Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
47.687
Cevap
342
Favori
1.534.986
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3894 Mesaj

    Andorid OS kullanımından bahsediyorsanız bu son android versiyonunda olan bir bugdan oluyor, telefonu şarja taktığınızda google hesabınıza yedekleme yapmaya çalışıyor sanırım bunu gerçekleştiremediğinden telefonunun deep sleep'e geçmesini engelliyor ve siz telefonunuzu yeniden başlatana kadar telefon deep sleep'e geçmiyor. Çözüm için;
    Ayarlar > Yedekle ve sıfırla > Google hesabı altında bulunan Verilerimi Yedekle'yi kapatıp telefonunuzu yeniden başlatın.

    Ben sorunumu bu şekilde çözdüm.
    |
    |
    theicestorm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    XH1|Xpro2 Graphite|16mm/1.4|35mm/2|23mm/2|50-140mm/2.8 | Flickr

    HP Omen 880 Desktop Asus Artpro Monitor | Custom Desktop:ASRock Z77 Extreme6 Intel CI7 2600K Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz MSI GTX 1080 GAMING X Corsair H100i v2 Sandisk Extreme SSD SEAGATE ST2000DM003 Corsair RM1000i Cooler Master HAF X Philips 274E5 Creative SoundBlaster Z | MSI GE60 0ND Upgrade: Samsung 850 Evo Kingston V300 | WD Mycloud 2TB | Logitech G700S

    Edifier S550 | Logitech Z906 | Samsung DA-F760 | Sennheiser Momentum 2.0 Wireless | Shure SE215 | Bang Olufsen E8
  • Yarbay
    16336 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: turbetfur2


    quote:

    Orijinalden alıntı: esasmevzi

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbetfur2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: theicestorm

    Açıkçası öyle güncellemede çokta umrumda olmuyor benim. Cihazın bir sıkıntısı yoksa sarjindan performansından memnunsak ne gerek var güncellemeye? Ya gelen güncelleme telefonu boka çevirirse diyede düşünmek lazım hocam

    Otomatik güncelleme kapalı olsa dahi wi fi ile bağlanınca belli bir süre kendisi indiriyor. Orası kötü işte.

    İşte bu kötü. Bu update olayını engellemek için package disabler den neyi kapatmamız lazım ?

    5.1.1 yükledikten sonra telefonu wifiye bağlamayın mobil veride açın daha sonra açılınca ayarlardan güncelleme ayarlarını kapatın otomatik güncellemeleri denetlemesin. ve güncellemeleri otomatik indiri kapatın.

    Hocam bazı arkadaşlar yinede zamanla wifiye bağlanınca ilerde güncelleme yaptığını söylüyor.

    Evet, maalesef böyle bir durum var.

    Örneğin geçen gelen 28 MB boyutundaki güncelleme dahi otomatik olarak geldi. Denetlemeler kapalı olmasına rağmen uzun süreli Wİ Fİ kullanımlarında güncellemeler denetleniyor.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    3466 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: turbetfur2


    quote:

    Orijinalden alıntı: esasmevzi

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbetfur2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: theicestorm

    Açıkçası öyle güncellemede çokta umrumda olmuyor benim. Cihazın bir sıkıntısı yoksa sarjindan performansından memnunsak ne gerek var güncellemeye? Ya gelen güncelleme telefonu boka çevirirse diyede düşünmek lazım hocam

    Otomatik güncelleme kapalı olsa dahi wi fi ile bağlanınca belli bir süre kendisi indiriyor. Orası kötü işte.

    İşte bu kötü. Bu update olayını engellemek için package disabler den neyi kapatmamız lazım ?

    5.1.1 yükledikten sonra telefonu wifiye bağlamayın mobil veride açın daha sonra açılınca ayarlardan güncelleme ayarlarını kapatın otomatik güncellemeleri denetlemesin. ve güncellemeleri otomatik indiri kapatın.

