Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU] (1609. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48.394
Cevap
280
Favori
1.683.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16071608160916101611
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xaqok

    Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 2 3 ay önce ikinci el note 5 alarak aranıza katılmıştım. Şu son zamanlarda aşırı pil tüketmeye başladı telefon. 2.5 saatten fazla ekran süresi alamıyorum. Sanırım bataryada bir problem var %4 de şarja taktım birden %17 oldu telefon. Pilin değişmesi mi lazım yoksa başka türlü halledilebilir mi?

    son guncellemeden sonra aynı sorunu bende yasıyorum
  • ApsinteX kullanıcısına yanıt
    Hocam servise verirken formda garanti dahilinde onarım ı işaretletin elemana. Salı günü verdiyseniz 6 7 gün sonra onlar mesaj atmadan siz telefonu almaya gidin. Ben öyle yaptım. Telefon garanti dışı olmasına rağmen ücretsiz yaptırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [topal]solucan


    quote:

    Orijinalden alıntı: teachdentt


    quote:

    Orijinalden alıntı: [topal]solucan

    Telefonumu şarj olmama problemi yüzunden servise vermistim , şarj soketi ile beraber komple ekranı değiştirmişler Benim ekrandan bir şikayetim yoktu. Şarj soketinin tek başına değişmediğini söylediler. Herneyse konuyu uzatmadım. 1 ay sonra yeni taktıkları ekran üst kısımdan oynama yapmaya başladı ve tekrar servise verdim. Ekranı yeniden yapıştırıp teslim ettiler ve alıp eve gelip detaylı inceleyince farkettim ki ekran sol taraftan halen milimetrik de olsa oynama yapıyor. Bu konuda ne yapabilirim ? Benim orjinal sorunsuz ekranımı değiştirip yoktan yere sorun yarattıkları icin hakkımı nasıl aramalıyım ?

    İşte aynen benim başıma gelen durum hocam. Hatta birkaç kez yazdım burada sol üstte ekran değişiminden sonra oynama olan var mı diye. Hocam rahat 3 kez preslediler benimkini ama sonuç aynı maalesef. :(

    Sizindemi ekranınız şarj soketi ile beraber değişti ? Servis bana bunu söylediğinde hiç inandırıcı gelmedi. 100 150 Tl lik bir soker yüzünden çok daha pahalı ekranı değiştirmek akıllıca değil , ekranımın serviste çizildiğini yada kırıldıgını düşündüm.

    Bende amoled yanmasi vardı hocam. Gerçekten servis sonrasi böyle olmasi tuhaf ve de düzelmiyor. Hak iddia edeceğimizi zannetmiyorum. :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bi ufak sarj sorunu bende de var tam bi bakayım ekran süresi ss falan atarım ama azaldı evet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Note 5 almayı düşünüyordum. Fakat sarj soketi bozulunca ekranla birlikte değiştirme uzun süreli kullanmak için büyük sıkıntı. Bu yüzden Note 4 alayım diyorum.
    Note 4 de böyle bir sorun var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TrueReaL T kullanıcısına yanıt
    Bunu note4 konusuna sormanız lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle bir mail gelmiş samsung tarafından. Sizede geldi mi arkadaşlar ? Spam a düşmüş
    SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya arkadaşlar saçmalamayın Allah aşkına, Donanım Haberciyiz biz. Yaygara çıkartırız serviste ne soket ne ekran parası ödemeyiz yapmayın abi. Note 4 alınır mı ya mis gibi telefon 6 saat ekran veriyor 6.0 la daha ne olsun ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoyrazKarayel59 P kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arayüzde geçişlerde bazen takılıyor . Aralıksız mobil veri ile kullandıgım için mi acaba bilemedim . Ama bazen uygulamaya basınca ufaktan geç açıyor. Wipe attım sıfırladım odinden stock rom attım her yolu denedim ama nafile . Çözemedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • theicestorm kullanıcısına yanıt
    O yüzden bizede gelebilir. Büyük ihtimal yeni Touchwiz'e entegre olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whippoorwill -- 7 Kasım 2016; 18:51:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadi bakalım hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chengineer

    Uyumlu yok, mhl desteklemiyor. Kablosuz aktarım tek seçenek.

    bildiğin önerebileceğin bir ürün varmı?
  • 1 yılın sonunda surekli kullandıgım Note 5 cihazimin batarya durumunu asagida paylasiyorum.

