Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

SAMSUNG GALAXY NOTE Fan Edition [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: DARKKO70, dr.tyler Daha Az
2 Kayıtlı Üye, 4 Misafir Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
16.502
Cevap
294
Favori
678.797
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> SAMSUNG GALAXY NOTE Fan Edition [ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      210 Mesaj

      Merhaba Ben cihazi hard reset yaptim duzelmedi. Ne onerirsiniz.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Turkata0661 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      219 Mesaj

      sorun nedir ?
      |
      |
      bora2004 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj

      Kardeş ben de note 8 ya da note fe alacağım.



      Yedek parça olayını sordum, ama net bir şey söyleyen yok.



      Ancak Risk var ortada orası kesin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      iyo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      historia est magistra vitae
    • Teğmen
      210 Mesaj

      Gps test uygulamasında uydu bulmuyor. Gps sinyal yok. Navigasyon özelliğini kullanamıyorum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      joof kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      219 Mesaj

      https://androidnedir.com/galaxy-note-8-gps-sorunlarini-duzeltme/ note8 için birşey buldum deneyin belki işe yarar
      |
      |
      bora2004 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      162 Mesaj

      Google ayarlarından veriyi silip izinleri gözden geçirin



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      bora2004 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Onbaşı
      30 Mesaj

      Bence yok büyük yanılgı içindesin. Yedek parça desteği yok ki telefonunu servise verip ekranı degiştirebilsin.



      Ne samsung ne de delta servisi ekranmış, bataryaymış böyle bir destek sunmuyor. Çok iyimsersin bence bu konuda.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      joof kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      219 Mesaj

      ne demek sunmuyor. bir kaç sayfa geriye gidersen serviste ekranı değişen arkadaşın mesajını okuyabilirsin.
      |
      |
      mikarichi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      210 Mesaj

      Denedim ne yazik ki olmuyor. Sanirim problem hardware. Baska bu problemi yasayan varmi.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Turkata0661 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • DH Yönetici
      7397 Mesaj
      2-3 gündür birşey dikkatimi çekti, sürekli olan birşey değil, amam bu ara 2-3 defa olunca yeni farkettim...

      bir numarayı arıyorum, aranıyor görünüyor ama aramıyor, seni aradıklarında ise telefon normal çalışıyor.

      Uçak modunu açıp kapatınca düzeliyor....
      |
      |
      _____________________________

      Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
      Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
      Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...

    • Çavuş
      48 Mesaj

      Benimki de aynı. Gps konumu buluyor whatsaptan konum da atabiliyorum ama gps programları vs uydu bulmuyor ve tek sorun navigasyon çalışmıyor sorunu da çözemedim ilginç bi durum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      bora2004 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Er
      9 Mesaj

      Ringke kılıflarıda tavsiye ederim. Siteside güvenilir. Note fe için fazla spigen seçeneği yok şu anda zaten



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Arph kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      210 Mesaj

      Sanırım cihazda GPS sinyal problemi var. Hardware problemi gibi gözüküyor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Dvl25 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      226 Mesaj
      Şehir merkezinde değilde kırsalda oturanlar için söyliyim,iphone cihazımla aramaların geldiği noktada bu cihazla aramalar kapsama alanı dışına düşerek mesajla uyarı aldım hep.Telefonu iş için kullananların bilgisi olsun.
      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj

      Kesinlikle haklısın bu telefonun sinyal çekim seviyesi düşük, bende Lumia 950 XL varken evde rahatça konuşma yapabiliyordum, bu telefonla ise eve girdiğim andan itibaren neredeyse sürekli ulaşılamıyor oluyorum.
      |
      |
      dizigen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      366 Mesaj
      TELEFONUMUN SAĞ EDGE EKRANIN DOKUNMATİĞİNİN ÇALIŞMAMASI NEDENİYLE 06.07.2018 TARİHİNDE DELTAYA GÖNDERDİĞİMİ DAHA ÖNCEDE BURADA BİLDİRMİŞTİM. HALEN DAHA TALEBİM SONUÇLANMAMIŞ OLUP, KONUYU ÖNCEDEN GÖRÜP SONUCUNU MERAK EDEN ARKADAŞLAR OLDUĞUNDAN SON DURUMU PAYLAŞMAK İSTEDİM. BİR DAHA DELTA TELEFON ALIR MIYIM BİLMİYORUM. AZ ÖNCE SON BİRKEZ MAİL GÖNDERDİM MAİL METNİNİ AŞAĞIYA ÇIKARDIM. GELECEK CEVABI ÇOK MERAK EDİYORUM.

