Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE Fan Edition [ANA KONU] (624. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25.514
Cevap
227
Favori
1.475.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 622623624625626
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • orhandinc O kullanıcısına yanıt
    Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tur csc de yaptım. Şarj normal. Diğer özellikler süper. Keyifli bir telefon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbahtiyar F kullanıcısına yanıt
    Oreo' yumu tur csc yaptınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulak76

    çekilen videolarda gif oluşturma özelliği kaybolmuş galiba sadece fotolara gif yapılabiliyor
    Benimki de yapmıyor.Sadece butona daimi basarak oluşturuyor.Oreo yüklü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uğur.Türkben -- 15 Mayıs 2018; 13:18:0 >
  • fbahtiyar F kullanıcısına yanıt
    7.0 da flaşladığımız şekilde oluyor diyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhandinc

    7.0 da flaşladığımız şekilde oluyor diyorsunuz
    Aynen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Oreo'dan sonra cihazımda bokeh efektli fotoraf çekemiyorum ilk sayfadaki yazılımın dışında Camera NX V7.3 isimli yazılımda denedim fakat portre moduna tıklayınca ekran siyah kalıyor portre modu ilk sayfadaki uygulamadada NX V7.3 te de aynı şekilde açılmıyor. Cihazı servise gönderdim 1 hafta önce alakası varmıdır. Sorunu çözemiyorum yardım rica ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • One Mjoy O kullanıcısına yanıt
    bende öncede vardı oreo gelince düzelir sandım düzelmedi servise verdim bende iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum :)
  • Telefonu alma düşüncem vardı. Son yazılanlar güncelleme ile beraber oluşan sorunlar, kafamı karıştırdı. Vazgeçmeli miyim?
  • sevince1971 S kullanıcısına yanıt
    Resimdeki uygulamalar deve dışı demişssiniz ama resmi göremedim.Hangi uygulamaları devre dışı bırakıyorsunuz paylaşırsanız çok sevinirim.
  • OREO'ya geçmeli mi geçmemeli mi ?
    kararsız kaldım
  • Oreo temiz kurulum yaptım, şarjı su gibi sömürüyor. Umarım en kısa sürede güncelleme gelir de bu şarj sorunu gider...
  • www.ceptetamir.com bir inceleyin derim. Bugün iş arkadaşımın suya düşen iphone6 sını getirdiler. Temizlik, soket değişimi,ekran onarımı 200,00 TL tutmuş. Yerinden teslim alıyorlar falan. Kendisi memnundu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zopheal -- 15 Mayıs 2018; 15:47:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbahtiyar





    Bizim aldığımız ekran süresi bu. Çok komik. Önceki paylaşılan ekran süresinin yanında..
    hocam OREO'dan sonra ekran süresı kısaldı mı?
    ÖYle anladım ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosef

    hocam OREO'dan sonra ekran süresı kısaldı mı?
    ÖYle anladım ben

    Alıntıları Göster
    Şarj süresi iyi gibi sanki ama hücre askıda neden bu kadar yüksek değerler veriyor anlamıyorum. Bir yıl galaxy S 7 kullandım. %4 lerde olurdu genelde. Bunda % 20 30 gidiyor. Wi-fi li ortamlarda yükselmiyor. Hat kaynaklı desem ikisi TURKCELL. Acaba ithal telefonlar da mı özellikle yükseltiyorlar diyesim var. Çünkü S 7 Samsung Tr garantili idi. Yoksa yazılım hatası mı . Yani aslında o kadar yükselmiyor da yükselmiş gibi mi gösteriyor. Bilemiyorum. Belki bir güncellemeyle düzelir. Tabii alabilirsek. Tur Csc yaptım ya o bakımdan. Ama yine de tüm günü rahatlıkla çıkarıyor. Güzel cihaz. Kamera, hız, S pen, 2k ve büyük ekran, yeni yazılım. Hepsini bir arada bulduk . Daha ne olsun değil mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sshellfire S kullanıcısına yanıt
    Aynı yerden kalkma yaptı, küçük bir bant atıp deneyeceğim. Wrapsol ile spigeni beraber kullanacaklara tavsiyem spigeni hemen takmasınlar. Birkaç gün öyle kullanıp kenarlar iyice yapıştıktan sonra spigen takılmalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turkiye cihazı s7 edge ile bu cihazı takas etmeye değer mi arkadaşlar ?
  • sahsiyet S kullanıcısına yanıt
    Kısa ve öz : Değmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Aslında bende dahil olmak kaydıyla birbirimizi pek dinlemeyen bir toplumuz, yazmayacaktım ama bilginiz fikriniz olsun diye deneyimimi yazıyorum buraya.

