Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU] (940. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.360
Cevap
170
Favori
370.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 938939940941942
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • carlito83 kullanıcısına yanıt
    Faturasız ürünlerde garanti olarak üretim tarihi esas alıyor. Üretim tarihi üzerinden iki yıl geçmemiş ise garanti kapsamında değerlendirilir, Phone info programı ile üretim tarihini öğrenebilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • carlito83 kullanıcısına yanıt

    Ben kaç kez servise gittim fatura istemediler hep seri numarası ve imeiden kontrol ettiler cihaza sim kartı ne zaman takarsanız garanti o andan itibaren başlıyormuş, faturamı istedikleri tek zaman thh ye.başvurduğum zaman ve 0 kutu cihazı servisten aldiğım zaman.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkür ederim cevaplarınız için

  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    Üretim tarihi? 2019 üretimi 0 cihaz alsam garanti olmayacak mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cngzsnl57 kullanıcısına yanıt
    Satın aldığı tarihi ispatlayan faturan varsa fatura tarihi; yok ise üretim tarihini esas alıyorlar. Bazen servisler seri numarasından satış tarihini görebiliyor; servise bir danışmak lazım. Alındığı yer biliniyorsa mağaza ise (vatan, teknosa, Mediamarkt gibi) müracaat edilerek fatura sureti alınabiliyor. İnternet alışverişlerinde sipariş geçmişinden talep edilebilir mesela...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayaydin -- 21 Mayıs 2021; 14:10:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • carlito83 kullanıcısına yanıt
    Bunu en iyi 4447711 söyleyebilir. Garanti süresini de kendilerinden öğrenebiliyorsunuz zaten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Son tam şarjdan bu yana kullanım sürelerini gösterme geri gelmiş nihayet.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar telefon güncelleme almıyor böyle kaldı. Son yazılımı nereden bulabilirim odin ile yükleyeyim bari
    Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün başıma can sıkıcı birşey geldi.
    Telefonumun garantisi 22 haziranda bitiyordu. Bataryamda ve ekranda problem vardı garantiden değişmesi için Kadıköy'de ki servise götürdüm. Telefonu işleme aldılar ve batarya ile ekranın değişmesi gerektiğini söylediler. Yalnız garantisinin bittiğini ve ücret dahilinde yapılması gerekiyor dediler.
    Ben de faturayı gösterdim daha süresinin olduğunu nasıl böyle bişey olabilir diye sordum.
    Telefona 10 ağustos 2018 de hat takılmış ve garanti süresi bu tarihten itibaren başlamış.
    Müşteri hizmetlerini aradım aynı şeyi söylediler ve yapacak bişey olmadığını aldığınız yere sorun onlarla halledin dediler.
    Telefon faturasını,servis fişini herşeyi aldığım yere götürdüm ve durumu anlattım. Sağolsunlar baya yardımcı oldular ve duruma şaşırdılar.
    Telefonu onlar da yetkili servise gönderecekler. Aynı şekilde cevap gelirse cebimden yaptıracağım ben de telefonu aldığım toptancıya durumu söyleyip bi şekilde onunla halledeceğim.
    Gerekirse ben tüketici hakem heyetine işi götüreceğim ve bunu size yansıtmayacağım dedi.
    Yarın telefonu kutusuyla beraber bırakıp göndereceğim. Bakalım durum ne olacak.
    İş şu an ekran batarya olayından çıktı ikinci el telefon satışı olayına döndü.
    Anlamadığım bu telefon 24 ağustos 2018 de satışa çıkmış belirttiğim tarihte nasıl hat takılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • secooo kullanıcısına yanıt
    Gerçekten çok ilginç bir durum. Siz muhtemelen jelatinli kapalı kutu aldınız ürünü. Satıcı sahip çıkmak zorunda. İşin ucunda telefon sahtekarlığı ile suçlanmak var. İyi niyetle halledilebilir umarım. Uzun süreceği aşikar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • secooo kullanıcısına yanıt

    Bu durumu yaşayan birçok kişiye denk geldim, sizinde dediğiniz gibi telefonun çıkış tarihinden önce hat takılması mevzusu gerçekten saçma bir durum, umarım sorununuz çözülür. Satın aldığınız yer iyi demiş büyük ihtimalle sizin cebinizden birşey çıkmadan sorununuz çözülür. Geçmiş olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim arkadaşlar. Dediğiniz gibi umarım çözülür. Ama ben telefonun yenisiyle değişimini talep edeceğim bakalım ne diyecekler. Çünkü sıfır diye aldığımı zannettiğim ürüne hat takılmış . Ben nereden bileceğim yasa dışı görüşme falan yapmadıklarını öyle değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • secooo kullanıcısına yanıt

    Tabi hocam haklısınız, sonuna kadar hakkınızı arayın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eşimin telefonunda bildirim sesi olarak bir video olmuş.. ne zaman bildirim gelse video oynuyor.. =) ve bildirim sesini bir sürü değiştiremiyoruz.. videoyu sildim.. yine durum Aynı. fabrika ayarlarına dönmeden bir çözüm var mı..?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • güncelleme.
    Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Ayarlardan bildirim sesine gidin, dokunup SecSoundPicker'ı seçin; default olan bildirim sesleri buradadır, herhangi birini seçin (muhtemel görüntüdeki gibi diğer seçenek olan dosya gezgini seçilerek bir video dosyası işaretlenmiş).

    Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU]
    Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU]
    Samsung Galaxy Note 9 [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • secooo kullanıcısına yanıt

    Siz bunu servise söylediniz mi? Ürün 24 ağustos 2018 tarihinde satışa çıktı diye.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-30BFBCDB6 -- 12 Haziran 2021; 15:45:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hem servise hem de çağrı merkezine söyledim. Enteresan olan şey servis satıcıyla görüş diyor çağrı merkezi servis sonucuna göre hareket edilir diyor. Yuvarlıyorlar lafı yani. Çünkü ne yapacaklarını bilmiyorlar. Beni şu ana kadar hiç bir şekilde tatmin edemediler verdikleri cevaplarla.

    Şu an telefon serviste bu sefer bilişim destek hizmetleri firması bakıyor. Dün Samsung u aradım, teknisyen atandı onarım bekliyor dendi. Herhalde garantiden onarım olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2. sarj kablosu gitti,hizli sarj destekleyen muadil baseus,ugreen vs kablo oneriniz var mi??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iltrks kullanıcısına yanıt
    Muadil yerine orijinalini tercih edin derim. Samsung resmi sitesinde ikili paket olarak satılıyor, biri evde biri işte kullanırsınız veya biri yedek olarak kenarda durur. Biraz pahalı gelebilir ama kalite adına kafanız rahat eder:

    https://shop.samsung.com/tr/samsung-type-c-microusb-kombo-kablo-1/

    Samsung Türkiye'nin başka online alışveriş platformlarda mağazaları var; bu platformlarda bazen indirim ve avantajlar olabiliyor, ona göre de tercihler yapabilirsiniz. Örnek:
    https://m.trendyol.com/samsung/2-li-sarj-kablosu-micro-usb-type-c-ep-dg930-p-6136682



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayaydin -- 13 Haziran 2021; 13:2:22 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 938939940941942
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.