Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

★★★ Samsung Galaxy Note7 Ana Konu ★★★

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
9.659
Cevap
91
Favori
184.167
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> ★★★ Samsung Galaxy Note7 Ana Konu ★★★
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      4215 Mesaj
      07 Eylül 2016 12:52:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: ..ScReaM

      Evet arkadaşlar Note 7 'yi Ankamall Samsung mağazasından 3500 liraya almış bulunuyorum :)

      Kutu açılışı yapmak için eve geçiyorum. Bir kaç saate video hazır olur

      Kutuyu acarken tekbir getir hocam



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      İNTEL CORE İ5 4690 3.5GHZ 6MB CACHE / EVGA GTX 960 4GB FTW GAMİNG ACX 2.0+ / MSI H81M-PRO-VD / HYPER X FURY 8GB DDR3 1600MHZ / EZCOOL S280 - 480GB SSD / SEAGATE BARRACUDA 1 TB / EVEREST RHİNO 432 / EVEREST EPS-6600 / LOGİTECH G600 - G300S / RAMPAGE HYDRA R6 RAİNBOW RGB MECHANICAL (CHERRY MX BLUE) / RAZER KRAKEN CHROMA 7.1 V2 / LOGİTECH G240 MOUSE PAD / APPLE IPAD 2017 SPACE GRAY 32GB / İPHONE 8 64GB /
    • Yüzbaşı
      305 Mesaj
      07 Eylül 2016 12:52:51

      Şu anda hatırlamıyorum ama akşam size dönüş yapacağım bende mini 2 vardı ben gereksiz gördüğüm için kapatmıştım. Sarı renk tonlu ekran beni daha çok rahatsız etti.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      MuBi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      4589 Mesaj
      07 Eylül 2016 12:58:41

      Samsung bayisinden. Bildigim kadariyla A7 verecekler hocam.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      nec85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      *****
      Aptalların en akıllı tarafı, onlar hiç vakit kaybetmez, başkalarının vakit kaybetmesini sağlar ve bu konuda harıl harıl çalışırlar!
    • Çavuş
      99 Mesaj
      07 Eylül 2016 12:59:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: KIZIL MASKE

      Arkadaşlar... ben mm'dan siyah note 7 almıştım. 2 hafta önce. çok şükür şarj sırasında ne bir ısınma , ne bir donma veya kasma v.s. hiç bir problem yok.
      buna sevinirken bu değişim rüzgarı beni şaşırttı. Yenisini alıp mağdur olma ihtimalim de geliyor aklıma.
      tavsiyelerinize ihtiyacım var

      Aynen bende 19 agustostan beri sorunsuz ve o kadar memnun sekilde kullaniyorum ki. Tam 6. Note cihazim bu sirasiyla ve ilk defa hic bir sorum olmadan mahal memnun kullandigim cihazi değiştirmeli miyim bilmiyorum. Az once samsung bakirkoyden aradilar degisim isteyip istemedigimi sordular talebimi aldilar. Yedek cihaz olaeak a7 vereceklerini soylediler tamam dedim ama emim degilim. Ne yapmaliyim sizce?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      07 Eylül 2016 13:03:23

      Bekliyoruz hocam haberlerinizi
      |
      |
      koruma37 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      99 Mesaj
      07 Eylül 2016 13:05:37

      Yazınız birebir duygularima tercuman olmus hocam (=



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      MuBi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      802 Mesaj
      07 Eylül 2016 13:05:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: BySU


      quote:

      Orijinalden alıntı: KIZIL MASKE

      Arkadaşlar... ben mm'dan siyah note 7 almıştım. 2 hafta önce. çok şükür şarj sırasında ne bir ısınma , ne bir donma veya kasma v.s. hiç bir problem yok.
      buna sevinirken bu değişim rüzgarı beni şaşırttı. Yenisini alıp mağdur olma ihtimalim de geliyor aklıma.
      tavsiyelerinize ihtiyacım var

