Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 4 [ANA KONU] (Her Şey İlk Sayfada) (3437. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
79.384
Cevap
390
Favori
2.804.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
152 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34353436343734383439
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmydz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmydz

    Arkadaslar bu hızlı sarzı kapattıgımızda telefondan bu orjınal kutusundan cıkan hızlı sarzı gene kullanabılıyormuyuz normal sarzdada ???ben aldıgımdan berı hıc kapatmadan hızlı sarzda kullanıyorum fakat bazı arkadaslar hızlı sarzın pıl omrune zararı var demıstıde.....

    arkadaslar kullananlardan hıc yorum yokmu kullanabılırmıyız normal sarzda bu orjınal adaptoru...

    kullanırsın ayarlardan hızlı sarjı kapatırsan zaten telefon normal sarj oluyor.
  • Arkadaşlar merhaba bi konu hakkın da acil yardımınıza ve önerilerinize ihtiyacım var. 10 gün önce Hepsiburada satıcısı olan incehesap dan note 4 N910CQ distribütör garantili cihaz satın aldım, almaz olaydım. Ürünün faturasını satıcı firma kargodan bir gün önce e fatura olarak bana gönderdi ancak fatura üzerinde imei ve tc kimlik numaram girilmemişti. Ürünü kargodan teslim almadan tekrar aradım faturayı gönderin düzeltelim dediler faturayı gönderip cihazı teslim aldım. Faturanın gelmesini beklediğim için kargo poşedini dahi açmadım sonra iade edersem sorun olmasın diye. Bu süreç de gerek Hepsiburada ve gerek malum satıcı firmayı abartısız günde 3 4 kez aradım dklarca hatta bekledim ancak kayıt oluşturduk dönecez size vs demekten başka bişey yapmadılar. Bugün ısrarlarım sonucu satıcı firma imei ve kimlik numaramı elle üzerine eklemiş aslı gibidir diye kaşe ve imza atarak ftğnı çekip bana göndermiş. Faturanın aslını da adresime göndermelerini istedim tamam dediler. Fatura işlemlerinin gerçekleştiğini görünce kargo poşetini açtım kutuyu inceledim ancak kutu jelatini ve kutuyu açmadım. Ancak kutunun her iki yanında bulunan garanti ve imei stickerları gözüme çarptı. Garanti stickeri kutu üstünde jelatin olmasına rağmen boydan boya yırtılmış diğer tarafta bulunan imei numaralardan en üsteki de jelatin kesilerek sökülmüş. 14 gün iade hakkım var diye biliyorum ama bi fatura düzenlemede bile beni bu kadar oyalan ve mağdur eden hepsiburada ve incehesap ın ürünü iade almasının tam bir işkence olacağı kanısındayım benim için. Kutu üzerinde mobimark ve samsung hologramları mevcut. İmei numarasını Mobimark ve Samsung Türkiyede sorgulattığımda sadece resmi kayıtlı olduğu bilgisine ulaşabiliyorum. Merak ettiğim cihazın iade,ikinci el ve teşhir olma durumu olabilir mi.? Kutu üzerindeki jelatin sökülünce sonradan tekrar yapılabiliyor mu, kutu açılmışsa şayet neden uğraşıp da jelatine kesik atıp imei numarasını almışlar. Ürünün faturası eksik gönderildiği için kargoda teslim alırken bile iade etmek istedim ancak taksitle ve hediye aldığım için iade edemedim.Kutu hala jelatin de duruyor hepsiburada ya iade formu doldurdum sizce bu süreç de ne yapmam gerekir ? Yardımcı olursanız çok memnun olacağım, çok zor durumdayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xemsin -- 14 Ekim 2016; 20:08:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Keşke Note5 veya S6 patlasaydi
    Yaşadı şimdi S7, S7 edge ve Note5 kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xemsin X kullanıcısına yanıt
    Kargo kodunu aldığınızda, geri gönderin.. Para iadesi için en fazla 1 hafta beklersiniz sanırım :)
  • Yıllardır online alışveriş yapmama rağmen bu tür bi sahtekarlıkla ilk kez karşılaşıyorum. Kutu jelatini dahi yapılabiliyor sıfır niyetine ürün satılabiliyorsa artık sözün bittiği yerdeyiz. Ne biçim insanlar olduk nasıl bir ticari ahlaktır bu üstelik kurumsal kimlik taşıyan ve vizyon sahibi olduğunu düşündüğümüz, güvendiğimiz hepsiburada.com gibi alışveriş sitesi nasıl olurda bu tür satıcılarla kar ortaklığı yapabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xemsin -- 14 Ekim 2016; 21:53:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xemsin

    Yıllardır online alışveriş yapmama rağmen bu tür bi sahtekarlıkla ilk kez karşılaşıyorum. Kutu jelatini dahi yapılabiliyor sıfır niyetine ürün satılabiliyorsa artık sözün bittiği yerdeyiz. Ne biçim insanlar olduk nasıl bir ticari ahlaktır bu üstelik kurumsal kimlik taşıyan ve vizyon sahibi olduğunu düşündüğümüz, güvendiğimiz hepsiburada.com gibi alışveriş sitesi nasıl olurda bu tür satıcılarla kar ortaklığı yapabilir

    Hızlı Al'ın çöküşü ve Hepsiburada' yı yanlız bıraktı. Saçmalamaya başladılar. Bir Nevi N11 sistemine geçiş yapmaları daha da kötü olmalarına neden oldu..

    Gerçi en azından şimdilik para iadesi garantisi var. Başka yerlerden alsaydınız birde onunla uğraşabilirdiniz..




