Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU] (359. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26.739
Cevap
188
Favori
1.591.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 357358359360361
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkans


    quote:

    Orijinalden alıntı: bzdgn

    Sizlere Samsung Türkiye ve onların anlaşmalı olduğu rantçı servisleri ile kısa bir hikaye anlatayım. 15 günlük telefonumda kamerada odaklama sorunu oldu, kamera görüntü çekiyor fakat bulanık ve silüet şeklinde. Doğal olarak servise gönderdim. 20 günlük bir beklemenin sonucunda ısrarlı sorularım ve yetkililere ulaşma çabam sayesinde telefonun ekranı ve kamerası ile alakası olmayan bir yerinde benden kaynaklanmadığına emin olduğum bir 100 kat mikroskop altında büyültülmüş görüntü paylaştılar ve sorun bundan olabilir!! o yüzden garanti kapsamı dışında dediler...

    Gelelim asıl meseleye sosyal medya aracılığı ile genel müdüre ulaşmaya çalışıyorum kilimcinin köroğlunun yazdığı mesajı anında cevaplayan kişi veya kişiler nedense benim mailime mesajlarıma dönüş bile yapmıyorlardı! Ta ki ben Samsung Electronics Güney Kore'ye mesaj atana kadar. O dakkadan sonra işler neden birden değişti ve gecenin en olmadık anında sosyal medya hesabından iletişim bilgilerinizi paylaşın Yönetim Kurulu diye özellikle belirtilen destek mesajı ardına ertesi gün mailime dönüş ve telefonla arandım..

    Önceden 20 gün sürede darbe tespit edebilen üst düzey servisleri 1.onay da değişim verdi 2. onaya red cevabı verip 15 günlük telefona komple ekran değişimi dedi ve o anki sinirim ile yanlış hatırlayabilirim ama neredeyse yeni telefon parası istemişlerdi.Bu arada servis çalışanı abi tüketici mahkemesine git değiştirirsin dedi. Samsung Türkiyeden arayan kişiler ise telefonu biz inceledik özellikle titizlendik vs vs Samsung Güney Kore ile de görüştük o darbeden olabilir!! şeklinde bir açıklama yaptılar :) Biz size değişim değil ama kameranızı ücretsiz değiştirme teklifi ile geldik dediler :)) Hani sorun ben kaynaklıydı ya servis tutanaklarına ve üst düzey mühendislerine göre! nedense birden ücretsiz tamir yoluna geçtiler.. Bahsi geçen mikroskop görüntüsü;
    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    Velhasıl Samsung Note 8 cihazımı bu şekilde bugün tekrardan servise gönderdim artık 90km mesafedeki servise ne zaman gider ne zaman dönerse ücretsiz de yapılyor ya! bir en az 15 gün de öyle bekleyeceğim...

    Sözün özü bizler sırf kurumsal şirketlerle muhattap olmak olası bir sıkıntıda değişim talebinde bulunabiliriz diye garantili telefon alıp 2000tl kadar fazla fiyat farkı ile telefon aldığımız ile kalıyoruz...

    Hani o çatır çatır testleri yapılan defalarca yere düşürülen ama her seferinde tertemiz çalışan, sadece ve sadece çelik bloğa 1 metreden 10. düşüşünde anca kamerası bozulan onun haricinde tıkır tıkır çalışmaya devam eden note 8 mikroskop altında nerede olduğu belli olmayan hasar ile kamerası bozuluyor. Ya bu test yapanlar ve Samsung Electronics sahtekar ya da Samsung Türkiye...

    Söylemeden de edemeyeceğim kundaktaki bebeğinizden daha titiz kullanın ki eşinizin sevgilinizin ya da bir arkadaşınızın tırnağı değer çizilir değiştirmezler. Diğer başka marka telefonum hem hanımda hem bende 2. telefon olarak kullandığım ise hanım tarafından her gün en az 4 kere 1 metre den yere düşürüldüğü halde ne kasada hasar var ne ekranda sadece kenar koruyucularında boya atması ya da artık düşe kalka düştüğü yerlerin renklerini almış onların lekeleri harici bir şey yok...