      ""06.07.2018 tarihinde 396445 form no ile Samsung Galaxy Fan Edition model telefonumu son zamanlarda baş gösteren kronik "Sağ edge ekranının dokunmatiğinin çalışmadığı" gerekçesi ile tarafınıza teslim ederek 6502 sayılı Kanun gereğince seçimlik haklarımdan ürün bedel iadesini talep ettim. o günden bu güne birçok kez konu hakkında bilgi istememe rağmen genellikle geçiştirici tavırlarla talebimin değerlendirmemekte diretmektesiniz. Bir telefon görüşmesinde "Neden iade istedin" şeklinde mahalle tamircisi edasıyla son derece müşteri memnuniyetinde uzak bir tavrı yakıştırmamaktayım. 20 iş gününü geçmiş olmasına rağmen talebim sonuçlanmamış olup yaklaşık 1 aydır tarafınızca mağdur edilmekteyim. İlgili kanun ve garanti belgesi yönetmeliğinde de belirtilen 20 iş gününün dolması sebebiyle Hakem Heyetine başvurma hakkım olmasına rağmen iyi niyetimi göstermek amacıyla talebimin (Bedel İadesi) en kısa sürede sonuçlandırılmasını buradan tekrar hatırlatmak isterim. "Gecikmenin devam etmesi durumunda bahsi geçen 20 iş gününün dolması sebebiyle" veya "talebim dışında farklı bir işlem uygulanması (onarım) durumunda ise 6 ay içerisinde donanımsal bir parçanın değiştirilmesi sebebiyle" bünyesinde de rapotör olarak görev yaptığım İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı vasıtasıyla mevzuatlara uygun olarak lehime karar çıkacağını ve bu durumda posta ve bilirkişi ücretlerinin de servisinize yükleneceği bilinmesi ve daha fazla bir mağduriyet yaratmamak adına talebimin en kısa süre içerisinde değerlendirilmesi hususunda, gereğini rica ederim.""
      _____________________________


      SAMSUNG Galaxy Note Fan Edition




    • Teğmen
      226 Mesaj

      Ekranı çok net cihazın,sırf bu yüzden kullanmayı denedim,gece düşük ışıkta çekimlerininde hayli kötü olduğunu söyleyebilirim.İş için ulaşılabilmek benim için önemli olduğu için malesef gene SE'ye taktım sim kartını.İphone 7 ile takas edeceğim.Sinyal gücü çok önemli benim için.
      |
      |
      esendağlı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1390 Mesaj
      quote:

      Orijinalden alıntı: malicinar

      TELEFONUMUN SAĞ EDGE EKRANIN DOKUNMATİĞİNİN ÇALIŞMAMASI NEDENİYLE 06.07.2018 TARİHİNDE DELTAYA GÖNDERDİĞİMİ DAHA ÖNCEDE BURADA BİLDİRMİŞTİM. HALEN DAHA TALEBİM SONUÇLANMAMIŞ OLUP, KONUYU ÖNCEDEN GÖRÜP SONUCUNU MERAK EDEN ARKADAŞLAR OLDUĞUNDAN SON DURUMU PAYLAŞMAK İSTEDİM. BİR DAHA DELTA TELEFON ALIR MIYIM BİLMİYORUM. AZ ÖNCE SON BİRKEZ MAİL GÖNDERDİM MAİL METNİNİ AŞAĞIYA ÇIKARDIM. GELECEK CEVABI ÇOK MERAK EDİYORUM.

      ""06.07.2018 tarihinde 396445 form no ile Samsung Galaxy Fan Edition model telefonumu son zamanlarda baş gösteren kronik "Sağ edge ekranının dokunmatiğinin çalışmadığı" gerekçesi ile tarafınıza teslim ederek 6502 sayılı Kanun gereğince seçimlik haklarımdan ürün bedel iadesini talep ettim. o günden bu güne birçok kez konu hakkında bilgi istememe rağmen genellikle geçiştirici tavırlarla talebimin değerlendirmemekte diretmektesiniz. Bir telefon görüşmesinde "Neden iade istedin" şeklinde mahalle tamircisi edasıyla son derece müşteri memnuniyetinde uzak bir tavrı yakıştırmamaktayım. 20 iş gününü geçmiş olmasına rağmen talebim sonuçlanmamış olup yaklaşık 1 aydır tarafınızca mağdur edilmekteyim. İlgili kanun ve garanti belgesi yönetmeliğinde de belirtilen 20 iş gününün dolması sebebiyle Hakem Heyetine başvurma hakkım olmasına rağmen iyi niyetimi göstermek amacıyla talebimin (Bedel İadesi) en kısa sürede sonuçlandırılmasını buradan tekrar hatırlatmak isterim. "Gecikmenin devam etmesi durumunda bahsi geçen 20 iş gününün dolması sebebiyle" veya "talebim dışında farklı bir işlem uygulanması (onarım) durumunda ise 6 ay içerisinde donanımsal bir parçanın değiştirilmesi sebebiyle" bünyesinde de rapotör olarak görev yaptığım İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı vasıtasıyla mevzuatlara uygun olarak lehime karar çıkacağını ve bu durumda posta ve bilirkişi ücretlerinin de servisinize yükleneceği bilinmesi ve daha fazla bir mağduriyet yaratmamak adına talebimin en kısa süre içerisinde değerlendirilmesi hususunda, gereğini rica ederim.""
      Verecekleri cevabı merakla bekliyorum.

