Şimdi Ara

===> SAMSUNG GALAXY S ANA KONU <===

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
40.231
Cevap
49
Favori
1.965.277
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    192 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hvsaracoglu

    arkadaşlar daha önce yazmıştım ama bir önceki sayfada kalmış. teamhacksung build 15 de viber çalışıyor mu? build 14 de program açılıyordu ama rehbere geldiğinizde FC veriyordu. bu sürümde bir düzelme var mı? sırf bu viber meselesi yüzünden ics'ye geçmiyorum, benim için önemli. yükleyen arkadaşlardan yardım bekliyorum. teşekkürler.


    viber ics uyumlu sürüm çıkarmadı, markette açıklamalara bak.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: infileXible

    quote:

    Orijinalden alıntı: infileXible

    JVT kurdum, sürekli PHONE ANDROİD HATASI, ÜZGÜNÜZ KAPATILACAK hatası veriyordu. >Kısaca FC hatası diyorlar zannederim bu duruma.
    Buradaki tavsiyelere uyup JVU kurdum. Müthiş hızlandı cihaz. Adeta yetişemiyorum :). Fakat telefon sapıttı. Hiç bir yerde çekmiyor,
    sürekli şebeke hatası ve bağlantı kurulduğunda da kalitesiz konuşma, ses çok berbat geliyor vs.
    Ben de buralardan bir yerden bulduğum BÖRÜLCE ROM JVU kurdum. Gündüz 2 (14.00) gibi. Şu ana kadar bir sorun yok,
    görsellik te gayet hoş olmuş. 1- 2 gün kullanayım, sorun olursa sizle paylaşırım.
    Teknik bilgi:
    Sürüm: 2.3.6
    Ana bant: I9000XXJVU
    KERNEL: 2.6.35.7-I9000XXJVU-CL851880
    Semaphore_2.5.0b
    Yapım No: Borulce_Rom_V2 XXJVU

    Değişiklik: ekleme: Yapım no

    Börülce JVU Rom, telefon, görsellik ve wifi internet konusunda iyi.
    Ama 2g veya 3G internete kesinlikle bağlanmıyor. Pil 6 saatte bitiyor :(
    Değiştirmek istiyorum. tavsiye bekliyorum.

    1. Türkçe olacak
    2. wifi ve 3g bağlanacak
    3. Sekronize sorunu olmayacak
    4. Kararlı (stabil) çalışacak bir rom.
    Var mıdır bu 4 özellikli rom tavsiyeniz,
    teşekürler

    Bence en sorunsuz rom jvt bende ayni hatayi aliyorum yani fc hatasini jvt kurdum rotladim teli bide jvt icin fix dosyasi var nette onu kur kesinlikle fc hatasi almazsin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    185 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba,

    Şu rom yükleme ile ilgili internette bir ton şey okudum ama kafam iyice karışmış durumda her tarafta kernel, root, romlar falan yazıyor iyice karıştı kafam.
    benim galaxy s telefonumdaki turkcell açılışı ve uygulamalarını silmek için tam olarak ne yapmalıyım ve tavsiye edeceğiniz sorunsuz rom varsa link verirmisiniz yükleme yapmayı becerebilirim sanırım odin ile ilgili bir sürü şey okudum.

    Şİmdiden teşekkürler,,
    _____________________________
    Dünyada her millet, icraatına tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortak sayılır.
  • Yarbay
    10739 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Palakadir

    Daha önce Ideos X5 kullandığım için bu tip soru ve sorunları ilk sayfa eklentisi ile kesin çözüme götürebiliriz , benim gibi kişilerin sizlerin başını ağrıtması gerekmez .



    Diğer arkadaşlardan vazgeçtim. Sizi By_Rdv arkadaşımıza havale ediyorum.
    _____________________________

    MiMix2 6/256GB Black Miui Global Kararlı v9.6.1.0 ODEMIFD / MiNote2 4/64GB Black MIUI v9 Global Beta
    MiPad2 64GB MIUI v8 MultiRom / MiBox3 International AndroidTV v8.0 / Tronsmart T428 MiniPC 4.1.2 JB