    Hocam bazı arkadaşlar yinede zamanla wifiye bağlanınca ilerde güncelleme yaptığını söylüyor.

    Evet, maalesef böyle bir durum var.

    Örneğin geçen gelen 28 MB boyutundaki güncelleme dahi otomatik olarak geldi. Denetlemeler kapalı olmasına rağmen uzun süreli Wİ Fİ kullanımlarında güncellemeler denetleniyor.

    Hocam bunun bir çözümü olmalı. Package disabler de update diye bazı programlar çıkıyor ama disable etmeye korkuyorum açıkçası. Telefonu kapattıktan sonra açılmaz falan sonra uğraşda dur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    3684 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    Note5 in hiç bataryasını değiştiren oldu mu merak ettim

    Birinin bu korkuyu yenip yıl sonunda pili değiştirmesi şart oldu.

    Ama en büyük korkum çizikler ve kasa açıklığı kalması.

    servise başka bir neden için gidip gitmişken batarya durumunuda öğrenmek için illa arka kapağı çıkarmaları zorunlu mu bataryayı çıkarmaları? Hocam zaten normalde bataryalar garanti süresince ücretsiz değişmiyor mu
    _____________________________
  • Yarbay
    4594 Mesaj

    Softwate update diye bişi çıkıyordu diye hatırlıyorum.
    Ama riskli olabilir dediğiniz gibi.

    Ama deneyen var.

    http://forum.xda-developers.com/note-4-att/general/guide-disable-knox-ota-updates-apps-root-t2976315
    http://www.droidviews.com/disable-ota-notifications-android-devices/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lecher -- 28 Temmuz 2016; 12:25:37 >
    |
    |
    turbetfur2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    16336 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: turbetfur2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: turbetfur2


    quote:

    Orijinalden alıntı: esasmevzi

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbetfur2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: theicestorm

    Açıkçası öyle güncellemede çokta umrumda olmuyor benim. Cihazın bir sıkıntısı yoksa sarjindan performansından memnunsak ne gerek var güncellemeye? Ya gelen güncelleme telefonu boka çevirirse diyede düşünmek lazım hocam

    Otomatik güncelleme kapalı olsa dahi wi fi ile bağlanınca belli bir süre kendisi indiriyor. Orası kötü işte.

    İşte bu kötü. Bu update olayını engellemek için package disabler den neyi kapatmamız lazım ?

    5.1.1 yükledikten sonra telefonu wifiye bağlamayın mobil veride açın daha sonra açılınca ayarlardan güncelleme ayarlarını kapatın otomatik güncellemeleri denetlemesin. ve güncellemeleri otomatik indiri kapatın.

    Hocam bazı arkadaşlar yinede zamanla wifiye bağlanınca ilerde güncelleme yaptığını söylüyor.

    Evet, maalesef böyle bir durum var.

    Örneğin geçen gelen 28 MB boyutundaki güncelleme dahi otomatik olarak geldi. Denetlemeler kapalı olmasına rağmen uzun süreli Wİ Fİ kullanımlarında güncellemeler denetleniyor.

    Hocam bunun bir çözümü olmalı. Package disabler de update diye bazı programlar çıkıyor ama disable etmeye korkuyorum açıkçası. Telefonu kapattıktan sonra açılmaz falan sonra uğraşda dur

    Sistem uygulamaları içinde de iki adet update ile ilgili uygulama mevcut ama ne verileri siliniyor ne de devre dışı bırakılıyor.

    Yakın zamanda Grace UX güncellemesi gelecektir zaten onda sorun yok ama 7.0 güncellemesi bizi sıkıntıya sokabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Night Rain -- 28 Temmuz 2016; 12:32:50 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    16336 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    Note5 in hiç bataryasını değiştiren oldu mu merak ettim

    Birinin bu korkuyu yenip yıl sonunda pili değiştirmesi şart oldu.