    Son donemlerde malesef Samsung servıslerı ıle alakalı bu konuda muthıs sıkayetler gelmeye basladı.

    Telefonları garantı dısı bırakmak ıcın kıldan tuyden bahaneler uretıyorlar. Inanılmaz sacma sebepler gosterıyorlar.

    Benım S6 Edge Plus telefonumunda ekranı catladı hemde hıc dusme olmamasına ragmen. Sonra ınternete gırdım bır baktım kı S6 Edge Plus'ların ekranları durup dururken catlıyor seklınde haberler. Bu haber hemde sammobile sitesinde.
    https://www.sammobile.com/2015/12/14/samsung-galaxy-s6-edge-plus-screen-susceptible-to-cracking-no-apparent-reason/

    Goturdum servıse verdım. Cat kullanıcı hatası ve garantı dısı. Bahane olarakda telefondakı bır cızıgı gosterdıler. Ustelık cıhazın sarjıda bozuktu o da garantı dısı kaldı. Yanı bır garantı dısı ıle cıhazın sarj cıhazını bıle garantı dısında bırakıyorlar. Kolay yontem tabı yaz kagıdı gonder musterıyı.

    Baska bır arkadasımın ekranında yukarıdan asagı cızgı olustu. En bılınen Samsung problemı. Telefon S7 Edge. Telefon garantıye goturuldu ve voılaaaa. Darbeden oldu denılıp garantı dısı bırakıldı. Telefon arkadasın elıdne patladı.

    Turkıye'de Samsung kullananlar bunu kabullenecek baska bır yolu yok. Samsung harıka telefonlar yapar. Cok ıslevseldır. Ama arka planda verdıgı destek cok kotudur.

    Eger Samsung telefon alıcaksanız bunları kabullenmek zorundasınız

    - Servıs surelerı Apple'da KVK'ya bıle versenız maksımum 9 gun ıken, Samsung'da 1 ay bekleyebılıyorsunuz.
    - Ekranınız kırıldı mı fahıs fıyatlar odersınız.
    - Samsung telefonlarının degerı Turkıye'de bır anda asırı duser. Eger en basta alırsanız buyuk zarar edersınız.
    - Servısler telefonu garantı dısı bırakmak ıcın elınden gelenı yapar.


    Bir kaç ay önce konuda samsung servileriyle ilgili yaşadığım problemleri yazdığımda , servis koruyucular üşüşmüş belgeli ispatlı al al al sana değiştirdim işte falan demişti, beni gömercesine.

    Ancak şunu farkettim ki ; serviste tanıdığın varsa oo kralsın , bizim burada Adanada yani çakmak plaza var burdaki esnafında servistekilerle diyoloğu var çıkarları doğrultusunda sanırım. Servise git tiplerinden anlarsın ellerinde 3 5 tane lastikli telefon diğer ellerinde çay, keko naber keko iyidir hepsi birbirini tanıyor. Sohbet muhabbet, neyse sadete geleyim ,

    Bunlar problemli cihazları toplar piyasadan ölü fiyatına sonra garanti kapsamına sokar sıfırlanmış telefon diye satar. Ben ölü bir telefonu sattığımda günlerce arayıp telefonun orjinal kutusunu istemişlerdi. Jeton ordan düştü. Karşılıklı menfaat işte ne diyeyim ki ; denetim yok ,hizmet anlayışı yok.

    Toplanır şimdi foyası ortaya çıkanlar. Dediğin gibi telefonlar harika ama servis rezil.

    Telefonuyla serviste garanti kapsamından hizmet alamayan arkadaşlara önerim Tüketici Hakem Heyetine başvurun telefonunuzun parasını alın. Biraz uğraştırıcı ama böyle kepaze servis anlayışı olan firmalara müstehak.

    Toplanır gelirler şimdi kardeşim..... şöyle böyle. Git arkadaşım sorunun yoksa servisle ilgili yazma cevap. Sorunu olan insanlar yazıyor burada.




  • Telefon ön siparişte iken burada ajan kaynıyordu . Yok şöyle efenim yok böyle efenim.

    Samsung Tr harika efenim nere ora Emaar harika efenim :) çatır çatır yazıyorlardı.