    Mi A1 4/64GB Gold / Mi5 Prime 3/64GB Black / RedMi Note 4X 3/32GB Black / Mi4LTE 3GB/16GB / RedmiNote3Pro 3GB/32GB / LG Optimus G2(D802) 16GB / Moto G 16GB / LG Optimus 4XHD 16GB / GT-I9000 Galaxy S 8GB (Out of service) / Sony Ericsson Xperia X1i WM6.5
    Nexus7 2013 32GB (Out of service) / Nexus7 32GB Wifi / Ainol Aurora II 16GB / Apple iPad 32GB Wifi+3G
    Amazfit Pace / LG G Watch R (Out of service)
  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: woltmer

    Arkadaşlar merhaba,

    Şu rom yükleme ile ilgili internette bir ton şey okudum ama kafam iyice karışmış durumda her tarafta kernel, root, romlar falan yazıyor iyice karıştı kafam.
    benim galaxy s telefonumdaki turkcell açılışı ve uygulamalarını silmek için tam olarak ne yapmalıyım ve tavsiye edeceğiniz sorunsuz rom varsa link verirmisiniz yükleme yapmayı becerebilirim sanırım odin ile ilgili bir sürü şey okudum.

    Şİmdiden teşekkürler,,



    Galaxy s kies 2.3.5 guncelleme yaz google a cikar kiesle nasil 2.3.5 jvt rom u yukleyecegin yazar orda gecersin odinlede isin olmamis olur en stabil romlardan bir zaten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1381 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: chatin_62

    quote:

    Orijinalden alıntı: Palakadir

    Daha önce Ideos X5 kullandığım için bu tip soru ve sorunları ilk sayfa eklentisi ile kesin çözüme götürebiliriz , benim gibi kişilerin sizlerin başını ağrıtması gerekmez .



    Diğer arkadaşlardan vazgeçtim. Sizi By_Rdv arkadaşımıza havale ediyorum.

    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    185 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: feylezof77


    quote:

    Orijinalden alıntı: woltmer

    Arkadaşlar merhaba,

    Şu rom yükleme ile ilgili internette bir ton şey okudum ama kafam iyice karışmış durumda her tarafta kernel, root, romlar falan yazıyor iyice karıştı kafam.
    benim galaxy s telefonumdaki turkcell açılışı ve uygulamalarını silmek için tam olarak ne yapmalıyım ve tavsiye edeceğiniz sorunsuz rom varsa link verirmisiniz yükleme yapmayı becerebilirim sanırım odin ile ilgili bir sürü şey okudum.

    Şİmdiden teşekkürler,,



    Galaxy s kies 2.3.5 guncelleme yaz google a cikar kiesle nasil 2.3.5 jvt rom u yukleyecegin yazar orda gecersin odinlede isin olmamis olur en stabil romlardan bir zaten

    Nasıl yani kiesle rom yükleniyormu? bendeki mevcut turkcell romu zaten güncelliyebiliyorum kiesle ama ben turkcel rom yerine farklı bir rom istiyorum odinlede uğraşmadan nasıl yüklerim jvt romu anlamadım nettende baktım ama kimisi galaxy s2 falan yazmış yanlış olmasın galaxy s benim telefon..
    _____________________________
    Dünyada her millet, icraatına tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortak sayılır.




  • Yarbay
    10739 Mesaj
    Yine sorular gelmeye başlamış. Bazı arkadaşlarımız Teamhacksung yada MIUI'nin ICS versiyonlarını niçin 2 defa yüklediğimizi merak edip, ya vardır bunda da bir iş 2 defa yükleyelim diye söylendiği gibi yapmak yerine, düz mantıkla giderek 1 defa yükleyip hata alıyorlar. Bazı arkadaşlar da konuların eksik anlatıldığından şikayet ediyorlar.

