Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE Fan Edition [ANA KONU] (625. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25.514
Cevap
227
Favori
1.475.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 623624625626627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburdanın kendi mağazasına mavi gelmiştir. 2.299 TL
    https://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-note-fan-edition-dual-sim-ithalatci-garantili-p-HBV000008S8AE?magaza=ceptelefonuonline&utm_source=pc&utm_medium=epey&utm_campaign=c&utm_content=c&utm_term=k&wt_pc=21.c.k.pc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gkslbyr -- 16 Mayıs 2018; 0:16:28 >




  • İşte mavi ve gri arasında kaldım ben de..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BORUBEY06

    Merhaba,
    Aslında bende dahil olmak kaydıyla birbirimizi pek dinlemeyen bir toplumuz, yazmayacaktım ama bilginiz fikriniz olsun diye deneyimimi yazıyorum buraya.

    Öncelikle telefonda dün gece itibariyle "ağda kayıtlı değil" hatası almaya başladım. Ekran şebeke kısmında "dur" işaretine benzer bir simge çıktı. Arama , sms ve mobil ağ kesildi. Hattı başka cihazda denedim sim kartta falan bir problem yoktu. Ankara Delta servise dittim, 8.0 Oreo dan 7.0 Nougat a aldılar , yazılımı sıfırladılar, dediler ki İstanbul Delta merkeze gitmesi lazım. Dedim ben gönderirim. Altını çizerek söyleyeyim bana göre bu sorunu tetikleyen olay telefonun ısınması. Sürekli 35-45-50 derecelerde, ısındı ısındı içinde bir şeyleri çalışmaz hale getirdi diye düşünüyorum. Velhasıl telefonu kutuladım, faturasını aparatlarını eksiksiz, tabiri caiz ise naylonuna kadar koyup, sarıp sarmalayıp hepsiburada ya gönderdim.Size de tavsiyemdir ; yaşadığım sorunu kısaca temiz bir kağıda yazdım, alındığı gibi kullanıldığından hiçbir fiziksel etkene maruz kalmadığından bahsettim. Ha tabi telefonun iyice bir fotoğrafını da çektim mandepsiye gelmemek için..


    Şimdi normalde telefonun içini açıp bordun üzerindeki bir parçayı değiştirmeleri lazım.Sorun donanımsal.. Ama ben yazmış olduğum yazıda, kesinlikle "tamir talep etmediğimi" değişim ya da para iadesi istediğimi söyledim. Bunu yazmamda ki sebep, tüketici haklarına göre, ürünün ilk 6 ayında kullanıcıdan kaynaklanmadığı tespit olunan hata veya hasarlarda "tüketicinin ürünü iade etmesi,ürün mukabili veya üst bir modeli ile değişim talep etmesi uygun olur " maddesi yer almakta. Yani telefonun ısınmadan ya da başka bir sebepten ötürü içindeki belli bir parçanın çalışmaz hale gelmesi tüketicinin hatası olamaz. Tüketicinin hatası olabilmesi için, birden fazla parçada ; cihazı suya düşürme, cihazı düşürerek fiziksel ve donanımsal olarak zarar verme, yasal olmayan yazılım vs. yükleme gibi sebeplerin dile gelmesi lazım..

    İşlemler sonuçlandığında ,eğer cihaz tamir edilerek gelir ise kabul etmeyeceğim kesinlikle. Ne yazılım atıldı ne virüs bulaştırıldı, çoğunlukla iş amaçlı sosyal medya ve programların dışında hiç bir uygulama kullanılmadı, telefonun sırtı masadan doğru dürüst kalkmadı bile. (parmak okuyucusu önde olduğundan ) Eğer firma seçenek sunarsa muhtemelen yine aynı cihazı ve yine siyah rengini alacağım. Bir ihtimal para iadesi de aklımda ama Note fe yerine beğendiğim bir model şu an kafamda yok..

    (Not : Dikkat edileceği üzere yukarıdaki yazıda "hocam" ," arkadaşlar" gibi sıfatlar kullanılmamış, kullanılmamasına azami özen gösterilmiştir. )

    Teşekkürler ve iyi forumlar..
    Aynı sorun bendede var 2 3 gündür ne yapacağımı bilemiyorum.




