttur.
Sadece aksesuarların değeri 9-10 bin TL civarındadır. Bu kılıflar gümrük kanunları değişimi sonrası 30 USD üzerinde olduklarından dolayı artık Türkiye'ye gelmemektedir. Kılıflar Amazon.de den alınmıştır ve hepsi ORİJİNAL dir. Lütfen Aliexpress çakmaları ile karıştırmayın. Kılıfların kendi yurtdışı sitelerdeki fiyatlarına bakabilirsiniz.
Resimde görüldüğü şekildedir. Kutu içeriği tamdır.
Sakarya içi elden teslim olur, il dışına EFT/Havale sonrası kargo yaparım.
Detaylı bilgi için özelden yazınız.
Ekstralar;
- Spigen NEO HYBRID kılıf
- PITAKA MagEZ Case 3 kılıf
- UAG MONARCH PRO kılıf
- Caseborne Thinborne kılıf
- Tango Ultra Thin Phone Grip magsafe tutucu
- Ringke Fusion-X kılıf
- Şeffaf Sert PC kılıf
- Type-C Toz Tıpası
- SmartDevil Dustfree ekran koruyucu
- Markasız 3-4 adet ekran koruma filmi









Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.