Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU] (360. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26.739
Cevap
188
Favori
1.591.026
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izzard


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkans


    quote:

    Orijinalden alıntı: bzdgn

    Sizlere Samsung Türkiye ve onların anlaşmalı olduğu rantçı servisleri ile kısa bir hikaye anlatayım. 15 günlük telefonumda kamerada odaklama sorunu oldu, kamera görüntü çekiyor fakat bulanık ve silüet şeklinde. Doğal olarak servise gönderdim. 20 günlük bir beklemenin sonucunda ısrarlı sorularım ve yetkililere ulaşma çabam sayesinde telefonun ekranı ve kamerası ile alakası olmayan bir yerinde benden kaynaklanmadığına emin olduğum bir 100 kat mikroskop altında büyültülmüş görüntü paylaştılar ve sorun bundan olabilir!! o yüzden garanti kapsamı dışında dediler...

    Gelelim asıl meseleye sosyal medya aracılığı ile genel müdüre ulaşmaya çalışıyorum kilimcinin köroğlunun yazdığı mesajı anında cevaplayan kişi veya kişiler nedense benim mailime mesajlarıma dönüş bile yapmıyorlardı! Ta ki ben Samsung Electronics Güney Kore'ye mesaj atana kadar. O dakkadan sonra işler neden birden değişti ve gecenin en olmadık anında sosyal medya hesabından iletişim bilgilerinizi paylaşın Yönetim Kurulu diye özellikle belirtilen destek mesajı ardına ertesi gün mailime dönüş ve telefonla arandım..

    Önceden 20 gün sürede darbe tespit edebilen üst düzey servisleri 1.onay da değişim verdi 2. onaya red cevabı verip 15 günlük telefona komple ekran değişimi dedi ve o anki sinirim ile yanlış hatırlayabilirim ama neredeyse yeni telefon parası istemişlerdi.Bu arada servis çalışanı abi tüketici mahkemesine git değiştirirsin dedi. Samsung Türkiyeden arayan kişiler ise telefonu biz inceledik özellikle titizlendik vs vs Samsung Güney Kore ile de görüştük o darbeden olabilir!! şeklinde bir açıklama yaptılar :) Biz size değişim değil ama kameranızı ücretsiz değiştirme teklifi ile geldik dediler :)) Hani sorun ben kaynaklıydı ya servis tutanaklarına ve üst düzey mühendislerine göre! nedense birden ücretsiz tamir yoluna geçtiler.. Bahsi geçen mikroskop görüntüsü;


    Velhasıl Samsung Note 8 cihazımı bu şekilde bugün tekrardan servise gönderdim artık 90km mesafedeki servise ne zaman gider ne zaman dönerse ücretsiz de yapılyor ya! bir en az 15 gün de öyle bekleyeceğim...

    Sözün özü bizler sırf kurumsal şirketlerle muhattap olmak olası bir sıkıntıda değişim talebinde bulunabiliriz diye garantili telefon alıp 2000tl kadar fazla fiyat farkı ile telefon aldığımız ile kalıyoruz...

    Hani o çatır çatır testleri yapılan defalarca yere düşürülen ama her seferinde tertemiz çalışan, sadece ve sadece çelik bloğa 1 metreden 10. düşüşünde anca kamerası bozulan onun haricinde tıkır tıkır çalışmaya devam eden note 8 mikroskop altında nerede olduğu belli olmayan hasar ile kamerası bozuluyor. Ya bu test yapanlar ve Samsung Electronics sahtekar ya da Samsung Türkiye...

    Söylemeden de edemeyeceğim kundaktaki bebeğinizden daha titiz kullanın ki eşinizin sevgilinizin ya da bir arkadaşınızın tırnağı değer çizilir değiştirmezler. Diğer başka marka telefonum hem hanımda hem bende 2. telefon olarak kullandığım ise hanım tarafından her gün en az 4 kere 1 metre den yere düşürüldüğü halde ne kasada hasar var ne ekranda sadece kenar koruyucularında boya atması ya da artık düşe kalka düştüğü yerlerin renklerini almış onların lekeleri harici bir şey yok...