    Azıcık geçmişe gidin s8 plus ön siparişteyken de gelip yazıp sonra ortadan kaybolan yazarlar.

    Tıngırmıngırcan diyim siz anlayın işte ; satarken iyi sattıktan sonra ortada yoklar.

    Neyse cihazlarınızın başına bir şey gelmesin güle güle kullanın bu kepazelerle muhattap olmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qantas

    Arkadaşlar n11 in kampanyasından aşağıdaki ürünü aldım daha takarken araba camı gibi parçalandı.

    https://urun.n11.com/cep-telefonu-kiliflari/samsung-galaxy-s8-s8-plus-note-8-cam-ekran-koruyucu-tam-kaplayan-P202456778

    90tl ye satıyor ama 10tl etmez.para çöpe gitti.tavsiye etmiyorum...


    üzüldüm dostum. geçmiş olsun.




  • Android Oreo ocak yada şubat gibi gelecek sanırım bizim cihazlara. belki marta bile sarkabilir.
  • Telefondaki goruntuyu kayipsiz olarak Hdmi kablo ile tv ye aktarmak istiyorum note8 icin boyle bir kablo varmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaman21 Y kullanıcısına yanıt
    Samsungların sar değeri düşük olduğu için çekim bir miktar düşük olabiliyor ama bu telefonlardan biri full çekerken diğerinin şebeke sorunu yaşaması normal değil. İyi ihtimal sim kartta sorun olabilir, değiştirirsiniz, kötü ihtimal telefonda sorun olabilir, bir ihtimal de operatörün baz istasyonu bakımda ya da anlaşma sağlanamadığı için kaldırılmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izzard


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkans


    quote:

    Orijinalden alıntı: bzdgn

    Sizlere Samsung Türkiye ve onların anlaşmalı olduğu rantçı servisleri ile kısa bir hikaye anlatayım. 15 günlük telefonumda kamerada odaklama sorunu oldu, kamera görüntü çekiyor fakat bulanık ve silüet şeklinde. Doğal olarak servise gönderdim. 20 günlük bir beklemenin sonucunda ısrarlı sorularım ve yetkililere ulaşma çabam sayesinde telefonun ekranı ve kamerası ile alakası olmayan bir yerinde benden kaynaklanmadığına emin olduğum bir 100 kat mikroskop altında büyültülmüş görüntü paylaştılar ve sorun bundan olabilir!! o yüzden garanti kapsamı dışında dediler...

    Gelelim asıl meseleye sosyal medya aracılığı ile genel müdüre ulaşmaya çalışıyorum kilimcinin köroğlunun yazdığı mesajı anında cevaplayan kişi veya kişiler nedense benim mailime mesajlarıma dönüş bile yapmıyorlardı! Ta ki ben Samsung Electronics Güney Kore'ye mesaj atana kadar. O dakkadan sonra işler neden birden değişti ve gecenin en olmadık anında sosyal medya hesabından iletişim bilgilerinizi paylaşın Yönetim Kurulu diye özellikle belirtilen destek mesajı ardına ertesi gün mailime dönüş ve telefonla arandım..

    Önceden 20 gün sürede darbe tespit edebilen üst düzey servisleri 1.onay da değişim verdi 2. onaya red cevabı verip 15 günlük telefona komple ekran değişimi dedi ve o anki sinirim ile yanlış hatırlayabilirim ama neredeyse yeni telefon parası istemişlerdi.Bu arada servis çalışanı abi tüketici mahkemesine git değiştirirsin dedi. Samsung Türkiyeden arayan kişiler ise telefonu biz inceledik özellikle titizlendik vs vs Samsung Güney Kore ile de görüştük o darbeden olabilir!! şeklinde bir açıklama yaptılar :) Biz size değişim değil ama kameranızı ücretsiz değiştirme teklifi ile geldik dediler :)) Hani sorun ben kaynaklıydı ya servis tutanaklarına ve üst düzey mühendislerine göre! nedense birden ücretsiz tamir yoluna geçtiler.. Bahsi geçen mikroskop görüntüsü;
    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    Velhasıl Samsung Note 8 cihazımı bu şekilde bugün tekrardan servise gönderdim artık 90km mesafedeki servise ne zaman gider ne zaman dönerse ücretsiz de yapılyor ya! bir en az 15 gün de öyle bekleyeceğim...