    Ama en büyük korkum çizikler ve kasa açıklığı kalması.

    servise başka bir neden için gidip gitmişken batarya durumunuda öğrenmek için illa arka kapağı çıkarmaları zorunlu mu bataryayı çıkarmaları? Hocam zaten normalde bataryalar garanti süresince ücretsiz değişmiyor mu

    Ücretsiz değişebiliyor ancak asıl sorun telefonu iade ettiğimiz gibi alabilecek miyiz ?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    3684 Mesaj

    evet haklısınız o konuda
    |
    |
    Night Rain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2185 Mesaj
    merhabalar;

    teknik olarak yardım edecek bir arkadaşa sormak istiyorum

    az önce telefonun ekranı kapandı açma kapama sesi geliyor ancak ekran görüntüsü gelmiyor

    telefonu kapadım bir şekilde şimdi açmaya çalıştığım da ekran gelmiyor ancak samsung yazısının sol üstünde mavi ışık yanıyor devamlı

    sorun ne olabilir?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4594 Mesaj
    Ekran gitmiş olabilir. Recovery mode ile açmayı denediniz mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2185 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lecher

    Ekran gitmiş olabilir. Recovery mode ile açmayı denediniz mi?

    kiese bağlamaya çalıştım usb bağlandı sesi geliyor ama bağlantı kuruluyor da kalıyor kieste

    sanırım ekran gitti haklısınız
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    958 Mesaj

    Hocam dediğiniz gibi yaptım ama durum bu. Ekran süresi 18 dk
    Bu mesaja eklenen görseller:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theicestorm -- 28 Temmuz 2016; 19:17:31 >
    |
    |
    skid_row kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    765 Mesaj

    antenin çekmesi için özel kısım.
    |
    |
    uygunhan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    765 Mesaj

    amazon.com gibi sitelere yönelin. Ben spigen'i amazondan aldım 12 gün civarında gelmişti
    |
    |
    dostum kertenkele kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2262 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hsyncb15

    amazon.com gibi sitelere yönelin. Ben spigen'i amazondan aldım 12 gün civarında gelmişti

    Senpigen in sitesinden stokta var diye Ultra Hybrid kılıf aldım 5 gün önce hâlâ tedarik sürecinde yazıyor bekleyeceğim bakalım ne olacak sonu zaten acelesi de yok silim armor var şu an telefon tam korumalı durumda onu rengini göstersin diye almıştım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    765 Mesaj

    hocam note 7'ye bütçeniz varsa note 7 yi bekleyin. Note 5 iyi olsa da sonuçta gerek ram gerek şarj gerek de kamera olarak da note 7 daha iyi. İnsan almışken iyisini, son modelini almak istiyor. Eğer şimdi note 5'i alırsanız note 7 çıkınca içinizde kötü bir his olacak o daha iyi diye. Yani sonuç bütçe varsa note 7 alınız ama teknolojinin hızına da milyoner olmadıkça yetişemeyeceğinizi unutmayınız
    |
    |
    Nam[A]sTe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    765 Mesaj

    Amazondan da alsanız zaten 10 günden aşşağı gelmiyecek. O yüzden sıkıntı yok yani
    |
    |
    dostum kertenkele kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    765 Mesaj
    Kaç kere sormama rağmen cevap alamadım ama yine şansımı deniyeyim. Kullandığınız faydalı ve bize tavsiye ediceğiniz uygulamalar var mıdır?
    _____________________________
  • Yarbay
    4594 Mesaj

    Bende ebay den almıştım 45 gün sürmüştü. Aralık ayında sipariş verilmeyeceğini öğrendim:)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hsyncb15 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4594 Mesaj

    Package disabler
    Assistive touch 2
    Internet speed meter

    Benim root olmadan tavsiye ettiğim programlar.

    Daha çok otomasyon istiyorsan
    Gravity süren ile Lux programını kullanabilirsin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hsyncb15 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Bey Azura
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,687
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.