Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE Fan Edition [ANA KONU] (808. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
25.514
Cevap
227
Favori
1.475.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 806807808809810
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • WhatsApp mesajları ben kilidi açmadığım sürece düşmüyor ve tek tık oluyornuş mesaj atanlarda. Hiç böyle bir problemim yoktu dün wi fi yi unutup tekrar bağlandıktan sonra oldu. Ne yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WhatsApp mesajları ben kilidi açmadığım sürece düşmüyor ve tek tık oluyornuş mesaj atanlarda. Hiç böyle bir problemim yoktu dün wi fi yi unutup tekrar bağlandıktan sonra oldu. Ne yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz hala yok temmuz guncellemsi yok agustos guncellemesi diyip durun.. ben halen 7 deyim, hicbir zaman da oreo ya gecmeyecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt
    arka planda ağ kullanımını kapatmışsınızdır. Tasarruf ayarlarına girip tekrar açınız.
  • _botturgec_ kullanıcısına yanıt
    Bu konuyu yabancı sitelerde araştırdım. Benzer durumlar yabancı kullanıcılarda da görülmüş. Sonuç olarak sorun kesinlikle donanımsal. Zaten onlar da öyle demişler.

    Benim başıma güncelleme yaptıktan hemen sonrası geldiği için sorunun yazılımsal olduğunu düşünmüştüm (eklediğim fotoya dikkatli bakılırsa sağ alt ve üst tarafta simetrik bir çıkıntı var acaba yazılımsal mı dedirtti). Sağ kıvrımlı kısım (edge denilen yer) boydan boya çalışmıyor. Bu durum beni öyle aman aman etkilemiyor ama can sıkıcı bir durum sonuçta. Sağ taraftan bildirim panelini çekiyordum, o iş yalan oldu.

    Bir de kalemle ekrana yazı yazmak istediğimde ara ara yazmıyor. Yer Yer sert bastırmak veya üzeriden geçmek gerekiyor ki bu da can sıkıcı bir durum. Ağustos güncellemesi öncesi yağ gibi kayıyordu bu da bir gerçek. Ayrıca ekranın sağ tarafı bazen algılamıyor, bir iki oefa dokunmak gerekebiliyor.

    Belki eylül güncellemesi veya kesin olmamakla birlikte android 9 güncellemesi sonrası bazı şeyler düzelir diye umut ediyorum. Sağ edge kısımın çalışmama ihtimali %99.9 ama ekranın çalışan yerlerindeki hassasiyet ve yazma rahatlığı sorunu giderilebilir.

    Telefon fiyatları aşırı arttığı için para iadesi de pek bir işe yaramaz. Sıfır telefon vereceklerini de hiç zannetmiyorum (neredeyse 1000 TL arttı %50 eder). Ekranı değiştirirken telefona da baya zarar veriyorlar (önceki sayfalarda vardı mavi telefon mahvetmişler resmen çizikler olsun home butonu yerine oturmamış vs.) Çift hattı aktif bir şekilde kullanıyorum ve yedek telefonum yok. Maalesef bu şekilde kullanacağım. Bu telefonu alırken ithalatçı garantisi olduğunu ve bunun büyük bir risk olduğunu biliyordum ve başıma geldi. Durumu kabullenmeye ve sorun etmemeye çalışıyorum.

    XDA gibi sitelerde önce sol kısım çalışmazken sonradan sağ kısım da çalışmamaya başladı gibi şeyler yazmışlar. Yani bu durum gittikçe büyüyebilir. Öyle bir durumun olmamasını umut ediyorum. O zaman işler daha da karışabilir.

    İyi günler.