  • ŞahSultanFE kullanıcısına yanıt
    Çok basit, direkt göndereceksiniz, eksiksiz.. Sıkıntınızı yazıp , sorunun sizden değil üretimden kaynaklandığını belirteceksiniz. Çözülemezse tüketici haklarına gideceksiniz.
  • BORUBEY06 kullanıcısına yanıt
    Merhaba öncelikle geçmiş olsun.Cihaza herhangi bir rom yükleme vb yaptiniz mi?Çok önceki sayfalarda bununla ilgili paylasımda bulunmustum.Fakat arkadaslar gulup gecmisti.Havalar iyice isinsin bu tip sorunlar artarak cikacak.O yuzden samsungda harici olarak bu rom degisikligi vb yapilmasin diye oreo ile bazi onlemler almisti.Benim gibi orjinal rom ile devam edenlerin bu tip problemleri olmuyor arti foruma bile ugramiyorlar artik.Siz cok detayli bir sekilde bilgilendirmek istemissiniz bende ekstra ekleme ihtiyaci duydum.Ayrica ekran suresi 1 saat 2 saat 3 saat alanlarin hepsi rom yukleyenlerdir.Orjinal roma donun arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gkslbyr kullanıcısına yanıt
    2.299 TL yazmak istenirken ufak bir hata olmuş sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jabstam J kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,teşekkürler.

    Ben asla romla momla uğraşmadım ,dönüp bakmadım bile. Uğraşana da lafım yok. Rom atma ile telefon iyi oluyorsa varsın olsun ..Aldığımda malezya yazıyordu kutuda ,farketmez isterse Çorum yazsın.. Ekran süresidir vs. dir pek bu tip şeylere de bakmıyorum esasen.. Samsungların genelinde ısınma sorunu ,menülerde takılma sorunu hep mevcuttu zaten, note 2 de note 4 de ... Bundan önceki telefonum Note 2 ydi oda ısınıyordu fakat hiç servis yüzü görmedi, taş gibiydi. Şimdi 4 ay kullanıp servise gidince bir cihaz şaşırıyorum. Benim başıma gelen dediğiniz gibi 10 ay 15 ay sonra başkasının da başına gelebilir.. Samsung bana göre bataryasının kapasitesini düşürerek Note 7 yi oldu bitti yapmış ama bence olmamış hala. Bu telefonun anakartında sıkıntı var genel olarak. Bakıldığında S7 ile aynı herşeyi yoksa, yansa patlasa S7 kalmazdı ortalıkta şu an..

    Biraz bakındım,araştırdım fakat yine bu telefondan başka alabileceğim telefon yok gibi piyasada. Hepsinde az çok bir kusur var. Firmalar illaki bir yerini eksik bırakıyorlar ki , telefon artık eskisi gibi 5 yıl kullanılmasın, 2 Sene içinde bozulup atılsın ki yenisini satalım mantığı var..

    Bakalım servis bugün yarın arar bizi duruma göre parasını alıp olmadı üzerine ekleyip iphone deneriz bir de.. Hayırlısı..




  • BORUBEY06 kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun. bende internet wp instagram ve not özelliğini kullanıyorum sadece o sıcaklıklarda oluyor telefon. fakat bunlar gayet normal değerler. ısıdan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. ısıdan kaynaklı olsa dahi bu kadar kısa sürede gerçekleşmez.

    Mesela ısınınca wifi bozulma sorunu LG G2'lerde bozuk. Maalesef Wifi modülünün lehimleri iyi yapılmamış. Telefon ısındıkça ortalama 2 yıl gibi bir sürede bu lehimler artık iletim sağlayamaz hale geliyorlar. G2 için geçerliydi bu. Ayrıca G2 gibi ısınan bir telefona rastlamadım. 60 dereceyi geçiyordu bazen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Havya Makinesi -- 16 Mayıs 2018; 0:15:57 >
  • dinchr D kullanıcısına yanıt
    Pardon evet yanlış yazmışım düzeltildi özür :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gkslbyr -- 16 Mayıs 2018; 0:20:17 >
  • Arkadaşlar disconnect pro satın alan var mı bu uygulama telefonu aldığımdan beri ücretsiz olmadı. Hani arada ücretsiz oluyordu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Benim de anlamadığım video izlerken telefonun orijinal kılıfının arkasında elimle hissettiğim sıcaklık değeri.. Aslında çok kafaya takmam ama ,cpu-z indirip 52 derecelere çıktığını görmüştüm ,batarya sıcaklığı da sanırım 38 39 lara yaklaşıyordu. Hiç umursamadım tabiki bana da çok normal geliyordu ,hatta cpu-z programını kaldırdım telefondan. Ağda kayıtlı değil hatasının kısmen yazılımla alakası yok.. Anakartın üzerinde minik bir parça var bildiğim ondan oluyor..İnternette araştırın o kadar çok saçma şey yazılmış ki, inanamazsınız. Ağın geçici olarak kopması ile bordun üzerindeki parçanın arıza yapmasını aynı kefeye koymuşlar. Dediğim gibi telefonu ne düşürdüm ne farklı bir program ya da rom yüklemesi yaptım. Normal prizden bile şarj etmedim , sürekli usb den bağlıyordum akşamları. Bu sebeple donanımsal arızaya sebep olacak tek etken sıcaklık gibi geliyor bana.. Teknik servise girdiğimde ,- abi yazılımı bi sıfırlayalım deyince tamam dedim bunlarda işi bilmiyor.. Yahu zaten ben sim kartı denemişim, telefonu sıfırlamanın dışında her şeyi yapmışım. Telefonu silip, içine 7.0 Nougat ı yükleyip olmuyor diyeceklerini biliyordum zaten.. İşte yetkili servis eli değsin dedik bi.. Telefona sim kartı takınca şifreyi soruyor, sim kart yuvasından da olamaz bu iş.. Tek problem benim de dediğim gibi operatörle telefon arasında iletişim kuran o minik parçacık. Bende de bozulacağı tuttu , hayırlısı olsun ,başkasının başına gelmesin umuyorum.. Yarın veya evvelsi gün ne diyecekler merak içerisindeyim ..