    Önce ICS için özet olarak bazı şeyler yazayım. 2.3.x Romlarda CWM Recovery için Kernel dosyaları yüklüyoruz. Sonra bu CWM recovery'den ICS Rom'ları yüklüyoruz değilmi? Ancak 2.3.x için olan Recovery versiyonları ile ICS'in Recovery versiyonları farklı. Dolayısıyla install scripti içerisindeki birçok komut tanınamayabiliyor ve yükleme eksik yada yanlış yapılıyor. İlk yüklemede ICS için olan Recovery yüklendiği için 2. yüklemede herhangi bir sorunla karşılaşılmıyor.
    Konuların eksik anlatıldığına gelirsek. Herhangi bir matematik konusunun çözümü anlatılırken, mesela bir dairenin çevre hesabı olsun, Çevre=2(PI)r diye anlatılır değilmi? Yani 2 çarpı Pi sayısı çarpı yarıçap denir. Ama çarpma işlemi nasıl yapılır anlatılmaz, anlatılamaz. Üniversiteye gelmiş birine anlatacağınız şeyi ilkokul 1'den beri anlatmaya kalkarsanız olmaz. Çünkü buraya kadar geldiyseniz 4 ana işlemi yani toplama-çıkartma-çarpma-bölme işlemini bilmeniz gerekir. Eğer sizin istediğiniz gibi her bir Rom'un yüklenmesini adım adım en başından anlatmaya kalkarsak aynı bu matemetik gibi herşeyi en başından anlatmaya ne can dayanır, ne klavye. Zaten isteseniz de anlatamazsınız. Düşünsenize size bir dikdörtgenin alanı nasıl hesaplanır diye sorduğumda siz bana ne cevap verirsiniz? Kısa kenar ile uzun kenarın çarpımıdır diye cevap vermezmisiniz? Ee hani, nasıl çarpacağımı niye söylemediniz? Rom yükleme işlemi de her zaman aynıdır. 4 ana işlem sabittir. Farklı olan işlemler yani kuracağınız Rom'a bağlı olarak yapacağınız işlemler ise, kısa kenar ile uzun kenarı çarp, dört kenarını topla, iki kenarı çarp, pi sayısı ile yarıçapın karesini çarp v.b. şeylerdir.
    Yıllardır alfabeyi öğrenmeden bir şeyi okumaya kalkmayın, 4 işlemi öğrenmeden 2 bilinmeyenli denklem çözmeye kalkmayın, çakılmamanız şans olur diye diye klavyemde tüy bitti.
    Gece vakti bu kafayla biraz cümle düşüklükleri olabilir affedin.
    |
    |
    _____________________________

    MiMix2 6/256GB Black Miui Global Kararlı v9.6.1.0 ODEMIFD / MiNote2 4/64GB Black MIUI v9 Global Beta
    MiPad2 64GB MIUI v8 MultiRom / MiBox3 International AndroidTV v8.0 / Tronsmart T428 MiniPC 4.1.2 JB



    Mi A1 4/64GB Gold / Mi5 Prime 3/64GB Black / RedMi Note 4X 3/32GB Black / Mi4LTE 3GB/16GB / RedmiNote3Pro 3GB/32GB / LG Optimus G2(D802) 16GB / Moto G 16GB / LG Optimus 4XHD 16GB / GT-I9000 Galaxy S 8GB (Out of service) / Sony Ericsson Xperia X1i WM6.5
    Nexus7 2013 32GB (Out of service) / Nexus7 32GB Wifi / Ainol Aurora II 16GB / Apple iPad 32GB Wifi+3G
    Amazfit Pace / LG G Watch R (Out of service)




  • Yarbay
    4696 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Tuğrul

    quote:

    Orijinalden alıntı: NDS

    beyler biraz stres atın rom rom gezmeyin normalde 35-60 fps arası alıyorum fotoğraf çekerken 15e düşüyor





    bot nasıl atılıyor bulamadım :D

    galaxy s wifi 5 de açarmı bunu
    _____________________________
    2016 320 d techno plus 2005 fusion




  • Yarbay
    2786 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: byozyky

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Tuğrul

    quote:

    Orijinalden alıntı: NDS

    beyler biraz stres atın rom rom gezmeyin normalde 35-60 fps arası alıyorum fotoğraf çekerken 15e düşüyor





    bot nasıl atılıyor bulamadım :D

    galaxy s wifi 5 de açarmı bunu

    Acar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2786 Mesaj
    Arkadaslar build 15 te ana sayfa gecisleri cok seri iken uygulama ve widget menusundeki sayfa gecislerinde hep bi kasma var..build 14 te tam tersiydi..var mi bunun bi cozumu ??