    Sözün özü bizler sırf kurumsal şirketlerle muhattap olmak olası bir sıkıntıda değişim talebinde bulunabiliriz diye garantili telefon alıp 2000tl kadar fazla fiyat farkı ile telefon aldığımız ile kalıyoruz...

    Hani o çatır çatır testleri yapılan defalarca yere düşürülen ama her seferinde tertemiz çalışan, sadece ve sadece çelik bloğa 1 metreden 10. düşüşünde anca kamerası bozulan onun haricinde tıkır tıkır çalışmaya devam eden note 8 mikroskop altında nerede olduğu belli olmayan hasar ile kamerası bozuluyor. Ya bu test yapanlar ve Samsung Electronics sahtekar ya da Samsung Türkiye...

    Söylemeden de edemeyeceğim kundaktaki bebeğinizden daha titiz kullanın ki eşinizin sevgilinizin ya da bir arkadaşınızın tırnağı değer çizilir değiştirmezler. Diğer başka marka telefonum hem hanımda hem bende 2. telefon olarak kullandığım ise hanım tarafından her gün en az 4 kere 1 metre den yere düşürüldüğü halde ne kasada hasar var ne ekranda sadece kenar koruyucularında boya atması ya da artık düşe kalka düştüğü yerlerin renklerini almış onların lekeleri harici bir şey yok...






    Son donemlerde malesef Samsung servıslerı ıle alakalı bu konuda muthıs sıkayetler gelmeye basladı.

    Telefonları garantı dısı bırakmak ıcın kıldan tuyden bahaneler uretıyorlar. Inanılmaz sacma sebepler gosterıyorlar.

    Benım S6 Edge Plus telefonumunda ekranı catladı hemde hıc dusme olmamasına ragmen. Sonra ınternete gırdım bır baktım kı S6 Edge Plus'ların ekranları durup dururken catlıyor seklınde haberler. Bu haber hemde sammobile sitesinde.
    https://www.sammobile.com/2015/12/14/samsung-galaxy-s6-edge-plus-screen-susceptible-to-cracking-no-apparent-reason/

    Goturdum servıse verdım. Cat kullanıcı hatası ve garantı dısı. Bahane olarakda telefondakı bır cızıgı gosterdıler. Ustelık cıhazın sarjıda bozuktu o da garantı dısı kaldı. Yanı bır garantı dısı ıle cıhazın sarj cıhazını bıle garantı dısında bırakıyorlar. Kolay yontem tabı yaz kagıdı gonder musterıyı.

    Baska bır arkadasımın ekranında yukarıdan asagı cızgı olustu. En bılınen Samsung problemı. Telefon S7 Edge. Telefon garantıye goturuldu ve voılaaaa. Darbeden oldu denılıp garantı dısı bırakıldı. Telefon arkadasın elıdne patladı.

    Turkıye'de Samsung kullananlar bunu kabullenecek baska bır yolu yok. Samsung harıka telefonlar yapar. Cok ıslevseldır. Ama arka planda verdıgı destek cok kotudur.

    Eger Samsung telefon alıcaksanız bunları kabullenmek zorundasınız

    - Servıs surelerı Apple'da KVK'ya bıle versenız maksımum 9 gun ıken, Samsung'da 1 ay bekleyebılıyorsunuz.
    - Ekranınız kırıldı mı fahıs fıyatlar odersınız.
    - Samsung telefonlarının degerı Turkıye'de bır anda asırı duser. Eger en basta alırsanız buyuk zarar edersınız.
    - Servısler telefonu garantı dısı bırakmak ıcın elınden gelenı yapar.


    Bir kaç ay önce konuda samsung servileriyle ilgili yaşadığım problemleri yazdığımda , servis koruyucular üşüşmüş belgeli ispatlı al al al sana değiştirdim işte falan demişti, beni gömercesine.

