Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU] (1349. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
48.394
Cevap
280
Favori
1.683.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13471348134913501351
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • theicestorm kullanıcısına yanıt
    Galaxy s2 1.5 sene kullandım LG l7 3 sene kullandım. Bu cihazıda kullanırım şahsen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoroIsmylife kullanıcısına yanıt
    Hocam bende Nokia 5130 xpressmuzigi 4 yıl gm discovery 2 yıl sene 2016da 5ay iPhone 4 kullandım benimkiler daha beter bence djdjdhksusksjsm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazin garantisini nasıl sorgularım samsung tr ama bulamadım siteyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kablo arıyorsaniz ttec marka alın pişman olmazsınız ben kullanıyorum soket yerine de tam oturuyor ve ısınma da yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volkancaliskan

    Telefonu hızlı şarj olmuyor diye servise verdim yani oluyordu da 4 5 kere takip çıkarmam gerekiyordu. 2 saat içinde mesaj geldi olduğuna dair. Gittim ve telefonu aldım kabloyu değiştirmişler :) İzmir çankayadaki Samsung servisi

    Hocam bende son 1 aydır hızlı şarj aktif şekilde taktığımda 3 4 sefer kabloyu çıkarıp aktif oluyor hızlı şarj. Sanırım aynı sorun benimkiyle sizinki. Telefonu da alıp 2 saat sonra arayıp mi çağırdılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende s7 den geçmeyi düşünüyorum. Diğer seçeneğim de s6 edge plus. Ekran boyutundan şikayetçiyim s7 nin. S7 edge de alamıyorum maalesef. Kararsızım kısaca tavsiyeniz varsa mutlu olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theicestorm

    Çok takip edemedim bi ara kaçırdım burayı. Blitzwolf iyimidir peki tronsmart mi almalıydim ? Pişman olur muyum tronsmart almadığıma

    En kalını tronsmart 20 awg sonra diğerleri geliyor 22awg ne kadar düşük awg o
    kadar kalın demek oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theicestorm

    Sağolun hocam. Ne kadar uzun ömürlü olabilir ki hocam ? Hangimiz bi telefonu 4 5 sene kullanıyoruz ? 2sene Stock rom gider 1 yılda custom romlarla gideriz sonra değiştiririz zaten :) haksız mıyım :)) şuan kullandığınız telefon kaç yıllık veya şöyle sorayım bir önceki akıllı telefonunuzu kaç yıl kullandınız?

    Hakkınız var ben işin tecrübesiz kullanıcı tarafından baktım olaya. Güncelleme süresini baz aldım diyelim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Telefonla beraber alıyolar hocam 11de verdim 2 gibi aldım mesaj geliyo telefonunuz hazır diye. Yeni verdikleri kablo daha iyi daha kalın ve daha az ısınıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok titiz kullanmama ragmen bataryamda sisme meydana geldigini dusundugum ses acma kapama tuslarin oldugu tarafta yani arka yan kisimda kasa acikligi oluştu hatta suan yazarken de telefonun yavasladigini ve stabilizesini kaybettigini goruyorum.su iki gundur de telefon yuzde 68 veya 44 de kapaniyo.Telefondan sogumama sebep oldu.Demin de donup kaldı ekran bi 10 dakika sonra kendi kendine kapandı ve sürekli kendi kendine reset atmaya başladı.Size şu konuda danışmak istiyorum.Para iadesi talep edeceğim kısmet olursa,benim gibi böyle bir durum yaşayan oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof


    quote:

    Orijinalden alıntı: Volkancaliskan

    Telefonu hızlı şarj olmuyor diye servise verdim yani oluyordu da 4 5 kere takip çıkarmam gerekiyordu. 2 saat içinde mesaj geldi olduğuna dair. Gittim ve telefonu aldım kabloyu değiştirmişler :) İzmir çankayadaki Samsung servisi

    Hocam bende son 1 aydır hızlı şarj aktif şekilde taktığımda 3 4 sefer kabloyu çıkarıp aktif oluyor hızlı şarj. Sanırım aynı sorun benimkiyle sizinki. Telefonu da alıp 2 saat sonra arayıp mi çağırdılar

    geçen arkadaşımın kablosu yamuldu diye servise verdik bize sıfır adaptör ve kablo verdiler lakin kablo kalın ve daha uzundu sanırım eski kutulardan çıkan tüm kablolarda sorun var. yeni kablo ile hiç hızlı şarj olmama uyarısı almadık.