    Son donemlerde malesef Samsung servıslerı ıle alakalı bu konuda muthıs sıkayetler gelmeye basladı.

    Telefonları garantı dısı bırakmak ıcın kıldan tuyden bahaneler uretıyorlar. Inanılmaz sacma sebepler gosterıyorlar.

    Benım S6 Edge Plus telefonumunda ekranı catladı hemde hıc dusme olmamasına ragmen. Sonra ınternete gırdım bır baktım kı S6 Edge Plus'ların ekranları durup dururken catlıyor seklınde haberler. Bu haber hemde sammobile sitesinde.

    https://www.sammobile.com/2015/12/14/samsung-galaxy-s6-edge-plus-screen-susceptible-to-cracking-no-apparent-reason/

    Goturdum servıse verdım. Cat kullanıcı hatası ve garantı dısı. Bahane olarakda telefondakı bır cızıgı gosterdıler. Ustelık cıhazın sarjıda bozuktu o da garantı dısı kaldı. Yanı bır garantı dısı ıle cıhazın sarj cıhazını bıle garantı dısında bırakıyorlar. Kolay yontem tabı yaz kagıdı gonder musterıyı.

    Baska bır arkadasımın ekranında yukarıdan asagı cızgı olustu. En bılınen Samsung problemı. Telefon S7 Edge. Telefon garantıye goturuldu ve voılaaaa. Darbeden oldu denılıp garantı dısı bırakıldı. Telefon arkadasın elıdne patladı.

    Turkıye'de Samsung kullananlar bunu kabullenecek baska bır yolu yok. Samsung harıka telefonlar yapar. Cok ıslevseldır. Ama arka planda verdıgı destek cok kotudur.

    Eger Samsung telefon alıcaksanız bunları kabullenmek zorundasınız

    - Servıs surelerı Apple'da KVK'ya bıle versenız maksımum 9 gun ıken, Samsung'da 1 ay bekleyebılıyorsunuz.
    - Ekranınız kırıldı mı fahıs fıyatlar odersınız.
    - Samsung telefonlarının degerı Turkıye'de bır anda asırı duser. Eger en basta alırsanız buyuk zarar edersınız.
    - Servısler telefonu garantı dısı bırakmak ıcın elınden gelenı yapar.


    Bir kaç ay önce konuda samsung servileriyle ilgili yaşadığım problemleri yazdığımda , servis koruyucular üşüşmüş belgeli ispatlı al al al sana değiştirdim işte falan demişti, beni gömercesine.

    Ancak şunu farkettim ki ; serviste tanıdığın varsa oo kralsın , bizim burada Adanada yani çakmak plaza var burdaki esnafında servistekilerle diyoloğu var çıkarları doğrultusunda sanırım. Servise git tiplerinden anlarsın ellerinde 3 5 tane lastikli telefon diğer ellerinde çay, keko naber keko iyidir hepsi birbirini tanıyor. Sohbet muhabbet, neyse sadete geleyim ,

    Bunlar problemli cihazları toplar piyasadan ölü fiyatına sonra garanti kapsamına sokar sıfırlanmış telefon diye satar. Ben ölü bir telefonu sattığımda günlerce arayıp telefonun orjinal kutusunu istemişlerdi. Jeton ordan düştü. Karşılıklı menfaat işte ne diyeyim ki ; denetim yok ,hizmet anlayışı yok.

    Toplanır şimdi foyası ortaya çıkanlar. Dediğin gibi telefonlar harika ama servis rezil.

    Telefonuyla serviste garanti kapsamından hizmet alamayan arkadaşlara önerim Tüketici Hakem Heyetine başvurun telefonunuzun parasını alın. Biraz uğraştırıcı ama böyle kepaze servis anlayışı olan firmalara müstehak.

    Toplanır gelirler şimdi kardeşim..... şöyle böyle. Git arkadaşım sorunun yoksa servisle ilgili yazma cevap. Sorunu olan insanlar yazıyor burada.