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10739 Mesaj
    Arkadaşlar, lütfen alıntı yaparken resimleri alıntıdan çıkartın. Sayfayı okunmaz hale getirmekten başka bir işe yaramıyor. Eğer yapılan alıntılar da düzenlenir ve resimler çıkarılırsa benim gibi çoğunluk memnun olacaktır. Mesajınızın sağ üst köşesindeki Değiştir yazısına tıklayıp, [ img][ /img] arasında kalan linkleri tag'ler de dahil olmak üzere silebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chatin_62 -- 29 Ocak 2012; 3:06:51 >
    _____________________________

    MiMix2 6/256GB Black Miui Global Kararlı v9.6.1.0 ODEMIFD / MiNote2 4/64GB Black MIUI v9 Global Beta
    MiPad2 64GB MIUI v8 MultiRom / MiBox3 International AndroidTV v8.0 / Tronsmart T428 MiniPC 4.1.2 JB



    Mi A1 4/64GB Gold / Mi5 Prime 3/64GB Black / RedMi Note 4X 3/32GB Black / Mi4LTE 3GB/16GB / RedmiNote3Pro 3GB/32GB / LG Optimus G2(D802) 16GB / Moto G 16GB / LG Optimus 4XHD 16GB / GT-I9000 Galaxy S 8GB (Out of service) / Sony Ericsson Xperia X1i WM6.5
    Nexus7 2013 32GB (Out of service) / Nexus7 32GB Wifi / Ainol Aurora II 16GB / Apple iPad 32GB Wifi+3G
    Amazfit Pace / LG G Watch R (Out of service)
  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: woltmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: feylezof77


    quote:

    Orijinalden alıntı: woltmer

    Arkadaşlar merhaba,

    Şu rom yükleme ile ilgili internette bir ton şey okudum ama kafam iyice karışmış durumda her tarafta kernel, root, romlar falan yazıyor iyice karıştı kafam.
    benim galaxy s telefonumdaki turkcell açılışı ve uygulamalarını silmek için tam olarak ne yapmalıyım ve tavsiye edeceğiniz sorunsuz rom varsa link verirmisiniz yükleme yapmayı becerebilirim sanırım odin ile ilgili bir sürü şey okudum.

    Şİmdiden teşekkürler,,



    Galaxy s kies 2.3.5 guncelleme yaz google a cikar kiesle nasil 2.3.5 jvt rom u yukleyecegin yazar orda gecersin odinlede isin olmamis olur en stabil romlardan bir zaten

    Nasıl yani kiesle rom yükleniyormu? bendeki mevcut turkcell romu zaten güncelliyebiliyorum kiesle ama ben turkcel rom yerine farklı bir rom istiyorum odinlede uğraşmadan nasıl yüklerim jvt romu anlamadım nettende baktım ama kimisi galaxy s2 falan yazmış yanlış olmasın galaxy s benim telefon..


    Ama telefonumuzun bu güncellemeyi görmesi için jvq romun yüklü olması gerekiyor.
    JVQ için link http://hotfile.com/dl/122481899/943a689/...Q.rar.html

    rar şifresi:
    samfirmware.com


    Ve son bir hatırlatma jvq romu odin ile yükledikten yükledikten sonra :
    *#272*imei no# yaptıktan sonra karşımıza çıkan ekranda XEU yu işaretleyip install dememiz gerekiyor. Telefon yeniden açıldıktan sonra Pc ye bağlayıp güncelleme bulunduğuna dair bildiriye onay verip adımları izlememiz yeterli olacaktır. Yaptığım işlemleri sırasıyla aşağıda görebilirsiniz. En son resimde de jvq dan jvt ye romun güncellenmiş olduğu görülecektir.
    Nasil yapilacagini verdim ilk once odinle 2.3.4 u kuracaksin orda 2.3.4 icin link var onu indir odin programini calistir romun icinden cikan dosyalari odinde uygun yerlere yerlestir 2.3.4 kurulunca yukardaki ara islemleri yap kiesi ac teli tekrar baglayinca 2.3.5 gorecek zaten sonra o kendi gunceller odinle nasil 2.3.4 kuracam diye sorarsin sen.simdi 3 dosyali rom yukleme diye her tarafta yaziyo zaten pit dosyasi.ve üc dosya.daha cikacak onlarin odinde nereye yerlestestirilecegini netten bak cok basit



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: woltmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: feylezof77


    quote:

    Orijinalden alıntı: woltmer

    Arkadaşlar merhaba,

    Şu rom yükleme ile ilgili internette bir ton şey okudum ama kafam iyice karışmış durumda her tarafta kernel, root, romlar falan yazıyor iyice karıştı kafam.
    benim galaxy s telefonumdaki turkcell açılışı ve uygulamalarını silmek için tam olarak ne yapmalıyım ve tavsiye edeceğiniz sorunsuz rom varsa link verirmisiniz yükleme yapmayı becerebilirim sanırım odin ile ilgili bir sürü şey okudum.