  • BORUBEY06 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Elektronik şans işi. Fakat biraz da üreticilerin çakallığına maruz kalıyoruz. Bu telefon bozulmazsa en az 5 yıl kullanırım. Fakat en fazla 3 yıl sonra bozulacağına kesin gözüyle bakıyorum. Bu bütün telefon modellerinde geçerli. Bu kısımda teknik servis kalitesi devreye giriyor. Ben LG servisinden memnundum.

    Sizin gena delta biraz bilindik marka benim ki ritzy alırken ilk defa duydum.

    Bende uyarken cihazı uçak moduna alıyordum artık işkillendim yapmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Havya Makinesi -- 16 Mayıs 2018; 1:7:20 >
  • Telefon alma döneminde olan arkadaşlar ihtiyaçlarını belirleyip alsınlar. S pen benim için çok işe yarayan bir alet. Bu yüzden çok memnunum. Ama s pen kullanmam oyun oynarım rom root benim işim diyorsanız uzaklaşın. Ya da iphone alın kafanız rahat etsin
  • İşte bu tip donanım arızaları ve kötü servis sayesinde apple halen ayakta,android cihazlar çok daha fazla özellik sunuyor ama dayanım,üretim kalitesi,tek elden yazılım konusunda apple çok iyi.2.el garanti kapsamında bir iphone 7 plus almaya karar verdim konuyu okuyunca.
  • her kutunun içinden kılıf cıkıyor mu?
  • Selamlar. S7 Edge'imi satıp Note FE almak istiyorum. Gönül isterdi ki Note 8 alayım ama fiyatlar malum. Note 7 de çok hoşuma gidiyordu ve o yüzden FE'ye yöneldim ben de.



    2 sorum var;

    Uzun süredir kullanan arkadaşların yorumlarını alabilir miyim? Şu andan itibaren sıkıntısız minimum 1-2 yıl götürür mü bu cihaz?



    Ve rootlamadan VoLTE kullanma şansımız var mı?



    Şimdiden teşekkür ederim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. Sayfada anlatıldığı işlemi yaparak volte kullanılıyor root gerekmiyor. 2 sene götürürmü dersen bir sıkıntı olacağını sanmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sim kart görmeme sorunu bende de oldu değişim veya iade talebiyle delta servise gönderdim. Elektronik aksan değiştirip bana geri gönderdiler. Direkt oreo yaptım telefonu artık portre modu çalışmıyor. Servismi bozdu güncelleme mi anlamadım. İade veya değişim için hepsiburada ya yazdım. Olmazsa hakem heyeti. Daha 2 aylık cihaz kılcal çizik bile yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konia kullanıcısına yanıt
    vazgec.bence alma zevkler ve tercihler kisiseldir.formda 50 sayfa oku cevabini alirsin.ben hayir dedim en az 5 tane evet cikar.kisaca tercih meselesi.sadece yorumlari okuyorak kendin ozgurce karar birilerine bagimli karar almaktan vaz gecin artik iyi gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ddiscoveryy

    Selamlar. S7 Edge'imi satıp Note FE almak istiyorum. Gönül isterdi ki Note 8 alayım ama fiyatlar malum. Note 7 de çok hoşuma gidiyordu ve o yüzden FE'ye yöneldim ben de.



    2 sorum var;

    Uzun süredir kullanan arkadaşların yorumlarını alabilir miyim? Şu andan itibaren sıkıntısız minimum 1-2 yıl götürür mü bu cihaz?



    Ve rootlamadan VoLTE kullanma şansımız var mı?



    Şimdiden teşekkür ederim..
    5-10 sayfa okuma zahmetine girmis olsaniz cevaplarinizi alirdiniz.



    https://youtu.be/T0Sslo4iRGM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 623624625626627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.