    Garanti olayı biraz piyango galiba. Ben benim note 4 için gittim baharda ve ekranın biraz yeşil gibi olduğunu söylediğimde bayan baktı ve evet dedi. Aynı günün akşamı yapıldı ve ertesi günü aldım. Kılcal çizik dahi yok cihazda. Biraz şans galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi norton772 -- 17 Kasım 2017; 16:10:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    quote:

    Orijinalden alıntı: izzard


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkans


    quote:

    Orijinalden alıntı: bzdgn

    Sizlere Samsung Türkiye ve onların anlaşmalı olduğu rantçı servisleri ile kısa bir hikaye anlatayım. 15 günlük telefonumda kamerada odaklama sorunu oldu, kamera görüntü çekiyor fakat bulanık ve silüet şeklinde. Doğal olarak servise gönderdim. 20 günlük bir beklemenin sonucunda ısrarlı sorularım ve yetkililere ulaşma çabam sayesinde telefonun ekranı ve kamerası ile alakası olmayan bir yerinde benden kaynaklanmadığına emin olduğum bir 100 kat mikroskop altında büyültülmüş görüntü paylaştılar ve sorun bundan olabilir!! o yüzden garanti kapsamı dışında dediler...

    Gelelim asıl meseleye sosyal medya aracılığı ile genel müdüre ulaşmaya çalışıyorum kilimcinin köroğlunun yazdığı mesajı anında cevaplayan kişi veya kişiler nedense benim mailime mesajlarıma dönüş bile yapmıyorlardı! Ta ki ben Samsung Electronics Güney Kore'ye mesaj atana kadar. O dakkadan sonra işler neden birden değişti ve gecenin en olmadık anında sosyal medya hesabından iletişim bilgilerinizi paylaşın Yönetim Kurulu diye özellikle belirtilen destek mesajı ardına ertesi gün mailime dönüş ve telefonla arandım..

    Önceden 20 gün sürede darbe tespit edebilen üst düzey servisleri 1.onay da değişim verdi 2. onaya red cevabı verip 15 günlük telefona komple ekran değişimi dedi ve o anki sinirim ile yanlış hatırlayabilirim ama neredeyse yeni telefon parası istemişlerdi.Bu arada servis çalışanı abi tüketici mahkemesine git değiştirirsin dedi. Samsung Türkiyeden arayan kişiler ise telefonu biz inceledik özellikle titizlendik vs vs Samsung Güney Kore ile de görüştük o darbeden olabilir!! şeklinde bir açıklama yaptılar :) Biz size değişim değil ama kameranızı ücretsiz değiştirme teklifi ile geldik dediler :)) Hani sorun ben kaynaklıydı ya servis tutanaklarına ve üst düzey mühendislerine göre! nedense birden ücretsiz tamir yoluna geçtiler.. Bahsi geçen mikroskop görüntüsü;


    Velhasıl Samsung Note 8 cihazımı bu şekilde bugün tekrardan servise gönderdim artık 90km mesafedeki servise ne zaman gider ne zaman dönerse ücretsiz de yapılyor ya! bir en az 15 gün de öyle bekleyeceğim...

    Sözün özü bizler sırf kurumsal şirketlerle muhattap olmak olası bir sıkıntıda değişim talebinde bulunabiliriz diye garantili telefon alıp 2000tl kadar fazla fiyat farkı ile telefon aldığımız ile kalıyoruz...

    Hani o çatır çatır testleri yapılan defalarca yere düşürülen ama her seferinde tertemiz çalışan, sadece ve sadece çelik bloğa 1 metreden 10. düşüşünde anca kamerası bozulan onun haricinde tıkır tıkır çalışmaya devam eden note 8 mikroskop altında nerede olduğu belli olmayan hasar ile kamerası bozuluyor. Ya bu test yapanlar ve Samsung Electronics sahtekar ya da Samsung Türkiye...

    Söylemeden de edemeyeceğim kundaktaki bebeğinizden daha titiz kullanın ki eşinizin sevgilinizin ya da bir arkadaşınızın tırnağı değer çizilir değiştirmezler. Diğer başka marka telefonum hem hanımda hem bende 2. telefon olarak kullandığım ise hanım tarafından her gün en az 4 kere 1 metre den yere düşürüldüğü halde ne kasada hasar var ne ekranda sadece kenar koruyucularında boya atması ya da artık düşe kalka düştüğü yerlerin renklerini almış onların lekeleri harici bir şey yok...