      Aynen bende 19 agustostan beri sorunsuz ve o kadar memnun sekilde kullaniyorum ki. Tam 6. Note cihazim bu sirasiyla ve ilk defa hic bir sorum olmadan mahal memnun kullandigim cihazi değiştirmeli miyim bilmiyorum. Az once samsung bakirkoyden aradilar degisim isteyip istemedigimi sordular talebimi aldilar. Yedek cihaz olaeak a7 vereceklerini soylediler tamam dedim ama emim degilim. Ne yapmaliyim sizce?

      hiç riske girmeyin derim... değişim yapmazsını, ardından bir sorun yaşarsanız samsung tüm sorumluluğunu yerine getirdiği için sorunun kendisi ve soorumluluğunuzla başbaşa kalırsınız.
      |
      |
      _____________________________





    • Teğmen
      208 Mesaj
      07 Eylül 2016 13:19:12

      Pozitif yaklaşımınız çok olumlu En azından Samsung tarafından iyi yönetilen ama bayiler ve operatörler tarafından katledilen süreçte moral bulabiliyoruz.

      Eninde sonunda olacakta,bu kadar karın ağrıtmaya ne gerek var meselesi aslında biraz.

      Teşekkürler cevap için.
      |
      |
      Bizim Deniz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________


      PSN:omurozturk
    • Yüzbaşı
      305 Mesaj
      07 Eylül 2016 13:32:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: ArtificialIntelligence

      Bekliyoruz hocam haberlerinizi

      Türk telekom müşteri hizmetleri ile az önce görüştüm kendilerine bildirim maili gelmiş bayii ye gidip değişim iade işlemlerinizi yapabileceğimi söyledi.
      Uygun bir boşlukta bayii ile de görüşüp iadesini yapacağım. Sonra da gidip nakit olarak aynı cihazı alacağım.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1784 Mesaj
      07 Eylül 2016 13:37:04
      Arkadaşlar öğlen Samsung tarafından arandım.

      Olayı özetlediler kısacası durumdan haberdar olduğumu belirttim.

      Evime en yakın olan servise cihazı kutu içeriği ile birlikte teslim etmemi istediler.

      Yerine cihaz vermemizi ister misiniz dediler isterim dedi A7 verilecek dediler. Hem cihaz değişimi hem de A7 için kayıt oluşturdular.

      Cihazı teslim etmek için belirli bir süre var mı diye sordum Kasım ayı sonuna kadar teslim edebilirsiniz dediler.

      Yani teslim için acele etmeye çok gerek yok gibi duruyor daha karar vermedim yarın belki iş çıkışı veririm cihazı. Hemen servis cihaz vermeyecekler ise asla teslim etmem yalnız onu söyliyim bunu verir a7 alırım sonra a7 verir yeni note 7'yi alırım başka türlüsünü kabul etmem.

      Kendiniz çağrı merkezini arayıp sinirinizi bozmayın telefondaki arkadaş gayet yardımcı ve bilgili bir hanımefendiydi.

      Bu arada cihazı vatan bilgisayar'dan aldığımı söyledim. Ora ile işiniz yok servis ilgilenecek sizin sorununuz ile dediler.

      Bakalım hakkımızda hayırlısı.
      |
      |
      _____________________________

      Xbox One Gamertag:xBourneGamerx




    • Yüzbaşı
      305 Mesaj
      07 Eylül 2016 13:38:23
      Bu arada az önce samsung da aradı değişim talep ederseniz en yakın servise yönlendirip cihazını teslim etmenizi ve emanet cihaz vermek için işlemlerinizi yapabilirim diye bilgi verdi. Bende aldığım yerle görüşüp sonrasında karar vereceğim dedim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      46 Mesaj
      07 Eylül 2016 13:46:50
      Beni biraz önce Samsung tan aradılar. Telefonu kutusuyla beraber bırakın dediler. İşin ilginç yeri burada samsung servisi yok dedim hiç farketmez beyaz eşya servisine bile bırakabilirsiniz onlar size a7 verecek dediler bende servislerin hepsini aradım telefon bayileride dahil hiçbirinin haberi yok aldığınız yere bırakın diyor. Allah tan aldığım yer sağolsun ilgilide bana bugün telefon verecek tekrar. Yani arkadaşlar Samsung üzerine düşeni yapıyor da bayilerin haberleri bile yok bu süreç nasıl çözülecek bilemiyorum.
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      305 Mesaj
      07 Eylül 2016 13:49:54

