Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU] (1221. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
26.739
Cevap
188
Favori
1.590.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12191220122112221223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Limonski

    Aklınızdaki bu düşünceyi telefoncumu aşıladı bilmiyorum ama şöyle anlatayım size.

    Orjinal yedek parçalar dışarıya yedek parça olarak satılmaz samsung sony iphone marka farketmez. Dışarıda takılacak olan parça ne olursa olsun ne kadar süper kalite aynısının tıpkısıda dense sahte ve alakası olmadığını aklınızdan çıkarmayın. Bu acı tecrübe sonrası araştırarak öğrendim markaları arayarak.

    Birde samsung en baba hata olsun garanti işlemleri iş günü demiyorum dikkatinizi çekerim kargo dahil 15 gün sürer. Bu süre toplam herşeyiyle birlikte. Size tavsiyem kvk yâda yan garanti noktaları da var oralarada göndermemeniz yönünde olacaktır. Bir taraf kendi karını düşünürken bir taraf sadece müşteri memnuniyeti ve marka itibarını düşünecektir. Bu yüzden samsung tarafından yetki verilen değilde direk samsung garanti noktasına gönderin.

    Sizin bahsettiğiniz o telefoncular bak kırık giderildi der su geçirmezlik durumu ne durumda dokunmatik hassasiyeti ekran renk ton konsatrastı ekran yenileme hızı ekran parlaklık değeri hatta ve hatta telefonlarımız 2k çözünürlüğe sahip taktiği ekran 2k olmayacak şöyleki güneş altında taktığı ekrandaki pikselleri ekran kapalı iken tek tek sayabilirsiniz =)) pikseller yansıma yapıyor ekran yüzeyi gorilla glas olmuyor en küçük saçma sapan darbede tekrardan kırılıyor. Sakin sakin biraz daha ucuz olsun hızlı olsun derken telefonunuzu çöp haline getirmeyin.

    Ben zamanında getirdim. Acı bir tecrübe yaşayarak kazandım.

    Alıntıları Göster
    Hocam N9500 kullanıyorum biraz amoled yanığı oldu garanti bitene kadar iyice artar. Garanti bitmeden Delta'ya vermeyi düşünüyorum. 1 ay önce gittim danışmadaki görevli bayan kesinlikle orijinal parça kullandıklarını, başka türlüsünün mümkün olmadığını söyledi. İşin doğrusu nedir. Amoled yanığındzn ekran batarya değişecek diye sevinirken daha kötü mü olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salemsmith

    Hocam N9500 kullanıyorum biraz amoled yanığı oldu garanti bitene kadar iyice artar. Garanti bitmeden Delta'ya vermeyi düşünüyorum. 1 ay önce gittim danışmadaki görevli bayan kesinlikle orijinal parça kullandıklarını, başka türlüsünün mümkün olmadığını söyledi. İşin doğrusu nedir. Amoled yanığındzn ekran batarya değişecek diye sevinirken daha kötü mü olur

    Alıntıları Göster
    Delta garanti samsung tarafından yetkilendirilen özel garanti bildiğim kadarıyla siz telefonunuzun garanti kapsamından yararlanmak istiyorsanız mecbur buraya vereceksiniz malesef başka çareniz yok. Tabi garanti kapsamında ücretsiz olarak yararlanmak için.

    Samsung servis test ekranında basınç testi olacak onu siz telefonu teslim alırken serviste kendiniz dr yaparsınız içinize sinene dek telefonu teslim almayın. Garantiye verirken batarya probleminden de bahsedin. Samsung ekranla birlikte bildiğim kadarıyla pil çerçeve gibi birçok şeyi değiştiriyor fakat özel servisin mantığı farklı olabilir o yüzden değişmesini istediğiniz her noktaya özellikle değinin. Orjinal parça kullandıklarına inanıyorum bende çünkü bazı yasal süreçler var bu telefonu ithal olarak getiren şirketlerde bu kuralları çiğnemiyorlardır inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melikizm

