Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU] (660. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26.739
Cevap
188
Favori
1.591.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 658659660661662
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bixby'de Türkçe dil var da ben mi bulamıyorum?



    Ayrıca Nova Launcher kullanıyorum ve edge çıkmıyor.

    Çözüm bilen var mı aranızda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kunduns K kullanıcısına yanıt
    Volte 4gde calisir. Genelde telefonlarda 1 no'lu slot 4g interneti destekler, diger sim 3g'yi destekler. Sirket hatti 4g olsa da o slot desteklemedigi icin 3g kullaniyorsunuzdur.



    Saygilarimla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Bir sorunum var. Cevap vereceklere şimdiden teşekkür ederim.

    Telefona şarj kablosunu taktığımda hızlı şarj oluyor dedikten hemen sonra normal şarja geçiyor. Pil ayarlarında hızlı şarj seçili. Ara sıra powerbank ile şarj etmemin bu soruna katkısı var mı fikrim yok. Dün ilk defa hiç ilgisi yokkken "nem var" uyarısı vermişti. Şarjla ilgili sorun bu uyarıdan sonra mı başladı yoksa önceki birkaç gün de var mıydı emin değilim. Bu sorun en fazla üç gündür var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gopc@

    H`ye düşmesinin sebebi arayanın 4g şebekesine bağlı olmaması veya sizi arayanın telefonunun 4g desteklememesi.

    Sebebin arayanın şebekesi veya telefonuyla ilgili olduğunu düşünmüyorum. Telefonu veya şebekesi 4g olan biri arayınca da H ye düşüyor. Görüşme sona erdikten hemen sonra simge 4G oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HazretiSamiDayi kullanıcısına yanıt
    Bixbiy'de Türkçe yok. 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shewcet kullanıcısına yanıt
    Powerbankla şarj ediyorum ben de. Ondan kaynaklandığını sanmıyorum. Önceki sayfalarda bir kaç arkadaş daha önce hızlı sonra yavaş sarj oluyor demişti. Ama mesela bende hızlı sarj açık olmasına rağmen sadece kablo şarjı yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cudana kullanıcısına yanıt
    Şarja ilk taktığımda uyarı sesiyle hızlı şarj yazdıktan hemen sonra yeni bir uyarı sesiyle normal şarja geçiyor. Süreyi de etkiliyor bu durum. Hızlı şarjı ihtiyaç olmadıkça pil sağlığı için önermeseler de benim ihtiyacım sık sık oluyor. Teşekkür ederim cevap için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozcandelikanli

    Merhaba, yazıya bakın.

    https://ozcandelikanli.blogspot.com.tr/2018/02/samsung-galaxy-note-8-sm-n9500-volte-ve.html


    Teşekkürler bilgi için.
  • comma kullanıcısına yanıt
    Yurtdışı cihaz mı kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orcun93 kullanıcısına yanıt
    Ben de çok sık düşürüyorum oraya özellikle eşofman giydiğimde cepten kayıyor, demek ki koltuğun ileri geri kaymasını sağlayan raya çarptı. Dikkatli olmakta fayda var, geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • what_tha kullanıcısına yanıt
    Sorduğunuz şeyin android sistemindeki adı wipe cache. Bilgilerinize ve programlarınıza dokunulmadan programların ön bellek kalıntılarını temizler. Özellikle işletim sistemi güncellemelerinden sonra yapılması tavsiye edilir.

    Telefon menüsünden değil, kurtarma menüsünden yapılır. Bu konuda yeterli bilginiz olmadığını düşünüyorsanız yardım almanız daha uygun olur.

    Ben yapabilirim derseniz aşağıdaki videoda nasıl yapıldığı anlatılıyor. Kurtarma menüsüne gitmek için cihazı kapatıp ses açma+güç+bixby tuşlarına aynı anda basmak gerekiyor.

    https://youtu.be/yZO2oi-uqkA

    DİKKAT!!!!

    Menüyü çok dikkatli kullanın lütfen. Menüdeki wipe data factory reset seçeneği tüm bilgilerinizi SİLER. Bilmediğiniz hiç bir seçeneği kullanmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi greentooth -- 12 Şubat 2018; 21:13:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Düne kadar sıkıntı olmayan kablosuz hızlı şarj cihazım bugün cihazı hiçbir şekilde şarj etmemeye başladı. Şarj aleti ve kablo orjinal. Fişe taktığımda cihazın çalıştığını bildiren led ışığı yanıyor ama telefonu üstüne koyduğumda şarj işlemi başlamıyor. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jjbraddock kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim dediğiniz gibi dikkatli olmakta fayda var. Ben de o kızak kısmına çarptığını düşünüyorum.

    Ugreen'in aşağıdaki ürününü sipariş etmiştim dün, gelene kadar koruyabilecek miyim bakalım Kılıf ve cam film yok şu an.

    Ugreen Gravity Reaction Car Holder Phone Stand Universal Air Vent Mount Clip Cell Phone Holder for iPhone 7 Samsung Xiaomi GPS

    http://s.aliexpress.com/fiIreEbU?fromSns=Copy to Clipboard

    (from AliExpress Android)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • judasthewhite J kullanıcısına yanıt
    Komut ben de veriyorum ama telefon ile birini aramak istesem bir de kilit açma şifresi istiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/samsung-galaxy-kablosuz-sarj-aleti-orjinal-urun-2-yil-garantili-322293357

    Kablosuz şarj cihazı için fazla para vermek istemiyorum yukarıdaki ürüne orjinal yazmışlar ama büyük ihtimal replikadır bunu alsam acaba sorun olur mu ? Cihaza zarar verebilir mi replika olduğu için ?
  • Ben işin mantığında değilim:) sadece sesli komutta şifresiz oluyor mu diye sordum... tercihen olsun isterdim. Sonuçta istesek hiç şifre de kullanmayabiliriz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gittigidiyor newcepten aldığım 128gb deep blue sea renkli telefonum geldi efsane..... samsung türkiye bu renkleri niye getirmez şaka gibi

    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun bir sorun çıktı mı alışverişte (kutu açılmış mı? İmeiler faturaya yazılmış mı ve btk kayıtlı mı vb.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürekli kullandığım kalem yuvası yerine hiç kullanmadığım kulaklık girişi kısmı soyuldu. Böyle dandik boya olamaz.



    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eiskent E kullanıcısına yanıt
    Yok iki slotta 4g destekliyor, 4g+ dahi cekiyor ama volte calismiyor. Benim tahminim sim kart sorunlu, degistirtecegim bakalim firsat olunca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 658659660661662
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.