    Öncelikle telefonda dün gece itibariyle "ağda kayıtlı değil" hatası almaya başladım. Ekran şebeke kısmında "dur" işaretine benzer bir simge çıktı. Arama , sms ve mobil ağ kesildi. Hattı başka cihazda denedim sim kartta falan bir problem yoktu. Ankara Delta servise dittim, 8.0 Oreo dan 7.0 Nougat a aldılar , yazılımı sıfırladılar, dediler ki İstanbul Delta merkeze gitmesi lazım. Dedim ben gönderirim. Altını çizerek söyleyeyim bana göre bu sorunu tetikleyen olay telefonun ısınması. Sürekli 35-45-50 derecelerde, ısındı ısındı içinde bir şeyleri çalışmaz hale getirdi diye düşünüyorum. Velhasıl telefonu kutuladım, faturasını aparatlarını eksiksiz, tabiri caiz ise naylonuna kadar koyup, sarıp sarmalayıp hepsiburada ya gönderdim.Size de tavsiyemdir ; yaşadığım sorunu kısaca temiz bir kağıda yazdım, alındığı gibi kullanıldığından hiçbir fiziksel etkene maruz kalmadığından bahsettim. Ha tabi telefonun iyice bir fotoğrafını da çektim mandepsiye gelmemek için..


    Şimdi normalde telefonun içini açıp bordun üzerindeki bir parçayı değiştirmeleri lazım.Sorun donanımsal.. Ama ben yazmış olduğum yazıda, kesinlikle "tamir talep etmediğimi" değişim ya da para iadesi istediğimi söyledim. Bunu yazmamda ki sebep, tüketici haklarına göre, ürünün ilk 6 ayında kullanıcıdan kaynaklanmadığı tespit olunan hata veya hasarlarda "tüketicinin ürünü iade etmesi,ürün mukabili veya üst bir modeli ile değişim talep etmesi uygun olur " maddesi yer almakta. Yani telefonun ısınmadan ya da başka bir sebepten ötürü içindeki belli bir parçanın çalışmaz hale gelmesi tüketicinin hatası olamaz. Tüketicinin hatası olabilmesi için, birden fazla parçada ; cihazı suya düşürme, cihazı düşürerek fiziksel ve donanımsal olarak zarar verme, yasal olmayan yazılım vs. yükleme gibi sebeplerin dile gelmesi lazım..

    İşlemler sonuçlandığında ,eğer cihaz tamir edilerek gelir ise kabul etmeyeceğim kesinlikle. Ne yazılım atıldı ne virüs bulaştırıldı, çoğunlukla iş amaçlı sosyal medya ve programların dışında hiç bir uygulama kullanılmadı, telefonun sırtı masadan doğru dürüst kalkmadı bile. (parmak okuyucusu önde olduğundan ) Eğer firma seçenek sunarsa muhtemelen yine aynı cihazı ve yine siyah rengini alacağım. Bir ihtimal para iadesi de aklımda ama Note fe yerine beğendiğim bir model şu an kafamda yok..

    (Not : Dikkat edileceği üzere yukarıdaki yazıda "hocam" ," arkadaşlar" gibi sıfatlar kullanılmamış, kullanılmamasına azami özen gösterilmiştir. )

    Teşekkürler ve iyi forumlar..




  • Merhabalar,

    Telefonu netten sipariş etmek üzereyim ;siyah istemiyorum..Gri ve mavi arasında kararsızım..

    Herhangi bir mağazada göremediğimiz için alan arkadaşlardan yorum bekliyorum..



    Hangi renk almamı önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 622623624625626
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.