Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU] (919. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.360
Cevap
170
Favori
370.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 917918919920921
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • legolas_06 L kullanıcısına yanıt
    Ayarlar > Uygulamalar'a gidin > Sağ üstteki üç noktaya dokunun > Sistem uygulamalarını göster'i seçin > Ardından "Smart Call" öğesini arayın> "Depolama"> Verileri ve önbelleği temizle'yi seçin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ppemo P kullanıcısına yanıt

    bende pil durumu yüzde 79 gösteriyordu. Bugün baktım servis durumuna tamir edildi diyordu ama ne yaptılar tam bilmiyorum. Bakalım yarın görürüz heralde Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU] 

  • lars001 L kullanıcısına yanıt

    Bu ekrana nasıl ulaşıyorsunuz? Edge Aydınlatmasında uygulamaya göre renk ayarlama göremedim. Orjinal rom yüklü ve güncel. Teşekkürler.

  • andreoni kullanıcısına yanıt
    Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU] Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU] Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU] Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Efekt kullandığım için görmemişim orayı :) Teşekkürler tekrar.

  • Selamlar,
    Devamlı wifi dual şarj ediyorum , ama son güncelleme sonrası yedeklemek istedim telefonu bir taktımkabloyu NEM saçmalığı,,, ne denediysem olmadı malum youtubedaki önerileri, pirinç denemedim çünkü nem olmadığına eminim.
    Son güncelleme ile ilgili yaşayan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Poco f2 pro ve note9 arasında kaldım. Malum fiyatlar uçuk seviyelerde. Note 9 3 yıl idare eder mi beni?

  • Anarchy1 A kullanıcısına yanıt

    ben poco yu seçerdim daha yeni cihaz. Bide note 9 da artık güncelleme felan desteği de olmayacak. Poco daha mantıklı bence

  • Ocak ayında garantisi dolacak cihazımı amoled yanığı sebebiyle garantiye verdim. Hem ekran hem batarya değişti hiç bir sıkıntı çıkarmadılar. Ankara Simge Elektronik servisinde yaptırdım.

  • Merhaba. İş yerinde tek bir bluetooth kulaklık ile hem Note 9 daki sesleri (aramada konuşma da dahil) hem de kullandığım win 10 PC deki sesleri duymak istiyorum. Dex bu sorunumu çözer mi? Kullanan arkadaşlar yorumlarsa sevinirim.

  • izmirde servise verenler(pil değişimi için) ortalama ne kadar zamanda aldılar telefonu . Benimkinde 3 gündür tamir tamamlandı test ediliyor diyor ne testi ise acaba Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU] 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pure Evil

    aynen diğer arkadaşa katılıyorum benim de aklımdan kablosuz denemek geçti.yalnız sürekli masabaşında değilseniz ben çok uygun olduğunu düşünmüyorum açıkçası.


    soruna gelirsek büyük ihtimal sokette problem var.normal şarj edip ne kadar sürede full oluyor deneyin.

    Hocam Note9'un şarjının tamamen bitmesini bekledim. Bitmiş ve telefon kendi kendisini kapatmış.


    Sonra şarja taktım, 20dk da %5 şarj olan telefon hiç şarja başlamadı. Ekranda yuvarlak daire beliriyor ama sonra % miktarı görünmesi gerekir ya. Hiç görünmüyor ve şarj etmiyor.


    Geçen gün yeni sipariş ettiğim soket geldi, değiştirdim. Telefon yine şarja başlamadı.


    Eski pili taktım bu sefer sarj ettim ama yine 20dk da %5 hızlı şarj. 1 aydır telefon tamiriyle uğraşıyorum. Eskiden kendi bilgisayarlarımı topladığım için, telefonu ne açmakta zorlandım ne de parçaları değiştirmekte. Ama malesef olmadı, moralim gercekten çok bozuldu.


    Dün 6999'a note10+ aldım. Halbuksem note9'a gerçekten de çok ısınmıştım. Kılıflarını bile aldım.