    Son donemlerde malesef Samsung servıslerı ıle alakalı bu konuda muthıs sıkayetler gelmeye basladı.

    Telefonları garantı dısı bırakmak ıcın kıldan tuyden bahaneler uretıyorlar. Inanılmaz sacma sebepler gosterıyorlar.

    Benım S6 Edge Plus telefonumunda ekranı catladı hemde hıc dusme olmamasına ragmen. Sonra ınternete gırdım bır baktım kı S6 Edge Plus'ların ekranları durup dururken catlıyor seklınde haberler. Bu haber hemde sammobile sitesinde.

    https://www.sammobile.com/2015/12/14/samsung-galaxy-s6-edge-plus-screen-susceptible-to-cracking-no-apparent-reason/

    Goturdum servıse verdım. Cat kullanıcı hatası ve garantı dısı. Bahane olarakda telefondakı bır cızıgı gosterdıler. Ustelık cıhazın sarjıda bozuktu o da garantı dısı kaldı. Yanı bır garantı dısı ıle cıhazın sarj cıhazını bıle garantı dısında bırakıyorlar. Kolay yontem tabı yaz kagıdı gonder musterıyı.

    Baska bır arkadasımın ekranında yukarıdan asagı cızgı olustu. En bılınen Samsung problemı. Telefon S7 Edge. Telefon garantıye goturuldu ve voılaaaa. Darbeden oldu denılıp garantı dısı bırakıldı. Telefon arkadasın elıdne patladı.

    Turkıye'de Samsung kullananlar bunu kabullenecek baska bır yolu yok. Samsung harıka telefonlar yapar. Cok ıslevseldır. Ama arka planda verdıgı destek cok kotudur.

    Eger Samsung telefon alıcaksanız bunları kabullenmek zorundasınız

    - Servıs surelerı Apple'da KVK'ya bıle versenız maksımum 9 gun ıken, Samsung'da 1 ay bekleyebılıyorsunuz.
    - Ekranınız kırıldı mı fahıs fıyatlar odersınız.
    - Samsung telefonlarının degerı Turkıye'de bır anda asırı duser. Eger en basta alırsanız buyuk zarar edersınız.
    - Servısler telefonu garantı dısı bırakmak ıcın elınden gelenı yapar.


    Bir kaç ay önce konuda samsung servileriyle ilgili yaşadığım problemleri yazdığımda , servis koruyucular üşüşmüş belgeli ispatlı al al al sana değiştirdim işte falan demişti, beni gömercesine.

    Ancak şunu farkettim ki ; serviste tanıdığın varsa oo kralsın , bizim burada Adanada yani çakmak plaza var burdaki esnafında servistekilerle diyoloğu var çıkarları doğrultusunda sanırım. Servise git tiplerinden anlarsın ellerinde 3 5 tane lastikli telefon diğer ellerinde çay, keko naber keko iyidir hepsi birbirini tanıyor. Sohbet muhabbet, neyse sadete geleyim ,

    Bunlar problemli cihazları toplar piyasadan ölü fiyatına sonra garanti kapsamına sokar sıfırlanmış telefon diye satar. Ben ölü bir telefonu sattığımda günlerce arayıp telefonun orjinal kutusunu istemişlerdi. Jeton ordan düştü. Karşılıklı menfaat işte ne diyeyim ki ; denetim yok ,hizmet anlayışı yok.

    Toplanır şimdi foyası ortaya çıkanlar. Dediğin gibi telefonlar harika ama servis rezil.

    Telefonuyla serviste garanti kapsamından hizmet alamayan arkadaşlara önerim Tüketici Hakem Heyetine başvurun telefonunuzun parasını alın. Biraz uğraştırıcı ama böyle kepaze servis anlayışı olan firmalara müstehak.