    Şİmdiden teşekkürler,,



    Galaxy s kies 2.3.5 guncelleme yaz google a cikar kiesle nasil 2.3.5 jvt rom u yukleyecegin yazar orda gecersin odinlede isin olmamis olur en stabil romlardan bir zaten

    Nasıl yani kiesle rom yükleniyormu? bendeki mevcut turkcell romu zaten güncelliyebiliyorum kiesle ama ben turkcel rom yerine farklı bir rom istiyorum odinlede uğraşmadan nasıl yüklerim jvt romu anlamadım nettende baktım ama kimisi galaxy s2 falan yazmış yanlış olmasın galaxy s benim telefon..


    Ama telefonumuzun bu güncellemeyi görmesi için jvq romun yüklü olması gerekiyor.
    JVQ için link http://hotfile.com/dl/122481899/943a689/...Q.rar.html

    rar şifresi:
    samfirmware.com


    Ve son bir hatırlatma jvq romu odin ile yükledikten yükledikten sonra :
    *#272*imei no# yaptıktan sonra karşımıza çıkan ekranda XEU yu işaretleyip install dememiz gerekiyor. Telefon yeniden açıldıktan sonra Pc ye bağlayıp güncelleme bulunduğuna dair bildiriye onay verip adımları izlememiz yeterli olacaktır. Yaptığım işlemleri sırasıyla aşağıda görebilirsiniz. En son resimde de jvq dan jvt ye romun güncellenmiş olduğu görülecektir.
    Nasil yapilacagini verdim ilk once odinle 2.3.4 u kuracaksin orda 2.3.4 icin link var onu indir odin programini calistir romun icinden cikan dosyalari odinde uygun yerlere yerlestir 2.3.4 kurulunca yukardaki ara islemleri yap kiesi ac teli tekrar baglayinca 2.3.5 gorecek zaten sonra o kendi gunceller odinle nasil 2.3.4 kuracam diye sorarsin sen.simdi 3 dosyali rom yukleme diye her tarafta yaziyo zaten pit dosyasi.ve üc dosya.daha cikacak onlarin odinde nereye yerlestestirilecegini netten bak cok basit



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: woltmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: feylezof77


    quote:

    Orijinalden alıntı: woltmer

    Arkadaşlar merhaba,

    Şu rom yükleme ile ilgili internette bir ton şey okudum ama kafam iyice karışmış durumda her tarafta kernel, root, romlar falan yazıyor iyice karıştı kafam.
    benim galaxy s telefonumdaki turkcell açılışı ve uygulamalarını silmek için tam olarak ne yapmalıyım ve tavsiye edeceğiniz sorunsuz rom varsa link verirmisiniz yükleme yapmayı becerebilirim sanırım odin ile ilgili bir sürü şey okudum.

    Şİmdiden teşekkürler,,



    Galaxy s kies 2.3.5 guncelleme yaz google a cikar kiesle nasil 2.3.5 jvt rom u yukleyecegin yazar orda gecersin odinlede isin olmamis olur en stabil romlardan bir zaten

    Nasıl yani kiesle rom yükleniyormu? bendeki mevcut turkcell romu zaten güncelliyebiliyorum kiesle ama ben turkcel rom yerine farklı bir rom istiyorum odinlede uğraşmadan nasıl yüklerim jvt romu anlamadım nettende baktım ama kimisi galaxy s2 falan yazmış yanlış olmasın galaxy s benim telefon..


    Ama telefonumuzun bu güncellemeyi görmesi için jvq romun yüklü olması gerekiyor.
    JVQ için link http://hotfile.com/dl/122481899/943a689/...Q.rar.html