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volkancaliskan

    Telefonla beraber alıyolar hocam 11de verdim 2 gibi aldım mesaj geliyo telefonunuz hazır diye. Yeni verdikleri kablo daha iyi daha kalın ve daha az ısınıyor

    telefona format atmadılar de mi hocam?Şikayet tam olarak nasıl yazdırdınız? Şimdi kablomun ucuna baktımda arada 1 sarı metal gözükmüyor
  • Açıkçası öyle güncellemede çokta umrumda olmuyor benim. Cihazın bir sıkıntısı yoksa sarjindan performansından memnunsak ne gerek var güncellemeye? Ya gelen güncelleme telefonu boka çevirirse diyede düşünmek lazım hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burcink

    quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof


    quote:

    Orijinalden alıntı: Volkancaliskan

    Telefonu hızlı şarj olmuyor diye servise verdim yani oluyordu da 4 5 kere takip çıkarmam gerekiyordu. 2 saat içinde mesaj geldi olduğuna dair. Gittim ve telefonu aldım kabloyu değiştirmişler :) İzmir çankayadaki Samsung servisi

    Hocam bende son 1 aydır hızlı şarj aktif şekilde taktığımda 3 4 sefer kabloyu çıkarıp aktif oluyor hızlı şarj. Sanırım aynı sorun benimkiyle sizinki. Telefonu da alıp 2 saat sonra arayıp mi çağırdılar

    geçen arkadaşımın kablosu yamuldu diye servise verdik bize sıfır adaptör ve kablo verdiler lakin kablo kalın ve daha uzundu sanırım eski kutulardan çıkan tüm kablolarda sorun var. yeni kablo ile hiç hızlı şarj olmama uyarısı almadık.

    saygılar


    Şikayeti nasıl olarak belirtti, telefona bir müdahale yaptılar mı?Sizde sanırım Ankaradasınız, hangi servis daha iyi biliyor musunuz?Son olarak servise giderken telefon ve adaptör şarj kablosu dışında başka bir şey götürmeye gerek var mı, garanti için ek bir şeye gerek yok de mi hocam bi belgeye?




  • hocam sincan servise gittik telefonu kabloyu ve adaptörü götürdük. telefon şarj olmuyor diye gittik ki en son açılmıyordu telefon şarj almadığından dolayı. ertesi gün aradılar.
    telefonunun yazılımını güncellemişler (zaten son sürümdü) birde sıfır adaptör ve kablo verdiler aldık geldik.

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burcink

    hocam sincan servise gittik telefonu kabloyu ve adaptörü götürdük. telefon şarj olmuyor diye gittik ki en son açılmıyordu telefon şarj almadığından dolayı. ertesi gün aradılar.
    telefonunun yazılımını güncellemişler (zaten son sürümdü) birde sıfır adaptör ve kablo verdiler aldık geldik.

    Saygılar


    telefona format atmadılar de mi hocam sadece yazılım güncelleme yapmışlar? tşkler
  • Arkadaşlar size tavsiyem kablonuz bozuksa muhakkak yeniletin.Çünkü kablo yüzünden bataryam bozuldu,haliyle telefon kendinden geçti.Ben yandım siz yanmayın.
  • Merhaba arkadaşlar. Geçtiğimiz hafta ben de aranıza katıldım . Hepimizin güle güle tertemiz ve uzun vadeli kullanmasını diliyorum. Bir sorum olacak. S Note uygulamasında, "Sadece S Pen" seçeneği aktif olduğu halde not alırken cihaz elimi algılıyor. Bildiğiniz parmağımla yazabiliyorum. Sizce sorun ne olabilir ?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    sıfırlıyorlar hocam hiç bişey kalmamıştı cihazda

    saygılar
  • burcink kullanıcısına yanıt
    tm hocam sonsuz tşkler
  • 
Sayfa: önceki 13471348134913501351
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.