    Toplanır gelirler şimdi kardeşim..... şöyle böyle. Git arkadaşım sorunun yoksa servisle ilgili yazma cevap. Sorunu olan insanlar yazıyor burada.

    Garanti olayı biraz piyango galiba. Ben benim note 4 için gittim baharda ve ekranın biraz yeşil gibi olduğunu söylediğimde bayan baktı ve evet dedi. Aynı günün akşamı yapıldı ve ertesi günü aldım. Kılcal çizik dahi yok cihazda. Biraz şans galiba.

    Yok şöyle hocam yol yordamda biliyoruz ama ekrandan çizgi geçiyor köşesi çizilmiş bu sebep olmuş diyor.

    Ekran kararmış tepki vermiyor götürüyorum kullanıcı hatası diyor.

    Note 7 toplatılmadan restart sıkıntısı vardı gönderdim nokta bak nokta çizik vardı altta, darbe almış bakamam diyor.

    En son kayınvalidenin note 5 i telefonla konuşulmuyordu kesiliyordu. Hata darbe ezik çizik yok. Telefonun bir sıkıntısı yok diyip geri verdiler. İşi gücü bırakıp kuyruğa giriyoruz saatlerce , günlerce cevap bekliyoruz sıkıntınyok.

    Öyle mi dedim. Öyle dün thhye başvurdum bakalım sonucu yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok teşekkürler kardeş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bzdgn

    Sizlere Samsung Türkiye ve onların anlaşmalı olduğu rantçı servisleri ile kısa bir hikaye anlatayım. 15 günlük telefonumda kamerada odaklama sorunu oldu, kamera görüntü çekiyor fakat bulanık ve silüet şeklinde. Doğal olarak servise gönderdim. 20 günlük bir beklemenin sonucunda ısrarlı sorularım ve yetkililere ulaşma çabam sayesinde telefonun ekranı ve kamerası ile alakası olmayan bir yerinde benden kaynaklanmadığına emin olduğum bir 100 kat mikroskop altında büyültülmüş görüntü paylaştılar ve sorun bundan olabilir!! o yüzden garanti kapsamı dışında dediler...

    Gelelim asıl meseleye sosyal medya aracılığı ile genel müdüre ulaşmaya çalışıyorum kilimcinin köroğlunun yazdığı mesajı anında cevaplayan kişi veya kişiler nedense benim mailime mesajlarıma dönüş bile yapmıyorlardı! Ta ki ben Samsung Electronics Güney Kore'ye mesaj atana kadar. O dakkadan sonra işler neden birden değişti ve gecenin en olmadık anında sosyal medya hesabından iletişim bilgilerinizi paylaşın Yönetim Kurulu diye özellikle belirtilen destek mesajı ardına ertesi gün mailime dönüş ve telefonla arandım..

    Önceden 20 gün sürede darbe tespit edebilen üst düzey servisleri 1.onay da değişim verdi 2. onaya red cevabı verip 15 günlük telefona komple ekran değişimi dedi ve o anki sinirim ile yanlış hatırlayabilirim ama neredeyse yeni telefon parası istemişlerdi.Bu arada servis çalışanı abi tüketici mahkemesine git değiştirirsin dedi. Samsung Türkiyeden arayan kişiler ise telefonu biz inceledik özellikle titizlendik vs vs Samsung Güney Kore ile de görüştük o darbeden olabilir!! şeklinde bir açıklama yaptılar :) Biz size değişim değil ama kameranızı ücretsiz değiştirme teklifi ile geldik dediler :)) Hani sorun ben kaynaklıydı ya servis tutanaklarına ve üst düzey mühendislerine göre! nedense birden ücretsiz tamir yoluna geçtiler.. Bahsi geçen mikroskop görüntüsü;


    Velhasıl Samsung Note 8 cihazımı bu şekilde bugün tekrardan servise gönderdim artık 90km mesafedeki servise ne zaman gider ne zaman dönerse ücretsiz de yapılyor ya! bir en az 15 gün de öyle bekleyeceğim...