    Hocam aynı sorun bende de var ekran kırık.Şu an nerden yaptırsam diye düşünüyorum.Samsung da yaptırmak için Ankaraya göndermem lazım sanırım,bu işlem uzun sürebilir.Hemen hemen samsung la aynı fiyata yapan servislerde var.Acaba hangisi daha güvenilir?İkisi de aynı işi yapıyosa samsungun 1 ayda yapmasını beklemek saçma olur gibi.ekranı kırılıp tamir ettirenler bilgilendirirse sevinirim.
    Not:telefon yurtdışı
    S7 edgemi başarım diye sevis yapmıştı istanbulda kadıköyde ama o hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonda ısınma sorunu yaşayan var mı sanki telefonum normalden fazla ısınıyor gibimi geliyor bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devhuso



    Satılık tır ilgilenen dönüş yapsın lütfen
    Merhaba alcantara kılıfların fiyatını öğrenmek istiyorum. Makulse alabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar hocalar samsungun orijinal kablosuz şarj cihazini kullanan var mi? Satin almayi düşünüyorum.Hem sürekli tak çıkar yapıp şarj soketini iyic3 bozmamayı hem de kabloya daha fazla zarar vermemek için böyle bir cihaz almayi düşünüyorum.Başka sitelerde 80-100-120 TL civarların da ancak orijinal siteden alacağım.Hız şarj yapıyor mu?SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • AtahanGs A kullanıcısına yanıt
    %0 dan %100e kablo ile şarjdan 30-35 daha daha uzun sürüyor. bende kızaklı pad-stand model var. bu fanlımı bilmiyorum ama fanlı ise kesinlikle önermiyorum. şarj esnasında sürekli bir elektrik kaçırma sesi gibi bir çızırtı duyuluyor fan sesi ama rahatsız ediyor. Ben kesinlikle yatacağım odada bulundurmuyorum çünkü sesi rahatsız edici
  • AtahanGs A kullanıcısına yanıt
    Bunların sahtesi çok var. Ama tavsiyem kablosuz şarj çok yavaş, bence bulaşma.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu model fanlı hocam.Mesajiniz için teşekkürler dikkate alacağım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AtahanGs A kullanıcısına yanıt
    İzninizle ben de fikrimi belirtmek istiyorum ki fanlı olanı Samsung yaptı ise bir bildiği vardır diye düşünüyorum ki
    fanın amacı cihaz şarj olurken kablosuz olarak pad in ve cihazın ısınmasını da belli bir dereceye kadar korumak olarak düşünüyorum.
    Ve evet haklısınız ses yapıyor ama bu birazda gülü seven dikenine katlanır durumu bana göre.

    Şarj süresi konusu ise göreceli ve kullanım sürelerimde çok dikkate de almadım bugüne kadar açıkçası.

    Tabii kendi deneyimlerime göre yine belirtmeliyim ki kablolu şarj yapıldığında, kablosuz şarja göre (her ikisi de normal şarj, hızlı şarj değil) pil daha uzun süre gidiyor gün içinde, benim kullanım alışkanlıklarıma göre o da ayrı.

    Bu arada hem fanlı hem de bir önceki fansız orijinal Samsung kablosuz şarj pad lerini kullanan biri olarak kalite olarak bana göre fanlı ve kızaklı olup hem dikey hem yatay şarj yapan daha başarılı gibi.


    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 21 Temmuz 2019; 20:40:21 >




  • daniel_wellington D kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bu yüzden samsung turkiye magzasindan almayi düşündüm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Konuyla düşüncenizi saygiyla karşiliyorum hakli bir düşünceniz var.benim duşüncem fanindan o kadar ses gelmeyeceği soğutma amaçli kullanilan fan çunku.160 tl gibi bir fiyat söz konusu ciddi bir rakam bu yüzden kolay ve basit bir urun oldugunu zannetmiyorum
    Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AtahanGs A kullanıcısına yanıt
    Benim aldığım zaman fiyatı daha yüksek idi ki bahsettiğim model iki ayrı şekilde satıldı(belki de hala öyle satılıyor)
    birinin içinden şarj adaptörü de çıkıyor( ki ben öyle almıştım) diğerinden ise şarj adaptörü ekstra olarak çıkmıyor.