      Aynen öyle arkadaşım servislerin bir çoğu sanki başka firmadan para kazanıyor gibi bir tavır sergiliyor. Ama bu süreçten sonra samsung oralarla da ilgilenir diye düşünüyorum. Note 7 samsung için de bir dönüm noktası oldu.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      crpt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      4181 Mesaj
      07 Eylül 2016 13:52:10

      Servisteyken bizi arayin dedi bugun benle gorusup bilgi veren arkadas hoca.



      < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
      |
      |
      crpt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Çavuş
      46 Mesaj
      07 Eylül 2016 14:06:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: jinjin

      Servisteyken bizi arayin dedi bugun benle gorusup bilgi veren arkadas hoca.

      Açıkçası benim telefoncu sağolsun tam destek verdi. Bana telefonda vermişti zaten idareten şimdi başka bir telefon daha verecek. İsmimi de Samsung a yazdırmış zaten ben herşeyi hallederim diyor. O yüzden buradaki servis yada bayilerle hiç uğraşmaya değmez adamı kanser ederler resmen. Onu bunu bilmem ama Samsung gerekeni yapıyor. Bayilerde içinde mutlaka bir düzenleme yapacaktır.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      294 Mesaj
      07 Eylül 2016 14:09:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: Furkovic


      Eksiler önden




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4589 Mesaj
      07 Eylül 2016 14:13:19
      Gear VR hangi kargo ile gönderiliyor beyler?



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      *****
      Aptalların en akıllı tarafı, onlar hiç vakit kaybetmez, başkalarının vakit kaybetmesini sağlar ve bu konuda harıl harıl çalışırlar!
    • Yarbay
      14540 Mesaj
      07 Eylül 2016 14:13:25
      Nedir bu muhabbetler.ozet gececek olan varmi?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Intel Core i7 8700K(5ghz oc)--MSI GeForce GTX 1080 Ti ARMOR 11G OC--DELL S2716DG 27inc(2560 x 1440)144 Hz G-Sync--GIGABYTE Z370 AORUS Gaming 7--16GB(2x8) GSKILL RipjawsV Siyah DDR4 3200Mhz CL16(3466 CL15 oc)--960 EVO 500 GB NVMe M.2 SSD--Samsung 250GB 850 EVO--Crucial M500 240GB--PHANTEKS P400S TEMPERED GLASS BLACK/RED--EVGA SuperNOVA 750 G2 80 GOLD--NZXT Kraken X62 Liquid Cooling System--HARMAN KARDON Soundsticks Wireless 2.1 Speaker System--CORSAIR K70 LUX Mechanical Gaming Keyboard--ROCCAT KONE EMP RGB Gaming Mouse--Creative Sound Blaster Tactic 3D Sigma USB Gaming Headset
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      07 Eylül 2016 14:14:41

      Yurtiçi hocam
      |
      |
      ZSARA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      4040 Mesaj
      07 Eylül 2016 14:15:34
      Servis beni de aradı. Oldukça samimi bir şekilde özür dilediler. İster ürünü değiştirelim, isterseniz başka bir samsung ürünü alın (s7 edge sanırım) isterseniz para iadesi dedi. Bende iade istedim, oraya bu not düşüldü. Panora'daki bayiyi şikayet ettim, onu da not aldılar. Bir kaç sefer özür dileyip telefonu kapattılar. Bu ilgili tavrı, bayilerden de bekliyoruz.
      |
      |
      _____________________________

      PSN : Thedeli78
      XboxLive : Thedelixbox
    Hızlı Cevap




Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.