  • Febr kullanıcısına yanıt
    Şarj olacak doğrusu :)

    Bu arada Deji batarya ile eski bataryaya göre daha iyi performans almaya başladım...

    Gün içinde şarja ihtiyaç kalmıyor.
  • Bu note 7 spen apk ismi ne idi acaba? Geçmiş sayfalarda, verilmisti yükledim ama şimdi sPen ekranın tam ortasında işlemiyor? Kalibrasyon ile alakalı olabilir ama onuda bulamadim.
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xemsin X kullanıcısına yanıt
    Dh nin donanım sponsorudur incehesap. Ne yazık ki oluyor.
    HB bana da güvenlik bandı açık cihaz satmıştı geçen aylarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lvnt38 L kullanıcısına yanıt
    Mıknatıslı kılıf takınca olabiliyor öyle acaba mıknatıslı kılıf falan mı kullanıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DIDYMA

    Mıknatıslı kılıf takınca olabiliyor öyle acaba mıknatıslı kılıf falan mı kullanıyorsunuz

    Yok hayır hiç kullanmadim hatta son 1 yıldır hiç kılıf kullanmadım. Var mıdır çözümü yoksa garanti vereyim direk, oda geçmiş olabilir!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar servisten geldikten sonra normal sarj ayarinda taksam bile hizli sarj cihazi baglandi diyor. Servise sarj kablosu ve batarya yuzunden vermistim. Normal mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lvnt38 L kullanıcısına yanıt
    *#0*# ile test modunda test yapmayı deneyin spen testi falan olması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gopc@

    Cevap sorunda. "Hızlı şarj cihazına bağlandı" demek hızlı şarj oluyor demek değildir. "Şarj aletin hızlı şarjı destekliyor istersen ayarlardan hızlı şarjı aktif et böylece hızlı şekilde şarj olurum" demenin teknolojik yazımıdır.

    Hocam 3 ayrı note 4 ve s6 kullandım 4ündede hızlı şarj özelliğini açıp hızlı şarj aletini bağladığınızda hızlı şarj cihazına bağlandındiye uyarı veriyor ve hızlı şarj oluyor ancak hızlı şarj özelliğini kapatıp şarja takıldığında herhangi bir uyarı vermiyor normal iarj oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ultrAslan-BH'nin de bahsettiği gibi daha önceden almıyordum bu uyarıyı, acaba baştan beri kablo bozuktu da ondan mı almıyordum diye sorayım demiştim.
  • xemsin X kullanıcısına yanıt
    Imail numarasını alıyorlar kayıt için işlemek onu ben de bayiden alırkende yaptılar. Açılma olayına gelince kontrol amaçlı olabilir yada telefonun içindeki seri no dan ötürü olabilir. Ama başka birşey yapma yapmama olayı aldığınız yere bağlı güvenirlik meselesi. Ambalajlama olayına gelince çok zor bir şey degil tekrardan yapılabilinir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu servise verdim ve gün içinde döndüler. Batarya ve USB kablosunu değiştirmişler. Şimdilik kendiliğinden kapanma ve şebeke kesme gibi sorunlar yaşamıyorum. Son durum bu şekilde...
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • xemsin X kullanıcısına yanıt
    yaadiginoz sorunun aynisini yasadim...hepsiburada altinda satis yapan bi firmadan aldim..sonucta hepsiburada dan aliyorum diye dusundum...kutu geldi ustunde jelatin var...jelatin sarabilen makine muhakkak vardir...samsung bandrolu var...ama iki tarafinda etiket falcata veya jilet ile kesilmis...anlasilmayacak kadar ince cizik...

    aradim samsungu imei sorgulattim...samsung bu imei nin kendilerinde kayitli oldugunu ve gaantilerinde oldugunu soyledi...etiket durumunu sordugumda aldigim cevap samsung olarak kesinlikle hicbir amacla eriketlerin acilmadigini yurtdisindan direk turkiyeye ozel geldigini soylediler...net cevap vermemekle birlikte israrla satici ile gorusmemi soylediler...

    bunlarin hepsi 1-2 saatte oldu...ayni kargo poseti ile 2 saat sonra iade baslattim...tabi fotogrqdm falan cektim...hepsiburada yada gaanti etiketleri yirtik iade ediyorum diye basvurdum...

    sonuc iade alindi..zaten iade hakkiniz her ne olursa olsun var...2-3 gun sonra hepsiburadanin kendi satisindan yeniden satin aldim ve bunda sorunsuz teslim aldim...

    uzun uzun yaziyorum okuyan arkadsslarada tecrube olsun...tamam aldigim cihaz etiketleri kesik olmasina ragmen samsung garantisinde...ne olabilir ki diye dusunmeyin...kbelki sokak arasinda bi saticinin saatigi sonra geri aldigi bi cihaz...belki teshir urunu bi cihaz...belkide sorunlu bi cihaz...actigim an sorumluluk acanin...sorunu varsa artik garanti kapsamin samsung ile ugras dur...

    eriketlerin acilmadigini dikkatli kontrol edin...bakin yirtilmis demiyorum, jilet gibi biseyle incecek kesilmisti...ne amacla yapildigiji bilmiyorum ama hevesim o an kursagimda kalmis olmasina ragmen acmadim ve iade ettim...yeni satin alacaklar etiketlere dikkat etsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar note 4 alıcaz arkadaşa tamir görüp görmediğini nerden anlayabiliriz. İmei vs ile mi... Tam olarak bilen var mı. İkinci el alıcaz k8ntrol ederken sıkıntı yaşamayalım....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat8550 kullanıcısına yanıt
    Hikaye o işler

    Şans işi alacaksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34353436343734383439
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.