    Saygılarımla...

    dipnot: mesajıma şarj süresi ile ilgili ve pilin kullanım süresi ile ilgili bir güncelleme de yaptım, bilginize.
    Ve alacaksanız da bir arkadaşımızın da belirttiği gibi ya yetkili Samsung servis ya deneyim mağazalarından birinden ya da Samsung Online mağazasından almanızı tavsiye ederim, yıllardır bilinen bir çok sanal ve normal mağazada orijinal adı altında sahteler satılmakta.
  • AtahanGs A kullanıcısına yanıt
    Bende bunun beyazı var Samsung Türkiye garantili. Fan var içinde ama kesinlikle ses yok. Normal şarja göre ben hiçbir fark göremedim zaman bakımından. Aksesuarlar bölümünde kablosuz hızlı şarjı etkin yapın hızlı şarj olacaktır. Tek bir sıkıntısı var. 3 yıldır kullanıyorum belki 5-6 kez hızlı şarj yazmasına rağmen cihaz nerdeyse hiç şarj olmuyor gibi bekliyor. Bunu servise sordum. Pil sıcaklığı belli bir seviyenin üstünde ise koruma amaçlı elektrik akımını çok düşürüyor. Açıkçası ben öyle yüksek bir sıcaklık olmadan şarj ediyordum. Biraz uydurma bir sebep gibi geldi bana ama dediğim gibi ayda yılda bir oluyor bu durum. Ben 3 sene önce 160 TL vermiştim şu an bence fiyat gayet uygun pişman olmazsınız. Bu arada arkadaşın dediği gibi piyasada sahtesi çok fazla resmi satış kanalından alın
    Kutu içinden şarj cihazı çıkmıyor ve Micro usb girişe sahip. Type c yaptılar mı emin değilim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atabey444 -- 22 Temmuz 2019; 0:53:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • atabey444 kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için teşekkurler.Orijinal siteden almaya dikkat edeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • daniel_wellington D kullanıcısına yanıt
    Pasaport olayı zaten öyle dediğin gibi orda durum daha vahim kaçarı yok. Samsung Türkiye ve apple Türkiye nin hükumete baskısı ile bu duruma gelindi. Adamlar kardeşim ben vergimi veriyorum ülkede resmi dağıtıcı benim niye dışardan getirilen cihazların önünü alamıyorsun dediler. Olayın üretici firma ile bir ilgisi yok sonuçta satılan kendi cihazları. Fakat distribütör ler kendilerini mağdur ilan ettiler. Sanırım mesut çevik de kendi youtube hesabında bununla ilgili bir video çekmişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atabey444 -- 22 Temmuz 2019; 3:15:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atabey444 kullanıcısına yanıt
    Ben herhangi bir baskı olduğunu düşünmüyorum. Yurtiçinde telefonlarda fahiş vergilendirme var ve hükümet bu vergilendirmeden kaçış yollarını kapatmak istiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • daniel_wellington D kullanıcısına yanıt
    Şunu izlemeni rica ediyorum eğer benim yanlış anladığım birşey varsa lütfen düzelt
    https://youtu.be/K813vBnYxF8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atabey444 kullanıcısına yanıt
    Videoda paralel ithalatın yasaklandığına dair bir şey duyamadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • daniel_wellington D kullanıcısına yanıt
    Duyduğum yeri bir hatırlasam göndereceğim de. Haklısın alakası yok bizim mevzu ile hatırlamaya çalışıyorum çünkü o videoda direk hepsiburada nın ismi geçiyor. Murat gamsız da olabilir. Bulunca paylaşırım

    Yanlış bilgi vermemek adına mesajları sildim kusura bakma. Yanılıyor da olabilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atabey444 -- 22 Temmuz 2019; 3:44:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12191220122112221223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.