    Ancak şunu farkettim ki ; serviste tanıdığın varsa oo kralsın , bizim burada Adanada yani çakmak plaza var burdaki esnafında servistekilerle diyoloğu var çıkarları doğrultusunda sanırım. Servise git tiplerinden anlarsın ellerinde 3 5 tane lastikli telefon diğer ellerinde çay, keko naber keko iyidir hepsi birbirini tanıyor. Sohbet muhabbet, neyse sadete geleyim ,

    Bunlar problemli cihazları toplar piyasadan ölü fiyatına sonra garanti kapsamına sokar sıfırlanmış telefon diye satar. Ben ölü bir telefonu sattığımda günlerce arayıp telefonun orjinal kutusunu istemişlerdi. Jeton ordan düştü. Karşılıklı menfaat işte ne diyeyim ki ; denetim yok ,hizmet anlayışı yok.

    Toplanır şimdi foyası ortaya çıkanlar. Dediğin gibi telefonlar harika ama servis rezil.

    Telefonuyla serviste garanti kapsamından hizmet alamayan arkadaşlara önerim Tüketici Hakem Heyetine başvurun telefonunuzun parasını alın. Biraz uğraştırıcı ama böyle kepaze servis anlayışı olan firmalara müstehak.

    Toplanır gelirler şimdi kardeşim..... şöyle böyle. Git arkadaşım sorunun yoksa servisle ilgili yazma cevap. Sorunu olan insanlar yazıyor burada.

    Hocam bu dediğin taktiği neredeyse tüm telefoncular yapıyor, 2. el garantili cihazları ucuza alıp garantideki tanıdıkları sayesinde sıfırlıyorlar. Hatta piyasada birkaç kişi var, telefonculardan bu cihazları toplayıp serviste değişim yaptırtıyor, bu hizmet karşılığında da ücret alıyor.

    Birde şu jelatinli kutu olayı var, tahtakalede açılmış telefon kutularını orjinal gibi jelatin yapılıyor ve satışa hazırlıyorlar, fiyatı da makulmuş 10 tl gibi bir ücret alıyorlarmış.

    Bu işlerde çok üçkağıt dönüyor.




  • izzard İ kullanıcısına yanıt
    Kurduğunuz cümle çok enteresan ve sert.
    Ben de Emaar'dan aldım, çok memnun kaldım, hala da gururla yazıyorum.
    Samsung Emaar'dan çok iyi hizmet aldım, telefonumdan da çok memnunum.
    Sadece pil süresiyle ilgili bazı şeyleri araştırmaya başladım başka cihazlardaki süreyi gördükçe..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAD MAX

    Ben çoğunlukla kullanıyordum o ikonu 😕

    Bu arada videoları parmak ile büyültemedim.

    Telefonu kapatıp açın...

    Sonra youtube a girdiğinizde iki parmakla büyütün veya küçültün...



    Saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginç bilgi, teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Amoled yanığı olmaması için (özellikle note edge,s8-s8plus ve note 8) Immersive Mode olayından bahsetmiştim. Bazı programlar desteklemediği için uygulamalar tam kullanılamıyordu, misal instagram hikayede yazı yazılmıyor veya whatsapp daki smileyler çıkmıyor. bunun çözümü ise aşağıdaki komutu adb - fastboot cmd ekranına girmeniz. Immersive Mode un aktif olmayacağı uygulamaları paket adları sona gelecek şekilde aralarına boşluksuz" ,- " koyarak ekleyebilirsiniz. Instagram ve whatsapp ın olduğu satır aşağıdaki gibi;

    adb shell settings put global policy_control immersive.navigation=apps,:immersive.status=apps,-com.whatsapp,-com.instagram.android

    İşin temeli ise önce aşağıdaki uygulamayı kurun;

    http://developer.samsung.com/galaxy/others/android-usb-driver-for-windows

    daha sonra telefonunuzda geliştirici modunu aktif edip oem kilidi ile usb hata ayıklamayı aktif edin

    Akabinde aşağıdaki programı yükleyin ve açılan cmd ekranına ilettiğim kodu yazın ve akabinde telefonu usb ye bağlayın. telefonda izin ver diye bir uyarı gelecek izin verin.

    https://androidfilehost.com/?fid=745425885120698566


    hata gördüğünüz program oldukça paket adını komutun en sonuna belirttiğim şekilde ekleyerek ilerleyebilirsiniz