    Sözün özü bizler sırf kurumsal şirketlerle muhattap olmak olası bir sıkıntıda değişim talebinde bulunabiliriz diye garantili telefon alıp 2000tl kadar fazla fiyat farkı ile telefon aldığımız ile kalıyoruz...

    Hani o çatır çatır testleri yapılan defalarca yere düşürülen ama her seferinde tertemiz çalışan, sadece ve sadece çelik bloğa 1 metreden 10. düşüşünde anca kamerası bozulan onun haricinde tıkır tıkır çalışmaya devam eden note 8 mikroskop altında nerede olduğu belli olmayan hasar ile kamerası bozuluyor. Ya bu test yapanlar ve Samsung Electronics sahtekar ya da Samsung Türkiye...

    Söylemeden de edemeyeceğim kundaktaki bebeğinizden daha titiz kullanın ki eşinizin sevgilinizin ya da bir arkadaşınızın tırnağı değer çizilir değiştirmezler. Diğer başka marka telefonum hem hanımda hem bende 2. telefon olarak kullandığım ise hanım tarafından her gün en az 4 kere 1 metre den yere düşürüldüğü halde ne kasada hasar var ne ekranda sadece kenar koruyucularında boya atması ya da artık düşe kalka düştüğü yerlerin renklerini almış onların lekeleri harici bir şey yok...






    Samsung un kore mail adresini yazabilirmisin. Note5 de Şebek e ile serviste sorun yaşıyorum. 5 defa servise gitti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bu bildirim sorunu sizde de oluyor mu? Whatsapp'a girmesem bildirim gelmiyor. E-posta'da öyle. Bütün ayarları yaptım ama olmuyor. Yardımcı olur musunuz?
  • hs1987 H kullanıcısına yanıt
    Senkronizasyonu açınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şebeke çekim gücü ile şebekeden internete girme olaylarını diğer amirel gemileri ile test etme imkanı bulan lütfen test eder mi ? Biliyorum bunu daha öncrdr sormustum ama son mesajlarda şebekenin az çekmesinden şikayet eden varda kafama çok takıldı bir arkadaşda samsungların şebekesi daha düşük diğer tellere göre yazmış eğer öyleyse note almaktan vazgeçeceğim bu benim için çok önemli bir konu ve mecburen 8plusa yöneleceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hkn.usta H kullanıcısına yanıt
    iPhone 6 kullanıyorken, 6S çıktığı zaman itibariyle Samsung'a geçtim, ve bugüne kadar hiçbir zaman şebekeyle ilgili ya da internet hızyla ilgili problem yaşamadım. (Vodafone kullanıcısıyım.)
  • Yanarım yanarım 1 tane adam gibi ekran koruyucu bulamadık ona yanarım :) Sen git okadar para ver bi koruyucu bulama :) Piyasadaki sert cam şeklinde olanlar dokunmatiği iyi değil ve görüntüyü bozuyor, bazıları lekeler oluyor vss.. Anlamadım gitti.
  • Darbeden korumaz tabii ama Emaar'da yapılan mat kaplamadan çok memnunum. 0 parmak izi, 0 kir, 0 problem.. Sadece açık renklerde kumlu görüntü var.
  • Arkadaslar izmirde telefoncuda 3800e turkcell den alinma kapali kutu cihaz var fiyat cok iyi fakat sizce riskleri var midir telefoncudan almamin ve yapmam gereken bir sey var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sammobile.com/2017/11/17/galaxy-note-5-now-receiving-november-security-update/


    Ne hikmetse Kuzey Amerika kitasi haric Note5 S6 ya kadar Android Guvenlik Guncellemeleri aliyor ustelik KASIM guvenlik guncellemesi ile ...

    Her yil oldugu gibi Samsung 3 ay guncelleme vermeme donemi Note8 de de devam ediyor...
  • yaman21 Y kullanıcısına yanıt
    Kesinti olduğunda ekrana baktınız mı hiç? Şebeke sinyalinin olduğu yerde herhangi bir uyarı simgesi falan çıkıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nucLear

    Arkadaşlar merhaba. Çift simli olduğu için snapdragonlu N9500 version note 8 ile aranıza katıldım. Fakat şöyle bir sorunum var. Cihaz uzak doğu ithalatı. VoLTE i aktif edemiyorum. Bunun bir yolu çözümü varmidir. Bilen varsa paylaşırsa memnun olurum. Teşekkürler

    Selamlar bir kaç sorum olaca yardımcı olursanız sevinirim.

