Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 4 [ANA KONU] (Her Şey İlk Sayfada) (3435. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79.384
Cevap
390
Favori
2.804.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
152 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34333434343534363437
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.”
    kanunda boyle bır durum soz konusu ama gıdın bakın teknık servıslere yok oyle bırsey. :) burası Turkıye kım takar kanunu kım takar hukuku. :) paran varsa ac dabva kazan :) bu kadar basıt :) kım ugrasacak Turkıyede bu gıbı ıslerle.sonuc bellı ne ceza verılır nede emsal teskıl edecek karar verılır.verın bakalım bır ceza ve emsal teskıl edecek karar o zaman gorelım teknık servıslerın umursamaz tavırlarını vurdum duymazlıklarını kanun tanımazlıklarını.emsal verılmıs ceza verılmıs bır karar ornegı varmı?bılen varsa paylassın :)
  • sevince1971 S kullanıcısına yanıt
    24 ay oldugunu biliyorum mobilden yazınca eksik olmuş arkadaş 2-3 ay önce bitti diyince 21 ay yazdım.

    Sormak istediğim son sürüm yüklü telefonu hızlı şarj kapalı iken açıp kapatiginizda telefon kendiliğinden hızlı şarja geçiyor mu garanti bitmeden vereyim diyorum o sebepten dolayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayrıca akıl almaz bır uygulamada nedense fatura ıstemelerıdır.ama kanunda derkı:
    Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmez. Ancak, servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, bu Yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine geçer
    neden fatura ısterler anlamıs degılım maıl atıp resmı acıklama ısteyın samsung turlıyeden bakalım ne cevap alacaksınız ben yazdım cevap beklıyorum.fatura neden ıstenıyor dıye.
  • kendimce kullanıcısına yanıt
    bende oyle bır sıkıntı yok hızlı sarj kapalı ıse normal saj edıyor.az oncede denedım senın mesajı okuyunca ama olmadı sendekı gıbı bır durum hızlı kapalı normal olarak sarj edıyor. unutmayın benım telefon hanibase 6.0.1 mm. room kostum kernel yuklu . .bılgıne.dıger arkadaslarada sorabılırsın.ona gore degerlendırme yapabılırsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevince1971 -- 13 Ekim 2016; 19:14:33 >
  • Stock rom kullanlar Soarmak istediğim son sürüm yüklü telefonun hızlı şarj kapalı şarjda takili iken açıp kapatiginizda telefon kendiliğinden hızlı şarja geçiyor mu garanti bitmeden vereyim diyorum o sebepten dolayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendimce

    Stock rom kullanlar Soarmak istediğim son sürüm yüklü telefonun hızlı şarj kapalı şarjda takili iken açıp kapatiginizda telefon kendiliğinden hızlı şarja geçiyor mu garanti bitmeden vereyim diyorum o sebepten dolayi

    Bir ara hizli sarj kapaliyken ..tlf hizli sarj ediyordu. Senin bahsettigin boyle birsey mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Professor X kullanıcısına yanıt
    Epey zarar ettim note 4 ten..benim pek gülesim gelmiyor ne yazık ki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harici batarya kitimdeki pile baktim ondaki seri numarasida aa seri numaraliymis. Harici batarya kiti alip garantiye goturen varmi. Bi sene oldu degistireyim bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendimce kullanıcısına yanıt
    Bnm tel hızlı şarj kapalıyken bazen aktif oluyordu o özelliği birdaha aç kapa yapıyordum. Tekrar şarja takıp devam ediyordum. Algılamıyormu bilmiyorum. Sizdekide sürekli oluyorsa servise verin batarya anakart zarar görür istemdışı işlem sayılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17 ekim 2014 de almışım yarın işten izin alıp gideyim. Eşim s7 edge kullanıyor onda olmuyor. Demek ki bir yerde sorun var note 7 de yalan olduğundan 1 sene daha note 4 ile devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla bende ki de nisan 2016 uretimli cihaz. Batarya AA serisi. 3 aylık cihaz. Aldığım yere (samsung digital center) gidip degistirme halkımız mı var diyorsunuz , değiştirmeli miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim pil th serisi üretimi ise 2016 yılı çıktı bu sefer şansmı tuttu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serrikoc

    Benim pil th serisi üretimi ise 2016 yılı çıktı bu sefer şansmı tuttu.

    Hucresel ile ekran süreniz kac saat?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar pazar günü Teknosadan note4 aldım. Pili %100 olduğu zaman batarya süresine 9 saat 45 dakika gibi az bir süre gösterdi. Normal kullanımda yaklaşık 12 saat gidiyor. Güç tasarruf modunda ise 24 saat gidiyor. Normal kullanıcıyım. En fazla 30 dk boom beach, 30 dakika facebook instagram, 30 dk spotify, wi-fi, mobil veri hep açık. Sizce bu batarya süresi normal mi? Burada okuduğum kadarıyla bu ekrana bu işlemci ile normal. Ancak bazı arkadaşlar batarya süresinden çok memnun.
  • suhabio S kullanıcısına yanıt
    Açıkçası benim, androidde heleki özelde note 4 de ekran süresi bekleme süresi diye birşey yok. Yani istikrarsız pildenmi bilmem ama ben ilk aldıpımdada öyleydi şimdide öyle bazen günü rahat kurtarıyor bazen akşam 5 de tolun sonuna gelmiş. İphone da bu yoktu az ama sürprizsiz bir şarj süresi vardı hep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevince1971 S kullanıcısına yanıt
    Evet biliyorum farkındayım hocam, o özellik kapalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: susfafar

    Sayın Arkadaşlar;
    Telefonumun iki kere pili değişti ve iki kere anakartı değişti.
    Son olarak anakart değişiminden sonra gece yüzde elliyedi şarjı vardı ve sabah kalktığımda şarjı bitmiş ve alarm da çalmamıştı.
    Servise verdim ve gerekiyor ise ücretini vereyim lakin telefon değişsin dedim onlarda arızada süreklilikten değişim talebi larak yazalım onay bekleyelim dediler.
    Öyle ya son iki aydır telefon üç gün bende üç gün servisteydi.
    Şu an internetten takip ettiğimde teknisyen gürevlendirildi olarak görünmektedir.
    Bu aşamadan sonra neler olacak bilgisi olan bir arkadaşımız bilgi verebilir mi?


    Yok mu süreç hakkında bilgisi olan bir arkadaş?
  • serrikoc S kullanıcısına yanıt
    benim ki AA seri sorunlu serimi bu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bu hızlı sarzı kapattıgımızda telefondan bu orjınal kutusundan cıkan hızlı sarzı gene kullanabılıyormuyuz normal sarzdada ???ben aldıgımdan berı hıc kapatmadan hızlı sarzda kullanıyorum fakat bazı arkadaslar hızlı sarzın pıl omrune zararı var demıstıde.....
  • Evet garanti kapsaminda değiştirebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34333434343534363437
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.