    Benim telefonun ana görümü;

    aşağıdan yukarı ya da yukarıdan aşağa el hareketliyle tuşlar ve bildirim paneli açılıyor

    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]




  • izzard İ kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam
  • izzard İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba emaar 'dan 4 tane on sipariş ile telefon aldım konuya uğrama da sebebim



    1 konu sahibi

    2 sayfa önce sorulan sorunu sorulması

    3 batarya süresi

    4 iphone döver

    5 değişik bilgi paylaşımı olamasi

    6 n11 'den mi alsam vs vs





    Bu sebeple insan ajan mi oluyor? Allah akıl fikir versin 7 sebep de senin düşüncen



    Uzun zamandır yararlı bir paylaşımı bugün gördüm bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xmrtx kullanıcısına yanıt
    war daha once konusmustuk samsungwa da
    https://www.samsungwa.com.tr/hdmi-adaptör-type-c

    burda 169tl
    http://www.pdateknoloji.com/samsung-hdmi-adaptor-ctype-eehg950dbegww_55067.html?gclid=CjwKCAiArrrQBRBbEiwAH_6sNMH97vLCRN-y6tvqGwadl-vOoCTdKTpnsr6zCcHCXiIa1nb1vl5ppRoCJ4sQAvD_BwE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boramat -- 17 Kasım 2017; 15:49:12 >




  • Bugun yuzustu baktim. Note 3 ten beri note kullanicisiyim. Cok guzel olmus telefon.



    Hani iPhone a gecis yaparim dedikce samsung dusunduruyor hep.



    Neyse note 5 le cok mutluyuz.



    Yilan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaman21 Y kullanıcısına yanıt
    Kesinti olması normal değil hocam 1 çizgi daha az çeker sadece. Bazen de internet çekiminde anlık problem yaşanabilir onu çoğu kullanıcı anlamaz zaten.. Bariz kesinti oluyorsa problem olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Çift simli olduğu için snapdragonlu N9500 version note 8 ile aranıza katıldım. Fakat şöyle bir sorunum var. Cihaz uzak doğu ithalatı. VoLTE i aktif edemiyorum. Bunun bir yolu çözümü varmidir. Bilen varsa paylaşırsa memnun olurum. Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nucLear -- 17 Kasım 2017; 15:51:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mbaydar76

    Merhaba emaar 'dan 4 tane on sipariş ile telefon aldım konuya uğrama da sebebim



    1 konu sahibi

    2 sayfa önce sorulan sorunu sorulması

    3 batarya süresi

    4 iphone döver

    5 değişik bilgi paylaşımı olamasi

    6 n11 'den mi alsam vs vs





    Bu sebeple insan ajan mi oluyor? Allah akıl fikir versin 7 sebep de senin düşüncen



    Uzun zamandır yararlı bir paylaşımı bugün gördüm bu arada

    Ben ne yazsam siz üstünüze alıyorsunuz birde yanlış alıyorsunuz :)

    Tekrar okumanızı rica ediyorum



    Telefon önsiparişteyken dedim , 2 sayfa önce demedim. kullanıcılara fiyat kovalayanlara birşey demiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emirism

    Kurduğunuz cümle çok enteresan ve sert.
    Ben de Emaar'dan aldım, çok memnun kaldım, hala da gururla yazıyorum.
    Samsung Emaar'dan çok iyi hizmet aldım, telefonumdan da çok memnunum.
    Sadece pil süresiyle ilgili bazı şeyleri araştırmaya başladım başka cihazlardaki süreyi gördükçe..

    Emaar harika dedim zaten ona lafım yok.

    Diğer servislere işiniz düşmesin hocam ozaman anlarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nucLear kullanıcısına yanıt
    Edemeyeceksiniz hocam. Türkiye yazılımı olmadığı için Volte aktifleştiremezsiniz. Custom Rom'lar aracılığı ile belki yapabilirsiniz ancak N9500 için custom rom çıkacağını zannetmiyorum.

    Yanlış biliyor olabilirim, daha doğru bilgisi olan varsa paylaşırsa ben de sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 357358359360361
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.