    Elimde 3 tane soket, 2 tane pil, 3 tane de Buzzer hoparlör ve bir telefon tamir kitim oldu. Hoparlörü de bozuktu, 2.de saglam parça geldi de değiştirdim güzel bir şekilde çalıştı.


    Ama şarj olayını çözemedik. Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU] Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU] 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Servisten aldım cihazı şarj soket batarya ve parmak izi okuyucu değişmiş ilk defa servise gittim ondan da pişman olmadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scarybanana

    Servisten aldım cihazı şarj soket batarya ve parmak izi okuyucu değişmiş ilk defa servise gittim ondan da pişman olmadım

    Merhaba Hangi servis ve kaç gün sürdü tamir süreci bilgi verebilir misiniz?

    Teşekkürler.

  • OvB kullanıcısına yanıt

    Merhaba Hangi servis ve kaç gün sürdü tamir süreci bilgi verebilir misiniz?

    Teşekkürler.

  • ppemo P kullanıcısına yanıt

    Servisi yazdım zaten. İlk başta 1.30 saat sürer dediler ama uzadı biraz ve 3 saat sürdü. Ama gayet memnun kaldım hiç bir sorun çıkarmadan değiştirmelerinden.

  • ppemo P kullanıcısına yanıt

    izmirde adı destech bu kültürparkın orda . Normalde parça olduğu zaman aynıgün içinde veriyorlarmış ama ben depremden sonra biraz aksama oldu . Ben ayın 2 sinde bir adet kulaklık ile telefonu verdim. kulaklık 1 günde değişti telefonda 3 gün içinde halledildi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: agimnat

    Yaptım ancak inceleyemeden batarya değişimi için servise verdim. %75 lerde ise alıyorlar. Benimki 80 di. Çok sınırda aslında. 4-5 ay sonra ciddi düşüşler başlayacaktı sanırım. Görevli arkadaş sağolsun aldi işleme.inşallah sorunsuz bir değişim olur. Ikame telefon da verdiler. Samsung Başarı servisini şimdilik sevdim Devamı da böyle gelirse süper olacak. Bu arada normal güncellemeleri yaptığım halde bir uygulamanın daha önceki güncellemeyi sorunlu hale getirdiğini ve sıfırlayıp yeniden kurmaları gerektiğini tespit etti ellerindeki yazılım. Uygulama ekranına da bakma şansım oldu. Hakikaten her büyük güncellemeden önce veya sonra hard reset yapmak gerekiyor. Fakat smartswicth'deki 5 gb lık güncelleme neydi anlamadım doğrusu. Oneui 2.1 den sonra öyle büyük bir güncelleme gelmedi çünkü.

    Merhaba hangi Başarı Teknik servisine götürmüştünüz. Kaç günde teslim aldınız sadece batarya mı değişti. Bilgi verebilir misiniz. Değişim sonrası arka kapak değişti mi , açıklık var mı kasada, ekrana zarar vermişler mi aldıktan sonra tüm sensörleri test ettiniz mi....Tamir sonrası sizi SMS le mi bilgilendirdiler yoksa telefonla mı aradılar gelip Telefonunuzu teslim alabilirsiniz diye ?


    @agimnat





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ppemo -- 8 Kasım 2020; 18:19:36 >




  • Hocam muhtemelen birçok farklı adaptör ve kablo dene mişsiniz dir
    Şarj soketi değiştiricide düzelmiyorsa
    Anakart üzerindeki şarj entegresi sıkıntılı olabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkür ederim hocam. Kesin öyle bir şey var. Çünkü farklı bir pil ve 2 soket değiştirdim. Gelen soketler de sağlam olmaya bilir emin değilim. Farklı şarj cihazları ve farklı kombinasyonları zaten ilk yaptığım denemelerdi. O şarj cihazlarını farklı telefonlarda da denedim. Diğer telefonları hızlı şarj ediyorlardı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 917918919920921
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.