    rar şifresi:
    samfirmware.com


    Ve son bir hatırlatma jvq romu odin ile yükledikten yükledikten sonra :
    *#272*imei no# yaptıktan sonra karşımıza çıkan ekranda XEU yu işaretleyip install dememiz gerekiyor. Telefon yeniden açıldıktan sonra Pc ye bağlayıp güncelleme bulunduğuna dair bildiriye onay verip adımları izlememiz yeterli olacaktır. Yaptığım işlemleri sırasıyla aşağıda görebilirsiniz. En son resimde de jvq dan jvt ye romun güncellenmiş olduğu görülecektir.
    Nasil yapilacagini verdim ilk once odinle 2.3.4 u kuracaksin orda 2.3.4 icin link var onu indir odin programini calistir romun icinden cikan dosyalari odinde uygun yerlere yerlestir 2.3.4 kurulunca yukardaki ara islemleri yap kiesi ac teli tekrar baglayinca 2.3.5 gorecek zaten sonra o kendi gunceller odinle nasil 2.3.4 kuracam diye sorarsin sen.simdi 3 dosyali rom yukleme diye her tarafta yaziyo zatenindirdigin romda pit dosyasi la birlikte üc dosya.daha cikacak onlarin odinde nereye yerlestestirilecegini netten bak cok basit



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    12531 Mesaj
    @feylezof77 şu alıntıları bir tane kalacak şekilde siler misin? sayfayı felç ediyorlar... Bu arada adama odin ile uğraşma deyip daha çok.dolandırmışsın. direk darky jvu kursun bitsin :) canavar gibi rom işte... pc üzerinden rom-güncelleme yapılacaksa en hızlı ve kolay yol odindir...ama cwm nin hızı ve yeri ayrıdır...

    Evet build 15te anasayfa uçuyor ama menü geçişleri o kadar hızlı değil. Ancak yine de yeterli seviyede bence... bir iki saniye kadar bekleyince düzeliyor da o kadar bekledikten sonra zaten gereken uygulama vs i.bulmuş oluyoruz :/ sonraki romun çıkışı yakındır bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firaristt -- 29 Ocak 2012; 11:31:23 >
    |
    |
    _____________________________

    SAMSUNG GALAXY S6 ve S6 EDGE KULLANICILAR KULÜBÜ
    <<<Samsung Galaxy S3 i9300 Yazılım-Kamera Ana Konu>>>
    Samsung Galaxy S6 G920F Android MM 6.0.1- Galaxy S5 G900F Android MM 6.0.1 Stok, Galaxy S4 i9500 MM, Galaxy S3 i9300(Stock +Viper Sound Mod)
    i7 2600K @[email protected]
    + Asus P8P67 Pro+ MSI Gaming X GTX 1070Pascal
    +Corsair Vengeane 16GB 1600 CL10+Samsung 840 Evo 120GB SSD+Crucial MX300 750GB SSD+3xHD103SJ(2xraid0+1xDepo)+Corsair HX850i Digital PSU + HAF X+Asus VE247H
    + Logitec G430 + G502
    “We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star. But we can understand the Universe. That makes us something very special.” -Stephen William Hawking
  • Binbaşı
    1288 Mesaj
    İlla alıntı yapmanıza gerek yok.

    @Nick

    Buraya cevabınızı yazabilirsiniz.

    Böyle yapabilirsiniz counter resimleri sayfayı ne kadar uzatmış
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    12531 Mesaj
    @mach2 özetle counter oynayabileceğiz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    SAMSUNG GALAXY S6 ve S6 EDGE KULLANICILAR KULÜBÜ
    <<<Samsung Galaxy S3 i9300 Yazılım-Kamera Ana Konu>>>
    Samsung Galaxy S6 G920F Android MM 6.0.1- Galaxy S5 G900F Android MM 6.0.1 Stok, Galaxy S4 i9500 MM, Galaxy S3 i9300(Stock +Viper Sound Mod)
    i7 2600K @[email protected]
    + Asus P8P67 Pro+ MSI Gaming X GTX 1070Pascal
    +Corsair Vengeane 16GB 1600 CL10+Samsung 840 Evo 120GB SSD+Crucial MX300 750GB SSD+3xHD103SJ(2xraid0+1xDepo)+Corsair HX850i Digital PSU + HAF X+Asus VE247H
    + Logitec G430 + G502
    “We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star. But we can understand the Universe. That makes us something very special.” -Stephen William Hawking
  • Yarbay
    6143 Mesaj
    Gta3 deneyen varmi? nerden indirebiliriz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Since 2004
  • Binbaşı
    1288 Mesaj
    @Firaristt

    Hile var gibi adama şarjörü boşalttım ölmedi bana headshot yaptı ve o adam herkesi öldürüyor pozitroN'un dediği gibi hile var galiba
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
SEO
haberler
Bey Azura
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,063
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.