    *30 dk kisa video izlendi
    *sosyal medya agirlikli kullanildi
    *tum programlarin senkronizesi acikti
    *genel olarak wifi ile kullanildi onun disinda 1 saat kadar 4.5G kullanildi.(Sebeke bu kullanimda 1 2 dis cekiyordu)
    *guc tasarruf modu kesinlikle kullanilmadi(kullansaydim rahat 1 saat daha fazla ekran suresi olurdu)
    *ekran parlakligi otomatik yarıdaydı.Hava karardiginda otomatik parlakligi kapatiyorum
    *Kisa sureli oyun oynandi

    Ve bu sure 1 sene kullanilmis bir note 5 tarafindan yapildi.Cihazimi aldigim gunden beri sarjim %15 - %20 iken sarja taktim.Sarjda cihazi genelde kullandim.Pilim %1 e kadar saglikli bi sekilde dusuyor oyle birden dusme filan kesinlikle yok.1 senelik zaman diliminde hep hizli sarj ile kullandim.

    Bazi yorumlar goruyorum samsung yeni guncellemede sarji batirdi her yeni guncellemede sarj daha kotu olacak cihazi sattirmak isteyecek vs gibi.Boyle bisey yok arkadaslar suan en son yazilim yamasida yuklu 364mb olmasi lazim.Herhangi bi sarj sure sikintisi yok.Ekran suresi 1 saat daha dusuk olsaydi bekleme yaklasik 19 20 saat civari olacakti.

    Kisacasi 1 yillik bi cihaz icin degerler oldukca iyi.Kisa zamanda bu degerlerin bozulcagini da dusunmuyorum

    Cihazimda root vs yok sadece devre disi birakilmis uygulama ve servis mevcut.


    SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU] SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU] SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • theicestorm kullanıcısına yanıt
    Böyle bir durumda garanti dışı olması çok saçma değil mi?. Resmen tüketiciyi aptal yerine konuluyor.. Sonuçta benden kaynaklı değil Samsung'un problemi. Ama yinede söylediğiniz yapacağım.. Zaten garanti kapsamında değil derlerse kıyameti kopartır o cihazı kullanmaz hakem heyetine gider ve tazminat davası açarım.
  • İki gündür telefonun bildirim sisteminde bi sorun var.Mesela whatsapptan mesaj geldi ve ben buna bakmadım telefon elimdeyken belirli aralıklarla titriyor. Gelişmiş özelliklerden akıllı uyarıyı kapattım yine aynı. Nedir bunun çözümü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ApsinteX kullanıcısına yanıt
    Yok hocam benim arka cam çatlaktı o yüzden garanti dışı cihazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VioLee kullanıcısına yanıt
    Hocam benim telefon beklemede çok yiyor. Yani cihazı kullanmadığım zamanlarda. Siz mobil veriyi kapatıyor musunuz böyle zamanlarda ? Hangi servisleri ve uygulamaları devre dışı bıraktınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • theicestorm kullanıcısına yanıt
    Benim mobil veri hep acik wifi oldugu yerlerde bile.Onun disinda beklemede sarj yiyor zaten yemiyor diyemem ornegin gece sabaha kadar %6 %7 bi dusus oluyor.Devredisi biraktigim uygulamalarda bunlar resim olarak ekliyorum


    SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VioLee kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir sıkıntı çıkmıyor değil mi hocam android system webview falan devre dışı bırakmışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 16071608160916101611
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.