    SAMSUNG GALAXY NOTE Fan Edition [ANA KONU]




  • Arkadaşlar bir çılgınlık yapıp telefonu tuzlu suya soktum, deneyimlediğim şeyleri sizlerle paylaşmak istedim.

    telefonum bu testten başarıyla geçti.
    Başta bi tedirgin olsamda suyun içinde saatlerce kaldım cebime bile soktum hatta telefonla kulaç bile attım.
    Suyun altında videolar ve fotoğraflar çektim. çıkınca güzelce dışını kurulayıp kullanmaya devam ettim

    Suya sokacaklara tavsiyeler eğer böyle bir niyetiz varsa şarjın %100 olduğuna emin olun çünkü çıkardıktan sonra şarj etmeniz mümkün olmucak telefon girişlerinde nem algılandı uyarısını veriyor ve şarja kapıyor kendini. ben yaklaşık 1.5 2 saat kaldım telefonla suda sarjım iyi bi seviyedeydi
    saat gece 1 de sarjı bitti sarj edemedim tabiki aynı uyarıyı verdi ve sarja kapadı kendini sabaha kadar serin bir yerde muhafaza edip sabah şarja taktığımda dolum gerçekleşti.

    şuan sıkıntısız bir şekilde kullanmaya devam ediyorum.

    2.tavsiye sudan çıktıktan sonra kalemede su girdiği için yaylı bölge kendini yukarı atmıyo takılıyo ,biraz uğraştım çıkarmaya içine tuzlu su girip kuruduğu için kalemin tepe kısmı takılma yapıyor. çözümü çok basit sıcak suyla kalemi yıkıyorsunuz o tuz akınca eskisi gibi çalışıyor.

    tek tedirginliğim telefonun içine giren tuzlusuda orada kurudu ve kaldı acaba bir sıkıntı yaşatırmı ilerleyen zamanlarda bide sıcak suyla telefonuda yıkasam mı diye düşünmedim değil :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulak76

    arka planda ağ kullanımını kapatmışsınızdır. Tasarruf ayarlarına girip tekrar açınız.
    olmuyor hocam. whatsapp a girmediğim sürece yeni mesajlar gözükmüyor. sanki interneti yeni açmış gibi davranıyor
  • Arkadaslar burda kac kisi kullaniciyiz toplu bir sikayet yapalim.batarya gelmesi icin gun gectikce tedirgin oluyorum napicaz biz boyle

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thuglifeee kullanıcısına yanıt
    Allah utandırmasın keşke tuzlu sudan çıkar çıkmaz telefonu normal suyla komple yıkasaydınız. Daha iyi olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türbülans Havayolları A.Ş T kullanıcısına yanıt
    Nooolur geç ...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thuglifeee

    Arkadaşlar bir çılgınlık yapıp telefonu tuzlu suya soktum, deneyimlediğim şeyleri sizlerle paylaşmak istedim.

    telefonum bu testten başarıyla geçti.
    Başta bi tedirgin olsamda suyun içinde saatlerce kaldım cebime bile soktum hatta telefonla kulaç bile attım.
    Suyun altında videolar ve fotoğraflar çektim. çıkınca güzelce dışını kurulayıp kullanmaya devam ettim

    Suya sokacaklara tavsiyeler eğer böyle bir niyetiz varsa şarjın %100 olduğuna emin olun çünkü çıkardıktan sonra şarj etmeniz mümkün olmucak telefon girişlerinde nem algılandı uyarısını veriyor ve şarja kapıyor kendini. ben yaklaşık 1.5 2 saat kaldım telefonla suda sarjım iyi bi seviyedeydi
    saat gece 1 de sarjı bitti sarj edemedim tabiki aynı uyarıyı verdi ve sarja kapadı kendini sabaha kadar serin bir yerde muhafaza edip sabah şarja taktığımda dolum gerçekleşti.

    şuan sıkıntısız bir şekilde kullanmaya devam ediyorum.