    Hepsiburada sitesinden ithalatçı garantili cihaz bakıyorum. Siz almışşınız bir kaç merak ettiğim konu var


    1- Kapalı kutu mu geldi ? Yoksa kontrol için vs açılmış mı kutu ? Orjinal Türkiyeden alındığında ki gibi samsungun sadece tek güvenlik etiketi mi var kutuda ?

    2- Uyumlu şarj aleti verdiler mi yanında yoksa kutu içinden mi çıktı ?

    3- 3g 4g konusunda çekim gücü nasıl uzak doğu cihazı olduğu için bir fark var mı acaba ?

    4- iki sim bölümüde Türkiyede çalışıyor mu denediniz mi ?

    5- Telefonda türkçe dil seçeneği var mı ? Telefon açılırken çince mi açılıyor ?

    6- Telefonu açınca güncelleme aldı mı ?

    7- Garantisi hangi firma ? Delta mı ? Delta ise garanti belgesi çıkıyor mu kutudan ?

    8- Telefonun kozmetik durumu nasıl birde imei kayıt kontrolü yaptınız mı kayıtlı mı telefonun iki simi de?

    Yardımcı olursanız sevinirim eklemek istedikleriniz varsa lütfen belirtin. Ona göre karar vereceğim. Teşekkürler.




  • gemons1 G kullanıcısına yanıt
    Aslına bakılırsa bende bu şekilde denk gelirse almayı düşünüyorum.Fakat anlamadığım şey kapalı kutu denmesi,nasıl oluyor bu anlamış değilim.Bilgisi olan var mıdır acaba
  • _esd_ _ kullanıcısına yanıt
    Kontrol amacli da olsa kutu acilmamis oluyor hocam ilk hat takip kullanan siz olacaksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _esd_

    Kesinti olduğunda ekrana baktınız mı hiç? Şebeke sinyalinin olduğu yerde herhangi bir uyarı simgesi falan çıkıyor mu?

    Aynı telefondan bulursanız yan yana koyun. Aynı hat markası olacak tabiki. Asu değerlerine bakın. Sinyal kuvveti kaç asu çıkacak. Eğer başka bir note 8 de aynı şekilde sinyal alıyorsa sorun yoktur. Ama biraz farklılık varsa videoya çekin servise başvurun.

    Note 4 zamanı çok yaşanıyordu bu. Yan yana note 4 note 5 s7 koyduk cidden en az çekeni note 4tü. Aynı marka hatlar ile denedik tabiki.

    s7 de ve özellikle s8 de sinyal konusu duymadım hiç. Sar değeri fena değil note 8lerde. Vücut sarı 1.29w.

    Galaxy s8, note 5 gibi telefonlardan fazla vücut sarı. Hatta huawei p10 dan bile fazla vücut sarı.

    Ama note 8 in kafa sarı düşük. Acaba çekim gücünde hangisi daha etkin.




  • Hocam böyle önemli bir bilgi var amoled yanığı ile ilgili merak ettiğim neden samsung bunu cihaza yapmıyor da bizler uğraşarak yapmaya çalışıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enes5441

    Hocam böyle önemli bir bilgi var amoled yanığı ile ilgili merak ettiğim neden samsung bunu cihaza yapmıyor da bizler uğraşarak yapmaya çalışıyoruz.

    s2 kullanıyorum. Bunlardada amoled var. Ekranda yeni yeni yanıklar oluştu. 6.5 senelik telefon.

    s5 var evde. Çok fazla yazışma yapıyordum. Klavyenin izi kaldı resmen 3 senelik telefonda.

    Amoled ileriye gideceğine geriye gidiyor herhalde :(
  • Şu amoled yanığı konusu yıllardır dillerde. Net bir çözüm yok sanırım.
  • 
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.