      Arkadaşlar, akıllı yakalamayı kullanmaya çalıştım bugün :) Güç ve ana ekrana gelme tuşuna aynı anda iki saniye basılı tutunca ekran görüntüsü yakalıyor, biliyorsunuz. Eli kaydırarak, birkaç kez yapmaya çalıştım ama tek tük işe yaradı :) Hata bende, ben beceremedim, biliyorum ama eli nasıl ayarlamak lazım ki? Sık sık ekran görüntüsü alan biriyim ve açıkçası cihazın ana ekrana gelme tuşu arızalanır diye de biraz çekiniyorum.

      Kaydırarak ekran görüntüsü alma işinde pro olan var mı acaba?
      _____________________________



      SAMSUNG Galaxy Note Fan Edition




    • Yarbay
      3163 Mesaj
      quote:

      Orijinalden alıntı: malicinar

      TELEFONUMUN SAĞ EDGE EKRANIN DOKUNMATİĞİNİN ÇALIŞMAMASI NEDENİYLE 06.07.2018 TARİHİNDE DELTAYA GÖNDERDİĞİMİ DAHA ÖNCEDE BURADA BİLDİRMİŞTİM. HALEN DAHA TALEBİM SONUÇLANMAMIŞ OLUP, KONUYU ÖNCEDEN GÖRÜP SONUCUNU MERAK EDEN ARKADAŞLAR OLDUĞUNDAN SON DURUMU PAYLAŞMAK İSTEDİM. BİR DAHA DELTA TELEFON ALIR MIYIM BİLMİYORUM. AZ ÖNCE SON BİRKEZ MAİL GÖNDERDİM MAİL METNİNİ AŞAĞIYA ÇIKARDIM. GELECEK CEVABI ÇOK MERAK EDİYORUM.

      ""06.07.2018 tarihinde 396445 form no ile Samsung Galaxy Fan Edition model telefonumu son zamanlarda baş gösteren kronik "Sağ edge ekranının dokunmatiğinin çalışmadığı" gerekçesi ile tarafınıza teslim ederek 6502 sayılı Kanun gereğince seçimlik haklarımdan ürün bedel iadesini talep ettim. o günden bu güne birçok kez konu hakkında bilgi istememe rağmen genellikle geçiştirici tavırlarla talebimin değerlendirmemekte diretmektesiniz. Bir telefon görüşmesinde "Neden iade istedin" şeklinde mahalle tamircisi edasıyla son derece müşteri memnuniyetinde uzak bir tavrı yakıştırmamaktayım. 20 iş gününü geçmiş olmasına rağmen talebim sonuçlanmamış olup yaklaşık 1 aydır tarafınızca mağdur edilmekteyim. İlgili kanun ve garanti belgesi yönetmeliğinde de belirtilen 20 iş gününün dolması sebebiyle Hakem Heyetine başvurma hakkım olmasına rağmen iyi niyetimi göstermek amacıyla talebimin (Bedel İadesi) en kısa sürede sonuçlandırılmasını buradan tekrar hatırlatmak isterim. "Gecikmenin devam etmesi durumunda bahsi geçen 20 iş gününün dolması sebebiyle" veya "talebim dışında farklı bir işlem uygulanması (onarım) durumunda ise 6 ay içerisinde donanımsal bir parçanın değiştirilmesi sebebiyle" bünyesinde de rapotör olarak görev yaptığım İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı vasıtasıyla mevzuatlara uygun olarak lehime karar çıkacağını ve bu durumda posta ve bilirkişi ücretlerinin de servisinize yükleneceği bilinmesi ve daha fazla bir mağduriyet yaratmamak adına talebimin en kısa süre içerisinde değerlendirilmesi hususunda, gereğini rica ederim.""
      bilgi için teşekkürler.

      süreç ve sonuç hakkında da bilgilendirirseniz bizim başımıza gelirse ne yapacağımızı biliriz.

      tekrar teşekkürler.
      |
      |
      _____________________________





    • Teğmen
      219 Mesaj

      ekrana hafifçe temas ederek solda sağa kaydırıyorsun çok basit. stabil çalışıyor böyle bir sıkıntı yok
      |
      |
      Leon FR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
paykasa
Yeni Abonelik d-smart
SEO
paykasa
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.