    2.tavsiye sudan çıktıktan sonra kalemede su girdiği için yaylı bölge kendini yukarı atmıyo takılıyo ,biraz uğraştım çıkarmaya içine tuzlu su girip kuruduğu için kalemin tepe kısmı takılma yapıyor. çözümü çok basit sıcak suyla kalemi yıkıyorsunuz o tuz akınca eskisi gibi çalışıyor.

    tek tedirginliğim telefonun içine giren tuzlusuda orada kurudu ve kaldı acaba bir sıkıntı yaşatırmı ilerleyen zamanlarda bide sıcak suyla telefonuda yıkasam mı diye düşünmedim değil :))
    Hemen bir sorun olmuyor, tuzlu su çok az da olsa telefonun içine girdiyse, devre elemanlarının lehim, birleşme yerinde oksit oluşturuyor ve çok ciddi hasarlara sebep oluyor, telefon ile tuzlu suya ASLA girilmez. Umarım şansınız vardır da birşey olmaz, yoksa geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _botturgec_

    Hocam güncelleme kaynaklı olduğuna emin misiniz? Yazılımsal gibi gelmiyor bana sorun. Çünkü sert basınca çalışıyor bende.
    Selam Hocam,

    Aynı sorun geçtiğimiz ay benim de başıma geldi.

    Şubat'ta HB'den aldığım telefonun sol edge kenarı şerit şeklinde hassasiyet kaybı yaşadı. Delta Servise 14 Ağustos tarihinde telefonumu gönderdim ve günlük olarak statüsünü takip ediyorum. Önce "inceleme", ardından "parça bekleniyor" durumuna aldılar.

    Bugün, 14 iş günü tamamlanmış olacak; bugün mail attım ve incelemenin devam ettiğini yazılı olarak belirttiler.

    Sen de telefonunu gönderdin mi?

    Bu arada diğer arkadaşlara da soruyor olayım. Servise gönderilen cihazların 20 iş günü içinde tamir edilmesi gerekiyor diye biliyorum. Bu durumda ne yapmak gerekir?

    Teşekkürler,




  • Hocam ben kendime bir yedek telefon ayarlayıp göndereceğim ilk fırsatta. O resmi süreyi aştıkları taktirde tüketici hakem heyeti ile her türlü kazanılır.



    Süreç hakkında gelişmeler olduğuna bilgi verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    20 gün içinde tamir edemezlerse para iadesi yapacaklarını tahmin ediyorum. Eğer size masraf çıkarmaya kalkarlarsa (darbeye bağlı oldu vs gibi) ver elini tüketici heyeti mahkemesi. Mahkeme kesinlikle lehinize kara verecektir.
  • delisin_58 kullanıcısına yanıt
    aynı sorun bende de var. ekranın sol kenarını algılamıyor. cumartesi günü gidip teslim edeceğim delta servise. değişim talep edeceğim bakalım ne diyecekler.
  • Dostlar telefon ekranı kilitliyken Wi-Fi açık olmasına rağmen her hangi bir İLETİM olmuyor. Kilidi açıyorum WhatsApp bildirimi düşüyor. Bazı uygulamalara girmeden kilidi açsam bile bildirim düşüyor. Ayarlarda her şey tamam sıkıntı yok. Dün telefona DNS girdim başka bir şey yapmadım. Eski haline aldım düzelmiyor bir türlü... Wipe Cache yapacağım şimdi.

    Wipe Cache durumu düzeltti gibi. umarım tekrarlamaz

    Kısmet hayır varmış. Koskoca samsung klavyede konuşarak yazma neden yok diyordum varmış ayarları karıştırırken buldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Havya Makinesi -- 10 Eylül 2018; 19:15:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayaydin

    Nooolur geç ...
    Asla boşuna uğraşma geçmeyecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türbülans Havayolları A.Ş T kullanıcısına yanıt
    Noolur ama nooooolur geç....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alfistakvarist A kullanıcısına yanıt
    Götürün hocam. Ben götürdüm verdim servise 4 günde geri verdiler. Şuan gayet sorunsuz. Herhangibir sorun olmadı verdiğim gibi aldım. Garanti kapsamına giriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bir kod vardı onunla beyaz dengesi ayarlıyorduk bilen varsa yazabilir mi
  • 
Sayfa: önceki 806807808809810
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.